Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

czy mogli byście sie przenieśc z tym offtopem gdzie indziej?

to jest temat o nowej części a nie o starych

 

zwłaszcza ze solidny pan zapodał dawke informacji i własnych doznań, i zamiast rozmowy i pytań na ten temac licytujecie sie ktora akcja powinna być na kórym miejscu

 

ja to bym sie chętnie dowiedział jakie są konkretnie zmieny w systemie walki (oprocz zmienionego klawisza i trzymania wroga na łańcuchu) , czy jest to nadal GOW ktory w sumie w każdej części mial bardzo podobną walke, czy już czuć wyraźny krok w bok i zmiane ? chodzi mi o realne zmiany a nie zastąpienie starych ciosów, nowymi podobnymi

 

czy czuć że to nowy GOW czy gdyby ktomuś dać fragment rozgrywki to by nie odróżnił od GOW3? są nowe ciosy wiec pewnie coś by poznał, ale chodzi mi o ogólny feeling, czy da sie poznać ze to jednak nowa gra a nie GOW3.5?

 

Gdyby komuś pokazano GoW3 i GoW:A obok siebie, to raczej zauważyłby różnice w... tonacji kolorów i kilku efektach świetlnych. Pod tym względem, jak już wspomniałem, powrót do kolorowej jedynki. Osoby znające serię od razu będą mogły czesać sprawdzone kombosy, w tym niezawodne kwadrat, kwadrat, trójkąt. Nie powiedziałbym, że to GoW3.5, bo to nie fair w stosunku do reszty serii. W końcu mechanika zmieniała się tu równie radykalnie co w serii CoD. Ascension przynajmniej proponuje JAKIEKOLWIEK zmiany w systemie walki. Nie zdążyłem się jednak w pełni połapać jak działa nowy system chwytów. Zawiodłem się, kiedy zobaczyłem ożywające posągi z młotami - niemal 100% recykling z GoW3.

Nie ma co liczyć na duże zmiany, to stary dobry GoW po małym liftingu. Pozostaje mieć nadzieję, że przynajmniej cała gra będzie dłuższa i bardziej rozbudowana od trójki.

 

Jak tak się zastanowić, to to straszny skok na kasę, nic nowego, po prostu użycie sprawdzonej marki i kupa szmalu na produkcję. Oby nie zrobił się kolejny CoD.

Odnośnik do komentarza

to w sumie jeszcze coś, mimo że troche to widać na filmikach, ale jak tak naprawde prezentuje sie grafika względem 3? dodali pare efektów (chociaż efekty świetlne był calkiem niezłe w 3)

między 1 a 2 był dosyć wyraźna różnica w grafice jak na tamte możliwości, skok na ps3 oczywiscie byl ogromny i zachwycał, a czy teraz jest jakaś zmiana oprocz świateł i kolorów? jest coś stylu jak pomiędzy uncharted 1 a 2 czy jak pomiędzy 2 a 3?

wiem że ps3 ma już ogarniczenia i wyżej dupy nie podskoczą, ale w ND pokazali że jednak da sie troche ejszcze podciągnąć poprzeczke (TLOU myśle ze bedzie wygladalo o wiele lepiej niż U2)

Odnośnik do komentarza

W GoW3 grałem trochę dawno, a moja pamięć zawodzi, ale nie ma tu żadnego skoku - zresztą to widać po screenach i filmikach. Może ciężko mi porównać przez inny design, kolorystykę, nie jestem pewny - wiem tylko, że teraz podoba mi się trochę bardziej. Wylewający się mózg po rozcięciu czaszki wyglądał na jedną z bardziej hardkorowych egzekucji w serii, ale ciężko zapomnieć ostatnią minę Herkulesa czy flaki Kronosa :). Ostrza Chaosu, jak już wspomniałem, mają bardziej intensywne efekty świetlne. Z jednej strony jest więcej mocy, z drugiej tak się jarają, że czasami ledwo widzę przeciwników. Technicznie nie czuję skoku, ale artystycznie to jest po prostu odejście w inną stronę. Podczas burzy mózgów w Santa Monica pewnie rozpisali GoW3 na części pierwsze i zaczęli sie zastanawiać co by tu zrobić inaczej/odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

mam tylko nadzieje, ze przez to ciagle promowanie trybu multi nie oleja singla bo dla mnie GOW to glownie tryb dla jednego gracza. Multi w nowym jakos mnie nie kreci w zapowiedziach i poki co traktuje go tylko jako dodatek - tryb single player jest najwazniejszy i juz, to nie jest Call Of Duty czy Battlefield gdzie single jest tylko dodatkiem.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Spokojnie Panowie. SM to nie jakieś jopki z odzysku, doskonale wiedzą co jest najważniejsze w ich grach. Multi to tylko dodatek, a że jest pierwszy raz w serii, to nic dziwnego, że chcą go wypromować bo singiel każdy weźmie w ciemno.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

trochę ponad 3 miesiące do premiery...odliczając czas kiedy gra trafia do tłoczni to Santa Monice zostało z jakieś 2 miesiące prac nad tytułem. Co oni mogą w tym czasie zrobić...pewnie wyłapać jakiś bug jakby co. Ta gra w takim momencie, pewnie już jest w 100% grywalna od początku do końca, technicznie też już pewnie mają zaimplementowany ostateczny build....no po prostu umysł mój nie ogarnia jak tak fatalnie można poprowadzić kampanię reklamową, tym bardziej mając taką konkurencję...nie zdziwie się jak to się sprzeda gorzej niż GoW3...mieć takiego asa w rękawie, a oni przez tyle czasu z sigla dali jeden trailer i jedną miejscówkę z dema....ŻAL

Odnośnik do komentarza

W sumie muszę przyznać, że na tego GoW'a aż tak bardzo nie czekam. Szczerze, to dużo bardziej kręci mnie Lords of Shadow 2. W końcu wiadomo czego można się spodziewać po Wstąpieniu a ja liczę na dobrą fabułę i ostatecznie wyjaśnienie zakończenia trójki, bo miałem trochę mieszane odczucia. Multi mnie kompletnie nie interesuje, jeśli chodzi o takie multi w slasherach to wystarczy mi to co było w Ninja Gaiden Sigma 2 (choć tam był tylko co-op).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...