Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

Po co to w ogóle zmieniać? God of War to nie jest typowy slasher na miano choćby takiej Bayonetty, gdzie liczy się multum kombinacji ciosów, super szybkość i wygórowany poziom trudności (jak w Ninja Gaiden). Ta seria od początku była przystępna praktycznie dla każdego i tak też niech zostanie, nawet najwyższe poziomy trudności nie stanowiły wyzwania (wyjątkiem była dla mnie walka z Posejdonem na Chaosie w trójce).

 

God of War IV może dla mnie wyglądać tak samo jak trójak, która do dziś powoduje opad szczeny (walka z Kronosem included). Jedynie niech zwiększą skuteczność broni, żeby walka nie sprowadzała się tylko do machania Ostrzami. Zresztą, w Lords of Shadow przez cały czas walczyło się jedną bronią i kompletnie mi to nie przeszkadzało.

Odnośnik do komentarza

Ja to bym chciał trochę więcej elementów zręcznościowych jak w jedynce z obracającymi ostrzami. Poza tym to o czym zawsze wspominam, czyli oddzielne wykończenia i w sumie tyle mi wystarczy. Gameplay w tej serii jest tak dobry, że przez 5 części nie nudziłem się w ogóle, a nawet kończyłem je z przyjemnością na najwyższym poziomie trudności. ;]

Odnośnik do komentarza

Gameplay'u nie muszą zmieniać, jednak mogą jakieś drobne nowinki dorzucić. Wcześniej kilka osób słusznie wspomniało o oddzielnych fatality dla każdej z broni. Mi wystarczy jeszcze możliwość rozwoju wachlarzu ciosów Kratosa, coś na wzór tego co Gabriel w Castlevanii: LoS. Nie było to może kombinowanie w stylu Bayonetty ale jak na taki slasher przygodowy wypadło całkiem nieźle.

 

Generalnie niech urozmaicą wachlarz ataków, żeby walki były trochę bardziej urozmaicone, wszystko. O oprawę i pompatyczność się nie martwię.

Odnośnik do komentarza

Każdy co innego hehe.

 

Ja z kolei jeszcze inaczej, o gameplay się nie boję. Chociaż plus/minus zmiany, nowości po prostu muszą być. Bo to normalna kolej rzeczy tym bardziej, że będzie to szósta część. I nie przejdzie "niezmieniona forma" tym bardziej, nie mówimy tu o CoD przecież.

 

W każdym bądź razie dla mnie najważniejsze jest to, żeby sensownie było fabularnie. I żeby gra wciągała historią jak poprzednie części. Trójka mnie właśnie zdenerwowała fabułą od połowy gry włącznie z zakończeniem

Pandoraaa, Pandoraaaaaaaaaaaaaa, Pandoraaaaaaaa ;/

Reszta to majstersztyk oczywiście ale "zmiekczenie Kratosa" mi się nie podobało i tyle.

 

Zadanie kurevsko trudne przed SM, co wymyślą za historię, jak to pociągną.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...