Paolo de Vesir 9 122 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Gdzie Echochrome i Lumines do konwersji popierdółek ze smartfonów? Cytuj
kypq 718 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Gdybym się zapytał na 100 forach jak jest najlepsza gra konsolowa na 3DS'a to jestem pewien że nikt by nie wymienił tego Pullblox'a. Prędzej by Picrossa wymienili. Proszę Cię X_x Lubię Vitę, ale nie jestem klapersem. Ta generacja zdecydowanie nie jest generacją Sony. Klapersem nie jesteś tylko bojówką Nintendo. Nawet się nie zapieraj, bo ile osób wchodzi do działu przeciwnej konsoli i napierdala głupoty jak fanatyk? Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Ja szanuje zdanie Wizira, szanuje 3DS, ma parę gier których próżno szukać na Vicie ale sama konsola Nintendo raczej nie odskoczyła w tej generacji jeżeli chodzi o zawartość. Cytuj
Paolo de Vesir 9 122 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 (edytowane) Gdzie znajdę lepszy temat, aby wyrazić moje rozczarowanie następcą konsoli, którą po 19 latach grania w gry wideo, plasuję w top3 najlepszych sprzętów do grania ever? Dzięki Zdnun, również Cię szanuję mordko <3 #nohomo Edytowane 23 lutego 2015 przez WezyrBiałegostoku Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 (edytowane) :empathy2: Zamiast szukać lepszych i gorszych gier skupmy się na innym problemie jakim jest wypieranie kieszonkowych konsolek na rzecz telefonów. :C Edytowane 23 lutego 2015 przez Zdunek Cytuj
kypq 718 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Gdzie znajdę lepszy temat, aby wyrazić moje rozczarowanie następcą konsoli, którą po 19 latach grania w gry wideo, plasuję w top3 najlepszych sprzętów do grania ever?Całość twoich argumentów sprowadza się do tego że chciałeś gier od Nintendo na sprzęcie Sony. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 (edytowane) Ja tam obie konsole stawiam na równi, obie mają swoje hity jak i gorsze tytuły. Wzajemnie się doskonale uzupełniają i grzechem byłoby nie posiadać obu konsol jednocześnie. 3DS dla marianów, pokemonów, zeld, monster hunterów i innych czołowych Nintendo marek, a Vita dla indie i japońszczyzny. Takim zestawem osiągamy ideał przenośnego grania, ot co Sam bardzo długo posiadałem tylko 3DSa, lecz kiedy kupiłem Vitę, to wtedy dopiero poczułem się w pełni spełniony jeśli chodzi o handheldowy gejming. Pół biedy, że i tak głównie gram w znane mi tytuły i lubiane serie, ale na vicie często ogrywam gierki których nigdy w życiu bym nie tknął. Bo albo są w plusie, albo ktoś mi poleci Edytowane 23 lutego 2015 przez Rayos 1 Cytuj
kypq 718 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 :empathy2: Zamiast szukać lepszych i gorszych gier skupmy się na innym problemie jakim jest wypieranie kieszonkowych konsolek na rzecz telefonów. :C Mówisz o tym że SE powiedziało osobom które kupiły ich gry na iPhonie, a przestały im działać żeby spadały. Czy może o tym, że "Chain Cronicles" oraz "Million Arthur"( którego wersje komórkową już wywalono - pokazując użytkownikom że takie gry to kasa wyrzucona w błoto)na Vicie przynoszą duże zyski( większe niż na iPhonie i Androidzie razem wziętych). Z ciekawszych rzeczy Oreshika 2 dostała patcha i niespodzianka, trofea zostały przetłumaczone. Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Chodzi mi bardziej o problem jakim jest mniejsze zapotrzebowanie na konsole przenośne spowodowane wszem obecnym gierką na telefony. Problem ten sprawia że rynek handheldów jest mniejszy, co za tym idzie coraz mniej inwestuje się w ambitne tytuły bo łatwiej wydać grę z mikropłatnościami i inne tego typu pokraki. Cytuj
kypq 718 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Czy naprawdę jest to taki problem? Te osoby co wybierają komórki miały wcześniej przerobioną konsole i nie dokładały się do sprzedaży gier. Gry na komórkę droższe więcej niż 5$ to zdzierstwo - o tym nauczyło się już dużo producentów gier i teraz się wycofują. Dodatkowo masz olbrzymi śmietnik w postaci; na 1 grę przypada 100 poradników, giudów czy jakiś innych psełdo programików które się znajdują w dziale gier, co sprawia ze ciężko coś wartościowego odszukać. Zauważ że jakby rynek telefonów był tak dochodowy to twórcy gier indi nie dawali by swoich gier do plusa. Oni natomiast często i gęsto chwalą tą decyzję. Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Jednak przykłada się to pośrednio na kondycje naszych konsol, zawsze lepiej mieć więcej jak mniej. Cytuj
