Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wyzwanie archimedesa nawet na hardzie nie jest specjalnie trudne, uniki, blok, cierpliwośc kluczmi do tego etapu, gral ktos na tytanie? narazie 2 razy przeszedlem i 3 mi sie nie chce a ciekawe czy tam trudno jest

Ale patcha nie instalowales? :P Szacuneczek dla ciebie za skillsy, ja nigdy nie bylem orlem w takie gry i hard czesto dla mnie byl potwornie trudny.

Opublikowano

No i GoW: Wstąpienie mogę zaliczyć do ukończonych, zajęło to prawie 11 godzin. Jak to napisał stronę wcześniej Square, faktycznie od tego 18 klimat był zbliżony do pierwszej części, ale nie przeszkadzało mi to zbytnio. Cała kampania dla mnie trzyma naprawdę wysoki i wyrównany poziom,  a w niektórych momentach wygląda ślicznie. Plus za IMO najlepiej zaprojektowane "zagadki" z całej serii.

Do wyzwania podchodziłem z 10 razy, ale po nieudanych próbach zauważyłem, że większość ataków wężów i syren powstrzymuje zwyczajny blok ( grałem na normalu). Ale gdy już to pojąłem, wyzwanie pękło przy kolejnej próbie (fajnie, że złoty pucharek za to wpadł). IMO wyzwanie Archimedesa jest zdecydowanie lepsze od cerbera którego spotykamy w  trzeciej części ( trochę słów na K i CH poleciało w jego stronę z moich ust :) ).

Mój ranking gier GoW:

GoW 2 -> GoW 3 -> GoW: Wstąpienie  -> GoW = GoW: CoO = GoW: GoS

 

ps; Zauważyłem dzisiaj, że jest to jedyna seria gier, których 6 części ukończyłem w przeciągu dwóch lat :) I dalej mam ochotę na więcej przygód ( chociaż Kratosowi bym już podziękował).

Opublikowano

 

wyzwanie archimedesa nawet na hardzie nie jest specjalnie trudne, uniki, blok, cierpliwośc kluczmi do tego etapu, gral ktos na tytanie? narazie 2 razy przeszedlem i 3 mi sie nie chce a ciekawe czy tam trudno jest

Ale patcha nie instalowales? :P Szacuneczek dla ciebie za skillsy, ja nigdy nie bylem orlem w takie gry i hard czesto dla mnie byl potwornie trudny.

a nie wiem nawet, patch chyba tylko normal zmienial, god of war to jedna z niewielu gier które lubie przechodzic na najwyzszych poziomach, kiedys na yt ogladalem takiego goscia shinobier, on przechodzi gowy wszystkie na najwyzszych poziomach bez upgradowania czegokolwiek, niezly jest

Opublikowano

Wczoraj przeszedłem Wyzwanie Archimedesa na tytanie. Troche się nawkurzałem, przez te elektryczne syreny, ale prawda jest taka, że ten moment wcale nie jest trudny jak ma się dobrą taktykę. Dopakowany cień robi większość za nas, samymi ostrzami to zadajemy najmniej obrażeń w tej sekcji. Miałem trudniej niż na hardzie, bo nie miałem całej magii, mimo to większość pierwszej rundy przechodzi się bez obrażeń. Meduzy nie były jakieś chętne do ataków i częściej zamieniały w kamień niż chwytały. Nie wiem, może to wina patcha, będzie trzeba sprawdzić bez niego jak pójdzie. Runda druga i trzecia to tylko formaność, bo po przejściu pierwszej, przeszedłem od razu całe wyzwanie.

Dzisiaj powienienem skończyć, więc dam znać czy są jakieś bonusy (pewnie nie ma), a następnie biorę się za NG+.

Opublikowano

Przecież w tym wyzwaniu problem sprawia tylko sam początek, czyli meduzy i te syrenki. Ciężko je sparować. W ogóle niepotrzebnie zmienili ten element, wcześniej do sparowania ciosu wystarczył tylko odpowiednie timing L1, teraz jest to L1+X, czasem jak chciałem to wykonać zaraz po uniku to Kratos mi skakał.

