Daffy 10 543 Opublikowano 31 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2014 do konca nie wierze temu ask playstation tym bardziej ze tam ludzie robia pokroju tych co na infolinii wiec jakis poufnych informacji nie maja - wg mnie ostatnia wypowiedz devow ze przepraszaja ze tyle czasu nic nowego o grze nie mowia ale jak zobaczymy co wtedy zrozumiemy dlaczego jest jednoznaczna - podobnie bylo z ff13versus czy z pierwszym gravity rush Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 543 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 pierwszy zwiastun project scissors, eksluzywnego horroru zmierzajacego na vite od tworcow serii clock tower, szkoda ze nic z samej gry Cytuj Odnośnik do komentarza
Zdunek 1 121 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Gravity Rush 2 jednak na Vitę? http://www.explosion.com/81378/gravity-rush-2-development-playstation-vita-ask-playstation-reveals/ Teraz potwierdzono na 100% 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 617 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Teraz Ficuś musi publicznie okazać okazać skruchę za to, że przez długi czas zasiewał ziarno zwątpienia wśród Vitowców Cytuj Odnośnik do komentarza
kypq 718 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Przypominam że nowe Corpse Party i prawdopodobnie Sen no Kiseki zostało zapowiedziane. http://gematsu.com/2015/01/xseed-games-registers-domains-corpse-party-blood-drive-xanadu-next-trails-cold-steel Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Teraz potwierdzono na 100% Haha, nie: https://twitter.com/AskPlayStation/status/550348685742452736?p=v# Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Ale ten Sen no Kiseki to jakos w srodku serii i omineli wczesniejsze czesci tak? Cytuj Odnośnik do komentarza
Zdunek 1 121 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Teraz potwierdzono na 100% Haha, nie: https://twitter.com/AskPlayStation/status/550348685742452736?p=v# Cytuj Odnośnik do komentarza
kypq 718 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Ale ten Sen no Kiseki to jakos w srodku serii i omineli wczesniejsze czesci tak? I tak i nie. Jako historia to autonomiczna cześć z własnymi bohaterami i miejscem akcji . Jednocześnie przez brak zagrania w poprzednie części omija nas większa część układanki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 543 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 przeciez jasnym jestem ze gravity rush2 zmierza na ps4 - jeszcze tworcy gadali nie dawno, ze przepraszaja za cisze ale jak zobaczymy efekty to zrozumiemy czemu tyle milczeli - przeciez to jasne, podobnie bylo z ff13versus - portuja na inny sprzet, w tym przypadku ps4 i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza
ArioX 6 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Ale bym się śmiał jakby na iPhone to wypuścili Swoją drogą pewnie na PS4 wyjdzie, ale nie sądzę żeby to był hit duży. Ale czas pokaże. Życzę in jak najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 (edytowane) ArioX Ty tak na poważnie z tym iPhonem, czy brak wiedzy skutkuje? Gra, która jest jednym z najlepszych exów na Vite oraz jedną z najfajniejszych gier w ogóle i do tego gdyby miała jeszcze wyjść na PS4y, gdzie rozpieprzała by całkowitym rozbudowaniem, grywalnością i oprawą, ma nie być wielkim hitem ,......................... :facepalmz:, to co kurna u Sony ma być wielkim Hitem, przereklamowany Uncharted. Mam nadzieje, że słowa developerów nie oznaczaj tego, iż gra wyjdzie na PS4. Chodziło im chyba o to, że gra jest tak rozbudowana i wyciska wszystko z Vity i dlatego jest w tak długim developingu i stąd ta cisza - przed burzą Edytowane 3 stycznia 2015 przez kazuyoshi Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Mam nadzieje, że słowa developerów nie oznaczaja tego, iż gra wyjdzie na PS4. Chodziło im chyba o to, że gra jest tak rozbudowana i wyciska wszystko z Vity i dlatego jest w tak długim developingu i stąd ta cisza - przed burzą Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz Robienie GR2 na Vite nie ma żadnego sensu. W ogóle to robienie gier AAA na Vite nie ma już sensu, o czym Sony wie kasując projekty na PSV od SCE Bend, Guerrilla Cambridge i ponoć Sucker Punch. Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Cała ta Vita przy takich tępych ruchach smutnych panów i pań z sony niema sensu Ale człowiek i tak ma nadzieje, choć wiadomo, kogo ona matką jest. Poczekamy zobaczymy, czy dobiją Achillesa ostatnią strzałą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zdunek 1 121 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 (edytowane) UWAGA!Jest szansa na duży wysyp tytułów AAA na Vite. wystarczy że vita sprzeda się w 5 000 000 egzemplarzach przez miesiąc Edytowane 3 stycznia 2015 przez Zdunek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 no, szansa jest - wystarczy obniżyć cenę Vity, do jednego dolara. Cytuj Odnośnik do komentarza
ArturNOW 7 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Ja po PSP które w zasadzie leży w szufladzie vite sobie odpuściłem. Widze ze prawidłowo Bp sony robi to samo. Konsola ma słaba sprzedaż a wypuszczanie jej w erze mocarnych smartphonow jął widac nie miało sensu. Przydała by sie za to wersja z hdmi. Lepsze to niz ten tv. W domki byłoby jak tv a zawsze mozna zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza
