Skocz do zawartości

Dead Island


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W sumie masz rację. Faktycznie tropikalne obszary, otwarta struktura i pełno zombie. Jednak dobrze, że wybijanie zombiaków nie będzie tak nudne jak w Dead Rising 2, które w moich oczach traciło przez ich przesyt w lokacjach. Praktycznie nie dało się swobodnie pozwiedzać marketu bo ich były setki i cały czas skupialiśmy się na nawalaniu zombie czym popadnie, i do tego ten brak checkpointów...

 

Dead Island stawia oprócz walki na taką własnie swobodną eksplorację jakiej brakowało w DR2. Jest pełno trupów ale to wydaje się być podane w taki bardziej umiarkowany sposób. Może nie każdemu to przypadnie do gustu ale akurat do mnie trafia.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano

ta gra nabierze rumieńców tylko podczas eksploatacji terenu ze znajomymi, bo jakoś nie widzi mi się samotne wybijanie zombiaków :( ale czekam i pewnie kupie pod koniec września by ograniczyć rozprzestrzeniania się plagi zombie :D

Opublikowano

a ja nie kupie bo nie lubie polskich fpsow, sa zbyt cliche/amerykanskie, wszedzie jakies zakapiory z dziarami na rekach, zaje.biste laseczki z duzymi cyckami, blizny na oku i przez cala klate i wogole smierdzi mi to fiutem na kilometr. kiedys prasa sie podniecala ze ten i ten to taki badass az w koncu wyszlo ze kazdy bohater nowej gry to jakis tam menel z wiejskimi tauazami na calym ciele, z garderoba dobrana pod ten sam kolor itd. nie imponuje mi juz taki design... polskim designerom brakuje wyczucia smaku, a obracaja jedynie [stereo]typowymi wizerunkami...

  • Minusik 1
Opublikowano

Nie no sorry, ale czego się spodziewasz po grach, które hołdują filmom klasy B? To nie wina deweloperów tylko czysty zabieg stworzenia przerysowanego społeczeństwa amerykańskiego, które praktycznie od pierwszych filmów z nieumarlakami było wyśmiewane za swój dosyć rozpustny tryb życia - high live.

Opublikowano

nie o to chodzi texz, techland stosuje najprostsze zagrania, jak np. w designie, bo, jak to uslyszalem na forum game-devowym od kogos z Techlandu "gra sie nie sprzeda". coz, to po co robic w takim razie klona jakiejs gry? w tej samej rozmowie (odnosnie mojego scenariusza blablabla) zostalem posadzony o plagiat (ze niby scenariusz cyberpunkowy za duzo czerpie z metal geara bo sa kamery i stealth camo...), sami natomiast topiac sie w hipokryzji, robia dokladnie to sam. gdzie tu nowatorstwo? oni po prostu trzepia sredniaki ktore staraja sie wbic w trendy zachodnie. (to samo zrobili z Bulletstormem, i siki o tym jaki to konkurent dla gears of war pana Bleszinskiego nie pomogly- zadna sztuczna rekomendacja nie pomoze, zachwyty ludzi z branzy sa kupowane, zeby tylko jak najlepiej sprzedac sredniaczka... na dobra sprawe odbiegamy od tematu, ale zobaczysz, rzeczywistosc znowu okaze sie brutalna i gra zostanie zapomniana za 3 tygodnie (bo pewnie gdzies tyle zyl bulletstorm). oplaca sie robic takie gry?

Opublikowano

Najtmer, z Twojego tekstu wynika, że Dead Island i Bulletstorm były robione przez jedno tego samego dewelopera O_o

 

A bardziej w temacie - gry robi się pod konkretny rynek, jak widać oba studia, o których piszesz, wybrały na target rynek amerykański, bo jest duży i zapewne się opłaca (odpowiadając na Twoje pytanie). Poza tym robione były przy współpracy Amerykanów. Produkty takie nie muszą się potem podobać trochę innej, europejskiej publiczności.

Opublikowano (edytowane)

nie wynika, po prostu pcf obral taki sam target jak techland i do tego sie to sprowadza. coz, dla mnie to smutne ale nie bede juz wiecej na ten temat pisal, zobaczymy w praniu co z tego wyjdzie ;)

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Ja właśnie złożyłem zamówienie:) Mi ta gra kojarzy się z Borderlands dlatego ją kupuję. Otwarty świat, questy, exp, różne bronie, crafting i wycinanie zombi. Wszystko czego potrzebuje ta gra zawiera:)

Opublikowano (edytowane)

Techland liczy na dwu-milionową sprzedaż. Patrząc na to przez pryzmat ogromnej popularności zombie w grach jest to dość prawdopodobne. Ciekawe czy faktycznie po takiej sprzedaży zaczną robić Dead Island 2.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano

Na jakiś zagranicznym forum pisali, że jak wystąpili z zapytaniem do Techlandu, dostali odpowiedź, że nie będzie split-screena:/ Trochę szkoda, bo gra dużo na tym straci. No nic zostaje tylko on-line. Teraz tylko w head-set trzeba się zaopatrzyć, bo o ludzi do grania nie martwię się.

