Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi parę razy stawało na 75% i nie drgnęło już w ogóle. Dopiero za którymś razem poszło normalnie bez żadnego problemu.

Opublikowano

Musiol grałeś w ten etap z E3/Gamescom czy jakiś inny ?

Gamescom, ale nowszy build trochę i już wtedy było bardzo dobrze. Serio, filmiki nie oddają tego, jak gra wygląda na żywo, na TV (mówię o singlu).
Opublikowano

Ogralem bete i poki co podtrzymuje wczesniejsze stwierdzenie, ze multi w tej grze to tylko dodatek i najwazniejszy bedzie tryb dla jednego gracza. W trybie dla wielu graczy panuje chaos, nie wiedzialem czy moje ataki sa w ogole skuteczne bo punktow zbyt wiele nie przybywalo chociaz napieralem na przeciwnikow. Tak jak w Playstation All Stars Battle Royale to button mashing i chaos, nie jest zle, ale az tak bardzo mnie nie wciagnelo.

 

W menu widzialem mozliwosci rozbudowy postaci - lepsze zbroje, bron i umiejetnosci, wiec tak jak w innych grach multi dostajemy XP i ulepszamy postac.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie ja bardziej ogarniam w tej becie niż w Playstation All Stars Battle Royale. Co nie zmienia faktu, że to tylko dodatek do singla. Mimo wszystko nie jest źle i gra się przyjemnie, czasami fajne duele wychodzą. Na plus jak zawsze ostra grafika i muzyka, ale w pełnej wersji takie multi przytrzyma mnie góra 2 tygodnie.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

Co bym dodał do multi to można dać więcej specjalnych finisherów na obiektach bo kolce i podsmażanie to trochę mało. A ta seria aż prosi się o jakieś brutalne wykończenie przeciwnika na ścianie. Można by pomyśleć nad porozrzucaniem tu i ówdzie tarcz (jak np z tą specjalną pałką) bo cholernie ciężko jest uciec czy kontrować gdy naskoczy na ciebie dwóch czy trzech gości.

Opublikowano

Po ograniu Bety mam mieszane uczucia co do multi. Fakt, trzeba podbić level, żeby się dało zrobić cokolwiek, ale jednak combat oparty na dwóch super atakach i jakimś specjalnym skillu to nie dla mnie. Obadam jeszcze inny tryb co by nie bluźnić na zapas, ale na długo nie zawitam w tym trybie przy finalnym produkcie.

Opublikowano

właśnie...Yap dobrze pisze...to kolejne multi należące do mojej znienawidzonej grupy - gdzie by cokolwiek zdziałać trzeba mieć nabity wysoki level. Przez co nie liczy się skill, a czas spędzony w multi. Jak ktoś długo po premierze będzie chciał coś zwojować to natknie się na mur graczy z maksymalnymi levelami, które dzięki odblokowanym bajerom będą siali spustoszenie. Teraz praktycznie każde multi (względnie bez gier sportowych i czasem wyścigów) opiera się na tej chorej jak dla mnie zasadzie.

Opublikowano

Wcześniej zagrałem 2 rundy tego tryby teamowego i.. jakos niespecjalnie mi się to wtedy spodobało (chaos.. i brak szans jak trafi się na 2 lub więcej przeciwników).

Dzisiaj zagrałem kilka rundek tego pierwszego trybu (zwykły deathmatch) i powiem, że gra się całkiem fajnie. postaci nie mam podrasowanej.. ale i tak jest przyjemnie. Z początku nie szło mi rewelacyjnie ale później wyczaiłem system i.. w ost. rundzie natłukłem chyba jakieś 6 czy 7 killów do 0... (może to nic specjalnego ale to była moja 3 czy 4 runda więc jestm zadowolony z wyniku :P) Niestety nie wiem ile było dokładnie i jakby się skończyło bo kolesie pouciekali jak dostawlai w kość... więc nawet runda nie doszła do końca i exp itd przepadł.. Musiałbym spróbować zagrać z kimś z listy (da się zapraszać do party? bo nie sprawdzałem).

Opublikowano (edytowane)

Na tym filmiku który wrzucił Voytec, jest widoczne kilka nowych ataków względem tego co było na E3, więc możliwe że w pełnej wersji będzie tego jeszcze więcej. Jaram się nieziemsko, najbardziej wyczekiwany tytuł na chwilę obecną przeze mnie. Jak wyczai ktoś kod na demo, niech zakłada osobne konto i udostępnia w odpowiednim temacie.

Edytowane przez Square
Opublikowano

Wczoraj w końcu odpaliłem betę i ku mojemu zdziwieniu, spodobało mi się. Wbijam na tutorial, gęba mi sie cieszy pomimo tego, że steruje jakimś randomowym kolesiem, ale tłumaczę sobie, że nie zawsze trzeba biegać Kratosem. Po przejściu zbędnego tutoriala (dla kogoś kto przeszedł któregokowiek GoW taki on właśnie jest) odpalam poszukiwanie graczy, żeby sklepać kilka masek. Gdzieś tam w głowie słyszę myśli, że system jaki jest obecny w serii nie sprawdzi się w multi (plus od razu przypomniały mi się opisane niezadowolenia tutaj).

