Yap 2 794 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 Gram i...miejscami jest trudno. Brak mi jeszcze obeznania z niektórymi bossami bo nie potrafię wyczuć szablonu ich ataków i ruchów, ale idę twardo do przodu. Ważne jest również zaglądanie w każdy kąt. A nuż trafi się jakaś sekretna lokacja z fantami . Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 No warto szukać, bo ukrytych skrzyń jest sporo. Do dzisiaj mi się gęba cieszy jak pewnego razu odkryłem przejście do dodatkowcyh skrzyń i wpisu Archimedesa, a podczas przechodzenia dema kilkanaście razy czy też pełnej gry, nie miałem pojęcia jak tam wejść. 1 1 Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 29 lipca 2013 Opublikowano 29 lipca 2013 (edytowane) W końcu patch ułatwiał wyzwanie "w windzie" na poziomie trudności hard? Grałem na hardzie i wyzwanie pękło przy max 10 podejściu, przecież to się nawet nie umywało do zwyczajnych walk w chociażby drugim GoWie. Zrobię kiedyś jeszcze jedno podejście do tej części bo uwielbiam sam gameplay i w GoW mógłbym grać godzinami. Niestety, jak dla mnie to w chwili obecnej najgorsza część ze wszystkich 4, jakie wyszły na duże konsole i w jakie miałem przyjemność grać. Może zabrakło mi większych walk z bossami, może to poziom trudności, który nie stanowił wyzwania, możliwe też, że temat greckiej mitologii został już wyeksploataowany i ekipa z SM powinna sięgnąć w innym kierunku w poszukiwaniu inspiracji. Edytowane 29 lipca 2013 przez ShtaS Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 29 lipca 2013 Opublikowano 29 lipca 2013 Łatka ułatwia gre na każdym poziomie trudności (niestety). Jak dla mnie Ascension jest drugim GoW jeżeli chodzi o całą serię. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 Ile jest tych (pipi)ych updateów do gry?? Gimnastykowałem się żeby naprawić zrypany zasilacz do konsoli, odpalam Krejtosa żeby sprawdzić czy mi się już nie wysypie konsola, a tu najpierw 225 Mb, teraz 625... Jak wyłączę ściąganie to odpalę grę? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 Ta ale co jakiś czasmdostaniesz info, że jest aktualizscja czyt. wywala na chwile z gry bez pauzy i daje takie info:) Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 To git, bo mam 6 Mb łącze i trochę się to będzie ściągać, a to dopiero 3 z 6, boję się że zaraz mi 2 gb wywali do pobrania. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 Niedawno pobierałem te ostatnie 4 patche i całość zajęła ok 1,5GB chyba (wszystkie chyba trochę ponad 2GB mają). Wszystkich sześciu nie trzeba pobierać, bo tylko dwa pierwsze "poprawiają" coś w singlu (w zasadzie to nie trzeba pobierać w ogóle, tylko wtedy nie pograsz online ). Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 To "poprawiają" że jest łatwiej Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 No jeden ułatwia Wyzwanie Archimedesa, drugi naprawia niby dzwięk (są jeszcze momenty gdzie coś się nie zgrywa). Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 Ja tam i tak będę grał na normalu bo nie potrafię grać w tego typu gry za bardzo. Nie chcę utknąć w którymś miejscu. Początek dobry, już widzę, że będzie tak z 5x ciekawsze od poprzedniej części Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 Na normalu gra jest strasznie prosta, graj na hard Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 No nie wiem, w trójce na hard nie dawałem rady już po jakiejś godzinie i musiałem zacząć od początku Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 No to normal W trójce można jeszcze było zginąć kilka razy pod rząd i gra się pytała czy zmienić poziom trudności na niższy, tutaj już nie ma czegoś takiego. