Opublikowano 16 marca 201312 l Z tymi kolegami to różnie bywa. Jak nie inna platforma do grania to brak chęci albo inne upodobania growe. Grałem z jednym kumplem w DI ale widać było, że go to zbytnio nie bawi. Z resztą ja lubię skupić się na grze a inni najczęściej wolą pitolić jakieś bzdury przez headsety. PS. Ja akurat gram tymczasowo na kompie a w dziale PC grają w jakieś niskobudźetowe popierdóły głównie. Edytowane 16 marca 201312 l przez rkBrain
Opublikowano 17 marca 201312 l Mam teraz urlop, więc chętnie pogram z kimś w co-opie, akurat trofea powbijam za online. Ktoś chętny to wysyłać zapki, PSN ID w profilu.
Opublikowano 17 marca 201312 l Hejoo, ja chetnie zagram, ale dopiero kolo piatku, soboty. Chcialbym wczesniej skonczyc kampanie solo, tak jak sam zaczalem. Ja nie lubie przechodzic gry po raz pierwszy w co-opie, jak rkBrain wspomnial. Chce ogladac wstawki (choc tu marne sa), powoli badac teren, a nie pedzic przed siebie, badz pieprzyc glupoty przez HSa. Lubie chlonac gre na spokojnie, takze zagram w co-opa, ale jak juz sam zalicze gre. Jestem w akcie 3 i mam 42lvl, jaki lvl beda mialy zombie, gdy bede gral z graczami z levelem nizszym niz ja? Edytowane 17 marca 201312 l przez Ken Marinaris
Opublikowano 17 marca 201312 l no nieee, jak juz nie mam gierki to teraz wszyscy grają :< ken@ zombie będą miały lvl hosta czyli osoby do której dołączamy podobnie jak w borderlandsach 2 Edytowane 17 marca 201312 l przez Orzeszek
Opublikowano 21 marca 201312 l Strona techniczna jest lekko spartolona:/ gra lubi zgubić połączenie czy zawiesić sie, najbardziej wnerwia niemożność dołączenie do graczy i w efekcie restart gry. Działają wam normalnie headsety? ja słysze drugą osobe, ale mnie nie słychać(problem mam od dwóch dni), sprawdzałem na chacie w menu konsoli i headset działa, wie ktoś w czym tkwi problem? I tak DI jest osom
Opublikowano 12 kwietnia 201312 l Jestem w 3 chapterze, 10 lvl i powiem, ze gra sie naprawde swietnie. Eksterminacja zombie daje duzo radochy, odcinanie konczyn, ich lamanie, jest bardzo dobrze. Otwarty swiat i 3 drzewka rozwoju sprawdzaja sie rowniez ciekawie, choc jeszcze tak naprawde nie wiem jak duzy jest ten swiat, bo zwiedzilem dopiero jakas jego czesc. Zuzywajace sie bronie tez na plus bo w grze czuc naprawde survival. Trzeba sie starac o przetrwanie na kazdym kroku. Rozbicie szyby w aucie daje maly usmiech na twarzy, ze autorzy postarali sie o taki szczegol, natomiast fajnie to wyglada raz. Przy 10-20 juz nie moge na ta animacje patrzec To co mi sie nie podoba to w takiej grze, wzorem The Walking Dead powinni postarac sie o lepsza fabule i relacje miedzyludzkie. To czuje, ze jest zaniechane i nie czuje zadnych wiezi miedzy ocalalymi. Zadania typu idz przynies to, idz wlacz tamto za chwile sie pewnie znudza i mam nadzieje, ze przytrafi sie jakies urozmaicenie. Na razie gram solo, potem pogram w coopie. Jestem zadowolony, zapowiada sie solidna osemka.
