Opublikowano 23 lipca 201113 l jeszcze niech zrobią remake H2 i będzie git. Tam multi powinno być łatwiejsze do ogarnięcia. Halo 2 to najgorsza cześć serii, nudna kampania i beznadziejne multi ale to już raczej pewnie że za 2 lata wyjdzie Remake. Po nowym gameplayu z Anniversary widać jak niesamowicie rozwinęła się seria Halo przez te 10 lat
Opublikowano 23 lipca 201113 l Tylko DNF miał zyebaną grafikęGrafika była zupełnie w porządku. Nie powalała, bo widać, że przestarzała nieco, ale z estetycznego punktu widzenia była zupełnie ok.wydajność i meachnikę celowaniaGrałeś na konsoli, prawda? Na PC żadnych problemów nie uświadczyłem. Całkiem przyzwoity FPS z bardzo wygodnym sterowaniem.A na noszenie 2 broni naraz narzeka się dlatego, że to jest czysto arkadowa strzelanka, której esencją było, że nosiłeś przy sobie cały arsenał Czyli znowu ocenianie gry przez pryzmat tego czym nie jest, lub też czym ktoś by chciał aby była, aniżeli tym czym jest. Super. A jeśli mam być szczery, to pod względem właściwego gameplay'u i stylu rozgrywki (już pomijając daty premiery) DNF i powyższe Halo wcale się tak drastycznie nie różnią. I do tego właśnie dążę - pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd.
Opublikowano 23 lipca 201113 l pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd. Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć?
Opublikowano 23 lipca 201113 l Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć?Nie ciężko, ale w ogólnym rozrachunku, pomijając kwestię wieku, obie gry wypadają bardzo podobnie pod względem podstawowych założeń i cech charakterystycznych (gość noszący dwie bronię i garstkę granatów idzie przed siebie po liniowych lokacjach strzelając do śmiesznych kosmitów z broni, które w ogóle nie mają jakiegokolwiek powera, od czasu do czasu wsiada do pojazdu lub wieżyczki lub przyłoży kosmicie kolbą w łeb). Ludzie psioczą na DNF "bo to bo tamto", ale z wywieszonym jęzorem polecą grać w tytuł podobny, lecz o nieco lepszej renomie. Gdyby te gry jednak dać osobie, która nigdy wcześniej o nich nie słyszała, nie zna ich historii ani daty premiery, to przypuszczam, że wielkich różnic by nie zauważyła, poza oczywistą otoczką "fabularną". Gdybym miał być całkiem złośliwy, to bym rzekł, że DNF wcale się jakoś drastycznie nie różni od rozgrywki nowych Halo 3 czy Halo Reach, ale to tylko wywoła niepotrzebną wojenkę. Żeby nie było - nie mam nic do Halo ani jego fanów. Bardziej podkreślić chciałem właśnie stosunek graczy do dwóch podobnych gier, które jednak oceniają na dwa skrajne sposoby przez czynniki zupełnie zewnętrzne. No a jeśli mamy być całkiem poprawni, to DNF nie był tworzony kilkanaście lat, lecz zapowiedziany został kilkanaście lat temu - to też różnica. Problemem co najwyżej jest fakt, że przez nieudolność oryginalnych producentów obecna postać gry została wydana później niż powinna.
Opublikowano 23 lipca 201113 l Ja grałem w demo DNF i zostałem rozwalony na łopatki prostactwem tej gry, za to zagrałem w oryginalne Halo CE rok temu i mi się bardzo spodobało. Także IMO to nie są bardzo podobne gry. Inna sprawa że do DNF ludzie podchodzili z nadziejami na przynajmniej dobrą grę, a dostali crapa. Halo CE to legenda która zasługuje na właśnie taki wypaśny remake, DNF to też legenda, ale stała się pośmiewiskiem przez to, że Gearbox wydało istnego frankensztajna bez ładu i składu, na dodatek technicznego bubla (na konsolach).
Opublikowano 23 lipca 201113 l Zauważyliście, że w 1:35 jeden z marine rzuca się tak jak by miał AA z reach? Może było to w pierwowzorze, a że nie grałem dlatego nie jestem pewien. Mam pytanie odnośnie multi, czy jest szansa, że będzie tak jak w oryginalnym CE? Czy będą nowe playlisty w reachu? Jeżeli mają być te nowe playlisty, to czy będzie ten dziadowski bloom?
Opublikowano 23 lipca 201113 l ja pierniczę, znów trolujecie i sprzeczacie się o bzdury. przypomina mi to setki sytuacji kiedy pracowałem w Flying Wild Hog, gdzie każdy starał się być mądrzejszy od drugiego, a konstruktywną krytykę odwracał jak kota ogonem przeciw swojemu oponentowi.
Opublikowano 24 lipca 201113 l Szybkie spojrzenie na Halo: Combat Evolved Anniversary Możecie hejtować :potter:
Opublikowano 25 lipca 201113 l Biorąc pod uwagę, że gra częściowo śmiga na silniku oryginalnego H1 można spokojnie założyć, że będzie.
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=Ni9D7lxyG3Q&feature=player_embedded Needler Plasma Rifle Rocket Launcher Edytowane 6 sierpnia 201113 l przez Ins
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Mam wrażenie że dźwięki są lepsze niż w Reach. Ciekawe czy gra będzie chodzić w 720p czy znowu w sub-hd -_-
Opublikowano 9 sierpnia 201113 l Bylo juz ? http://www.youtube.com/watch?v=riJUuSq4MZ4 EDIT: INS smutny ;( Edytowane 9 sierpnia 201113 l przez Ins
Opublikowano 16 sierpnia 201113 l Skany z OXM: http://translate.google.fr/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.halodestiny.net%2Fnews.php%3Freadmore%3D1485%23skip&sl=fr&tl=en&hl=&ie=UTF-8
Opublikowano 16 sierpnia 201113 l Wszystko ładnie i pięknie, ale o multi nie ma ŻADNYCH konkretów, wiadomo tylko tyle, że będzie na silniku Reacha. To już wiemy od dawna, myślę, że brak konkretów na temat multiplayera jest spowodowany tym, że to po prostu będzie Halo: Reach, nie spodziewam się większych zmian, pewnie nawet nie usuną blooma i tych gównianych ''perków''.
Opublikowano 16 sierpnia 201113 l Przecież to będzie Halo Reach, multi ma działać na takiej samej zasadzie jak w Halo 3 ODST czyli mając Halo: CEA zagrasz sobie w multi z Reacha.
Opublikowano 16 sierpnia 201113 l 343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo. EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''. Edytowane 16 sierpnia 201113 l przez 44bronx
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l ej, a widziałeś na BC sworda, granatnik i shota? mi się wydaje że brakuje tam tylko jeszcze banshee i dwóch scorpionów xD
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Autor 343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo. EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''. Jest. Obczaj jak zabija stuckiem goscia mając sworda w ręce i zmienia na dmr.
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Czyli co, blooma (tak jak w reach'u) się nie będzie dało wyłączyć? Wydawało mi się, że było kiedyś coś tam mówione, że będzie to customizowane...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.