Skocz do zawartości

Halo Combat Evolved - remake na X360


KarCzoH

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale czekac bedziesz minimum 2 tygodnie. Ja mapy juz mam, ale poki co nie ma play listy.

w HA będzie można grać w multi z posiadaczami HR na mapkach z HR ?

Pewnie na podstawowych, bo podobno zadnych z dlc ma nie byc, co przy tej cenie znowu jest pomylka.

Edytowane przez easye
Gość DonSterydo
Opublikowano

Wcale nie. Ostatnio z Thehut dostałem Arkham City z filmami na Blu-ray po tygodniu. Robiłem w obu sklepach zakupy wieeeeele razy i zawsze przesyłka idzie równo tydzień.

 

I nie wiem po jakim kursie mi bank funty przeliczył bo pobrali z konta ledwie 138 zł za grę z przesyłką :D

Opublikowano (edytowane)

Wow, ale te mapy zrobily na mnie wrazenie. Bloom jest, ale o wiele mniejszy. Niektorzy chyba nieogarniaja clasica z HALO 1, bo mecze dzisiaj konczylem z wynikiem 50 do 4 :) Wrocil stary dobry pistol, niewidzialnosc, oslonka - jest pieknie! Jak wezmiemy shielda, to zostawiamy plomienie pod nogami, fajnie to wyglada, ale z drugiej strony psuje taktyke, bo przeciez teraz kazdy wie, ze masz oslonke.

Edytowane przez easye
Opublikowano

ja bylem pewnien, ze wszystkie tryby w playliscie Anniversary beda bez blooma, a zwykle playlisty reacha beda mialy 85%. No ale skoro w anniversary jest bloom to coz, zbyt wczesnie pochwalilem 343. Pogram w TU beta, bo tam jest zero bloom slayer, cos co mialo byc w playliscie Anniversary.

Opublikowano (edytowane)

No wczoraj pogralem 3,4 gidziny w kazdej BRka dziala jak w Reachu. Wszystkie pozostale zasady, bronie, perki sa jak w 1dynce, przez to najpopularniejszy jest pistol. Mi osobiscie bloom jakos nie przeszkadza, ale bedzie niezly fail, jak go zostawia. :)

TU Beta dziala od niedawna? Tam jedynie nie zajrzalem, ale podobnie jak Bronx bylem pewny, ze w kazdej nowej playliscie bedziemy mieli stare zasady!

Edytowane przez easye
Opublikowano

No jest pyta z tym bloomem, ale trudno czeba poczekac na dobra play listę tak jak napisał Juan. Pograłem wczoraj parę godzin w Anniversary Classic i powiem wam, że fun jest :) Nie czuć już tak pistola jak w jedynce ... troszkę jakbym strzelał zabawką plastikową, ale już lepsze to niż DMR. Hang Em' High kosi wszystkie mapy jakie gralem ostatnimi laty :)

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze nie odpalalem Anniversary zeby sprawdzic, ale na pudelku jest napisane, ze gra ma polskie napisy :)

 

EDIT:

 

W menusach wsio po angielsku wiec pewnie sytuacja podobna do Dance Central, mimo oznaczenia na pudelku gra nie ma polskiej wersji jezykowej.

Edytowane przez Ins
Opublikowano

Mapy w Multiplayer to pierwsza klasa. Są to świetne remake'i niezapomnianych hitów z H:CE. Do pełni szczęścia Brakuje jedynie Wizarda i Chill Outa jak dla mnie. Szkoda że nie ma (jeszcze) playlisty bez blooma.

Co do trybów gry w multi to w Anniversary Classic gra się naprawdę dobrze, polecam również Anniversary Squad z DMRem na starcie.

Szkoda że pistol w Multiplayerze nie ma takiego powera jak w Kampanii, nie czuje się jego mocy pomimo tego że też zabija po 3 headshotach.

Odczułem też inną fizykę gry podczas grania w Kampanię oraz tryb Multiplayer(np. Master Chief wyżej skacze i dłużej po skoku opada na ziemię w kampanii). Po prostu Kampania to stare, genialne Halo z pistolem na czele. Miło przypomnieć sobie swoją ulubioną grę w nowej, bardzo ładnej oprawie graficznej.

 

Liczę na wsparcie MLG jeżeli chodzi o tryby gry MP a będzie to DLA MNIE najlepszy FPS online na 360.

Opublikowano

Troche nie widze racji bytu dla innych broni jak jest taki pistol, na chwile obecna dziecieki jeszcze nie do konca ogarniaja ze ma taki power i po 20 fraglesow taki noob jak ja nabija w meczu. Jenak czego by tu nie zrobili to do Halo CE duuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzo brakuje ;/ Jednak mapki naprawde daja rade i duzo chetniej to gram jak w reach'a.

Opublikowano

W singlu działają tak lubiane "błedy" jak np. double melee (melee, bułka, melee) oraz przeładowanie w tle (2xszybko wdusić reload, zmiana broni). Aż się zdziwiłem, że to wchodzi :banana:

Gość DonSterydo
Opublikowano

Przeniesienie charakterystycznych błędów było od początku intencją developera, mówili nawet o tym w jednym z wywiadów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...