Opublikowano 12 kwietnia 201312 l Też zacząłem grać jakiś czas temu, mam 19lvl i właśnie dotarłem po raz pierwszy do miasta (czyli chyba początek 3 chapteru). Faktycznie szlachtowanie zombie daje dużo radochy, trzeba mieć ciągle łeb na karku. Nie raz kończyłem misję z prawie zerową energią, gdzie cudem próbowałem dostać się szybko do auta albo znaleźć energy drinka jak skończyły się apteczki. Survival jest Gra przypomina mi klimatem serial "Lost". Fabuła i relacje między postaciami schodzą gdzieś na dalszy plan kosztem wesołej wyrzynki, ale może w późniejszych etapach będą bardziej uwypuklone. Przeczytałem cały temat i po patch'ach wprowadzili staminę na buta, teraz kopniak już ją zabiera. Obawiam się co będzie później, bo ktoś wcześniej napisał, że ok.30 lvl następuje mały skok trudności i trzeba szukać partnera do co-opa, bo samemu ciężko ogarnąć. Mam nadzieję, że obejdzie się bez tego i poradzę sobie sam
Opublikowano 12 kwietnia 201312 l Ja tam wymiękłem po błądzeniu w kanałach. Gra staje się wtedy schematyczna i niczym nie zaskakuje. W ogóle pierwszy akt to jest mistrzostwo ale czym dalej tym tylko gorzej. Ewidetnie brakuje w tej grze jakichś zagadek logicznych czy innych urozmaicaczy. Riptide już nie kupię bo widzę, że będzie to samo. Oprócz bunkrowania się w bazach i ich obrony nie ma jakichś przeołomowych zmian. No i to upgrade'owanie broni i jakieś pokręcone modyfikacje to zwykłe zawracanie dupy
Opublikowano 12 kwietnia 201312 l Ja tylko jak patrze na zwiastuny Riptide, niedobrze mi sie robi. Swojej kopii DI sie pozbylem, wynudzila mnie okropnie, a te wszystkie freezy, glitche, spadki animacji zapamietam na zawsze.
Opublikowano 14 kwietnia 201312 l Niestety, Dead Island to tytuł, która albo się pokocha albo znienawidzi. To także tłumaczy te dysproporcje w recenzjach.
Opublikowano 23 kwietnia 201311 l Jak tu jest z singlem? Jedynka mnie wynudzila przez nudne questy i monotonnie ogolna, na freezy przymknalem oko ale juz grafika nieco mnie mierzila, ps3 potrafi o wiele wiecej. Jak jest z ta czescia?
Opublikowano 23 kwietnia 201311 l Powiem Ci tak, jako osoba, ktora nie ograla, ale czytam recenzje i ogladam gameplaye z DIR. To jest dokladnie to samo co w jedynce. Grafika nie ruszyla do przodu, gameplay identyczny, cutscenki sztywne j najgorsze, ze nie poprawili bledow jedynki tylko je przeniesli. Ja na bank zagram, ale skoncze najpierw DI i zrobie sobie przerwe bo grac w DI i DIR pod rzad mi sie nie bedzie chcialo.
Opublikowano 25 kwietnia 201311 l Dlatego właśnie rezygnuję z zakupu Riptide na premierę. Poczekam z tym gdzieś do wakacji jak stanieje do "stówki". Jedynkę brałem od razu jak tylko się ukazała i nie zawiodłem się ani trochę. Sequel jest jednak za bardzo podobny i generalnie nie ma co oczekiwać wielkich zmian. To wciąż ten sam silnik i ten sam poziom oprawy, która choć już zachwycała w pierwszym DI to jednak pasowałoby nadać parę szlifów.
Opublikowano 3 grudnia 201311 l Mam pytanie - można gdzieś w grze sprzedawać broń? Cierpię na notoryczny brak kasy, a noszę ze sobą 3 czy 4 gnaty o wartości $1200 i tak się zastanawiam czy można je gdzieś opylić.