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 sierpnia 2013 Opublikowano 1 sierpnia 2013 Początek gry świetny, ale 3 kolejne godziny jakieś takie bezjajeczne, trochę taka wizja mitycznej Grecji dla ubogich. Mam wrażenie jakby część gry pomiędzy bossami była jednym wielkim zapychaczem Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 (edytowane) Ostatnio sprawilem sobie nowego God Of War, ktory jako kolejna czesc serii byl dla mnie tytulem must-have bo poprzednie bardzo mi sie podobaly. Gralem we wszystkie poprzednie czesci, rowniez te na PSP i kazda mi sie podobala, jednak ta nowa jest wyjatkowo slaba.Pogralem juz jakies 4 godziny i nadal nie wierze, ze gra jest tak slaba, to wyglada jakby pozbierali wszystkie odrzucone pomysly, ktore nie trafily do poprzednich czesci - lokacje, przeciwnikow i "zagadki" i wrzucili do jednego wora o nazwie God Of War: Ascension. Zielona kolorystyka niektorych robali w ogole tam nie pasuje, do tego potwory ziejace fioletowymi plomieniami to jakas parodia. Levele oraz ich design sa wyjatkowo marne, w poprzednich czesciach nieraz zatrzymywalem sie zeby podziwiac widoki i architekture, a w Ascension wyglada to mizernie bo na prawde nie ma na czym oka zawiesic. Dodam jeszcze, ze niektore lokacje sa mega ciemne i nic tam nie widac, a konkretie rozjasnilem juz obraz (w innych grach zawsze jest ok). Jesli chodzi o kamere to bylo kilka ujec z oddali, w ktorych ledwo bylo widac Kratosa - w poprzenich czesciach tez byly ujecia z daleka ukazujace okolice, ale o wiele lepiej bylo to zrobione - tutaj wiele rzeczy zrobili byle jak, glownym bohaterem nieraz mozna wyjsc poza kadr tak, ze zupelnie go nie widac. Schematycznosc az bije po oczach - co nowa moc broni (ogien, piorun, lod, mrok) to dokladnie ten sam motyw - male pomieszczenie napakowane respawnujacymi sie przeciwnikami. Bestiariusz to pewnie same odrzucone z poprzednich czesci potwory, ktorych zreszta i tak jest niewiele bo czesto sie powtarzaja. Takie motywy jak "slizgawki" i wspinaczka sa zbyt czesto wykorzystywane, w grze widac sztuczne zapychacze - chyba juz nie mieli pomyslow. Do tego niedopuszczalne bledy jak zawieszajacy, zamrozeni w bezruchu przeciwnicy i nieprawidlowo umiejscowione obiekty, a to jeszcze nie wszystko bo gra juz dwa razy mi sie zawiesila - to nie jest gra jakiegos marnego zewnetrznego studia, wiec nie powinno tak byc. Nawet system walki popsuli i teraz zeby robic lepsze combosy trzeba nabic jakis smieszny pasek. Caly czas czekam az gra sie rozkreci i az nie wierze, ze mogli ja tak popsuc - widocznie seria miala sie zakonczyc na trzeciej czesci, jak maja dalej tak robic to niech lepiej nie robia nic wiecej, wypluli ta gre zeby nabic kase na koniec generacji. Z tego co widze to jestem juz w polowie gry - ciekawe jak bedzie dalej, mam nadzieje, ze znacznie lepiej bo poki co troche zaluje wydanej kasy. Edytowane 5 sierpnia 2013 przez saptis 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Pogralem juz jakies 4 godziny i nadal nie wierze, ze gra jest tak slabaMoże napisz gdzie jesteś, będzie łatwiej się ustosunkować, bo "pograłem 4h" nic nie mówi. Zielona kolorystyka niektorych robali w ogole tam nie pasuje, do tego potwory ziejace fioletowymi plomieniami to jakas parodia. Levele oraz ich design sa wyjatkowo marne, w poprzednich