Lucky77 21 Opublikowano 19 maja 2011 Opublikowano 19 maja 2011 Niech poprawią wreszcie ten skopany model jazdy! Heh...czytam w recenzjach, że niby to symulator Reszta ujdzie. Grafika a szczególnie dźwięk to poezja. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 13 czerwca 2011 Opublikowano 13 czerwca 2011 Po kilku dłuższych sesjach i sporym progresie w karierze posunę się do stwierdzenia, że to najlepsza gra wyścigowa, w jaką grałem na konsolach obecnej generacji (a na PS3 ograłem większość znanych "ścigałek". Bez owijania w bawełnę wypiszę to, co mi się w grze podoba, żeby było przejrzyście: + model jazdy jest kapitalny, najlepsza hybryda arcade/symulatora, w jaką grałem (trzeba trochę pogrzebać, ale warto - jutro wrzucę dobre ustawienia), fizyka zaś pierwszoligowa - fury obijają się jak należy i gniotą w taki sposób, że aż serce boli + nieustanna walka na torze, czyli coś, czego strasznie brakuje w GT - tutaj na poziomie hard walczy się o każdy skrawek toru, a o wygranych z kilkudziesięciosekundową przewagą możemy pomarzyć + mnogość samochodów z różnych klas, w miarę rozbudowany tuning, także ten wizualny + fantastyczny dźwięk silników + oprawa graficzna - wspaniałe kokpity (do GT5 oczywiście jeszcze sporo brakuje), szczegółowe tory (aczkolwiek pop-up miejscami jest chamski), niesamowicie klimatyczne filtry przy wyścigach o zachodzie słońca, w nocy czy w porannej mgle na Donington + długość gry - ponownie, GT to może i nie jest, ale zawodów jest cała masa i są stosunkowo zróżnicowane, a dodatkowo każdy ma osobny plakat, zupełnie jak w GT (ja jestem zbokiem i na niektóre gapiłem się minutami) + autolog - wiadomo, świetny patent + Pagani Huayra ; ) 9/10 Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 14 czerwca 2011 Opublikowano 14 czerwca 2011 Wpis Po upływie kilku miechów nadal upieram się przy stwierdzeniu, że Shift 2 to (dla mnie) jeden z najlepszych racerów na X360/PS3. Dlaczego? Patrz post wyżej Cytuj
winner 183 Opublikowano 14 czerwca 2011 Opublikowano 14 czerwca 2011 Po części bym się z tym zgodził, ale gra ma kilka głupich wad. Największą chyba jest system kolizji na trudnym poziomie trudności - jadę sobie spokojnie zajmując jedną z czołowych lokat, a zaraz za mną pogina SI. Na pierwszym lepszym zakręcie, gdy ja próbuję pokonać go tak jak należy, przeciwnik bezpardonowo przypieprza mi w dupsko - ja lecę w "krzoki" a on spokojnie jedzie sobie dalej. Przy nawet najmniejszym kontakcie z wrogiem, ot muśnięcie, nasze auto zachowuje się tak jakby kierowcy zabrali kierownicę i hamulce. Auto po prostu jedzie przed siebie i nie da się nim kierować. Nie ważne czy siła uderzenia to 1 czy 100G. Bardzo irytujące i żenujące. Oprócz tego ponarzekać można jeszcze na grafikę (auta są śliczne, ale cieniowanie i niektóre elementy już niekoniecznie) i chrupanie animacji - tutaj programiści zastosowali sprytne rozwiązanie bo animacja sama w sobie nie skacze, aczkolwiek często zwalnia i jest wrażenie że jedzie się w slow-mo. Może w innych grach to nie ma znaczenia, ale w wyścigówkach to sprawa pierwszorzędna więc trochę mnie to boli. Nie zmienia to wszystko faktu, że Shift 2 jest porządnym kawałkiem softu i przyznam, że fajnie się w niego gra, a wygrywanie kolejnych wyścigów na trudnym poziomie sprawia niemałą satysfakcję. Model jazdy jest bardzo dobry np. jazda starą 911 (z pakietu Legendy) to megafrajda. Interfejs jest rozbudowany i chociaż niektóre rzeczy są wciśnięte na siłę, mi to nie przeszkadza. Dużo aut, jeszcze więcej tras i zawodów, no jest co robić. Ogólnie przyznaję ocenę 8 z dość dużym plusem. Jeśli kiedyś poprawią (ta, z pewnością...) system kolizji to może zmienię zdanie i podciągnę ocenę. Póki co 8+, gra jest ok. 1 Cytuj