Opublikowano 14 lutego 201411 l Witam,mam problem z tą grą,nie wiem czy gra tak jest zbugowana ale często dzwięk przerywa\rwie,i obraz potrafi na dosłownie pół sekundy sie zatrzymać jakby gra nie wyrabiała z doczytywaniem.Płyta lustro,pierwszy raz się spotykam z takim problemem więc laser chyba nie ma nic do rzeczy
Opublikowano 15 lutego 201411 l Witam,mam problem z tą grą,nie wiem czy gra tak jest zbugowana ale często dzwięk przerywa\rwie,i obraz potrafi na dosłownie pół sekundy sie zatrzymać jakby gra nie wyrabiała z doczytywaniem.Płyta lustro,pierwszy raz się spotykam z takim problemem więc laser chyba nie ma nic do rzeczy Normalka w tej produkcji. Tu ciągle cos się przycina, zawiesza, nie działa. Gra nie instaluje się na dysku, jest źle zoptymalizowana na PS3 i stąd takie kwiatki.
Opublikowano 15 lutego 201411 l Gra się w to nawet nieźle, ale ku.rrrrrr.wa detekcja ciosów czasem woła o pomstę do nieba. Stoję 30 cm od trzech typów, macham ostrzem jak najęty, a obrażeń nie zadaję żadnych. Uch, skończę jedno playthrough i na tym koniec. Zbugowane skoki również nie pomagają.
Opublikowano 15 lutego 201411 l DI nie jest pozbawione błędów. Podczas 52h jakie zajęły mi ukończenie uświadczyłem ich wiele. Ale mimo tego, grało mi się wybornie. Tam po prostu czuć zombie w powietrzu i do tego klimatyczne lokacje, masa zadań głównych i pobocznych i dobry system walki. Jak na ironię w tej grze lepiej nie strzelać tylko walczyć bronią konwencjonalną. No, prócz potyczek z ludźmi. Dla mnie jedna z najlepszych gier o zombie i muszę jeszcze ogarnąć sequel.
Opublikowano 15 listopada 201410 l Ktoś ogarnia, że za kilka dni premiera Dead Island Escape. Escape Dead Island to przygodowa gra akcji z widokiem TPP, wykreowana w uniwersum z zombie zapoczątkowanym przez polskie studio Techland. Wcielamy się w młodego reportera Cliffa Calo, który przybywa na archipelag będący miejscem akcji pierwszego Dead Island, by objawić światu tajemnicę wirusa zmieniającego ludzi w chodzące zwłoki. Omawiany tytuł kładzie duży nacisk na skradanie się, a jego oprawa graficzna jest wykonana w technice cel-shading. Mamy tu do czynienia z dziełem studia Fatshark. (gry-online.pl)
Opublikowano 17 listopada 201410 l Gram od godziny. Na plus fajna cell shadingowa grafika, komiksowe akcenty, zombiaki fajnie się rozwalają jak tnie się kataną. Podoba mi się sposób prowadzenia fabuły. Na minus - postać sztywnie się porusza, prosty system walki psuje kamera. ZA MAŁO KRWI. Taki przeciętny produkt się jawi ale pogram dłużej to coś więcej napiszę.
Opublikowano 17 listopada 201410 l Ktoś ogarnia, że za kilka dni premiera Dead Island Escape. Escape Dead Island to przygodowa gra akcji z widokiem TPP, wykreowana w uniwersum z zombie zapoczątkowanym przez polskie studio Techland. Wcielamy się w młodego reportera Cliffa Calo, który przybywa na archipelag będący miejscem akcji pierwszego Dead Island, by objawić światu tajemnicę wirusa zmieniającego ludzi w chodzące zwłoki. Omawiany tytuł kładzie duży nacisk na skradanie się, a jego oprawa graficzna jest wykonana w technice cel-shading. Mamy tu do czynienia z dziełem studia Fatshark. (gry-online.pl) Gra wychodzi w CROSS-BUY z PS4 i Vitą Dropią klatki strasznie i ta cena, poczekam na recenzję.
Opublikowano 17 listopada 201410 l Klatki lecą na ryj ale na wstawkach. Na żywo całkiem plynnie. Grafika miła dla oka i kolorowa. Voice acting i filmiki sztywne jak cholera. Otoczenie a szczególnie drzewa lubią się dorysować a do wody wejść nie można. Fajnie, że zostają ślady na piasku. Edytowane 17 listopada 201410 l przez 2razyjot
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.