waveform 5 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Opublikowano 18 sierpnia 2011 a mi się to wszystko zbyt piękne wydaje... Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Opublikowano 18 sierpnia 2011 piekne , nie piekne staje sie to faktem, ale mowie zobaczymy jak to wyjdzie w praniu i czy MLG przsiadzie sie na n0-bloom, bo z tego co ludzie pisza beda osobne playlisty z bloomem jak bylo i cllasic czyli no-bloom, no i oby mozna bylo on/off w customach zrobic, czyli jak kto chce. Cytuj
NiXoN 9 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Mam pytanie: a kiedy dokładnie ten update będzie ? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 sierpnia 2011 Opublikowano 18 sierpnia 2011 To Halo Ce to w ogóle bardziej robi niż Reach, a news konkretny może jeszcze będą ludzie z tej gry ;] Cytuj
KarCzoH 3 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 sierpnia 2011 No to się porobiło Trza odkurzyć Xa. Pozytywnie się w końcu zrobiło na tym forum Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Opublikowano 18 sierpnia 2011 :o Nie może być, skończy się random! Kurfa ależ się cieszę. Cytuj
waveform 5 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Opublikowano 18 sierpnia 2011 @Hiczniak przed premierą Halo CE Anniversary. można gdybać że na 2-3 tygodnie przed premierą remake'a Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Opublikowano 18 sierpnia 2011 Wszystko fajnie, ale bloom to nie jest jedyna spartolona na maksa rzecz w multi H:R. Co z kolbami ? co z amroshitami i innym chorymi pomysłami ? Co z bzdurami ? Co z granatami ? Dużo chłopaki z 343 mają do poprawy, cięzką pracę sobie wybrali - bo taką niewątpliwie jest sprzątanie burdelu jaki pozostawiło po sobie Bungie Ale mimo wszystko, brak blooma to naprawdę bardzo pozytywna wiadomośc, nawet jeśli reszta będzie dalej spartolona, to brak blooma z pewnością dużo da tej grze. Czekam, bo nadzieja wróciła. Cytuj
barth 70 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko. Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu). Cytuj
FiL4 27 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko. Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu). Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy? "So say I have an AR and a DMR I use the AR to take your shelds down to 1% you have just a tiny sliver of shield at that point, if I shoot you in the head with the DMR you do not die the damage from the DMR does not bleed through into health same with a melee if you have 1% shield and I melee you it only pops your shield no damage to health the new title update turns that off and it works like it does in old Halo games 10x better" -cT A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2: http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 coraz bardziej sie napalam ;/ Cytuj
barth 70 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko. Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu). Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy? "So say I have an AR and a DMR I use the AR to take your shelds down to 1% you have just a tiny sliver of shield at that point, if I shoot you in the head with the DMR you do not die the damage from the DMR does not bleed through into health same with a melee if you have 1% shield and I melee you it only pops your shield no damage to health the new title update turns that off and it works like it does in old Halo games 10x better" -cT A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2: http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC To samo tyczy się wszystkich remake'ów - mają wersję Classic i wersję Reach - rozbudowaną i lepiej przystosowane do mechanik tej gry. Cytuj
Uriziel 5 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Dawno mię tu nie było, powiedzcie mi uprzejmie czy aby pograć w nowe mapki wystarczy że nabędę annniversary i będzie tam już multi czy muszę jeszcze do tego mieć reacha ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Wystarczy Anniversary. Cytuj
waveform 5 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 coraz bardziej sie napalam ;/ się napalaj na custom'y wieczorem Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 jezeli bede to dopiero okolo 22, a Ty zrob tak zebym nie mial blooma juz Cytuj
waveform 5 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 a Ty tak, żebym częściej Cię trafiał Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Bardzo podobała mi się prezentacja poziomu w dżungli. To tam gdzie po raz pierwszy napotyka się te małe kuliste gó$#@? Nie jestem wielkim fanem multi w Halo, ale mój brat, który dobija dla mnie achievementy w tym trybie przyjął zmiany z otwartymi ramionami. Ja, prawdę mówiąc, nie wiem o czym piszecie . Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 25 sierpnia 2011 Opublikowano 25 sierpnia 2011 http://www.gametrailers.com/video/gc-11-halo-anniversary/719745 Z tego co zrozumiałem to będzie można grać w customach tego classica z możliwością wyłączenia z(pipi)anych AA!! Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 25 sierpnia 2011 Opublikowano 25 sierpnia 2011 Ile ma być map nowych? Gram ostatnio w Reach i przyznam że już mi trochę zbrzydły te same widoki. Cytuj
waveform 5 Opublikowano 25 sierpnia 2011 Opublikowano 25 sierpnia 2011 Ja nie wiem po jaką cholerę dają grać w tą grę takiemu pacanowi, co nawet nie wie gdzie ma kolbę na padzie... O_O Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 25 sierpnia 2011 Opublikowano 25 sierpnia 2011 Nie śledzę za bardzo tematu z Halo ale jeżeli w multi reach dołączonego do Halo remake ma być zmniejszony bloom broni itp. to wyjdzie jakaś stosowna łatka dla posiadaczy reach? Cytuj
FiL4 27 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 http://majornelson.com/2011/08/26/news-from-halo-fest/ Cytuj
barth 70 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Prisoner i 3-strzałowy pistol! http://halo.xbox.com/en-us/intel/featured/video/bts-anniversary-multiplayer/22c7b7e6-8106-4ac9-a5cd-c53660d02434 Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 3strzalowy, fajnie , tylko szkoda ze fire rate, nie jest jak w h1, pistol w riczu jest tak szybki ze to bedzie masakra przy 3ech strzalach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.