Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Demko przeszedłem tylko raz.., grajac wieczorem jak chciało mi się już spać. ale później zagram znowu więc może moja opinia się trochę zmieni... ale póki co nie zostałem jakoś specjalnie porwany.

Powiem szczerze, że lekko wiało nudą. Właściwie to GOW 1 HD, którego właśnie przechodzę jakby sprawia mi więcej frajdy niż to demo...

Grafika niby bardzo ładna ale też jakiegoś efektu WoW nie ma... szczególnie, że gra niestety zapomniała juz całkiem o 60 fps :confused: GOW 3 też niby nie trzymał stałych 60 fps.. ale jednak framerate często oscylował w granicy 40-50 kl/s. Tutaj wszystko zdaje się takie trochę zmulone. Szczerze wolałbym może nieco słabszą oprawe w zamian za lepszy framerate.

Audio też trochę kuleje. Myzuka jest zbyt cicho i nie wszystkie dźwięki są dobrze zgrane.. Całości ogólnie jakoś brakuje "powera".

Opublikowano (edytowane)

fajny motyw z "przekręcaniem" się levela, gdy walczymy z bossem, a

później siedzimy w "kostce" potrząsanej przez wielkie coś i co chwile

wypadają nowi wrogowie.

Interaktywne plansze zapowiadali już w 2k8 gdy głośno było nt, Gai która miała randomowo zmieniać swoje położenie, a tym samym Kratosa walczącego na niej. Szkoda, że zarówno w III jak i w A to jest tylko skrypt i, o ile jeszcze, w trójce było to genialnie zrobione, tak w najnowszej cześci jest to zdeka sztywne i aż prosi się o poruszanie tą "kostką" niezależnie od naszych poczynań w środku.

 

E:

Przeszedłem po raz drugi "trójeczkę", odpalam demko i kurde, Ascension ma oświetlnenie lata świetlne za III. :< Przecież tam broń czy orby prawie w ogóle nie dają odbicia w otoczeniu czy też nie rozświetlają pomieszczeń. Bida.

iqQ1wgydk5mCl.gif

 

ijQuq2wPymmnx.gif

JAK TO WYGLĄDA ,OJPD!

Edytowane przez XM.
Opublikowano

te gify to chyba pochodzą z wersji na PC

 

 

a na serio to też zauważyłem że światło daje mniej efektu niż  w 3, jednak może to wina słabych nierozwiniętych mieczy i tego ze lokacje były dosyć jasne, moze zarezerwowali powazne efekty świetlne na mroczne lokacje

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Nie masz co na to liczyć, każdy combos kończący trójkątem nawet na początku Hadesu w "trójce" rozświetlał ładnie pomieszczenia, ewidentnie nie jest to też wada wczesnego kodu tylko i raczej na 100% będzie gorsze oświetlenie. Strasznie jestem ciekaw pierwszych opinii i informacji nt. temat. Jeśli chodzi o serie GoW jestem psem na grafe, a po tym co zobaczyłem w "trójcę" nie dopuszczam nawet myśli, że zostanie to tak olane.
A tak w ogóle to kiedykolwiek była pokazana reszta furii? Tyzyfone jest ukazana w początkowym etapie gry, a pozostałe siksy były? Ciekaw jestem ich designu.

Opublikowano

A na tym gameplayu efekt rozświetlania jest:

Ostrze oświetla przeciwników - około 6,07 minuty widać to wyraźnie na kadłubku tego słonio-cosia...

Na tym gameplayu z GoW 3 jest ciemna sceneria, więc efekt oświetlania jest podkreślony. Myślę że w nowym GoW nie będzie gorzej niż we wcześniejszej grze.

Opublikowano

Polecam serio zagrać w GoW 3 i sobie przypomnieć. Ascension jest ładniejsze, tyle że level w demie nie do końca tego dowodzi. A te gify z trójki, nigga please. Na ekranie nie wyglądało to aż tak dobrze.