Zdunek 1 121 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 (edytowane) No polityka Sony.1) zrobić super konsolę2) nie inwestować w reklamę3) dostarczyć mało exów4) czekać i nic nie robić5) wypuścić wersję SLIM gorszą od poprzedniczki 6) czekać i nic nie robić7) wypuścić kolejną wersję która przeczy idei gry przenośnej8 ) czekać i nic nie robić9) dziwić się ze słabej sprzedaży10) zrucać winę na telefony 11) anulować produkcję nowych IP12) dziwić się ze słabej sprzedaży Edytowane 3 stycznia 2015 przez Zdunek Cytuj Odnośnik do komentarza
kypq 718 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 No polityka Sony. 3) dostarczyć mało exów Luty: Escape Plan Wipeout 2048 Little Deviants Uncharted: Golden Abyss Hot Shots Golf: World Invitational Lumines: Electronic Symphony Virtua Tennis 4: World Tour Edition Super Stardust Delta Shinobido 2: Revenge of Zen Tales From Space: Mutant Blobs Attack Army Corps of Hell Dynasty Warriors Next Marzec: Unit 13 Reality Fighters Ridge Racer Sumioni: Demon Arts Maj: Resistance: Burning Skies Czerwiec: Gravity Rush W pół roku więcej exów wyszło niż na PS4 w rok. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zdunek 1 121 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Pierwsze pół roku było dobre ale bardziej zmierzam do tego co działo się po tym okresie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 543 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 vita ma pecha ze jej premiera zbiegla sie z kryzysem w sony - musieli zaciskac pasa, baaa oni dalej zaciskaja pasa co widac po tak wolnym wypuszczaniu exow na ps4, przygotowali plan - zapewniamy lineup na pierwszy okres, tytuly sie sprzedadza, rozbudzimy hype na konsole, po tym nastapi efekt kuli snieznej i inni wydawcy zaczna robic gry na nia i bedzie sie wszystko same napedzac. Niestety plan nie wyszedl - vita byla za droga, memorki to przegiecie, exy sie nie sprzedawaly, a znane marki od teamow zewnetrznych okazaly sie niewypalami robionymi na odwal aka assasin creed czy call of duty. Sony zajrzalo do kieszeni i stwierdzilo ze nie maja kasy by uruchomic plan ratunkowy, a wydane na produkcje nowych exow kasa i tak moze sie nie zwrocic bo nikt nie zagwarantuje nam, ze passa sie odwroci tym bardziej ze samo sony do dzis tak na prawde nie wie jaki do konca mialo pomysl na vite i gry na nia. zreszta nie od dzis wiadomo, ze nie kazdy w sony chcial vite - teraz jej sytuacja jest na reke sony, przeciez mogloby ostro znizyc cene, postrac sie jeszcze o zainteresowanie tym systemem, ale oni tego nawet nie probuja bo bron boze jeszcze ktos bedzie od nich wymagac gier od nich, a tak zawsze moga zwalic wine na klientow Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 To znaczy, z tego co czytałem, to SCEJ i SCEE tylko chciało Vitę( z naciskiem na Japonię). SCEA nie chciało w ogóle słyszeć o przenośnym sprzęcie. Tam, wszystko i tak jest zdominowane przez Apple. Zresztą, prawilnie przypominam, że po pół roku czasu od premiery na targach E3 w 2012, SCEA nie zaprezentowało nic dla Vity. Po (pipi)anych 6 miesiącach, krawaciarze już wiedzieli, gdzie sytuacja zmierza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zdunek 1 121 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Tak to jest jak się chodzi szlakami zamiast je tworzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 543 Opublikowano 23 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2015 Jeśli wierzyć w tożsamość użytkownika Reddita, to mamy do czynienia z byłym, pracującym przez 8 lat pracownikiem Sony Bend, który rzucił troszkę światła na projekty, nad którymi pracowało studio. Tak, to był gry na Vitę. Pierwszym tytułem miała być kontynuacja Uncharted: Złota Otchłań™ (PS Vita), Sony bardzo chciał wypuścić kontynuację i iść za ciosem, próbując ratować Vitę. Ale wtedy przyszło Naughty Dog i martwiąc się o zmęczenie gracze serią zawetowało wykorzystanie ich marki i projekt skasowano. Po tym, ekipa Bend zaczęła prace nad przenośną wersją gry inFamous, którą pokazano także w Sony, ale projekt po jakimś czasie również został skasowany bez większego powodu. Ekipa zabrała się więc za tworzenie kompletnie nowej marki, która miała wyjść także na Vitę. Był to tytuł sci-fi w którym największą bajerą miały być odrzutowe buty. Oprócz tego studio próbowało przepchnąć kilka pomysłów, ale wszystkie były odrzucane przez Sony. Efektem tego były masowe odejście najlepszych osób ze studia, które poczuły się wypalone po wielu nieudanych próbach stworzenia czegokolwiek. Ostatecznie Sony pozwoliło tworzyć im na PS4 nowy projekt o którym ostatnio pisaliśmy. Ma to być horror z otwartym światem. A co z serią Syphon Filter? Ta jest dosłownie martwa. Studio w ostatniej odsłonie umyślnie zabiło Logana, bo nie chciało już tworzyć żadnej gry z tej serii. Szefostwo miało ją dosyć, a dodatkowo jej sprzedaż była tragiczna. http://www.pssite.com/news-39144-byly_pracownik_bend_studio_opowiada_o_skasowanych_grach_na_vite.html Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2015 (edytowane) Ficuś, jesteś jak ta rodzina pacjenta w stanie śmierci mózgu. Nie może się pogodzić, że nic z tym się nie da zrobić i chce aby lekarz (Sony) podawał pacjentowi (PSV) najlepsze leki na rynku (gry AAA) z nadzieją, że to pomoże. Lekarz wie, że nic to nie da, ale jest mu żal rodziny więc trzyma go podłączonego do respiratora (gry indie) aby dać im jeszcze trochę się nacieszyć ich ukochanym warzywem. Edytowane 23 stycznia 2015 przez SzczurekPB 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.