Skocz do zawartości

World of Tanks


firana140

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem czy kogoś interesuje, ale wklejam - http://markolf.pl/?newsid=4071

 

W dniu dzisiejszym poznaliśmy prezent dodany do nowego numeru CD-ACTION, z okazji zbliżających się urodzin pisma. Są to:

 

Kody do gry World of Tanks

 

Dla nowych graczy, zakładających konto:

2200 sztuk złota i konto premium na 3 dni o łącznej wartości około 50 zł

 

Dla graczy już posiadających konto:

1200 sztuk złota o wartości około 24 zł

Opublikowano (edytowane)

ruscy (serwer RU) sobie zarobili na nabojach (w nowym patchu cena amunicji wzrosła, dzięki czemu można było zarobić ponad 50% zainwestowanego kapitału).

A na serwerze EU i NA, cena też wzrosła (ale mniej) i zarobić już się nie da.. (wychodzi się na zero) i gdzie tu do cholery jest sprawiedliwość? 

Edytowane przez Silver
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Wypowiedz vice-prezesa WG, (Sergiei Burkatowsky aka "SerB")

“How did the EU community react on the Stalin inscriptions returning?”
A: “Majority doesn’t care, the only ones with butthurting are the Polish (it’s their national sport) and – oddly enough – Romanians”


hmm.. Fajne podejście do klienta.. 

Edytowane przez Silver
  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Kod na 50 golda:

TEAMSWGLGRANDF1NAL

HOWWEROLLWGLGRANDF1NAL

WARSAWWGLGRANDF1NAL

 

aktualny kod:

MONOL1THWGLGRANDF1NAL

Edytowane przez kubicz
Opublikowano

Gdzie te kody wpisywac?
Podejrzewam że ludzie tu nie piszą bo WOt ma swoje potężne forum, aczkolwiek miło by było popisać o nim na forumku tutaj.
Aktualnie katuje 6 tier, Kv1 S oraz zbieram hajs na T 150, jestem zażenowany Kv1S, zmieni się to pewnie po topowym działku do ktorego brakuje mi 8 tyś expa, ale jego np domyślne działo to żart, atakowanie 6 albo 7 tieru penka 80 to jest po prostu żart twórców tej gry.

Opublikowano (edytowane)

A to mój skromny garaż  :P

Niemcy: VK2801, PzIVs, E-50M, VK4502B, Tiger II, Stug III, D.Max, JagdTiger, GWTiger 
Francja: ELC AMX, AMX 13 90, BatChat25t, Amx 50 100, Amx 50B, FCM36 PaK40, Foch, Lorraine 155 50
USA: T2 LT, T1E6, M24, T71, Ram II, T69, M46, T14, T49, M18, T25/2, M40/43
USSR: LTP, Tetrarch, Matilda IV, T-34, T-62A, Churchill III, IS-4, IS-7, SU-100Y, SU-122-54, Object 268, Object 261
UK: Mk. VIC, Crusader, Centurion Mk1, Conqueror, TOG II, AT-8, FV304 
Chiny: WZ-131 
Japonia: Chi-Nu Kai

ps. a KV-1S to potęga na VI tierze (oczywiście w odpowiednich rękach)

Edytowane przez Silver
Opublikowano (edytowane)

Gdzie te kody wpisywac?

Podejrzewam że ludzie tu nie piszą bo WOt ma swoje potężne forum, aczkolwiek miło by było popisać o nim na forumku tutaj.

Aktualnie katuje 6 tier, Kv1 S oraz zbieram hajs na T 150, jestem zażenowany Kv1S, zmieni się to pewnie po topowym działku do ktorego brakuje mi 8 tyś expa, ale jego np domyślne działo to żart, atakowanie 6 albo 7 tieru penka 80 to jest po prostu żart twórców tej gry.

Za to topowe dzialo, to gruba przesada. Taka pena i obrazenia na Vi tierze sprawiaja, ze siemka to op czolg. Na szczescie nerf juz idzie. ;)

 

A kody wpisujesz na stronie glownej wota http://worldoftanks.eu/ . Logujesz sie, klikasz na swoja ksywe (prawy gorny rog) i wybierasz "Activate Bonus Code".

 

 

edit:

A u mnie w garazu skromnie. Z dych tylko Maus i JagdPz E-100 czekaja w gotowosci (E-100 jest opracowany ale zal mi kredytow na niego). Moze jeszcze zrobie T57 Heavy Tank (brakuje "tylko" 100k expa). Nie jestem jednak pewien czy to sie uda, bo mam przerwe od WoTa. Mam jeszcze kilka czolgow (darmowych po(pipi)ek od WG nie licze), ale warte wspomnienia sa tylko dwa: Excelsior i moj ukochany TOG II*.

