Silver 167 Opublikowano 3 marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 marca 2013 Sry za drugiego posta, ale może to Was (graczy WoT'a) zainteresować http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/217632-zwiekszona-cena-pocisku-w-84/#top ps. można albo sporo zarobić, albo sporo stracić Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 654 Opublikowano 4 marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2013 Nie wiem czy kogoś interesuje, ale wklejam - http://markolf.pl/?newsid=4071 W dniu dzisiejszym poznaliśmy prezent dodany do nowego numeru CD-ACTION, z okazji zbliżających się urodzin pisma. Są to: Kody do gry World of Tanks Dla nowych graczy, zakładających konto: 2200 sztuk złota i konto premium na 3 dni o łącznej wartości około 50 zł Dla graczy już posiadających konto: 1200 sztuk złota o wartości około 24 zł Cytuj Odnośnik do komentarza
Silver 167 Opublikowano 6 marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 marca 2013 (edytowane) ruscy (serwer RU) sobie zarobili na nabojach (w nowym patchu cena amunicji wzrosła, dzięki czemu można było zarobić ponad 50% zainwestowanego kapitału).A na serwerze EU i NA, cena też wzrosła (ale mniej) i zarobić już się nie da.. (wychodzi się na zero) i gdzie tu do cholery jest sprawiedliwość? Edytowane 6 marca 2013 przez Silver Cytuj Odnośnik do komentarza
Silver 167 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2013 (edytowane) Wypowiedz vice-prezesa WG, (Sergiei Burkatowsky aka "SerB")“How did the EU community react on the Stalin inscriptions returning?”A: “Majority doesn’t care, the only ones with butthurting are the Polish (it’s their national sport) and – oddly enough – Romanians”hmm.. Fajne podejście do klienta.. Edytowane 30 sierpnia 2013 przez Silver Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2013 Bez względu na to jak bardzo niestosowna jest powyższa wypowiedź, to jednak ciężko się z tym nie zgodzić. Wstyd być Polakiem w Internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 19 listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2013 https://eu.alienwarearena.com/giveaways/world-of-tanks-bonus-code-giveaway-2 Your Bonus Code Package for existing players includes: • 300 Gold • 1 Day of Premium Ponad 7 000 kluczy jeszcze jest. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 14 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2014 (edytowane) Kod na 50 golda: TEAMSWGLGRANDF1NAL HOWWEROLLWGLGRANDF1NAL WARSAWWGLGRANDF1NAL aktualny kod: MONOL1THWGLGRANDF1NAL Edytowane 21 marca 2014 przez kubicz Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 21 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2014 I kolejny kodzik na 50 golda.: TWEETSTANKSWGLGRANDFINAL Cytuj Odnośnik do komentarza
standby 1 725 Opublikowano 27 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2014 Gdzie te kody wpisywac?Podejrzewam że ludzie tu nie piszą bo WOt ma swoje potężne forum, aczkolwiek miło by było popisać o nim na forumku tutaj.Aktualnie katuje 6 tier, Kv1 S oraz zbieram hajs na T 150, jestem zażenowany Kv1S, zmieni się to pewnie po topowym działku do ktorego brakuje mi 8 tyś expa, ale jego np domyślne działo to żart, atakowanie 6 albo 7 tieru penka 80 to jest po prostu żart twórców tej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Silver 167 Opublikowano 27 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2014 (edytowane) A to mój skromny garaż Niemcy: VK2801, PzIVs, E-50M, VK4502B, Tiger II, Stug III, D.Max, JagdTiger, GWTiger Francja: ELC AMX, AMX 13 90, BatChat25t, Amx 50 100, Amx 50B, FCM36 PaK40, Foch, Lorraine 155 50USA: T2 