Gość szpic Opublikowano 26 marca 2011 Opublikowano 26 marca 2011 jesli tak to drobna wpadka... ale za to nie wypadla srodkowa strona, jeszcze Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 27 marca 2011 Opublikowano 27 marca 2011 (edytowane) Numer taki sobie, ale to przez gry jakie narazie wychodzą, nie ma póki co żadnej "bomby". Nie wiem co tak marudzicie na środkowe strony, mi nigdy żadna strona z PSX'a nie wypadła. Ale za to w tym numerze okładka się porysowała po kilku przejrzeniach, są dziury jakby zdrapano część okładki, co się nigdy nie zdarzało. Jeśli chodzi o komixxy - w miarę, ale bywały lepsze. Najbardziej podobają mi się listy, jakie zostały dodane tym razem i odpowiedzi na nie. Zwłaszcza to z kierownicą do xBoxa - ja jestem peestrójkowcem, ale fajnie, że taką pomoc ogólnie graczom się niesie, albo przynajmniej jest chęć pomocy. No i mnie też zastanawia ten błąd w druku w recenzji Shift 2 - pod screenem są wszystkie 4 kierunki i ten tekst: to jet t10kst przy20awy to 30st test 40przykldw50 to jest te60st prkla70doy to j80st tst p90zykladowy100to jet t110kt przk120awy o 130sttest 140rzyklw150 to jes te160st pkla170doy to j180st tst p190zykdet t200kstryk210kstk220aw o 230st tt 240rzyw250 to jes e260strla270y o. Tworzy się nam nowy język słowiański panowie ;P Cyfrowy słoweński. Edytowane 27 marca 2011 przez TyskiPL 1 Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 27 marca 2011 Opublikowano 27 marca 2011 sklad to tez ludzie - najwidoczniej po prostu ktos zapomnial wkleic podpis do screena i tyle filozofii Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 27 marca 2011 Opublikowano 27 marca 2011 Numer oczytany (skoro gre mozna "ograc", czemu PSX-E nie da sie oczytac?) w 3 godziny, teraz achievment za "ukoncz PSX-E#164 na 100% i zrecenzuj na forum". Numer taki sobie, ale to przez gry jakie narazie wychodzą, nie ma póki co żadnej "bomby". Marudzisz, bo IMO numer na dobrym poziomie. Z pamieci najbardziej podeszly mi: zapowiedz nowego "CoJ" i tekst o japonskich hostessach, jestem za kontynuacja tematow zwiazanych z KKW. Okladka z poprzedniego numeru bez ramek, ta wraca do "nowego zamyslu designerskiego" - IMO jest nieco lepiej, ale wystajace napisy z lewej strony i samochod to tandenta a pomaranczowy akcent i konsola 3DS to patent zaczerpniety z okladek "Bravo". Dobry tekst Dzuja o komorkach na otwarcie, sam mysle o zakupie, czekam na testy modeli do grania w PSX-E; mozna by z tego utworzyc stosowny dzial. "Ohayo Nippon" jak zwykle ok, szkoda tylko, ze zajmuje tylko 1 strone. Konsolometry ok, w przeciwienstwie do komiksow w PSX-E; zapowiedz "Mortala" lepiej by Kali napisal i oddal moc tej pozycji, tego po raz kolejny jestem pewien. Dajcie 2 strony na "Hyde Park" ale nie taki cios w pysk z liscia jak ten komiks z Kratosem. ;/ Recenzje trzymaja poziom, szkoda, ze Hiv nie dostal teksu o "Motorstorm", recenzje samochodowek + arcadeowek to IMO jego zywiol, Butch nie sprawil, ze pialem z zachwytu. Dobry test 3DSa, KILu jak zwykle dal rade. Publicystyka ok, aczkolwiek bez szalu; Mazzi tez pisze o nowej konsoli Ninny, Butch o jakims "rewolucjoniscie teoretyku" w branzy. Szmugler ok, przekonalem sie do tego dzialu i dopinguje jego rozrosniecie na 2 strone. "Granie w podrozy" ciekawe, ciekawe! Dalej jest na stalym, dobrym poziomie. Na wyroznienie zasluguje fakt, ze tak jak zazwyczj "kacik sportowy" omijam tak tym razem, felieton w nim zamieszczony przeczytalem i popieram takie odskocznie od schematow! Test kierownic rowniez zaliczony w "kaciku wyscigowym", "region filmowy" Walkiewicza zjadliwy i naprawde przystepny. Listy powinny wrocic w rece prawowitego wlasciciela, Hiva! I darujcie sobie komiksy na takim poziomie!! Werdykt? Dobrze wydane pieniadze. Dziekuje Wam! 1 Cytuj
Mejm 15 315 Opublikowano 27 marca 2011 Opublikowano 27 marca 2011 Z powodu okladki ktos w tesco umiescil wszystkie egzemplarze PE w dziale "sport i motoryzacja" xD Cytuj