Edytowane przez kubicz
Opublikowano

Topowe działko w Kv1S to nie przesada, przez większość czasu trzeba się meczyć z max 120 penką i obrażeniami na poziomie 130-160 co jeżeli atakujesz 7 albo 8 tier wywołuje uśmiech zażenowania, byłem tak zażenowany artyleria "Sporta" że jeździłem na scouta bo działkami Zis to sobie można w nosie pogrzebać.
O jakim nerfie mówisz? Mają zmienić parametry tejże armaty?
Masz bogaty garaż, ja narazie tłuke tiery 5 i 6, dopiero dobijam się do VII ale troche czasu to zajmie.

Opublikowano

Topowe dzialko w kv1s to jest 122 mm D-2-5T i to jest przesada , tym ubijesz nawet slabiej opancerzony 8thier z przodu, ba czolg 7 thieru IS ma to samo dzialko.

Opublikowano (edytowane)

Maja siemke rozbic na kilka czolgow. Ten ktory zostanie na Vi tierze ma miec gorsze parametry niz siemka, niestety wszystko wskazuje na to, ze dzialo mu zostawia. Jeszcze jednak duzo czasu uplynie zanim to wejdzie w zycie. Same dzialo mialo byc zabrane juz w 8.9 a jak sie skonczylo wszyscy wiedza.

 

A tutaj maly poradnik jak zdobyc kod na 3 dni premy (ukradziony z innego forum):

 

http://www.razerzone.com/comms

ściagasz program instalujesz resetujesz kompa

pozniej rejestrujesz sie tutaj potwierdzasz emailem
http://www.razerzone.com/razer-id/registration-id

nastepnie logujesz sie w tamtym programie loginem i haslem tkaim samym jak sie zarejestrowales na stornce

wchodzisz na ta strone logujesz sie wybierasz team
http://www.razerzone.com/worldoftanks-comms-pl

wyskakuje ci kod

wchodzisz na storne wota

logujesz sie jak nie jestes zalogowany

przy nicku masz strzalke w dol naciskasz i wpisz kod bonusowy i GOTOWE

 

Edytowane przez kubicz
  • Plusik 1
Opublikowano

Gram juz prawie maksymalnie dopakowanym Kv1S, troche bitew stoczyłem więc napisze conieco, nie uważam że działo 122 dt jest przegięte, co prawda jego power i penetracja jak na VI tier jest potworna ale niska szybkostrzelność, beznadziejna celność w jakiś to sposób wyrównują, w dodatku kv 1s nie oferuje jakiegoś super pancerza ani innych osiągów, bez tego działa byłby nie wartym niczego gównem 6 tieru, który nie wiem czy byłby lepszy od kv 1 zwyczajnego. Pytanie jak bardzo historyczna jest 122 na Kv1s, bo w źródłach nic nie ma o tym działku na tym czołgu.,

Opublikowano

Obrazenia dziala w polaczeniu z duza mobilnoscia czolgu sprawiaja, ze minusy 122 nie maja praktycznie znaczenia. Fajnie, ze dzialo ma dlugi czas przeladowania i skupiania, ale nie da to ci zbyt wiele gdy jedziesz sobie V tierem i wylapiesz bule za ~ 400 hp a po chwili siemka bedzie stac kolo ciebie. Przy szczesliwym losowaniu siemka zdejmuje jednym strzalem wiekszosc czolgow V tieru. Fear factor tego dziala jest straszny (niczym BL-10 na isu). Zreszta sam sie przekonasz, gdy bedziesz gral mapy miejskie (bedac na topie). Peek-a-boo i jazda do zwyciestwa. :P Potege tego pojazdu najlepiej pokazuja pomidory, ktore na innych ciezkich Vi tieru robia marne wyniki a tutaj super im mecze wychodza. ;)

Opublikowano (edytowane)

Kod na 100 golda:

BF89NDFEMH

 

edit:

Kolejne 2 kody (kazdy daje 50 golda):

WVQ5B9RG6S
KH7VC43F8C

 

Poniewaz strona czolgow jest mocno obciazona, kody warto wpisywac na http://worldofwarplanes.eu/

 

Nowy kod na 200 golda:

J1NXSUPPORTSTHEGRANDFINALS

Edytowane przez kubicz
Opublikowano (edytowane)

Tak cichaczem wpisuje te kody a wypadało by podziękować także, dzięki wielkie kubicz za znalezienie tego i wpisywanie tutaj :D

 

A co do kv-1s'a, na oficjalnym forum w temacie o tym czołgu nie ma strony gdzie o balansie nie dyskutują a wargaming i tak nic nie zrobi, swoją drogą jeśli ktoś próbował tą 86mm to wie, że do tego ht się raczej nie nadaje, gra się jak med(a od tego jest już kv-13), nie wiem co by musieli zrobić z nim (ale i tak nie zrobią :P ) oprócz usunięcia tej 122mm.

