Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeszedłem właśnie ten niesławny mega trudny fragment na hardzie. Dużo szumu o nic, po prostu mashując tego nie da się przejść - pewnie stąd lamenty casuali ze trudne i nie do przejścia nawet na normalu. Trzeba dokładnie wiedzieć co się robi, nawet wymaksowanych ostrzy nie mam jeszcze (prawie) i za 6 czy 7 razem poszło. Na najtrudniejszym poziomie pewnie będzie jazda w tym fragmencie - 3 czy 4 hity i Kratos leży.

Opublikowano

Przeszedłem właśnie ten niesławny mega trudny fragment na hardzie. Dużo szumu o nic, po prostu mashując tego nie da się przejść - pewnie stąd lamenty casuali ze trudne i nie do przejścia nawet na normalu. Trzeba dokładnie wiedzieć co się robi, nawet wymaksowanych ostrzy nie mam jeszcze (prawie) i za 6 czy 7 razem poszło. Na najtrudniejszym poziomie pewnie będzie jazda w tym fragmencie - 3 czy 4 hity i Kratos leży.

Kluczem w tym momencie jest parowanie ciosów meduz i kontra. Z tym, nawet na hardzie robi się łatwo.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie do tych co już ograli. Jestem w 13 rozdziale i dopadł mnie pewien bug.

Po zabiciu gościa z dodatkową głową w brzuchu zabieramy mu amulet, który regenruje przedmioty i niszczy.
Problem w tym, że w tym momencie obraz mi się zawiesił na tym wybudowanym z powrotem moście i 'teoretycznie' nic nie mogę zrobić, bo nic nie widzę. Na ślepo doszedłem Kratosem do zabitej wyroczni, filmik mi się pojawił, wszystko ładnie pięknie, ale po obejrzeniu go obraz wrócił do tego feralnego mostu :confused:

Widzę, że to dość częsty problem -


 

Edytowane przez Lipa
Opublikowano

Spotkaliscie sie z takim problemem, ze przy

Manticorze przy 2 etapie, jak nie ma skrzydla i wypluwa te male manticorki

to konsola sie zawiesza? Cholera caly czas zawiesza mi sie dokladnie na tym samym etapie. Jest zwiecha, ale muzyka gra dalej... :/

Opublikowano

Przyjrzyj się dokładniej tekstury się doczytują , nie jest to doczytywanie typu goła ściana i nagle bum ale zjawisko występuje i basta.Widać to szczególnie zaraz po wczytaniu rozdziału i przy szybkim przemieszczaniu się po lewelu też tego z początku nie dostrzegłem ale przy kolejnym przejściu gry na spokojnie już tak.

Gość _Milan_
Opublikowano

przeszedłem grę i raz widziałem doczytującą się teksturę, czyli dla mnie problem nie wystepuje, santa monica mi nie płaci, zadnych zacięc ani bugów nie miałem, pogódzcie się z tym że macie haluce.

Opublikowano

A ja Ci je mogę pokazać w każdej lokacji i od razu mówię jestem fanem tej gry więc nie pisze tego żeby zdenerwować innych sprawdziłem sprawę i to fakt.Może jestem zbyt wymagający ale po trzeciej części dopracowanej do granic możliwości mam prawo.

Opublikowano

niektóre ps3 średnio sobie radzą z dwuwartowymi blurayami i tyle w temacie. Nawet nie trzeba mieć porysowanych płyt, miałem np dwa egzemplarze uncharted3...oba w stanie idealnym, jeden egzemplarz działał zawodowo, drugi czasem lubił czegoś nie doczytać na czas.

Opublikowano

Jak pisałem, u mnie nie zauważyłem żadnych baboli jeżeli chodzi o grafikę, czego niestety nie mogę powiedzieć o ścieżce audio. Niekiedy muzyka jest przyciszona, niekiedy dzwięki. Dodatkowo dzwięki w niektórych momentach nie są dokładnie zsynchronizowane. To mnie strasznie wkurza, bo w poprzednich częściach tego nie było (ani razu). Ma ktoś też takie odczucia odnośnie ścieżki dzwiękowej ?

Opublikowano

Jak pisałem, u mnie nie zauważyłem żadnych baboli jeżeli chodzi o grafikę, czego niestety nie mogę powiedzieć o ścieżce audio. Niekiedy muzyka jest przyciszona, niekiedy dzwięki. Dodatkowo dzwięki w niektórych momentach nie są dokładnie zsynchronizowane. To mnie strasznie wkurza, bo w poprzednich częściach tego nie było (ani razu). Ma ktoś też takie odczucia odnośnie ścieżki dzwiękowej ?

Mam takie same, a myslalem juz, ze to moja konsola...

Opublikowano (edytowane)

Nie napotkałem problemów z doczytywaniem czy zawieszaniem, ale napotkałem inne kwiatki, m.in. takie:

 

 

W poprzednich częściach nie było żadnych problemów, a przynajmniej sobie ich nie przypominam.

Edytowane przez JaMaJ_PL
Opublikowano

Jak pisałem, u mnie nie zauważyłem żadnych baboli jeżeli chodzi o grafikę, czego niestety nie mogę powiedzieć o ścieżce audio. Niekiedy muzyka jest przyciszona, niekiedy dzwięki. Dodatkowo dzwięki w niektórych momentach nie są dokładnie zsynchronizowane. To mnie strasznie wkurza, bo w poprzednich częściach tego nie było (ani razu). Ma ktoś też takie odczucia odnośnie ścieżki dzwiękowej ?

Grasz z polską lokalizacją? Zauważyłem, że polskie głosy są różnie nagrane. W oryginalnej ścieżce dźwiękowej nie ma tego rodzaju problemów. 

Opublikowano (edytowane)

Squareowi i mnie raczej chodzi o to, ze od strony dzwiekowej sa niedorobki. Kratos spada i wydaje okrzyk w polowie tego lotu, zamiast na poczatku i to opoznienie czuc. Np przy tej mocy, w ktorej w furii wbija ostrza w ziemie raz sie drze, a raz nie ma dzwieku. Takie pomniejsze bledy, ktore denerwuja. Poza tym raz Kratosa krzyk jest sciszony, a raz normalny.

 

Ze swojej strony mowie o oryginalnej sciezce dzwiekowej.

Edytowane przez Voytec

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...