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

Oceny mocno zroznicowane , tam gdzie oceny sa niskie recenzenci pisza ze sa zawiedzieni fabula , ja osobiscie nie nastawialem sie na historie z silent hill :) ale oczekiwalem ze bedzie to beztroska masakra na 4 osoby i sie nie zawiodlem.

Opublikowano (edytowane)

Ja nie rozumiem podejścia niektórych recenzentów co do kwestii fabuły. Przecież gry czy filmy traktujące o zombie nigdy pod tym względem nie powalały. Z reguły to epidemia wywołana wirusem i grupa ocalałych walczących o przetrwanie. To ostatnie słowo w Dead Island powinno liczyć się najbardziej a nie fabuła rodem z filmów klasy B.

 

Przejrzałem tą reckę na Poly, jest kompletnie do kitu. Autor za jeden z minusów obiera fakt, że walczymy bronią sieczną z przeciwnikiem, który tak naprawdę nie ma szans. Ale do jasnej ch..., to są zombie!

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano

Polygamia 2/5 :D

 

Niestety recenzent bajdurzy - nie ma w grze czegoś takiego, że jak się tworzy postać do grania online to nie można nią grać offline (i na odwrót). Gość chyba jej nawet nie skończył. Większość zarzutów to czepialstwo. Ale swego dopięli, jest ponad 200 komci pod recką i zapewne tysiące kliknięć.

Gra jest dobra, może nie bardzo, ale jak ktoś lubi klimat zombie to na pewno mu przypasi. Fakt, że jest zbiorem pomysłów z różnych gier w sosie nieumarłych, ale ma bardzo fajny feeling, czuć, że robili to ludzie z pasją do gier (są fajne secrety ;) ).

 

Przesadzona była natomiast kampania reklamowa z hasłami o poważnej czy też dojrzałej fabule. Postać wypowiada jakieś ważkie słowa na cutscence, po czym gracz przejmuje nad nią kontrolę i z uśmiechem na ustach macha młotem z upgrade'm elektrycznym, aby rozrzucać zombie na lewo i prawo. Jeśli ktoś oczekiwał fabularnego fajerwerku to się zawiedzie. Jeśli ktoś oczekiwał beztroskie mordowanie (można zabić nieumarłego? ;) ) wymyślnymi narzędziami to będzie miło zaskoczony.

 

Wyjaśnię jeszcze a propos postaci - można tę samą postacią grać offline i online, a co ważne po ukończeniu gry, można ją rozpocząć ponownie wypakowaną postacią i koksować dalej. Nagrody się skalują do poziomu gracza, levele zombi również.

  • Plusik 1
Opublikowano

W takich grach rzadko zwracam uwagę na fabułę, bo jak już wcześniej wspomniałem, liczy się survival. Może sam w trakcie grania zobaczę, że bohaterowie nie są zbyt wyraziści, ważne, żeby gra dawała mi fun i tyle.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Przed premierą sugerowali mocniejszy klimat, jeśli tego nie ma to pod tym względem IMHO fail. Jeśli gra ma być radosną sieczką to trzeba tak grę promować bo w innym przypadku to jest wprowadzanie klienta w błąd.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Akurat na klimat chyba żaden recenzent nie narzekał tylko na oś fabularną, jeśli to miałeś na myśli. I wprowadzaniem klienta w błąd to bym tego nie nazwał, ponieważ Dead Island od początku określano jako zombie slasher z elementami RPG.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano

Po obejrzeniu 30 min gameplayu muszę stwerdzić ze gra mi się spodobała. Nie jest bardzo straszna - jak dla mnie mniej w porównaniu do RE5. Podoba mi się poszukiwanie broni i ich modyfikacja. Szkoda że moi znajomi nie mają konsoli :/ będę musiał się zaopatrzyć w wersje PC ale i tak bede grał na padzie ;]. Zombi to nie mój klimat jednakże warto wesprzeć PL, po nieudanym CoJ ta gra dużo lepiej wypada pod względem gameplay-u..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...