Edytowane przez MysteryGaz
Opublikowano (edytowane)

Nowe kody:

CU5DS39ASW
PT64SD9B63
DPKU63FAET

 

 

Tak cichaczem wpisuje te kody a wypadało by podziękować także, dzięki wielkie kubicz za znalezienie tego i wpisywanie tutaj :D

Nie ma sprawy. Ciesze sie, ze ktos jeszcze z nich skorzystal. Dzisiaj i jutro tez pewnie troche kodow wrzuce. :)

 

FRP9NB6MN6

Edytowane przez kubicz
Opublikowano

Obrazenia dziala w polaczeniu z duza mobilnoscia czolgu sprawiaja, ze minusy 122 nie maja praktycznie znaczenia. Fajnie, ze dzialo ma dlugi czas przeladowania i skupiania, ale nie da to ci zbyt wiele gdy jedziesz sobie V tierem i wylapiesz bule za ~ 400 hp a po chwili siemka bedzie stac kolo ciebie. Przy szczesliwym losowaniu siemka zdejmuje jednym strzalem wiekszosc czolgow V tieru. Fear factor tego dziala jest straszny (niczym BL-10 na isu). Zreszta sam sie przekonasz, gdy bedziesz gral mapy miejskie (bedac na topie). Peek-a-boo i jazda do zwyciestwa. :P Potege tego pojazdu najlepiej pokazuja pomidory, ktore na innych ciezkich Vi tieru robia marne wyniki a tutaj super im mecze wychodza. ;)

To ciekawe co napiszesz O ARL 44 którego armata jest wręcz potworna. Piszesz że jest Op na v tier ale umówmy się, że granica V i VI tier jest dość szczególna i od Vi tieru zaczyna się zabawa z potężniejszymi maszynami, siłą rzeczy może tam trafić. Po za tym nawet jeżeli pyknie pestke za 400 w takie kv 1, to ten ma jakieś 15 sekund aby rozstrzelać naszego kv 1s. Nie wspomne o tym że działo, to jest wręcz kuriozalnie ślepe i o jakimś celowaniu na średnie nawet dystanse i do przeciwnika za przeszodą można sobie darować.

Odkryłem też teraz t150, bardzo solidny czołg mi się zdaje, działo narazie radzi sobie całkiem całkiem, do tego pancerz póki co, sporo odbija nawet od VII tieru więc jestem zadowolony, jedyny problem to stockowy silnik dzięki czemu, moja prędkość to max 20 km/h

Opublikowano

"Po za tym nawet jeżeli pyknie pestke za 400 w takie kv 1, to ten ma jakieś 15 sekund aby rozstrzelać naszego kv 1s."

Hah dobry żart.. 
To chyba miałoby jedynie sens gdyby kv-1Siema stał jak idiota na środku pustego pola.
Po pierwsze kv-1s ma fear factor i jak taki pomidor dostanie bułę za 400 to wrzuca wsteczny i ogień
Po drugie siemkas ma aż -8 ujemnej elewacji działa, co pozwala mu strzelać zza górek (strzał - wycofanie się - strzał itp.) - i najważniejsze trzymać dystans do wroga
Po trzecie kv-1s jest szybszy od kv-1, więc pogoń za siemką na przeładowaniu może być problematyczna (no chyba, że mówisz o walce zza winkla)

Opublikowano

Przypominam, ze dzisiaj mozna zdobyc troche zlota za misje oraz az 300 za zmiane hasla.

 

 

@standby

Jest tak jak pisze Silver. Po zarobieniu buly od siemki, wiekszosc KV-1 zaczyna uciekac a nie bawi sie w rozstrzeliwanie Sporta (bo i tak nie zdazy go zdjac przed jego drugim strzalem). Sam na pewno zauwazyles, ze granie KV-1S z topowym dzialem jest wyjatkowo przyjemne a wrogie czolgi raczej nie stawiaja duzego oporu (no chyba, ze trafisz na bitwe osemek).

Natomiast ARL to solidny czolg, szkoda tylko, ze nie jest tak zwrotny jak radziecki konkurentm i ma papierowa wieze (za to ma bardzo dobry przedni pancerz). Topowe dzialo daje rade (zwlaszcza na zlocie, gdy zadaje wiecej obrazen), chociaz ja wolalem grac tym co ma 212 peny. Niestety kiepska wieza oraz duze rozmiary czolgu powoduja, ze nie jest on az tak OP jak siemka. :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...