kypq 718 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Tak jak więcej 3ds'ów w Japonii? Niestety ilość nie idzie w parze z korzyściami dla twórców. Ryzyko wtopy jest 3 krotnie większe na 3ds niż na Vicie - nawet sprzedaż tej samej gry na obu platformach to pokazuje. Na 3ds'a podobnie jak na komórki sprzedają się tylko gry z dużym budżetem na reklamę. Przykład. Dużo osób czaka teraz na angielskie tłumaczenie Yokai Watch, bo przecież to taka świetna gra która się sprzedała w ponad milionie kopii. To prześledźmy jak tak naprawdę się sprzedała: 1 Tydzień 50k, gorzej od debiutującego Tokidena( i to mówię o wersji na PSP bo Vitowa to była hen daleko)- obie nowe marki.W Tokidena nikt nie wierzył, a Yokai to wiadomo od LEVEL5 to na pewno cudowne. Po 4 miesiącach, Yokai zniknęło z list sprzedażowych z łączną ilością 300k kopij. To jak doszło do tak olbrzymiej ilości? 2 miesiące później wystartowało Anime i niespodzianka, w cudowny sposób gra zaczęła się sprzedawać w ilości 100-200k miesięcznie. Czy gra stała się dobra? - NIE, to tylko siła marketingu. Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 No tak jak piszesz.Tylko kto będzie inwestował w produkt/reklamę przy tak małym rynku. Cytuj
kypq 718 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Mam nadzieje że nikt nie będzie inwestował w reklamę tylko zrobią dobrą grę. Jakoś Falcom, Compile Hearts czy Marvelous Games nie muszą mieś miliona sprzedanych kopij aby czuć że zarobili. Dorzucę że rynek 3ds w Japonii jest sztucznie napompowany. Część graczy w Monstera wymienia konsole średnio co 2-3 miesiące bo tak się psują. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 japonia dalej kocha vite, god eater 2 rage burst w premierowym tygodniu poszedl w 234tys sztuk, dla porownania wersja na ps4 tej gry w zaledwie 37tys (order w 25tys) Cytuj
kypq 718 Opublikowano 26 lutego 2015 Opublikowano 26 lutego 2015 Bo za wersje PS4 trzeba zapłacić o 1000 yenów drożej + trzeba opłacić online. Gra i tak słabiej poszła niż normalny GE2 ( Vita 266,326 i PSP 112,024). Cytuj
kypq 718 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Oreshika: Tainted Bloodlines, SCE Japan Studio’s PS Vita RPG about revenge and lifting curses, will be available for PS Vita later today in North America and tomorrow in Europe. Read more at http://gematsu.com/2015/03/oreshika-tainted-bloodlines-today-ps-vita#2lciMd4xDQRLLEjE.99 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 jakbym nie mial backlogu okropnego to bym lykal, tak zaczekam z kupnem do pierwszej promocji Cytuj
zip_czdz 8 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 ktoś zainteresowany Helldivers? Może jakieś forumowe pojedynki byśmy sobie ogarneli? Cross-play jest, więc platforma w sumie nie gra roli! Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 (edytowane) Danganronpa 3 jest prawdopodobnie we wczesnej fazie produkcji: Danganronpa 3 in ‘very early’ development posted on 03.04.15 at 01:18 PM EST by Sal Romano (@salromano) Share2 Tweet103 Reddit0 Tumblr2 Share137 "The scenario isn't written yet." image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2015/03/Danganronpa_03-04-15.jpg Danganronpa 3 is in ‘very early’ development, according to series writer Kodaka Kazutaka. “Until everything’s been written, there’s nothing that’s set,” Kazutaka told Polygon at the Game Developers Conference in San Francisco. “So to answer your question, it’s still very early because the scenario isn’t written yet.” According to Kazutaka, it’s common for the game’s story and characters to change several times while in development. Danganronpa: Trigger Happy Havoc and Danganronpa 2: Goodbye Despair launched for PS Vita in North America and Europe last year. Each follows a different high school student trapped in closed-room scenarios with their only chance of escape being to murder their classmates. An action game spin-off, Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls, is due out for PS Vita in North America and Europe this fall. Read more at http://gematsu.com/2015/03/danganronpa-3-early-development#IYRVBSCOqecO8LT0.99 Edytowane 5 marca 2015 przez Paliodor Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 11 marca 2015 Opublikowano 11 marca 2015 i wlasnie potwierdzili, ze dalej ex na vite i ze nie maja planow portowac wczesniejszych czesci na inne platformy Cytuj
Zebra 4 Opublikowano 11 marca 2015 Opublikowano 11 marca 2015 pytanko, czy na vicie jest wymagane polaczenie z netem, zeby grac z gierki sciagne z psna? (nie chodzi mi o gierki z plusa) Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 14 marca 2015 Opublikowano 14 marca 2015 Lost Dimension od atlusa wyglada naprawde ciekawie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.