Opublikowano 15 kwietnia 201212 l To musi być GOW na PS3. Chcę zobaczyć ten ostateczny pokaz mocy jednego rdzenia. ;]
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Tweet "Senior Staff Programmera" z Santa Monica Studio: Cokolwiek robią, będzie to brutalne 8) Albo Kratos załapał się na kolejną mini sex gierkę
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l SMS smaży coś od dawna, co będzie wkrótce zapowiedziane. 2 obrazki wskazują na GoW. Nie będize to GoW na Vite, bo ten byłby robiony nie przez SMS a przy ich wspolpracy. Jezeli to nie bedzie GoW IV to zjem karme mojego psa.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Jezeli to nie bedzie GoW IV to zjem karme mojego psa. I wrzucisz to na youtube co by gołosłownym nie być
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Ok. Jak to nie bedzie GoW IV to nagram siebie jak jem psia karme i wrzuce tutaj ten film. Ale na razie czuje sie bezpiecznie.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Przeczytałem, że zjesz swojego psa. xD To było by gorsze od tego co dzieje się w GoWie, Oby trochę gameplay rozbudowali bo 4 raz to samo to przesada zwłaszcza przy tak wytartej formule,
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Wrzucą coopa (również do mini sex gierki) i będziecie mieli rozbudowany gameplay
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Jak będą threesome to ok. Chyba, że będą orgie do 24 graczy w trybie wieloosobowym. Edytowane 15 kwietnia 201212 l przez MajorZero64
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l A ja szczerze mowiac nie wyobrazam sobie co by mieli zmieniac wzgledem GoW III. Gameplay niech zostanie ten sam bo jest niesmiertelny. Grafike jeszcze podrasuja, wiecej epickich momentow, jeszcze wieksza skala i dobry poczatek i godne zakonczenie. Tego oczekuje od GoW IV.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Po co to w ogóle zmieniać? God of War to nie jest typowy slasher na miano choćby takiej Bayonetty, gdzie liczy się multum kombinacji ciosów, super szybkość i wygórowany poziom trudności (jak w Ninja Gaiden). Ta seria od początku była przystępna praktycznie dla każdego i tak też niech zostanie, nawet najwyższe poziomy trudności nie stanowiły wyzwania (wyjątkiem była dla mnie walka z Posejdonem na Chaosie w trójce). God of War IV może dla mnie wyglądać tak samo jak trójak, która do dziś powoduje opad szczeny (walka z Kronosem included). Jedynie niech zwiększą skuteczność broni, żeby walka nie sprowadzała się tylko do machania Ostrzami. Zresztą, w Lords of Shadow przez cały czas walczyło się jedną bronią i kompletnie mi to nie przeszkadzało.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Ja to bym chciał trochę więcej elementów zręcznościowych jak w jedynce z obracającymi ostrzami. Poza tym to o czym zawsze wspominam, czyli oddzielne wykończenia i w sumie tyle mi wystarczy. Gameplay w tej serii jest tak dobry, że przez 5 części nie nudziłem się w ogóle, a nawet kończyłem je z przyjemnością na najwyższym poziomie trudności. ;]
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Lepiej nie kombinować z tym. Wszyscy wiemy jaka jest sytuacja z Ninja Gaiden 3. Team Ninja zmieniło (tylko trochę) gameplay i ortodoksyjni fani nie mogą im tego wybaczyć. To tak samo jakbyś nagle chcieli zmianę gameplayu w Uncharted.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l A ja w przeciwieństwie do przedmówców jestem już znudzony konwencją GoW. Zawsze to samo, tylko w innych sceneriach i po 5 grach z Kratosem, nie wiem czy zniosę kolejną w odsłonę w tym stylu. Chyba się starzeję, ale moim zdaniem seria potrzebuje zmian...
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Gameplay'u nie muszą zmieniać, jednak mogą jakieś drobne nowinki dorzucić. Wcześniej kilka osób słusznie wspomniało o oddzielnych fatality dla każdej z broni. Mi wystarczy jeszcze możliwość rozwoju wachlarzu ciosów Kratosa, coś na wzór tego co Gabriel w Castlevanii: LoS. Nie było to może kombinowanie w stylu Bayonetty ale jak na taki slasher przygodowy wypadło całkiem nieźle. Generalnie niech urozmaicą wachlarz ataków, żeby walki były trochę bardziej urozmaicone, wszystko. O oprawę i pompatyczność się nie martwię.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Ale jakich zmian? Sandboxa gdzie Kratos będzie chodził po starożytnej Grecji i rozwiązywał questy?
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Tego chyba nikt z nas nawet nie brał pod uwagę mając na myśli zmiany w gameplay'u. God of War to musi być intensywna i epicka wyrzynka, jak zawsze. Edytowane 15 kwietnia 201212 l przez Nemesis US
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Każdy co innego hehe. Ja z kolei jeszcze inaczej, o gameplay się nie boję. Chociaż plus/minus zmiany, nowości po prostu muszą być. Bo to normalna kolej rzeczy tym bardziej, że będzie to szósta część. I nie przejdzie "niezmieniona forma" tym bardziej, nie mówimy tu o CoD przecież. W każdym bądź razie dla mnie najważniejsze jest to, żeby sensownie było fabularnie. I żeby gra wciągała historią jak poprzednie części. Trójka mnie właśnie zdenerwowała fabułą od połowy gry włącznie z zakończeniem Pandoraaa, Pandoraaaaaaaaaaaaaa, Pandoraaaaaaaa ;/ Reszta to majstersztyk oczywiście ale "zmiekczenie Kratosa" mi się nie podobało i tyle. Zadanie kurevsko trudne przed SM, co wymyślą za historię, jak to pociągną.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Wpis, chociaż nie wiem jakich zmian w gameplayu powinni się podjąć, bo GoW ma mega charakterystyczna formule. Jakieś pomysły? Niby wszyscy chcą zmian, ale jakich? Edytowane 15 kwietnia 201212 l przez Voytec
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Jakoś nie chce mi się wierzyć, że będzie nowa mitologia, toteż jestem kurevsko ciekawy kogo wrzucą.
Opublikowano 15 kwietnia 201212 l Rozwinięcie motywów adventure bo GoW ma predyspozycje do lepszych elementów platformowych i eksploracji.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.