czesciach nieraz zatrzymywalem sie zeby podziwiac widoki i architekture, a w Ascension wyglada to mizernie bo na prawde nie ma na czym oka zawiesic. Dodam jeszcze, ze niektore lokacje sa mega ciemne i nic tam nie widac, a konkretie rozjasnilem juz obraz (w innych grach zawsze jest ok).Piszesz o tych małych Mantikorach? A jak w poprzednich częściach były potworki plujące pajęczyną, albo zielonym kwasem to było ok? Nie wiem gdzie jesteś i co widziałeś, ale nie zgadzam się do stwierdzenia, że architektura poziomów jest słaba. Taki Hekaton, Węże, Pałac Wyroczni, czy Akwedukt wyglądają niesamowicie, a później to już w ogóle poezja (od 18 rozdziału). Ja grałem na jasności 70 i nie miałem ani razu wrażenia, że gdzieś jest za ciemno. Jesli chodzi o kamere to bylo kilka ujec z oddali, w ktorych ledwo bylo widac Kratosa - w poprzenich czesciach tez byly ujecia z daleka ukazujace okolice, ale o wiele lepiej bylo to zrobione - tutaj wiele rzeczy zrobili byle jak, glownym bohaterem nieraz mozna wyjsc poza kadr tak, ze zupelnie go nie widac.Wg mnie to są dwa takie momenty, że kamera odlatuje trochę za daleko, żeby pokazać większą epickość. Jest to podczas walki z Hekatonem i podczas jazdy na wężu (tym trzecim chyba, przez jaskinie). Wyjść Kratosem poza kadr mi się nie udało. Schematycznosc az bije po oczach - co nowa moc broni (ogien, piorun, lod, mrok) to dokladnie ten sam motyw - male pomieszczenie napakowane respawnujacymi sie przeciwnikami. Bestiariusz to pewnie same odrzucone z poprzednich czesci potwory, ktorych zreszta i tak jest niewiele bo czesto sie powtarzaja. Takie motywy jak "slizgawki" i wspinaczka sa zbyt czesto wykorzystywane, w grze widac sztuczne zapychacze - chyba juz nie mieli pomyslow.Bestiariusz mógłby być powiększony o 2-3 przeciwników, ale Ci co są pasują idealnie wg mnie. Słoń daję radę, generał Satyr jest fenomenalny, walki z Mantikorą, Meduzami są świetne. Piszesz, o schematyczności, ale w poprzednich częściach było podobnie. Do tego niedopuszczalne bledy jak zawieszajacy, zamrozeni w bezruchu przeciwnicy i nieprawidlowo umiejscowione obiekty, a to jeszcze nie wszystko bo gra juz dwa razy mi sie zawiesila - to nie jest gra jakiegos marnego zewnetrznego studia, wiec nie powinno tak byc. Nawet system walki popsuli i teraz zeby robic lepsze combosy trzeba nabic jakis smieszny pasek.Nie miałem ani razu takiego błędu, a grę przechodziłem 6 razy. System walki wg mnie jest bardzo dobry, ale trzeba się do niego przestawić. Marne lokacje, marni przeciwnicy, slabe zagadki i brak fabuly.Ciekawe jest to co piszesz o zagadkach, bo te w Ascension to są najlepsze zagadki w całej serii wg mnie. Wnioskuje tutaj, że narazie za mało grałeś. Próbuję sobie przypomnieć jakieś zagadki np z GoW 3 i nic mi nie przychodzi na myśl, a te we Wstąpieniu potrafiły mnie zatrzymać na kilka(naście) minut. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 (edytowane) Jestem aktualnie w rozdziale 14 czyli to prawie polowa gry. W kolekcji mam w 4 poprzednie czesci gry: GOW II, GOW III, GOW: Chains Of Olympus i GOW: Ghost Of Sparta + najnowsza GOW: Ascension, ale ogralem wszystkie wlacznie z pierwsza - po tylu czesciach powtarzanie tych samych schematow juz na mnie nie dziala. Lubie przechodzic gry wiecej niz raz, God Of War 3 ukonczylem dwa razy i zdobylem platynowe trofeum, poprzednie gry rowniez bardzo mi sie podobaly, ale ta nowa to juz przesada. Ascension to juz szosta czesc gry, wiec w koncu moze stac sie powtarzalna, wiele