LT, T1E6, M24, T71, Ram II, T69, M46, T14, T49, M18, T25/2, M40/43USSR: LTP, Tetrarch, Matilda IV, T-34, T-62A, Churchill III, IS-4, IS-7, SU-100Y, SU-122-54, Object 268, Object 261UK: Mk. VIC, Crusader, Centurion Mk1, Conqueror, TOG II, AT-8, FV304 Chiny: WZ-131 Japonia: Chi-Nu Kaips. a KV-1S to potęga na VI tierze (oczywiście w odpowiednich rękach) Edytowane 27 marca 2014 przez Silver Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 27 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2014 (edytowane) Gdzie te kody wpisywac? Podejrzewam że ludzie tu nie piszą bo WOt ma swoje potężne forum, aczkolwiek miło by było popisać o nim na forumku tutaj. Aktualnie katuje 6 tier, Kv1 S oraz zbieram hajs na T 150, jestem zażenowany Kv1S, zmieni się to pewnie po topowym działku do ktorego brakuje mi 8 tyś expa, ale jego np domyślne działo to żart, atakowanie 6 albo 7 tieru penka 80 to jest po prostu żart twórców tej gry. Za to topowe dzialo, to gruba przesada. Taka pena i obrazenia na Vi tierze sprawiaja, ze siemka to op czolg. Na szczescie nerf juz idzie. A kody wpisujesz na stronie glownej wota http://worldoftanks.eu/ . Logujesz sie, klikasz na swoja ksywe (prawy gorny rog) i wybierasz "Activate Bonus Code". edit: A u mnie w garazu skromnie. Z dych tylko Maus i JagdPz E-100 czekaja w gotowosci (E-100 jest opracowany ale zal mi kredytow na niego). Moze jeszcze zrobie T57 Heavy Tank (brakuje "tylko" 100k expa). Nie jestem jednak pewien czy to sie uda, bo mam przerwe od WoTa. Mam jeszcze kilka czolgow (darmowych po(pipi)ek od WG nie licze), ale warte wspomnienia sa tylko dwa: Excelsior i moj ukochany TOG II*. Edytowane 27 marca 2014 przez kubicz Cytuj Odnośnik do komentarza
standby 1 725 Opublikowano 29 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 marca 2014 Topowe działko w Kv1S to nie przesada, przez większość czasu trzeba się meczyć z max 120 penką i obrażeniami na poziomie 130-160 co jeżeli atakujesz 7 albo 8 tier wywołuje uśmiech zażenowania, byłem tak zażenowany artyleria "Sporta" że jeździłem na scouta bo działkami Zis to sobie można w nosie pogrzebać.O jakim nerfie mówisz? Mają zmienić parametry tejże armaty?Masz bogaty garaż, ja narazie tłuke tiery 5 i 6, dopiero dobijam się do VII ale troche czasu to zajmie. Cytuj Odnośnik do komentarza
flaczki 66 Opublikowano 29 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 marca 2014 Topowe dzialko w kv1s to jest 122 mm D-2-5T i to jest przesada , tym ubijesz nawet slabiej opancerzony 8thier z przodu, ba czolg 7 thieru IS ma to samo dzialko. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 29 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 marca 2014 (edytowane) Maja siemke rozbic na kilka czolgow. Ten ktory zostanie na Vi tierze ma miec gorsze parametry niz siemka, niestety wszystko wskazuje na to, ze dzialo mu zostawia. Jeszcze jednak duzo czasu uplynie zanim to wejdzie w zycie. Same dzialo mialo byc zabrane juz w 8.9 a jak sie skonczylo wszyscy wiedza. A tutaj maly poradnik jak zdobyc kod na 3 dni premy (ukradziony z innego forum): http://www.razerzone.com/commsściagasz program instalujesz resetujesz kompapozniej rejestrujesz sie tutaj potwierdzasz emailemhttp://www.razerzone.com/razer-id/registration-idnastepnie logujesz sie w tamtym programie loginem i haslem tkaim samym jak sie zarejestrowales na storncewchodzisz na ta strone logujesz sie wybierasz teamhttp://www.razerzone.com/worldoftanks-comms-plwyskakuje ci kodwchodzisz na storne wotalogujesz sie jak nie jestes zalogowanyprzy nicku masz strzalke w dol naciskasz i wpisz kod bonusowy i GOTOWE Edytowane 29 marca 2014 przez kubicz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