Gra się zaczyna (4 vs 4) i po chwili spotykam pierwszego przeciwnika. Po tym jak zabrałem mu ok 1/3 paska zaczyna uciekać, no to go gonię. Jak się okazuje szybko znalazł towarzysza i w tym momencie mialem tylko jedno słowo w głowie, chaos, totalny chaos. Więcej nie trzeba opisywać. Jeszcze miałem kilka podobnych akcji, ktore zawsze kończyły się moim zgonem. Koniec rundy, przegraliśmy, trudno. Spoglądam na tabelę wyników, a tam: Zabójstw 0, Śmierci 8. No nic, na początek nie ma tak źle :D

Runda druga, ta sama ekipa, ale trochę w wymieszanych składach. Zaczynam grać trochę ostrożniej, bez głupich szarż itd. Ta runda była o wiele lepsza o czym świadczy wynik 5 do 6. Wystarczy grać z głowa a można na prawdę powymiatać. A po ulepszeniu postaci to już w ogóle.

 

Po tych dwóch meczach wiem na pewno, że z pełnym multi spędzę trochę czasu, bo grało mi się bardzo przyjemnie.

 

Jakby ktoś chcciał pograć to niech piszę, ale weźcie pod uwagę, że serwery mają być wyłączone od 24 Grudnia do chyba początku stycznia.

Opublikowano (edytowane)

Kilka Concept Artów, które zgarnąłem w ramach "Rise of the Warrior".

 

GOWA-mproof-tops_zps4ab016fa.jpg

 

GOWA-MP_chain-tower-4_zpsa162cc45.jpg

 

GOWA-Kirra-WaterwheelConcept_zpsaa69f14b.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept8_zps3f0493f9.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept7_zps6b542f70.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept6_zps725bfe0e.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept5_zpsadf36a35.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept4_zps7607e23b.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept3_zpsf338ecef.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept2_zps75c8b0d9.jpg

 

GOWA-Kirra-HighConcept1_zpsa2e71382.jpg

 

GOWA-foot_lighting_zps4e3380f1.jpg

 

GOWA-canyonvistanight_zps5b26e57c.jpg

 

GOWA-CanyonsArenaHighViz_zps3a3629ed.jpg

 

 

Hmm.. te arty kojarza mi się z pierwszą częścią.. a to jak dla mnie zdecydowany plus. Może lokacje będą tym razem bardziej urozmaicone i ciekawsze niż w 3.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Można jakoś ze znajomym dołączyć do gry? Kiedyś coś mi się obiło o ucho, że drużyna (Zeus vs Ares ?) co zdobędzie większą ilość punktów dostaną ps+ na 30 dni, to gdzieś te punkty można zobaczyć ? Tak w ogóle to po ostatnim patchu nie mogę dołączyć do gry, ciągle błąd wyskakuje, wiecie co zrobić żeby działało ?

Opublikowano

Aktualnie serwery są wyłączone do 2 stycznia, może dlatego Ci nie działa.

 

@Emet

Też odniosłem takie wrażenie tym bardziej, że w zestawie otrzymanych artów były też niepokazywane wcześniej szkice z jedynki (przynajmniej ja ich nie widziałem) i prezentowały podobny poziom.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

lol tak blisko premiery, a te (pipi)y dalej nic z singla nie pokazują. Nie zdziwie się jak ta część sprzeda się tragicznie z powodu tego dziwnego marketingu. W chwili obecnej to Kratos powinien wychodzić z lodówki przecież.

Opublikowano

Jesteśmy blisko singla, nie bójta się. Ale szczerze? Chciałbym żeby taki stan utrzymał się do premiery. Tęsknię za czasami gdy developerzy nie robili pamiętników z developingu, robili Story Trailer, CG Trailer, Gameplay Trailer, New Enemies Trailer itd. Ciągle jakiś footage, bzdety kotlety, Ściera o tym wspominał w ostatnim swym tekście, jak bardzo to go irytuje i jak mocno zrywa z całą tą magią. Najlepiej podejść do gry z jak najmniejszą ilością wiedzy na jej temat, a wrażenia będą jeszcze lepsze.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

dlatego ja oglądam najwyżej jeden trailer a reszte olewam. jedynie przy tlou nie moge sie powstrzymać i oglądam wszystko. w przypadku gow3 nie obejrzałem żadnego trailera (serio, widziałem jedynie pare screenów w recencji kaliego). do wstąpienia widziałem ten pierwszy gameplay i na tym koniec, reszta to tylko sam tekst.

Edytowane przez Kazub
Opublikowano

Ja pamiętam, że z GOW3 oglądałem dosłownie wszystko co pojawiło się przed premierą. Jeszcze niektórzy w temacie płakali, że niby psuję sobie zabawę. ;] To był pierwszy next-genowy GOW i jednocześnie wielki finał, który trochę mnie rozczarował (za mało tytanów w akcji), ale i tak całościowo trzymał wysoki poziom. Teraz już takiego ciśnienia nie mam, co nie znaczy, że nie czekam. Po prostu wiem czego dokładnie się spodziewać i cieszy mnie, że nikt tam nie wrzuca zmian na siłę. Przy okazji już w pierwszym gameplayu pokazano drobne usprawnienia w systemie walki, możliwość używania odebranych broni (chociaż osobnych finisherów chyba nadal nie będzie) i większą interakcję z otoczeniem.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...