mataman 35 Opublikowano 14 czerwca 2011 Opublikowano 14 czerwca 2011 Ten tytuł kładą dwie rzeczy system kolizji i model jazdy który w żadnym stopniu nie ma startu do tego z GT5. Graficznie takze szału nie robi, jedynie dźwięk to ścisły Top. Reszta jest średnia i to mocno. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 14 czerwca 2011 Opublikowano 14 czerwca 2011 Po części bym się z tym zgodził, ale gra ma kilka głupich wad. Największą chyba jest system kolizji na trudnym poziomie trudności - jadę sobie spokojnie zajmując jedną z czołowych lokat, a zaraz za mną pogina SI. Na pierwszym lepszym zakręcie, gdy ja próbuję pokonać go tak jak należy, przeciwnik bezpardonowo przypieprza mi w dupsko - ja lecę w "krzoki" a on spokojnie jedzie sobie dalej. Przy nawet najmniejszym kontakcie z wrogiem, ot muśnięcie, nasze auto zachowuje się tak jakby kierowcy zabrali kierownicę i hamulce. Auto po prostu jedzie przed siebie i nie da się nim kierować. Nie ważne czy siła uderzenia to 1 czy 100G. Bardzo irytujące i żenujące. Oprócz tego ponarzekać można jeszcze na grafikę (auta są śliczne, ale cieniowanie i niektóre elementy już niekoniecznie) i chrupanie animacji - tutaj programiści zastosowali sprytne rozwiązanie bo animacja sama w sobie nie skacze, aczkolwiek często zwalnia i jest wrażenie że jedzie się w slow-mo. Może w innych grach to nie ma znaczenia, ale w wyścigówkach to sprawa pierwszorzędna więc trochę mnie to boli. Nie zmienia to wszystko faktu, że Shift 2 jest porządnym kawałkiem softu i przyznam, że fajnie się w niego gra, a wygrywanie kolejnych wyścigów na trudnym poziomie sprawia niemałą satysfakcję. Model jazdy jest bardzo dobry np. jazda starą 911 (z pakietu Legendy) to megafrajda. Interfejs jest rozbudowany i chociaż niektóre rzeczy są wciśnięte na siłę, mi to nie przeszkadza. Dużo aut, jeszcze więcej tras i zawodów, no jest co robić. Ogólnie przyznaję ocenę 8 z dość dużym plusem. Jeśli kiedyś poprawią (ta, z pewnością...) system kolizji to może zmienię zdanie i podciągnę ocenę. Póki co 8+, gra jest ok. Odnośnie chrupania animacji - myślę, że to zależy głównie od toru. Nie wiedzieć czemu, np. na Zolder ścina niemiłosiernie, na wolnych szykanach widać to dokładnie. Szkoda, że nie dało się do tej gry wykorzystać silnika z Hot Pursuit. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 (edytowane) Co do samej gry to jest chyba najprzyjemniejszy NFS w jakiego grałem, przynajmniej na konsolach tej generacji. W Shift 1 paskudny był model jazdy, mocnymi furami praktycznie nie dało się jeżdzić, do dziś zastanawiam się jak można tak spieprzyć jakże ważny element gry! Jedynkę sprzedałem po kilku okrążeniach, no bo ile można się męczyć. Na cale szczęście w drugiej części ten element poprawiono i to znacznie. Nie jest to żaden symulator ale jeżdzi się przyjemnie. Przy dużych prędkościach fura już nie skacze od bandy do bandy. Najważniejszy jest jeden fakt: nie prowadźcie auta z widokiem z zewnątrz!!! Nie wiem dlaczego, ale jest to śmiech na sali. Auto nie jedzie lecz pływa niczym żaglówka na wietrze. Ten element to porażka na całej lini. Na szczęście widok znad maski i wnętrza to już inna para kaloszy. Nad furą fajnie się panuje, zawodowo też wypada drift. Tylko gdzie ten dym znany choćby z Pro Street! Szczególnie podczas driftowania brakuje go bardzo. Co