standby 1 725 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2014 Gram juz prawie maksymalnie dopakowanym Kv1S, troche bitew stoczyłem więc napisze conieco, nie uważam że działo 122 dt jest przegięte, co prawda jego power i penetracja jak na VI tier jest potworna ale niska szybkostrzelność, beznadziejna celność w jakiś to sposób wyrównują, w dodatku kv 1s nie oferuje jakiegoś super pancerza ani innych osiągów, bez tego działa byłby nie wartym niczego gównem 6 tieru, który nie wiem czy byłby lepszy od kv 1 zwyczajnego. Pytanie jak bardzo historyczna jest 122 na Kv1s, bo w źródłach nic nie ma o tym działku na tym czołgu., Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 3 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 kwietnia 2014 Obrazenia dziala w polaczeniu z duza mobilnoscia czolgu sprawiaja, ze minusy 122 nie maja praktycznie znaczenia. Fajnie, ze dzialo ma dlugi czas przeladowania i skupiania, ale nie da to ci zbyt wiele gdy jedziesz sobie V tierem i wylapiesz bule za ~ 400 hp a po chwili siemka bedzie stac kolo ciebie. Przy szczesliwym losowaniu siemka zdejmuje jednym strzalem wiekszosc czolgow V tieru. Fear factor tego dziala jest straszny (niczym BL-10 na isu). Zreszta sam sie przekonasz, gdy bedziesz gral mapy miejskie (bedac na topie). Peek-a-boo i jazda do zwyciestwa. Potege tego pojazdu najlepiej pokazuja pomidory, ktore na innych ciezkich Vi tieru robia marne wyniki a tutaj super im mecze wychodza. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 4 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 kwietnia 2014 (edytowane) Kod na 100 golda: BF89NDFEMH edit: Kolejne 2 kody (kazdy daje 50 golda): WVQ5B9RG6SKH7VC43F8C Poniewaz strona czolgow jest mocno obciazona, kody warto wpisywac na http://worldofwarplanes.eu/ Nowy kod na 200 golda: J1NXSUPPORTSTHEGRANDFINALS Edytowane 4 kwietnia 2014 przez kubicz Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 4 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 kwietnia 2014 http://eu.alienwarearena.com/giveaways/the-world-of-tanks-bonus-code-giveaway Your Bonus Code Package for existing players includes: 300 Gold 1 Day of Premium Mozna wykorzystac tylko jeden kod na konto. Wiec nie bierzcie na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza
MysteryGaz 26 Opublikowano 4 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 kwietnia 2014 (edytowane) Tak cichaczem wpisuje te kody a wypadało by podziękować także, dzięki wielkie kubicz za znalezienie tego i wpisywanie tutaj A co do kv-1s'a, na oficjalnym forum w temacie o tym czołgu nie ma strony gdzie o balansie nie dyskutują a wargaming i tak nic nie zrobi, swoją drogą jeśli ktoś próbował tą 86mm to wie, że do tego ht się raczej nie nadaje, gra się jak med(a od tego jest już kv-13), nie wiem co by musieli zrobić z nim (ale i tak nie zrobią ) oprócz usunięcia tej 122mm. Edytowane 4 kwietnia 2014 przez MysteryGaz Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 5 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2014 (edytowane) Nowe kody: CU5DS39ASWPT64SD9B63DPKU63FAET Tak cichaczem wpisuje te kody a wypadało by podziękować także, dzięki wielkie kubicz za znalezienie tego i wpisywanie tutaj Nie ma sprawy. Ciesze sie, ze ktos jeszcze z nich skorzystal. Dzisiaj i jutro tez pewnie troche kodow wrzuce. FRP9NB6MN6 Edytowane 5 kwietnia 2014 przez kubicz Cytuj Odnośnik do komentarza
