Skocz do zawartości

The Darkness 2


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeden z lepszych fpsow ever i mocno niedoceniony. czekam z wywieszonym jezorem na druga czesc.

 

Też mi się wydaje, że mocno niedoceniony. Może to wynikało z faktu, że gra wychodziła w 2007 wtedy jeszcze nie było takich hajpów jak teraz. Mam paru znajomych którzy mieli już wtedy XO, Ps3 a o grze usłyszeli dopiero dzisiaj przy zapowiedzi dwójki dopiero heh.

No ale z tego co widać to na forach, stronach ludziom-graczom się podobał to najważniejsze.

 

No ja po dzisiejszym newsie kupuję ponownie Darknessa tą grę zdecydowanie warto mieć w kolekcji.

Mam tylko nadzieję, że wersja na Ps3 jakoś nie odstaje czy coś w ten deseń.

Opublikowano (edytowane)

Re-we-la-cja :) Czekałem długo na tą wiadomość, The Darkness było dla mnie totalnym zaskoczeniem i do dziś jest jedną z moich ulubionych gier. Jak ktoś nie grał to marsz do sklepu, bo można ją obecnie wyrwać za grosze a klimatu tam tyle, że można z 10 innych produkcji obdzielić. Trzymam kciuki za nową ekipę i odkładam $ na preorder ;)

 

PS No i Mike Patton jako Jackie musi być, bez niego nie wyobrażam sobie gry :)

Edytowane przez Rudiok
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

jedynke kupilem zaraz po premierze, i bylem milo zaskoczony.bardzo dobra gra ,z mocnym klimatem!. oby dwojka tez byla takim dojrzalym shooterem.

Edytowane przez diolek
Opublikowano

pewnie jakby gra miała trofea to by więcej ludzi się na nią skusiło nawet teraz :P Niestety pochodzi z ery gdzie trofea na ps3 nie istniały. Do mnie singlowo obok Bioshocka1 i Cod4 na pewno najlepszy fps tej generacji. Po prostu kocham klimat tej opowieści. A sceny takie jak randka Jacka ze swoją dziewczyną w mieszkaniu po prostu zostają w pamięci.

Opublikowano (edytowane)

Randka, finał w willi, egzekucja, rozmowy z żołnierzami, zakończenie oj ma The Darkness pełno momentów. Imo to taka "perełka" jak Mirrors Edge czy Riddick de facto tego samego studia.

 

Mocny, mroczny, komiksowy, momentami chory klimacik, wciągająca historia ale co mnie najbardziej urzekło w tej grze. To przede wszystkim rozbudowany gameplay i "przygodówkowy" charakter gry. Przed premierą spodziewałem się raczej "zabijania mackami" a nie "podróżowania" i wykonywania questów cholernie ciekawych i różnorodnych (quest z żołnierzem i jego żoną z przyszłości wymiata).

 

Tylko ta premiera "jesień 2011" to może zabić tą grę. Myślę, że lepszą datą byłby okres posuchy czerwiec-sierpień.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Wstyd przyznać ale również ograłem tylko wersję demo. Gra jednak mi się spodobała, lecz przy późniejszym zalewie innych produkcji po prostu o niej zapomniałem. Mile jednak wspominam istotę samego mroku w tej grze. Kiedy Darkness budził się wewnątrz głównego bohatera rozrywając przeciwników na strzępy. Po Waszych opiniach dotyczących części pierwszej chyba będę musiał nadrobić zaległości. :yes:

Opublikowano

Randka, finał w willi, egzekucja, rozmowy z żołnierzami, zakończenie oj ma The Darkness pełno momentów. Imo to taka "perełka" jak Mirrors Edge czy Riddick de facto tego samego studia.

 

Mocny, mroczny, komiksowy, momentami chory klimacik, wciągająca historia ale co mnie najbardziej urzekło w tej grze. To przede wszystkim rozbudowany gameplay i "przygodówkowy" charakter gry. Przed premierą spodziewałem się raczej "zabijania mackami" a nie "podróżowania" i wykonywania questów cholernie ciekawych i różnorodnych (quest z żołnierzem i jego żoną z przyszłości wymiata).

 

nic dodać nic ująć

 

i chciałbym żeby zachowano charakter jedynki, była by miła odmiana od dzisiejszych fps-ów

i ponownie jakaś porządna historia

 

ciekawi mnie jak będzie z makabrycznością dwójki, czy tylko tylko puste obietnice (które coraz częściej pojawiają się w światku gamingowym) czy rzeczywiście przekroczą jakieś standardy :thumbsup:

Opublikowano

oby portu na ps3 nie zwalili bo jedynka nie dość,że wychodziła w czach gdy nie było jeszcze trofeów na ps3 to technicznie też odstawała od wersji na xboxa

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

http://www.gamespot.com/pc/action/thedarkness2/news.html?sid=6301032&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;1&mode=previews The Darkness II Exclusive Preview - First Look

 

Pierwsze screeny, stety/niestety dwójka będzie w cel shadingu niby będzie bardziej komiksowo. Ale tak sobie to wygląda na pierwszych sreenach.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Po przeczytaniu tych okrzyków rozpaczy wchodząc w link spodziewałem się zobaczyć co najmniej sobowtóra Borderlands, a tymczasem to tylko delikatna konturka. Przesadzacie panowie ;]

 

Poza tym moim zdaniem to dobrze, że gra będzie bardziej komiksowa. W końcu jest na podstawie komiksu.