ciekawe nikt nie pisze (nawet w recenzjach, nie widziałem jeszcze dość rzetelnej) o jakże bajeranckim dodatku jakim jest cały ten syf na torze. To pierwsza gra, która odzwierciedla, w tak wspaniały sposób, resztki gumy na torze. I nie chodzi tu o ślady opon, lecz o ich kawałki porozrzucane poza torem jazdy. Do tego pięknie opaskudzona szyba, szkoda tylko, że tak szybko znika z niej bród. No i na powtórkach rewelacyjnie to wszystko wygląda. Na takie smaczki czekałem. Do tego strzały i ogień z wydechu oraz gorące, czerwone tarcze! Do tego PIĘKNIE podświetlone kokpity! No i jeszcze raz, dlaczego w recenzjach nie uwzględniają takich bajerów, a skupiają się tylko na rozgrywce? Ja się cieszę, że NFS idzie tą drogą i powstają dwie serie. Nareszcie ludzie mają czego chcieli, przynajmniej ja. A dla tych, którzy pragną emocji proponuję takie zestawienie: Shanghai > Radical (ulepszony) > widok z kokpitu i podkręcenie głośności. Mi aż ciary przeszły. To najlepszy NFS w jakiego grałem na konsoli i na czym kolwiek tam jeszcze Edytowane 18 czerwca 2011 przez Lucky77 Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 Panowie kierowcy-specjaliści Potrzebuję jakiś DOBRYCH ustawień do Shifta pierwszego (temat jest już dawno zakopany, więc piszę tu). Gram na padzie i będę zobowiązany jesli ktoś podzieli się odpowiednim configiem. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 Steering Dead Zone: 15% Accel Dead Zone: 10% Brake Dead Zone: 10% Steering sensitivity: 5% Acell Sensitivity: 5% Brake sensitivity: 5% Speed steering Sensitivity: 100 o wiele lepiej mi się jeździło na tych ustawieniach. szału nie było ale dawało radę. przetestuj, może Tobie też podejdą. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 6 lipca 2011 Opublikowano 6 lipca 2011 (edytowane) Potwierdzam pozytywne opinie o grze, to jest najlepsza wyścigowa gra na tą generację i wątpie, że moje zdanie ulegnie zmianie pomimo faktu, że jeszcze jej nie ukończyłem. Mam pytanie, czy gdzieś w opcjach jest możliwość przesłuchania muzyczki z gry, ewentualnie jej szybkiej zmiany choćby w menu? Jaka najlepsza kierownica byłaby do tej gry? Obecnie planuje zakup jakiejś i zainteresował Mnie ten temat Edytowane 6 lipca 2011 przez WESKER-DL Cytuj
orion50 632 Opublikowano 10 lipca 2011 Autor Opublikowano 10 lipca 2011 Gra za jakieś 2 tygodnie będzie u mnie, więc sprawdzę jak to się ma do tego co piszecie. Wasze opinie są bardzo pozytywne. Nie nastawiam się na rewelację i GT5 killer, bo Shift2 to raczej takie wannabe ale na dobrą grę wyścigową jak najbardziej. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co daje online pass w nowym SHIFT-cie, bo planuje go kupić a nie wiem czy opłaca się inwestować w grę bez kodu. Dodam że zależy mi na graniu po sieci. Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 14 lipca 2011 Opublikowano 14 lipca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=21bg2moGRU8 Jeden z najlepszych trailerów ever (IMO). Niby nic nowego, niemniej oglądam go średnio raz na tydzień-dwa i nadal się jaram. To także świetna podpowiedź dla graczy którzy nie nabyli jeszcze Shifta 2, bo zmieszani różnymi opiniami zastanawiają się jaka właściwie jest ta gra. Ten filmik idealnie pokazuje jej charakter i ładunki emocji jakie ze sobą niesie. Większość topowych racerów przy Shift 2 wypada dość... ślamazarnie Tak, to chyba dobre określenie. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co daje online pass w nowym SHIFT-cie, bo planuje go kupić a nie wiem czy opłaca się inwestować w grę bez kodu. Dodam że zależy mi na graniu po sieci. Z góry dzięki za odpowiedź Online pass daje możliwość grania w sieci, bez niego sobie nie pograsz Cytuj
