Skocz do zawartości

Halo Combat Evolved - remake na X360

Featured Replies

Opublikowano

jeszcze niech zrobią remake H2 i będzie git. Tam multi powinno być łatwiejsze do ogarnięcia.

 

Halo 2 to najgorsza cześć serii, nudna kampania i beznadziejne multi :yucky: ale to już raczej pewnie że za 2 lata wyjdzie Remake.

 

Po nowym gameplayu z Anniversary widać jak niesamowicie rozwinęła się seria Halo przez te 10 lat :rolleyes:

  • Odpowiedzi 455
  • Wyświetleń 64,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Grafika grafiką, gra ta sama co sprzed lat. Pewnie wyjdę na trolla a posta zminusujecie, ale zaznaczę mimo wszystko, że Halo krytykować nie chcę. Dziwi mnie jednak, że z takim zapałem i entuzjazmem lu

  • Przeczytaj i przeanalizuj to co sam napisałeś ponieważ oni WŁAŚNIE TO ZROBILI!!!!!!   Masz zwolenników:   HALO1 NTSC - pistol HALO 2 - BR HALO 3 - BR HALO REACH <-- Ty do tego grona się zali

  • To jest znakomita wiadomość. Jestem generalnie przeciwny odświeżajkom, ale pierwsza część Halo to był mój pierwszy FPS. Gra, która zapoczątkowała u mnie otwarcie się na ten gatunek. Kto wie? Być może

Opublikowano
Tylko DNF miał zyebaną grafikę
Grafika była zupełnie w porządku. Nie powalała, bo widać, że przestarzała nieco, ale z estetycznego punktu widzenia była zupełnie ok.
wydajność i meachnikę celowania
Grałeś na konsoli, prawda? Na PC żadnych problemów nie uświadczyłem. Całkiem przyzwoity FPS z bardzo wygodnym sterowaniem.
A na noszenie 2 broni naraz narzeka się dlatego, że to jest czysto arkadowa strzelanka, której esencją było, że nosiłeś przy sobie cały arsenał :)
Czyli znowu ocenianie gry przez pryzmat tego czym nie jest, lub też czym ktoś by chciał aby była, aniżeli tym czym jest. Super.

 

A jeśli mam być szczery, to pod względem właściwego gameplay'u i stylu rozgrywki (już pomijając daty premiery) DNF i powyższe Halo wcale się tak drastycznie nie różnią. I do tego właśnie dążę - pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd.

Opublikowano
pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd.

 

Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć?

Opublikowano
Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć?
Nie ciężko, ale w ogólnym rozrachunku, pomijając kwestię wieku, obie gry wypadają bardzo podobnie pod względem podstawowych założeń i cech charakterystycznych (gość noszący dwie bronię i garstkę granatów idzie przed siebie po liniowych lokacjach strzelając do śmiesznych kosmitów z broni, które w ogóle nie mają jakiegokolwiek powera, od czasu do czasu wsiada do pojazdu lub wieżyczki lub przyłoży kosmicie kolbą w łeb). Ludzie psioczą na DNF "bo to bo tamto", ale z wywieszonym jęzorem polecą grać w tytuł podobny, lecz o nieco lepszej renomie. Gdyby te gry jednak dać osobie, która nigdy wcześniej o nich nie słyszała, nie zna ich historii ani daty premiery, to przypuszczam, że wielkich różnic by nie zauważyła, poza oczywistą otoczką "fabularną".

 

Gdybym miał być całkiem złośliwy, to bym rzekł, że DNF wcale się jakoś drastycznie nie różni od rozgrywki nowych Halo 3 czy Halo Reach, ale to tylko wywoła niepotrzebną wojenkę. Żeby nie było - nie mam nic do Halo ani jego fanów. Bardziej podkreślić chciałem właśnie stosunek graczy do dwóch podobnych gier, które jednak oceniają na dwa skrajne sposoby przez czynniki zupełnie zewnętrzne.

 

No a jeśli mamy być całkiem poprawni, to DNF nie był tworzony kilkanaście lat, lecz zapowiedziany został kilkanaście lat temu - to też różnica. Problemem co najwyżej jest fakt, że przez nieudolność oryginalnych producentów obecna postać gry została wydana później niż powinna.

Opublikowano

Ja grałem w demo DNF i zostałem rozwalony na łopatki prostactwem tej gry, za to zagrałem w oryginalne Halo CE rok temu i mi się bardzo spodobało. Także IMO to nie są bardzo podobne gry. Inna sprawa że do DNF ludzie podchodzili z nadziejami na przynajmniej dobrą grę, a dostali crapa.

 

Halo CE to legenda która zasługuje na właśnie taki wypaśny remake, DNF to też legenda, ale stała się pośmiewiskiem przez to, że Gearbox wydało istnego frankensztajna bez ładu i składu, na dodatek technicznego bubla (na konsolach).

Opublikowano

Zauważyliście, że w 1:35 jeden z marine rzuca się tak jak by miał AA z reach? Może było to w pierwowzorze, a że nie grałem dlatego nie jestem pewien. Mam pytanie odnośnie multi, czy jest szansa, że będzie tak jak w oryginalnym CE? Czy będą nowe playlisty w reachu? Jeżeli mają być te nowe playlisty, to czy będzie ten dziadowski bloom?

Opublikowano

ja pierniczę, znów trolujecie i sprzeczacie się o bzdury. przypomina mi to setki sytuacji kiedy pracowałem w Flying Wild Hog, gdzie każdy starał się być mądrzejszy od drugiego, a konstruktywną krytykę odwracał jak kota ogonem przeciw swojemu oponentowi.

Opublikowano

Ktoś się orientuje czy w grze będzie split ?

Opublikowano

Biorąc pod uwagę, że gra częściowo śmiga na silniku oryginalnego H1 można spokojnie założyć, że będzie.

Opublikowano

Terminale oficjalnie na trailerze:

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wszystko ładnie i pięknie, ale o multi nie ma ŻADNYCH konkretów, wiadomo tylko tyle, że będzie na silniku Reacha. To już wiemy od dawna, myślę, że brak konkretów na temat multiplayera jest spowodowany tym, że to po prostu będzie Halo: Reach, nie spodziewam się większych zmian, pewnie nawet nie usuną blooma i tych gównianych ''perków''.

Opublikowano

343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo.

 

EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''.

Edytowane przez 44bronx

Opublikowano

ej, a widziałeś na BC sworda, granatnik i shota? mi się wydaje że brakuje tam tylko jeszcze banshee i dwóch scorpionów xD

Opublikowano
  • Autor

343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo.

 

EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''.

Jest. Obczaj jak zabija stuckiem goscia mając sworda w ręce i zmienia na dmr.

Opublikowano

Czyli co, blooma (tak jak w reach'u) się nie będzie dało wyłączyć? Wydawało mi się, że było kiedyś coś tam mówione, że będzie to customizowane...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.