Opublikowano

Nie wiem o co Ci chodzi, ale nigdzie nie poruszyłem tematu wyższości danej części nad drugą jeśli chodzi o grafikę w pojęciu ogólnym/całościowym/designerskim. Poruszyłem tylko temat oświetlenia i do tego pije i po obadaniu dwóch wersji dema nadal stwierdzam, że to co jest w nich z efektami rozświetlania obiektów przez naszą broń czy orby jest po prostu chvjowe względem III (demko z e3 ma o dziwo lepsze od najnowszego) także niech Oni coś z tym zrobią bo tak się składa, że właśnie gram i przypominam sobie "trzecią" część serii i jest to rewelacyjnie tam oddane. I wcale nie ma nic tutaj do gadania jasna lokacja bo w demie z Hekatonem i ciemniejsze momenty się znajdują od razu na początku, gdy gonimy Tyzyfone i żadnego rozbłysku podczas oddawania ciosów czy otwierania skrzynek nie ma bądź jest minimalny. Gify, nie gify, widzę co się dzieje na ekranie i różnica jest niebotyczna. A że całościowo Ascension wygląda lepiej od GoW 3 to tylko pogratulować, że wygląda lepiej od trzy letniej gry...

Opublikowano

Ale wiele gier, które ukazały się w ciągu trzech lat od momentu premiery III nie potrafiły jej dorównać pod względem grafy. No może blisko była Castlevania: Lords of Shadow (choć tutaj design był dla mnie lepszy od GoW3). 

Opublikowano

Wstąpienie średnio mi siadło. Demo nie powinno się ukazać, ponieważ zapał zszedł na drugi plan. Łyknę na pewno ale jak zejdzie ze stówki. Generalnie zawiodłem się i w tej chwili wygląda to jak mocno rozszerzone DLC a nie pełnoprawna część.

Opublikowano (edytowane)

Czy wstapienie jest tworzone przez ta sama ekipe co trojka ?

Wiadomo, ze Santa Monica Studios, ale oni pewnie maja wiecej ludzi dlatego sie zastanawiam.

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Nie rozumiem co niektórych, serio. Ludzie sądzą, że Wstąpienie będzie takim samym przeskokiem jak z GoW 1 -> GoW2. Nic z tego, bo już trójka powoli wyciskała siódme poty z PS3. Ascension na pewno prezentuje się lepiej jako całokształt ale nie liczcie na jakiś ogromny przeskok bo na tej generacji już lepiej się po prostu nie da. I tak wiem, że nie zabraknie w grze momentów, w których powiem "WoW". Dlaczego? Bo to God of War. Deal with it. 

Opublikowano

Czy wstapienie jest tworzone przez ta sama ekipe co trojka ?

Wiadomo, ze Santa Monica Studios, ale oni pewnie maja wiecej ludzi dlatego sie zastanawiam.

Nie wiadomo, bo część od dłuższego czasu pracuje nad jeszcze nie zapowiedzianym tytułem. Stig Asmussen właśnie grzebie przy nowym IP, ale zapewne od czasy premiery trójki, studio się rozrosło, jak ND.

Opublikowano

Czy wstapienie jest tworzone przez ta sama ekipe co trojka ?

Wiadomo, ze Santa Monica Studios, ale oni pewnie maja wiecej ludzi dlatego sie zastanawiam.

Ogladajac making of Wstapienia i porownujac do materialów z tworzenia GoW III to wypowiadają sie czesto ci sami ludzie.
Opublikowano (edytowane)

A co było złego w zakończeniu trójki?

 

 

Tak ogólnie, co do serii, tak byłoby idealnie: jeszcze jedna część GoWa na Vitę, która przedstawiałaby czasy gdy przewodził armią i rodzinka jeszcze żyła, duży potencjał. A potem God of War 4 na PS4, konkluzja, epicki finał, kontynuujący wątek z trójki. I koniec.

Edytowane przez Figaro
Opublikowano (edytowane)

Właśnie dlatego dziwi mnie, że do tej pory Sony nie zapowiedziało jeszcze Kratosa specjalnie dla Vity. Dotychczas w serii nie poruszono kwestii Troi i Achillesa (idealny przeciwnik dla Ducha Sparty), więc temat jest jak najbardziej do wykorzystania. 

 

@Figaro: po prostu średnio mi się podobało ale już nie rozdrabniajmy tego wątku, mam tylko nadzieję, że Wstąpienie rzuci trochę światłem na pewne rzeczy. 

Edytowane przez Nemesis US
Gość ragus
Opublikowano

A co było złego w zakończeniu trójki?

 

 

Tak ogólnie, co do serii, tak byłoby idealnie: jeszcze jedna część GoWa na Vitę, która przedstawiałaby czasy gdy przewodził armią i rodzinka jeszcze żyła, duży potencjał. A potem God of War 4 na PS4, konkluzja, epicki finał, kontynuujący wątek z trójki. I koniec.

Otwarte na siłę zakończenie i jedna z bardziej rozczarowujących walk z ostatnim bossem, jaką widziałem w grach wideo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...