barth 70 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Mając jeszcze rok mogą być dość daleko, aczkolwiek "byciem w lesie" bym tego nie nazwał. @Soul - nie patrz na pistola z Reach, bo to będzie osobna broń. @Lucas - na tę chwilę oficjalnie zapowiedziane mapy to: - Damnation - Beaver Creek - Prisoner - Timberland - Instalation 04 Dzięki IGN wiemy o Headlong. O Hang'em słuch zaginął po pierwszym trailerze, więc nie jest to 100% pewna mapa. Cytuj
waveform 5 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 ale z tego co widzieliśmy na E3, to Hang'em wyglądał równie dobrze co BC czy Damnation, więc bezsensownym było by nie wrzucenie tej mapy skoro tak dużo zostało już zrobione. tak na zdrowy rozsądek. Cytuj
NiXoN 9 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Mając jeszcze rok mogą być dość daleko, aczkolwiek "byciem w lesie" bym tego nie nazwał. Rok czasu myślisz ze to jest dużo? jak na wyprodukowanie nowego Halo od podstaw, które ma być mega hiciorem i ostatnią z większych produkcji na 360 :ph34r: Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Tyle ze on ponad 2 lat H4 jest w produkcji (pracuje nad nim ok 200 osob). Zatem prace sa bardzo zaawansowane. Ale nie liczcie na jakies gamplaye przed premiera Anniversary. Cytuj
Daddy 4 244 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 (edytowane) na 99% coś z H4 zobaczymy na VGA 2011 w grudniu skąd info o 200osobach ? na wiosnę był filmik z siedziby 343 gdzie mówili o 50 osobach Edytowane 28 sierpnia 2011 przez Daddy Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 http://www.gamespot.com/events/pax2011/story.html?sid=6331567&tag=topslot;title;1 "There's 200 or so people working on Halo 4, and they've been doing so for a couple of years now."--Frank O'Connor, on 343 Industries' commitment to the future of Halo. 1 Cytuj
barth 70 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Notka prasowa od MS: Podsumowanie Halo Fest 2011 Podczas imprezy Halo Fest, podsumowującej 10 lat obecności marki Halo na rynku gier, studio 343 Industries ogłosiło szereg nowości dotyczących serii, w tym między innymi informacje o trzech nowych mapach do rozgrywki wieloosobowej w grze Halo: Combat Evolved Anniversary, jak również szczegóły o aktualizacji do Halo: Reach, możliwości gry w 3D w Halo: Anniversary oraz efektach współpracy ze studiem Turn 10, która zaowocowała dodaniem Warthoga z Halo 4 do interaktywnego trybu prezentacji pojazdów Autovista w grze Forza Motorsport 4. Wśród map do gry wieloosobowej w Halo: Anniversary znajdą się między innymi dwie nowe odświeżone lokacje znane z poprzednich części – Timberland i Prisoner – oraz całkowiecie nowa arena o nazwie Installation 04. TIMBERLAND – Timberland jest odświeżoną mapą do gry wieloosobowej znaną z Halo PC, ulokowaną w klasycznym górskim środowisku, znanym z serii Halo. Wysunięte placówki na górskich szczytach, wykorzystywane wcześniej jako punkty obserwacyjne dla położonego poniżej kompleksu, stały się obozami treningowymi. W ostatnich dniach konfliktu, inwazja Przymierza zgotowała stacjonującym tu marines tragiczny koniec. Timberland to pokryta lasami dolina, pełna pokrętnych wzniesień i rwących rzek, idealna do walki na otwartym terenie z wykorzystaniem pojazdów bojowych. (8-16 graczy) PRISONER – powracająca z Halo: Combat Evolved mapa Prisoner oferuje szybką rozgrywkę, dostosowaną do możliwości Halo: Anniversary. Platformy więzienne stanowią dowód technologocznego kunsztu Prekursorów. Umieszczenie stacji na orbicie w ekstremalnie niskich temperaturach miało być zabezpieczeniem przed jakimkolwiek atakiem, jednak plan ten okazał się... zbyt optimistyczny. Prisoner to wielopoziomowa mapa pełna ciasnych korytarzy, mostów i platform, idealnych do szybkiej walki na krótki dystans. (2-8 graczy) INSTALLATION 04 – Installation 04 przenosi fanów na nowo do jednej z najbardziej rozpoznawalnych lokacji w historii serii Halo – znanej z trybu kampanii w Halo: Combat Evolved gigantycznej iglicy pozostawionej przez Prekursorów, teraz dostępnej w trybie Firefight. Umiejscowiona na