Opublikowano

No w poprzednich częściach odpowiednie operowanie blokiem dawało nieśmiertelność, tutaj jest trudniej, bo oprócz kombinacji na parowanie, został zmieniony system kolizji. Po uniku nie przejdziesz szybko do bloku, a w trakcie obrywania, nie użyjesz ot tak magii. Przeciwnicy nie dają też czasu na jakieś złożone komba. Ogólnie system walki jest odczuwalnie trudniejszy w opanowaniu.

Opublikowano

Tytan poległ w łącznym czasie 11h 30min na liczniku gdzie pierwsze przejście na hardzie to 12h. Bonusy jakie otrzymamy po przejsciu to jedynie możliwosc odpalenia NG+ na tym poziomie. Nawet żadnego komunikatu nie ma  :(

Po skończeniu Ascension trzy razy, mój ranking prezentuje sie następująco: GoW 2 > GoW A = GoW > GoW 3 > CoO = GoS.

Gość Szprota
Opublikowano

Sprawdziłem i wyskoczył mi jakiś studenciak myśląc że używając przekleństw staje się śmieszny.

Gość Szprota
Opublikowano

Obejrzałem kawałek tej "recenzji". To prawda że God of War 3 chodził w Full HD? Bo tak się dowiedziałem z tego materiału Tivolta

Gość Szprota
Opublikowano (edytowane)

Dlatego ja taki syf na JuTubie omijam szerokim łukiem ;)

Edytowane przez Lionel
Opublikowano

Wyłączyłem od razu po tym jak zaczął pieprzyć głupoty o 1080p w trójce i spadkach do 20fps w Ascension czyli chwilę po rozpoczęciu recenzji :teehee:

 

Wracając do gry to szkoda, że w NG+ nie pokusili się o to, aby podbić trochę poziom trudności (odpowiednik Challenge Mode z Rachetów), bo pierwsze rozdziały są naprawdę prościutkie. Rage ma się praktycznie ciągle naładowany więc można siać niezłą pożogę płynnie zmieniając żywioły.

Strasznie brakuje tych Wyzwań i Areny. No i mały minus dla SMS za zmianę ogniowego rage'a w porównaniu do dema z E3.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Skonczylem :D

 

Po ponad miesiacu udalo mi sie dotrzec do konca. Tak naprawde to co trzeba powiedziec o Wstapieniu to fakt, ze to dobry stary God of War, z kilkoma zmianami w mechanice, które poza blokiem odnotowalem na plus. Na duzy minus zasluguje fakt, ze nie ma Wyzwan. Rzecz dla mnie niepojeta, naprawde.

 

Singiel jest bardzo solidny, a klimatem to taki miks jedynki i dwojki. Grafika wypala oczy, szczegolnie w finale. Nie wiem czy spadki animacji w trakcie Gniewu Aresa to wina gry czy mojej konsoli, ale byly one zauwazalne, tak samo w finale.

 

Rezyserki Stig moglby sie od Pappiego uczyc.

 

Gralem offline wiec na wersji 1.0 i Wyzwanie Archimedesa... o co do cholery tyle krzyku? Najpierw rozeznalem pierwsza fale, zginalem w drugiej, potem nie wiedzac ile trwa, zginalem na samym poczatku trzeciej dochodzac do niej praktycznie bez zycia, bo zielony pasek zdrowia to byl praktycznie jeden piksel. Ale kiedy wiedzialem co mnie czeka to trzecie podejscie bylo z buta.

 

Duzo gada sie, ze branza sie zmienila, ale gracze kuzwa tez. Rozwydrzone panienki, ktore nie potrafia sobie z czyms takim poradzic i tworcy wypuszczaja kompletnie niepotrzebnego patcha. To juz (pipi)a 6 odslona GoW i zeby sie tam meczyc trzeba byc naprawde kompletnym nowicjuszem, ktory z Ascension trzyma pierwszy raz w zyciu pada.

  • Plusik 1
Opublikowano

No właśnie niepojęte to jest, bo żeby zginąć na normalu trzeba się nieźle postarać :D Ja kilka dni temu skończyłem na Titan+ i gierka na tym poziomie jest strasznie łatwa (szczególnie pierwsze 75% gry), coś pomiędzy normal a hard.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...