pleju 209 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 jeszcze niech zrobią remake H2 i będzie git. Tam multi powinno być łatwiejsze do ogarnięcia. Halo 2 to najgorsza cześć serii, nudna kampania i beznadziejne multi ale to już raczej pewnie że za 2 lata wyjdzie Remake. Po nowym gameplayu z Anniversary widać jak niesamowicie rozwinęła się seria Halo przez te 10 lat 1 1 Cytuj
Suavek 4 804 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 Tylko DNF miał zyebaną grafikęGrafika była zupełnie w porządku. Nie powalała, bo widać, że przestarzała nieco, ale z estetycznego punktu widzenia była zupełnie ok.wydajność i meachnikę celowaniaGrałeś na konsoli, prawda? Na PC żadnych problemów nie uświadczyłem. Całkiem przyzwoity FPS z bardzo wygodnym sterowaniem.A na noszenie 2 broni naraz narzeka się dlatego, że to jest czysto arkadowa strzelanka, której esencją było, że nosiłeś przy sobie cały arsenał Czyli znowu ocenianie gry przez pryzmat tego czym nie jest, lub też czym ktoś by chciał aby była, aniżeli tym czym jest. Super. A jeśli mam być szczery, to pod względem właściwego gameplay'u i stylu rozgrywki (już pomijając daty premiery) DNF i powyższe Halo wcale się tak drastycznie nie różnią. I do tego właśnie dążę - pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd. 1 Cytuj
MaZZeo 14 239 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd. Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć? Cytuj
Suavek 4 804 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć?Nie ciężko, ale w ogólnym rozrachunku, pomijając kwestię wieku, obie gry wypadają bardzo podobnie pod względem podstawowych założeń i cech charakterystycznych (gość noszący dwie bronię i garstkę granatów idzie przed siebie po liniowych lokacjach strzelając do śmiesznych kosmitów z broni, które w ogóle nie mają jakiegokolwiek powera, od czasu do czasu wsiada do pojazdu lub wieżyczki lub przyłoży kosmicie kolbą w łeb). Ludzie psioczą na DNF "bo to bo tamto", ale z wywieszonym jęzorem polecą grać w tytuł podobny, lecz o nieco lepszej renomie. Gdyby te gry jednak dać osobie, która nigdy wcześniej o nich nie słyszała, nie zna ich historii ani daty premiery, to przypuszczam, że wielkich różnic by nie zauważyła, poza oczywistą otoczką "fabularną". Gdybym miał być całkiem złośliwy, to bym rzekł, że DNF wcale się jakoś drastycznie nie różni od rozgrywki nowych Halo 3 czy Halo Reach, ale to tylko wywoła niepotrzebną wojenkę. Żeby nie było - nie mam nic do Halo ani jego fanów. Bardziej podkreślić chciałem właśnie stosunek graczy do dwóch podobnych gier, które jednak oceniają na dwa skrajne sposoby przez czynniki zupełnie zewnętrzne. No a jeśli mamy być całkiem poprawni, to DNF nie był tworzony kilkanaście lat, lecz zapowiedziany został kilkanaście lat temu - to też różnica. Problemem co najwyżej jest fakt, że przez nieudolność oryginalnych producentów obecna postać gry została wydana później niż powinna. Cytuj
MaZZeo 14 239 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 Ja grałem w demo DNF i zostałem rozwalony na łopatki prostactwem tej gry, za to zagrałem w oryginalne Halo CE rok temu i mi się bardzo spodobało. Także IMO to nie są bardzo podobne gry. Inna sprawa że do DNF ludzie podchodzili z nadziejami na przynajmniej dobrą grę, a dostali crapa. Halo CE to legenda która zasługuje na właśnie taki wypaśny remake, DNF to też legenda, ale stała się pośmiewiskiem przez to, że Gearbox wydało istnego frankensztajna bez ładu i składu, na dodatek technicznego bubla (na konsolach). Cytuj
michalus22 0 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 Zauważyliście, że w 1:35 jeden z marine rzuca się tak jak by miał AA z reach? Może było to w pierwowzorze, a że nie grałem dlatego nie jestem pewien. Mam pytanie odnośnie multi, czy jest szansa, że będzie tak jak w oryginalnym CE? Czy będą nowe playlisty w reachu? Jeżeli mają być te nowe playlisty, to czy będzie ten dziadowski bloom? Cytuj
waveform 5 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 ja pierniczę, znów trolujecie i sprzeczacie się o bzdury. przypomina mi to setki sytuacji kiedy pracowałem w Flying Wild Hog, gdzie każdy starał się być mądrzejszy od drugiego, a konstruktywną krytykę odwracał jak kota ogonem przeciw swojemu oponentowi. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 Ktoś się orientuje czy w grze będzie split ? Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 24 lipca 2011 Opublikowano 24 lipca 2011 Szybkie spojrzenie na Halo: Combat Evolved Anniversary Możecie hejtować :potter: Cytuj
barth 70 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 Biorąc pod uwagę, że gra częściowo śmiga na silniku oryginalnego H1 można spokojnie założyć, że będzie. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 lipca 2011 Opublikowano 28 lipca 2011 Terminale oficjalnie na trailerze: Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=Ni9D7lxyG3Q&feature=player_embedded Needler Plasma Rifle Rocket Launcher Edytowane 6 sierpnia 2011 przez Ins 1 Cytuj
MaZZeo 14 239 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Mam wrażenie że dźwięki są lepsze niż w Reach. Ciekawe czy gra będzie chodzić w 720p czy znowu w sub-hd -_- Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Opublikowano 9 sierpnia 2011 (edytowane) Bylo juz ? http://www.youtube.com/watch?v=riJUuSq4MZ4 EDIT: INS smutny ;( Edytowane 9 sierpnia 2011 przez Ins Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Skany z OXM: http://translate.google.fr/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.halodestiny.net%2Fnews.php%3Freadmore%3D1485%23skip&sl=fr&tl=en&hl=&ie=UTF-8 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Wszystko ładnie i pięknie, ale o multi nie ma ŻADNYCH konkretów, wiadomo tylko tyle, że będzie na silniku Reacha. To już wiemy od dawna, myślę, że brak konkretów na temat multiplayera jest spowodowany tym, że to po prostu będzie Halo: Reach, nie spodziewam się większych zmian, pewnie nawet nie usuną blooma i tych gównianych ''perków''. Cytuj
MaZZeo 14 239 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Przecież to będzie Halo Reach, multi ma działać na takiej samej zasadzie jak w Halo 3 ODST czyli mając Halo: CEA zagrasz sobie w multi z Reacha. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mWUxnFPgGN4 Cytuj
waveform 5 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 jej! jetpacki na damnation!!! Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 (edytowane) 343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo. EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''. Edytowane 16 sierpnia 2011 przez 44bronx 1 Cytuj
waveform 5 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 ej, a widziałeś na BC sworda, granatnik i shota? mi się wydaje że brakuje tam tylko jeszcze banshee i dwóch scorpionów xD Cytuj
KarCzoH 3 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 sierpnia 2011 343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo. EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''. Jest. Obczaj jak zabija stuckiem goscia mając sworda w ręce i zmienia na dmr. Cytuj
Bieniu 5 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Czyli co, blooma (tak jak w reach'u) się nie będzie dało wyłączyć? Wydawało mi się, że było kiedyś coś tam mówione, że będzie to customizowane... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.