daras 3 Opublikowano 27 marca 2011 Opublikowano 27 marca 2011 Z powodu okladki ktos w tesco umiescil wszystkie egzemplarze PE w dziale "sport i motoryzacja" xD Matoly. Ja nie wiem z czym problem; co to pierwszy raz w zyciu na okladce czasopisma o grach widnieje samochod? Cytuj
Josh the Boy 24 Opublikowano 28 marca 2011 Opublikowano 28 marca 2011 (edytowane) Ot, sprzedający nie wiedzą co sprzedają. Zdarza się. Pamiętacie numer 103, ten z półnagimi laskami z DoA, które siedziały na wersalce? Znalazłem go na półce z pornosami. Edytowane 28 marca 2011 przez Josh the Boy 1 Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 31 marca 2011 Opublikowano 31 marca 2011 Marudzisz, bo IMO numer na dobrym poziomie. Tylko dlatego, że wyraziłem obiektywną opinię, bez lizania tyłków zgredom uważasz, że marudzę? Super. I pewnie to ty dałeś mi tego minusa pod postem. No cóż, każdy ma prawo do swojej opinii. Poza tym nie napisałem, że numer ten jest tragiczny. Jest dobry, też tak uważam. I również podobał mi się bardzo tekst o hostessach. No i miły powrót Crasha do "Okiem Maniaka". Ale numer ten jest tylko dobry, bywały lepsze. 1 2 Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 31 marca 2011 Opublikowano 31 marca 2011 @TyskiPL - 1. Nie dalem ci minusa. 2. Nie uwazam aby moj post o numerze byl "lizaniem tylkow" redaktorom magazynu PSX-Extreme. EoT 1 Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 31 marca 2011 Opublikowano 31 marca 2011 Proponuje co miesiąc opisywać multi z danych produkcji po dokładnym ograniu jak zrobił to rzetelnie Mutti w tym numerze. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 31 marca 2011 Opublikowano 31 marca 2011 To w zasadzie nie jest wcale taki głupi pomysł. Jeśli recenzent przed przystąpieniem do pisania spędził przy danej grze jakieś tydzień, to jest to stanowczo za mało, żeby dobrze ocenić multiplayer. Tylko pasowałoby stworzyć już taki dział do opisywania multi w najnowszych produkcjach. Cytuj
Kmiot 13 675 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Ja się jedynie zastanawiam, kiedy korekta w końcu sobie wbije do głowy, że nie ma czegoś takiego jak "najmniejsza linia oporu". A u Was jest. Miesiąc temu była, w tym numerze też jest. http://obcyjezykpolski.interia.pl/?md=archive&id=23 3 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Opublikowano 3 kwietnia 2011 W aktualnym numerze bardzo fajnie prezentuje się test 3DS. Duży plus za to, bo ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Kiedy nowy numer bo nie ma co... Czytac? Cytuj
Gość Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 W kiosku jest codziennie nowy numer. Również jestem za takim systemem wprowadzania errat do oceny trybu multi. Czasami jak Ściera ma problem z zapełnieniem numeru, to taka "zapchajdziura" się nada i nie będzię kaleczyć oka czytelnika. Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Kiedy nowy numer bo nie ma co... Czytac? 20. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 5 kwietnia 2011 Opublikowano 5 kwietnia 2011 sprite wujek ,mistrz papy szydzi pytając, przeciez jest stałym czytelnikiem i wie kiedy nr wychodzi a ty łykasz wszystko jak młody pelikan Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 7 kwietnia 2011 Opublikowano 7 kwietnia 2011 Ranking Gamecube'a jakiś średni. Gdzie w ogóle Zelda Twilight Princess? No i Re4 powinien być na pierwszym miejscu. W opisie MGS The Twin Snakes wkradł się chyba mały błąd, bo z tego co wiem, to reżyserem scenek był Kitamura, Kojima chyba tylko tak ogólnie nadzorował. 3 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 7 kwietnia 2011 Opublikowano 7 kwietnia 2011 (edytowane) Podejrzewam, że autor o tym wiedział tylko celowo tak zaogólnił. To był opis szczątkowy, więc takie detale można sobie chyba darować. Edytowane 7 kwietnia 2011 przez NEMESIS US 1 2 Cytuj