Silver 167 Opublikowano 5 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2014 (edytowane) Koniec z kodamiWG zaliczyło kolejnego FAILATu więcej info:http://ftr.wot-news.com/2014/04/05/wg-code-fail/A tu oficjalne stanowisko WG Edytowane 5 kwietnia 2014 przez Silver Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 6 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 kwietnia 2014 WG w formie. Cytuj Odnośnik do komentarza
standby 1 725 Opublikowano 10 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2014 Obrazenia dziala w polaczeniu z duza mobilnoscia czolgu sprawiaja, ze minusy 122 nie maja praktycznie znaczenia. Fajnie, ze dzialo ma dlugi czas przeladowania i skupiania, ale nie da to ci zbyt wiele gdy jedziesz sobie V tierem i wylapiesz bule za ~ 400 hp a po chwili siemka bedzie stac kolo ciebie. Przy szczesliwym losowaniu siemka zdejmuje jednym strzalem wiekszosc czolgow V tieru. Fear factor tego dziala jest straszny (niczym BL-10 na isu). Zreszta sam sie przekonasz, gdy bedziesz gral mapy miejskie (bedac na topie). Peek-a-boo i jazda do zwyciestwa. Potege tego pojazdu najlepiej pokazuja pomidory, ktore na innych ciezkich Vi tieru robia marne wyniki a tutaj super im mecze wychodza. To ciekawe co napiszesz O ARL 44 którego armata jest wręcz potworna. Piszesz że jest Op na v tier ale umówmy się, że granica V i VI tier jest dość szczególna i od Vi tieru zaczyna się zabawa z potężniejszymi maszynami, siłą rzeczy może tam trafić. Po za tym nawet jeżeli pyknie pestke za 400 w takie kv 1, to ten ma jakieś 15 sekund aby rozstrzelać naszego kv 1s. Nie wspomne o tym że działo, to jest wręcz kuriozalnie ślepe i o jakimś celowaniu na średnie nawet dystanse i do przeciwnika za przeszodą można sobie darować. Odkryłem też teraz t150, bardzo solidny czołg mi się zdaje, działo narazie radzi sobie całkiem całkiem, do tego pancerz póki co, sporo odbija nawet od VII tieru więc jestem zadowolony, jedyny problem to stockowy silnik dzięki czemu, moja prędkość to max 20 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza
Silver 167 Opublikowano 11 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 kwietnia 2014 "Po za tym nawet jeżeli pyknie pestke za 400 w takie kv 1, to ten ma jakieś 15 sekund aby rozstrzelać naszego kv 1s."Hah dobry żart.. To chyba miałoby jedynie sens gdyby kv-1Siema stał jak idiota na środku pustego pola.Po pierwsze kv-1s ma fear factor i jak taki pomidor dostanie bułę za 400 to wrzuca wsteczny i ogieńPo drugie siemkas ma aż -8 ujemnej elewacji działa, co pozwala mu strzelać zza górek (strzał - wycofanie się - strzał itp.) - i najważniejsze trzymać dystans do wrogaPo trzecie kv-1s jest szybszy od kv-1, więc pogoń za siemką na przeładowaniu może być problematyczna (no chyba, że mówisz o walce zza winkla) Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 12 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 kwietnia 2014 Przypominam, ze dzisiaj mozna zdobyc troche zlota za misje oraz az 300 za zmiane hasla. @standby Jest tak jak pisze Silver. Po zarobieniu buly od siemki, wiekszosc KV-1 zaczyna uciekac a nie bawi sie w rozstrzeliwanie Sporta (bo i tak nie zdazy go zdjac przed jego drugim strzalem). Sam na pewno zauwazyles, ze granie KV-1S z topowym dzialem jest wyjatkowo przyjemne a wrogie czolgi raczej nie stawiaja duzego oporu (no chyba, ze trafisz na bitwe osemek). Natomiast ARL to solidny czolg, szkoda tylko, ze nie jest tak zwrotny jak radziecki konkurentm i ma papierowa wieze (za to ma bardzo dobry przedni pancerz). Topowe dzialo daje rade (zwlaszcza na zlocie, gdy zadaje wiecej obrazen), chociaz ja wolalem grac tym co ma 212 peny. Niestety kiepska wieza oraz duze rozmiary czolgu powoduja, ze nie jest on az tak OP jak siemka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.