Janczes 0 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Nie ma to jak dopracowana gra... Niestety ten bug u mnie wystąpił... nie chce grac od nowa a chyba nie ma patentu na to.... http://www.youtube.com/watch?v=rE5eIPLi5Us Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 września 2011 Autor Opublikowano 9 września 2011 Dzisiaj giera przyszła do mnie, jeszcze nie zdążyłem rozfoliować. Mógłby ktoś zarzucić jakieś dobre ustawienia do pada od PS3 ? Żeby model jazdy nie był w(pipi)iający jak w 1 Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Gdzie zapisuja się wykonane podczas gdy zdjęcia? Edit: Aha, już sam odkryłem Edytowane 6 października 2011 przez Emtebe Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 A da się jakoś zrobione zdjęcia zgrać na dysk konsoli? I jak z poziomu karieru tuningować auto? Z głównego menu, w zakładce garaż się da, a czy w karierze też? Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 Dzisiaj pierwsze obcowanie z grą i powiem ze przy Dirtcie 3 gra wypada słabo. Model jazdy tragedia, szczegolnie na DFGT i grafika to jeden wielki aliasing. Znalazlem na necie jakies inne troszke ustawienia do DFGT i jest lepiej ale jeszcze troche brakuje do poprawnej jazdy. Pogram jeszcze cos dzisiaj i zobacze jak jest ogolnie. Niby jest FF ale w ogole sie go nie czuje. Generalnie mozna pograc za 20zł Cytuj
jandersun 4 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 Też nie mogę się przekonać, ciężko o jakieś sensowne ustawienia DFGT. Odpaliłem potem GT5 i radość z gry ogromna. Jeszcze spróbuję się przekonać, ale niespecjalnie mam ochotę męczyć się z ustawieniami kierownicy. Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Ktoś ma jakieś porady do wyścigów wytrzymałościowych? Drugi raz podchodzę i na 8 okrążeniu znowu to samo - zniszczony silnik. A do bosku nie da się zjechać. Cytuj
diolek 43 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Maakra jakas z ta gra. Mialem kiedys wersje pudelkowa,ale glownie prezz zawieszanie sie gry,sprzedalem ja.teraz z plusa mam ja za free, i to samo, chcesz troche pograc a tu w najmniej spodziewqnym momencie zwis konsoli .o masakrycznych zwolnieniaxh animacji nie bede pisal... i ten model jazdy ,ktorego na kierownicy dfgt, nie potrafie ogarnac... i pomyslec ze shift 1 byl genialna gra ,w ktorej zdobylem platyne. No nic pomecze'sie dalej,moze jakos to ogarne choc z zawieszaniem sie gry ... ehh Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Opublikowano 7 kwietnia 2012 pomyslec ze shift 1 byl genialna gra ,w ktorej zdobylem platyne. No nic pomecze'sie dalej,moze jakos to ogarne choc z zawieszaniem sie gry ... ehh Da się grać, gdzieś się zwiesi a gdzieś nie. Ja mam tak samo na 3.55 kmeaw więc to ewidentna wina gry że nawet gdy zainstalowana na HDD czy to z psn czy to przez multimana nadal się wiesza. http://www.youtube.com/watch?v=OFJ7Vpw1OWw&feature=channel Cytuj
Qra 160 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Mi się zwiesiła raz, po 5 minutach gry, a poźniej nie miałem już żadnych zwiech czy zwolnień (wbite chyba 14% w karierze). Po pierwszym uruchomieniu dostałem po ryju za sprawą modelu jazdy. Teraz po kilku godzinach udało mi się już do niego przyzwyczaić, jednak po chwili spędzonej z gt5 i powrocie do shifta, twierdzę że gra od ea ma dałna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.