Skocz do zawartości

PSVita News


django

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.vg247.com...ater-this-year/

 

SCE Worldwide Studios boss Shuhei Yoshida has confirmed that NGP will get its more formal name at some point this year.

 

 

 

He made the remark in the latest issue of Edge.

 

“Well, NGP is the codename we’ve used since 2008. We will announce the final name of the console sometime later this year,” Yoshida told the mag.

 

Next-Generation Portable – PSP2 in everything but name – was announced at the end of January in a Tokyo event.

 

The portable will launch in Japan this holiday season, but a 2011 western launch is unlikely according to Sony Computer Entertainment boss Jack Tretton.

 

Opublikowano (edytowane)

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9097256,NGP_nie_wykonczy_PSP.html

NGP i PSP będą współistnieć.

Jak twierdzi Shuhei Yoshida, prezes SCE Worldwide Studios obie konsole mają przez jakiś dzielić miejsce na sklepowych półkach. NGP nie może po prostu wyprzeć platformy, która jest obecna na rynku od 7 lat. Ciekawe, bo dotychczas po wejściu nowego modelu tak właśnie się działo.

 

Yoshida wspomina, że koszt także odgrywa rolę w strategii, którą obrało Sony.

"Nie damy rady sprzedawać NGP po tej samej cenie co PSP. Nowa platforma potrzebuje czasu, by dojrzeć i do tego momentu wspierać ją będzie PSP."

Czyli PSP będzie dostawać jeszcze przez jakiś czas gry (ciekawe czy chodzi tylko o te zapowiedziane czy jakieś nowe - uboższe wersje z NGP?)

Edytowane przez the_m
Opublikowano

Destructoid reports that Nippon Ichi VP Johanna Hirota announced an in-development NGP game at an event in San Francisco last week.

 

Hirota wouldn’t be drawn on details, but did give a vague release window of “this coming year”; this matches speculation of a 2011 Japanese launch for the NGP.

 

The announcement correlates an earlier rumour that the studio had an NGP title in the works, although not that it’s a new Badman.

 

Nippon Ichi is best known for the Disgaea, Priny, and Holy Invasion of Privacy, Badman! franchises.

 

 

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

super cena :) niech tylko wypłynie więcej informacji(np blokady regionalne itp) i będzie git. Przecież import nawet w dniu premiery tej tańszej wersji wychodzi ok 750zł(sama konsolka niecałe 700zł)

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano
PlayStation Vita’s battery is set to be the same or near the same as PSP’s except for when you play graphical powerhouses like Uncharted: Golden Abyss, Sony has told Engadget. The company wouldn’t be drawn on specifics on exactly how long it’ll last. And that it’s.
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

PS Vita: Gamescom 2011 – wiemy już wszystko!

Tak jak można było sie tego spodziewać, japoński koncern podczas odbywających się właśnie targów Gamescom w Kolonii ogłosił wszelkie szczegóły w temacie nadchodzącego Playstation Vita. Na wczorajszej konferencji Sony (poprzedzającej targi) poznaliśmy najważniejsze detale dotyczące dokładnej specyfikacji, gier oraz ostatecznej daty premiery w Europie.

Prezentację konsoli rozpoczęto od kwestii funkcji społecznościowych (wcześniej nie pokazano niczego czego byśmy nie wiedzieli, czyli touch pady, żyroskop, itd.). Z poziomu konsoli będziemy mogli zajrzeć na Facebook’a, Twitter’a, Skype’a a wszystko to zintegrowano z funkcjami Near, Party oraz Live Area. Ponadto w PS Vita pojawi się możliwość wysyłania wiadomości do kilku znajomych z PSN za jednym zamachem. Jednak prowadzący konferencję Andrew House wyraźnie zaznaczył, że Vita to przede wszystkim maszyna stworzona dla graczy. Następnie na scenie pojawił się Michael Denny, który zaczął opowiadać już o samych grach a tych szykuje się całkiem sporo.

Zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami, Sony planuje zorganizować najmocniejszy line-up w historii marki Playstation. O Uncharted i LittleBigPlanet już wiemy zatem przyszła pora na kolejne wielkie tytuły. Pierwszym z nich jest Resistance Burning Skies, kompletnia nowa odsłona znanego uniwersum Insomniac, nowa historia i bohaterowie oraz wykorzystanie funkcji dotykowych konsoli, pojawi się m.in. cover system czy dotykowy interfejs. Kolejną grą będzie Reality Fighters, bijatyka wykorzystująca kamerki PS Vita, w której arenami walki będzie otaczający nas w danej chwili obszar. Gra powstaje pod okiem twórców Invizimals. Zupełnie nowym tytułem będzie Escape Plan. Zręcznościowa przygodówka korzystająca z dobrodziejstw dotykowego ekranu, system rozgrywki opiera się na schemtach znanych z produkcji typu point’n click. Z gier third party, tworzonych przez niezależnych developerów ciekawie wypada propozycja Ubiosoftu. Na PS Vita trafi aż sześć produkcji sygnowanych logiem tej firmy a wśród nich takie marki jak choćby zapowiedziane na przyszły rok Assassin’s Creed. Nie zabraknie również nowej FIFY.