rzeczy mozna bylo zobaczyc w poprzednich czesciach i teraz nie robia juz takiego wrazenia. Moze warto byloby sie zastanowic nad sensem kontynuacji bo po jakims czasie robi sie z tego bezsensowny tasiemiec, czasami lepiej warto odpuscic i zostawic gre na dobrym, wysokim poziomie niz robic z niej slabego wyciagacza kasy. Edytowane 5 sierpnia 2013 przez saptis Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Powtarzalna bo powtarzalna ale dziś przecież w wielu seriach widać takie tendencje. Wprowadzono parę nowości do systemu walki, gra stała się trochę bardziej wymagająca i choć może jest to tylko złudzenie to i tak gra się miodnie. Design też ma fajny, np. bardzo podobała mi się wioska Kirra i do tego muzyka podczas starć. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Cały dzień dziś siedziałem i ukończyłem najnowszą część przygód Kratosa? Wrażenia? Oczywiście zawód.Leciutki spoiler: Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia po co ten tytuł tak naprawdę postał, niestety po raz kolejny skok na mamone. Fabularnie nie ma tutaj nic ciekawego i czego nie mógłbym sobie sam dopowiedzieć, system walki jeszcze bardziej propsuje używanie wszystkim znanej 3 hitowej kombinacji bo często przez brak posiadania napełnionego rage o-meter jest to tak naprawdę jedyna słuszna kombinacja do walki z wrogami ( plus 3x[] /\ ). Lokacje które przyjdzie nam odwiedzić jest to kropka w kropkę zrzynka z "pierwszej" i "trzeciej" części - jaskinie, segmentowe układanki z drewniane blokami od razu przypominające labirynt z GOW3, The Cistern i zrzynka z posągiem Hadesa, wioska, walki z bossami, wszystko identyczne nawet w niespecjalnie zmienionej formie. Przeciwnicy to samo - dodane 2-3 nowe jednostki, finishery wziąć te same, brak dodatkowych broni, ciosy to wariacja magii/umiejętności z poprzednich części. No nie ma tutaj nic nowego, kompletnie. Skakanie między okresami ujdzie w du.pie, ale sama fabuła to, jak wcześniej pisałem, żenada. Na plus zagadki, naprawdę bardzo fajnie zmontowane czy też niezłe walki z bossami - walka z Castorem całkiem przyjemna, końcowa faza potyczki z Hekatonem to samo choć nic odkrywczego i bez opadu szczeny, Jedyny moment, gdy pojawiły mi się ciary to ostatnia walka, coś pięknego! Jedna z najlepszych walk w całej sadze i PRZEOGROMNA szkoda, ze tak krótka i potraktowana po macoszemu bo byłby kosmos totalny. Tyle, GOW 3 > Ascension i niech zostawią tę serię w spokoju bo co raz większy kupsztajn powstaje. + Dodał MODERATOR to używaj spoilerów Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 (edytowane) Ja zaczynam i jak na razie najlepszy god of war IMO. Zobaczymy dalej. No i multi <3 Figurka z kolekcjonerki naprawde swietna! Edytowane 20 sierpnia 2013 przez Jaczes Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 zrobisz jej jakąś fotę? te kody z kolekcjonerki z uk działają na polskim koncie?gierka jest po polsku? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Ja zaczynam i jak na razie najlepszy god of war IMO. I na tym się kończy niestety Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 9 września 2013 Opublikowano 9 września 2013 Witam, może ktoś sięz Was orientuje czy God of War Saga zawiera 5 gier na płytach czy są jakieś w formie kodu do zassania z PSStore??? Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 9 września 2013 Opublikowano 9 września 2013 Ponoć CoO i GoS są do ściągnięcia, ale głowy nie dam. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.