Kali 85 Opublikowano 18 kwietnia 2011 Opublikowano 18 kwietnia 2011 Recenzja Fight Night 4 w wykonaniu Kalego, dosyć słaba. Połowa to rozpisywanie się na temat trybu fight night champion, który jest tylko dodatkiem. Bardzo doceniam słowa krytyki, zwłaszcza konstruktywnej - ale nie zgadzam się z tą opinią. Gra nie bez przyczyny nazywa się Fight Night CHAMPION - niby to tylko dodatek, ale tak naprawdę jedna z najistotniejszych różnic w stosunku do poprzedniej części, jak i całej serii w ogóle. "Dodatek", który jest niezwykle miodny i świetnie zrealizowany, a w dodatku ukończenie go zajmuje mniej więcej tyle czasu, co tryby single player w większości shooterów FPP. Przez cały czas wydawca też kierował w trailerach 90% uwagi na aspekt fabularny nowego FN i siłą rzeczy ta kwestia najbardziej intrygowała Graczy przed premierą. Gra zresztą wyjściowo uruchamia się w tym trybie i na początku trzeba z niego wyjść, by chociaż zobaczyć inne opcje rozgrywki. Dziwisz się więc, że poświęciłem temu sporo uwagi? Acha: nie jest też prawdą, że zajęło to połowę recenzji. Tym bardziej, że nawet w dedykowanym temu akapicie zwróciłem uwagę też na inne aspekty gry (jak np. oprawa graficzna i prezencja). Wspomniał też o cięciach w licencji, tylko na przykładzie Adamka.A, że do gry w porównaniu do poprzedniej części wrzucono takich pięściarzy jak Hopkins, bracia Kliczko, David Haye, Evander Holyfield, De la Hoya, a nawet Arreola którego kojarzycie z walki z Adamkiem, oraz wielu wielu innych to już nic nie wspomniano:) co jak co ale to raczej najważniejsza informacja dla kupujących grę Podałem absolutnie najważniejszy przykład (przynajmniej dla gracza z Polski), który w dodatku jest niezrozumiały (Adamek ciągle dzierży pas mistrzowski, po przejściu do kategorii ciężkiej zaliczył serię zwycięstw bez porażki i czeka na walkę z Kliczko, a w dodatku był już w FNR4) - a nie rozwodziłem się nad licencjami, tylko treściwie wyraziłem swoje rozczarowanie. Nie będę się przecież podniecał, że POWRÓCIŁ Hopkins, Holyfield czy De la Hoya - Ci pięściarze byli stałym elementem serii, nie mam zamiaru przyklaskiwać za każdym razem, gdy najpierw nam coś zabiorą, a później w geście niezmiernej hojności oddadzą to samo z powrotem. Nie jestem zadowolony z licencji w FNC i tę opinię podtrzymuję. Poza tym, listę fur/pięściarzy/utworów (niepotrzebne skreślić) zawsze znajdziesz w necie, chociażby na oficjalnej stronie danej gry, tudzież były one przedstawiane w kolejnych, przedpremierowych materiałach dot. gry. Raczej szkoda byłoby poświęcać na to miejsca w recenzji. Jeżeli więc recenzja jest "słaba" tylko i wyłącznie z powodu przytoczonych przez Ciebie argumentów, to mogę odetchnąć z ulgą, gdyż w moim odczuciu są one chybione. Jeżeli jednak są jakieś inne powody, chętnie posłucham, zwłaszcza, jeżeli pozwolą napisać mi lepszą recenzję kolejnej części spod tego znaku. Ale niektórzy ludzie pracujący dla PE powinni zdawać sobie sprawę z tego' date=' że zdecydowanie lepiej wygląda sformułowanie "punkt kontrolny", niż "check point". Bryluje w tej materii Kali, który z nieopisaną lubością zawsze pisze "secrets"[/quote'] Bryluje, czy brylował? Jak to pierwsze, to poproszę przykłady, bo od dawna staram się w ogóle nie używać tego słowa w tekstach. Coś mi tu przypomina się sytuacja z łatką "zawsze 9+, zwłaszcza dla bijatyk 2D". 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 18 kwietnia 2011 Opublikowano 18 kwietnia 2011 Kali, ale nie gadaj, że nie zdarzyło Ci się za wysoko ocenić jakąś grę. Niech przykładem będzie crap Stormrise, który od Ciebie dostał chyba najwyższą notę na świecie. Reszta grę zjechała. Cytuj
Kali 85 Opublikowano 18 kwietnia 2011 Opublikowano 18 kwietnia 2011 Nie ukrywam, że w 14-sto letniej karierze dziennikarza branżowego i setkach napisanych recenzji, zdarzały się i takie, które miały wyraźnie zawyżoną ocenę względem średniej światowej. Często gra trafia idealnie w moje gusta, porusza temat, którego jestem fanatykiem - gdy tak się zdarza, zawsze o tym wspominam w recenzji. A że gry po prostu kocham i wielokrotnie zdarza mi się maniaczyć w tytuły, którym wystawiam 6 lub 7 w recenzji (jeżeli tylko idealnie mi podejdą), to inna sprawa. Czasy 9+ dla bijatyk 2D mam dawno za sobą, od dłuższego czasu bardziej krytycznie podchodzę do ocen. Więc prosiłbym o aktualne przykłady, a nie wytykanie palcem pojedynczych przykładów z przeszłości. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.