zęść konferencji poświęconej Playstation Vita to także trailery i gameplay z nadchodzących gier. Nie zabrakło nowych materiałów z Uncharted: Golden Abyss, LittleBigPlanet czy Gravity Daze. PS Vita stanowiło najmocniejszy punkt calej konferencji i jeden z filarów tegorocznych Gamescom, ktore trwają właśnie w najlepsze. Na koniec przedstawiamy dokładną specyfikację PS Vita:

Platform Name PlayStation®Vita

Model number PCH-1000 series

CPU ARM® Cortex™-A9 core (4 core) GPU SGX543MP4+External Approx.

182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth)Dimensions (tentative, excludes largest projection)5 inches (16:9), 960 x 544, Approx. 16 million colors,Screen OLED (Touch screen) Multi touch screen (capacitive type)

Main memory 512MB

VRAM 128MB

Rear touch pad Multi touch pad (capacitive type)

Cameras Front camera, Rear cameraFrame rate : 120fps@320x240(QVGA), 60fps@640x480(VGA)Resolution : Up to 640x480(VGA)

Sound Built-in stereo speakers

Built-in microphone

Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope,three-axis accelerometer), Three-axis electronicSensors compass

Location Built-in GPS (3G/Wi-Fi model only) Wi-Fi location service support

Keys / Switches PS button Power button Directional buttons (Up/Down/Right/Left) Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square) Shoulder buttons (Right/Left) Right stick, Left stick START button, SELECT button Volume buttons (+/-)

Wirelesscommunications Mobile network connectivity (3G/Wi-Fi model only)IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi) (Infrastructuremode/Ad-hoc mode)Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP

Slots/Ports PlayStation®Vita card slot----------- --------------------------Memory card slot----------------SIM card slot (3G/Wi-Fi model only)-----------------------------------Multi-use port (for USB data communication, DC IN,Audio (Stereo Out /Mono In), Serial datacommunication),---------------------------------------------------Headset jack (Stereo mini jack) (for Audio (Stereo Out/Mono In))----------Accessory port--------------Power Built-In Lithium-ion Battery,----- -----------------------------AC adaptor

Supported Music--------- ------- MP3 MPEG-1/2 Audio Layer 3, MP4 (MPEG-4 AAC),AV content WAVE (Linear PCM)---------- -------------------------------------------------format Videos------ -------- MPEG-4 Simple Profile (AAC), H.264/MPEG-4 AVCHigh/Main/Baseline Profile (AAC)--------------------------------Photos-------- JPEG (Exif 2.2.1), TIFF, BMP, GIF, PNG

Opublikowano

Czemu PS Vita dostała więcej RAMu niż PS3?

 

ps-vita-004-1944.jpg

 

Po pierwsze Sony nie chciało popełnić błędów poprzedniczek, na które zawsze developerzy narzekali na małą ilość dostępnej pamięci, nawet za czasów PSX, pierwszej konsoli PlayStation. Proces produkcji gier na PSV ma być jak najłatwiejszy, dzięki czemu gry będą ładniejsze, szybciej tworzone i tańsze w produkcji.

 

Drugim nie mniej ważnym powodem były aplikacje. Japoński producent chciał abyśmy w każdym momencie mieli dostęp np. do party czata – głosowego porozumiewania się między graczami, nie ważne co by kto robił. Do tego owy czat będzie miał podobne zastosowania co w X360, takie jak wspólne dołączanie do sieciowej gry.

 

więcej info:

http://www.vitasite....j-ramu-niz-ps3/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kolejne 9 tytułów potwierdzonych na PSV.

 

Oto tytuły, które wesprą line-up kieszonsolki Sony:

 

Ragnarok Odyssey (Gungho)

Sumioni (Accquire)

Shinobido 2 (Accquire)

Dream Club Zero (D3 Publisher)

Moe Moe Daisensou Gendaiban++ (Systemsoft Alpha)

Michael Jackson: The Experience (Ubisoft)

Dark Quest (Ubisoft)

Luminies: Electronic Symphony (Ubisoft)

Rayman Origins (Ubisoft)

więcej http://www.ppe.pl/ne...na_PS_Vita.html

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...