Skocz do zawartości

PSVita News


django

Rekomendowane odpowiedzi

Gdybym się zapytał na 100 forach jak jest najlepsza gra konsolowa na 3DS'a to jestem pewien że nikt by nie wymienił tego Pullblox'a. Prędzej by Picrossa wymienili.

 

Proszę Cię X_x

 

Lubię Vitę, ale nie jestem klapersem. Ta generacja zdecydowanie nie jest generacją Sony.

Klapersem nie jesteś tylko bojówką Nintendo. Nawet się nie zapieraj, bo ile osób wchodzi do działu przeciwnej konsoli i napierdala głupoty jak fanatyk?

Odnośnik do komentarza

Gdzie znajdę lepszy temat, aby wyrazić moje rozczarowanie następcą konsoli, którą po 19 latach grania w gry wideo, plasuję w top3 najlepszych sprzętów do grania ever?

 

Dzięki Zdnun, również Cię szanuję mordko <3 #nohomo

Edytowane przez WezyrBiałegostoku
Odnośnik do komentarza

Ja tam obie konsole stawiam na równi, obie mają swoje hity jak i gorsze tytuły. Wzajemnie się doskonale uzupełniają i grzechem byłoby nie posiadać obu konsol jednocześnie. 3DS dla marianów, pokemonów, zeld, monster hunterów i innych czołowych Nintendo marek, a Vita dla indie i japońszczyzny. Takim zestawem osiągamy ideał przenośnego grania, ot co

 

Sam bardzo długo posiadałem tylko 3DSa, lecz kiedy kupiłem Vitę, to wtedy dopiero poczułem się w pełni spełniony jeśli chodzi o handheldowy gejming. Pół biedy, że i tak głównie gram w znane mi tytuły i lubiane serie, ale na vicie często ogrywam gierki których nigdy w życiu bym nie tknął. Bo albo są w plusie, albo ktoś mi poleci

Edytowane przez Rayos
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

:empathy2:

 

Zamiast szukać lepszych i gorszych gier skupmy się na innym problemie jakim jest wypieranie kieszonkowych konsolek na rzecz telefonów. :C

Mówisz o tym że SE powiedziało osobom które kupiły ich gry na iPhonie, a przestały im działać żeby spadały. :D

Czy może o tym, że "Chain Cronicles" oraz "Million Arthur"( którego wersje komórkową już wywalono - pokazując użytkownikom że takie gry to kasa wyrzucona w błoto)na Vicie przynoszą duże zyski( większe niż na iPhonie i Androidzie razem wziętych).

 

Z ciekawszych rzeczy Oreshika 2 dostała patcha i niespodzianka, trofea zostały przetłumaczone.

Odnośnik do komentarza

Chodzi mi bardziej o problem jakim jest mniejsze zapotrzebowanie na konsole przenośne spowodowane wszem obecnym gierką na telefony. Problem ten sprawia że rynek handheldów jest mniejszy, co za tym idzie coraz mniej inwestuje się w ambitne tytuły bo łatwiej wydać grę z mikropłatnościami i inne tego typu pokraki.

Odnośnik do komentarza

Czy naprawdę jest to taki problem? Te osoby co wybierają komórki miały wcześniej przerobioną konsole i nie dokładały się do sprzedaży gier.

Gry na komórkę droższe więcej niż 5$ to zdzierstwo - o tym nauczyło się już dużo producentów gier i teraz się wycofują. Dodatkowo masz olbrzymi śmietnik w postaci; na 1 grę przypada 100 poradników, giudów czy jakiś innych psełdo programików które się znajdują w dziale gier, co sprawia ze ciężko coś wartościowego odszukać.

Zauważ że jakby rynek telefonów był tak dochodowy to twórcy gier indi nie dawali by swoich gier do plusa. Oni natomiast często i gęsto chwalą tą decyzję.

Odnośnik do komentarza

Tak jak więcej 3ds'ów w Japonii? Niestety ilość nie idzie w parze z korzyściami dla twórców. Ryzyko wtopy jest 3 krotnie większe na 3ds niż na Vicie - nawet sprzedaż tej samej gry na obu platformach to pokazuje. Na 3ds'a podobnie jak na komórki sprzedają się tylko gry z dużym budżetem na reklamę.

Przykład. Dużo osób czaka teraz na angielskie tłumaczenie Yokai Watch, bo przecież to taka świetna gra która się sprzedała w ponad milionie kopii. To prześledźmy jak tak naprawdę się sprzedała:

1 Tydzień 50k, gorzej od debiutującego Tokidena( i to mówię o wersji na PSP bo Vitowa to była hen daleko)- obie nowe marki.W Tokidena nikt nie wierzył, a Yokai to wiadomo od LEVEL5 to na pewno cudowne.

Po 4 miesiącach, Yokai zniknęło z list sprzedażowych z łączną ilością 300k kopij. To jak doszło do tak olbrzymiej ilości? 2 miesiące później wystartowało Anime i niespodzianka, w cudowny sposób gra zaczęła się sprzedawać w ilości 100-200k miesięcznie.

Czy gra stała się dobra? - NIE, to tylko siła marketingu.

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieje że nikt nie będzie inwestował w reklamę tylko zrobią dobrą grę. Jakoś Falcom, Compile Hearts czy Marvelous Games nie muszą mieś miliona sprzedanych kopij aby czuć że zarobili.

 

Dorzucę że rynek 3ds w Japonii jest sztucznie napompowany. Część graczy w Monstera wymienia konsole średnio co 2-3 miesiące bo tak się psują.

Odnośnik do komentarza

Danganronpa 3 jest prawdopodobnie we wczesnej fazie produkcji:

 

Danganronpa 3 in ‘very early’ development
posted on 03.04.15 at 01:18 PM EST by Sal Romano (@salromano)
"The scenario isn't written yet."

image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2015/03/Danganronpa_03-04-15.jpg

Danganronpa_03-04-15.jpg

Danganronpa 3 is in ‘very early’ development, according to series writer Kodaka Kazutaka.

“Until everything’s been written, there’s nothing that’s set,” Kazutaka told Polygon at the Game Developers Conference in San Francisco. “So to answer your question, it’s still very early because the scenario isn’t written yet.”

According to Kazutaka, it’s common for the game’s story and characters to change several times while in development.

Danganronpa: Trigger Happy Havoc and Danganronpa 2: Goodbye Despair launched for PS Vita in North America and Europe last year. Each follows a different high school student trapped in closed-room scenarios with their only chance of escape being to murder their classmates.

An action game spin-off, Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls, is due out for PS Vita in North America and Europe this fall.


Read more at http://gematsu.com/2015/03/danganronpa-3-early-development#IYRVBSCOqecO8LT0.99
Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...