Opublikowano

Na screenach nie wygląda to aż tak źle. Zobaczymy jak producenci połączą komiks i mroczne klimaty w tej grze. Ogrywam teraz pierwszą część i jestem pod ogromnym wrażeniem (nie tyle strony wizualnej co klimatu, fabuły i grywalności, choć oświetlenie masakruje) , że też wcześniej w to nie zagrałem. Wracając do Darkness 2 to czekam na pierwsze materiały wideo. Wierzę, że w praniu ten kontrast wypadnie bardzo dobrze.

Opublikowano

Inne studio idzie inną drogą. Starbreeze w pierwszej części wzięło ducha komiksu i przełożyło to na mroczny, realistyczny i ciężki klimat z domieszką fantastyki. Teraz wydaje się, że nowi pójdą w przełożenie komiksowej historii bardziej dosłownie, także i za pomocą strony wizualnej. Zresztą historia kontynuowana w komiksie po wydarzeniach z pierwszej części gry o wiele bardziej zahacza o klimaty fantastyczne, więc taka oprawa może być interesującym wyborem. Jeśli cell-shading będzie zrobiony ze smakiem tak jak np. w Darksiders to nie mam pytań. Byle nie przesadzili w kierunku XIII ;)

Opublikowano

Inne studio idzie inną drogą. Starbreeze w pierwszej części wzięło ducha komiksu i przełożyło to na mroczny, realistyczny i ciężki klimat z domieszką fantastyki. Teraz wydaje się, że nowi pójdą w przełożenie komiksowej historii bardziej dosłownie, także i za pomocą strony wizualnej. Zresztą historia kontynuowana w komiksie po wydarzeniach z pierwszej części gry o wiele bardziej zahacza o klimaty fantastyczne, więc taka oprawa może być interesującym wyborem. Jeśli cell-shading będzie zrobiony ze smakiem tak jak np. w Darksiders to nie mam pytań. Byle nie przesadzili w kierunku XIII ;)

 

To w darksiders był cell-shading? Lol dobrze wiedzieć. Jedynka była jedną z moich ulubionych gier jak miałem jeszcze samego xboxa-super,że wychodzi dwójka, ale jak ją zwalą to się wnerwię ; <

Opublikowano (edytowane)

W nowym N+ jest sporo materiału o D2, w tym m.in. realacja z pokazu gry (plus świetna okładka!) i dużo informacji od Toma Galta z Digital Extremes. Po przeczytaniu mam mieszane uczucia i lekki zalążek obawy o finalny produkt. DE chcą zrobić D2 bardziej liniową grą, czyli raczej koniec z dodatkowymi questami, które wg mnie były jednym z mocniejszych elementów pierwszej części - podróżowanie metrem między stacjami, pomaganie różnym ludziom itd. Czy teraz naprawdę każdy FPS musi prowadzić za rączkę w kierunku kolejnych skryptów? DE, odwrotnie niż mnie, nie podobało się w pierwszej części eliminowanie źródeł światła i tego też raczej nie zobaczymy. A to przecież dodawało tyle uroku - porozbijać lampy i zaczaić się w ciemności na przeciwników. No szkoda. Koniec też z dodatkowymi darklingami przywoływanymi przez portale - będzie jeden dostępny przez cały czas gry. Modlę się, żeby z D2 nie zrobił się interaktywny film dla nastolatków gdzie od czasu do czasu trzeba będzie wdusić przycisk - jednoczesne trzymanie broni i macek, liniowa historia i skrypty, brak eliminacji źródeł światła i dostępny przez cały czas pomocnik. Niebezpiecznie brzmi jak samograj. Pożyjemy zobaczymy. Mike Patton i fabuła całej gry nie udźwigną, przed DE spore wyzwanie.

 

Ciężko cokolwiek wyrokować na podstawie niewielkiej w sumie ilości materiałów i na tyle miesięcy przed premierą, ale dla fanów pierwszej części te zapowiedzi brzmią średnio.

Edytowane przez Rudiok
Opublikowano

:blink:

 

Po tym co napisałeś o "nowościach" na dzień dzisiejszy kompletnie odechciało mi się D2. Wtf wyciąć takie elementy jak nieliniowość czy gaszenie świateł nie mogę tego zrozumieć. Czyli tak jak napisałeś gra będzie liniowa, koniec z questami tylko parcie do przodu!?...

 

Walić DE ;/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...