jednym ze zboczy Alpha Halo iglica stanowiła punkt zborny dla ocalałych z ataku Przymierza na statek UNSC Pillar of Autumn. Wśród nich, znaleźli się też członkowie legendarnej formacji Orbital Drop Shock Troopers, którzy stawili czoła niezliczonym atakom, przed nadejściem ratunku. Installation 04 to niedostępna górska lokacja usiana starodawnymi budowlami Prekursorów, idealnymi do prowadzenia obrony przed wrogimi siłami. Po raz pierwszy w trybie Firefight, mapa wykorzystywać będzie również sterowanych przez sztuczną inteligencję sprzymierzeńców, którzy będą bronić fortyfikacji wraz z graczem. (1-4 graczy) W grze, dostępne będą również popularne mapy znane z poprzednich cześci serii Halo: DAMNATION – jedno z najpopularniejszych pól bitwy z Halo: Combat Evolved – Damnation – zostało przeniesione do nowej odsłony gry z niezwykłą dbałością o detale. Planeta Buwan stanowi idealne miejsce dla gigantycznej instalacji wodnej Przymierza, służącej do zasilania statków. Wciąż działająca dzięki zautomatyzowanym systemom instalacja, została jednak opuszczona krótko po rozpadzie paktu. Damnation to asymetryczny, wielopoziomowy kompleks, oferujący szerokie pole widzenia na okolice, jak również ciasne przejścia, idealne nadające się na zasadzkę. (2-8 graczy) BEAVER CREEK – klasyczna mapa znana z Halo 2 powraca w nowej odsłonie, jako odświeżona wersja, zawierająca także elementy legendarnego Battle Creek z Halo: Combat Evolved. Skaliste zbocza tej części Halo zapewniają idealną lokację dla stanowisk telemetrii. Obwody tych budynków zapewniają, że siatka teleportacyjna pierścienia jest zawsze w pełni sprawna. Dwie symetryczne bazy, umieszczone w przeciętym strumieniem kanionie, czynią z Beaver Creek idealną mapę zarówno dla trybu każdy-na-każdego, jak i dla gier drużynowych. (2-8 graczy) Każda z map do rozgrywki wieloosobowej dostępna w Halo: Combat Evolved Anniversary pozwoli na rozgrywkę w dwóch wariantach, pozwalających graczom na grę zarówno w klasycznej jak i zmodyfikowanej geometrii aren, wprowadzającym zmianę dynamiki gry, dzięki Armor Abilities znanym z Halo: Reach. Szczegółowe informacji o pięciu nowych mapach i trybach gry oraz materiały wideo można obejrzeć poprzez usługę Halo Waypoint na Xbox LIVE, lub na stronie HaloWaypoint.com. Halo w stereoskopowym obrazie 3D Po raz pierwszy w historii, fani będą mogli wkroczyć w zupełnie nowy wymiar rozgrywki w trybie kampanii, dzięki zastosowaniu stereoskopowej technologii 3D. Dzieki specjalnego systemowi 3D, posiadacze telewizoró trójwymiarowych będą mogli obejrzeć odswieżone Halo: Anniversary w jeszcze większych szczególach. Aktualizacja gry Halo: Reach Zespół ze studia 343 Industries w pocie czoła pracował nad aktualizacją do gry Halo: Reach, dodającą nowe funkcje do gry oraz wprowadzającą poprawki zgłoszone przez społeczność Halo. Wśród najlepiej dostrzegalnych zmian, odnotować należy dodanie znanego z Halo: Combat Evolved zabójczego pistoletu Magnum do trybów wieloosobowych w grach Halo: Anniversary i Halo: Reach – dodatku, który przwoła wspomnienia krwawych potyczek sprzed prawie dekady. Dodatkowo, przewidziana na październik aktualizacja, wprowadzi kilka ulepszeń dla trybu wieloosobowego w Halo: Reach, o które upominali się gracze. Czas działania dodatku Armor Lock będzie teraz skracać się zależnie od obrażeń, które będzie absorbować podczas swojego działania. Czas działania Active Camo został skrócony oraz wyłączono możliwość blokowania ataków mieczem bronią inną niż drugi miecz. Będzie również można kontrolować celność broni, poprzez regulację znanej z Halo: Reach mechaniki celownika „bloom”. Aktualizacja pozwoli również posiadaczom Halo: Reach na konsolach Xbox 360 4GB bez dysku twardego na korzystanie z systemu matchmaking w trybach Campaign i Firefight, który wcześniej wymagał posiadania HDD. Forza Motorsport 4 i Warthog z Halo 4 Studio Turn 10, twórcy najpopularniejszej serii gier wyścigowych obecnej generacji oraz 343 Industries przygotowail dla fanów Halo specjalną niespodziankę, dodając pojazd Warthog do trybu Autovista w grze Forza Motorsport 4. Oferująca niepowtarzalne doświadczenia, interaktywna platforma prezentująca najbardziej rozpoznawalne samochody świata – Autovista – pozwala graczom dokładnie obejrzeć występujące w grze pojazdy oraz poznać ich historię, w niespotykany dotąd sposób. Fani, którzy sięgną po Forza Motorsport 4, otrzymają możliwość przyjrzenia się Warthogowi z Halo 4 w interaktywnej prezentacji, której towarzyszyć będzie narracja znanej fanom serii Cortany. Premiera gry Forza Motorsport 4 zaplanowana została na 14 października tego roku. Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) http://www.gametrailers.com/video/pax-2011-halo-anniversary/720026 Rozumiem, że będzie jakiś tryb gry, gdzie bloom będzie wyłączony? PS. Na GT jest kilka nowych filmików. PS2. Na Beaver Creek bloom jest wyłączony. Edytowane 30 sierpnia 2011 przez YETI Cytuj
<Oskarious> 0 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) gametrailers.com/game/halo-combat-evolved-anniversary/14953 tony nowego gameplay'u Edytowane 30 sierpnia 2011 przez <Oskarious> Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 Gameplay z mapki do Firefight. Całkiem całkiem. Fajnie, że są Marrines http://www.youtube.com/watch?v=hv7XQvGT_lg&feature=related Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=30954797&postcount=1 Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Ależ wybrali datę na Title Update... Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 (edytowane) Wstyd dla Bungie, że dopiero rok od premiery gry pojawią się mapy które nie są odrzutami z kampanii albo rimejkami stworzonymi w Forge :confused: Edytowane 14 września 2011 przez MaZZeo Cytuj
waveform 5 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 zamiast tego Headlong mogli dać Foundation albo cokolwiek innego co nadaje się do 4v4... wiem wiem, ale ja zawsze będę przeciwnikiem robienia remake'ów map do BTB... to teraz qwa Sandtrapa jeszcze niech walną i będę płakał Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 września 2011 Opublikowano 17 września 2011 http://www.1up.com/news/tgs-halo-combat-evolved-anniversary Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 17 września 2011 Opublikowano 17 września 2011 Anniversary będzie zawierało mapy z Reach? Map Packi pewnie nie, co? ;P Cytuj
KarCzoH 3 Opublikowano 21 września 2011 Autor Opublikowano 21 września 2011 Cos dla uzytkownikow Windows 7 http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/halo-reach-art-inspiration-theme Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 Ciekaw jestem czy zaktualizują u nas cenę gry. Biorąc pod uwagę, że w UK jest ok. 25% taniej niż standardowo to u nas nie powinno kosztować więcej niż 130 zł... Jak nie, to zamówię z zavvi z kodem zniżkowym na 10% i nie powinno wyjść więcej niż 140 zł. Mam nadzieję, że do tego czasu funt przestanie rosnąć i zejdzie poniżej 5 zł. Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 (edytowane) http://www.gram.pl/s...ved-anniversary Edytowane 9 października 2011 przez CSNier Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 Tia... Amerykance ok 120zl, my cene sugerowana mamy 199zl lol (po "oszczedzeniu" 30zl kosztowac bedzie 169, tez mi promocja). Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 gram.pl na razie tylko wyrównało tylko do cen innych gier od M$, a te zawsze są po 169 zł, a nigdy po 199 zł (no chyba, że w MM i Empiku ). Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 No, ale przeciez "oszczedzasz 30zł"! Cytatu z pupy nie wyjmuje Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 (edytowane) http://www.amazon.co...0/dp/B0050SYY5E Trzeba by tylko sprawdzic "shipment" do Polski ? P.S Opcja "Free shipment" jest raczej dedykowana na terenie US.. http://www.amazon.com/gp/product/B0050SYX8W/ref=pd_lpo_k2_dp_sr_1?pf_rd_p=1278548962&pf_rd_s=lpo-top-stripe-1&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B0050SYY5E&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=1G17KT2N8ZDM0PRMF4PD Edytowane 10 października 2011 przez CSNier Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.