Daddy 4 216 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Jeszcze się spytam bo w poprzednią część nie grałem - starają się oddać realny model jazdy czy może to takie bardziej akradowe wyścigi ? dla mnie F1 2010 to pół arcade pół sim, przyjemny odpowiednik modelu jazdy PGRa. Na pewno nie był to czysty sim, nie wiem jak z F1 2012 gif masakra Edytowane 15 Września 2011 przez Daddy Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Jeszcze się spytam bo w poprzednią część nie grałem - starają się oddać realny model jazdy czy może to takie bardziej akradowe wyścigi ? dla mnie F1 2010 to pół arcade pół sim, przyjemny odpowiednik modelu jazdy PGRa. Na pewno nie był to czysty sim, nie wiem jak z F1 2012 gif masakra To dobra wiadomość, ale demo by się nadało. Co do gifa to do tej pory nie mogę uwierzyć, że to gra Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 F1 2010 bez asyst potrafilo naprawde zalatywac simem (chociaz opony przejsciowe byly bezuzyteczne ). Spedzilem z nia chyba wiecej czasu niz z FM3 i uwazam ze jest mega grywalna (chociaz ma w cholere bugow). F1 2011 ma je naprawic...najbardziej jaram sie trybem kariery w co-op online jako teammates Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Dobra, nie śledziłem w ogóle wiadomości o tegorocznej odsłonie - ktoś mi napisze w paru zdaniach najmocniejsze punkty F1 2011 ? Kilka postów wcześniej. Co do modelu jazdy, ktoś z zagranicznego forum napisał, że nie jest to jeszcze poziom rFactor, ale wiele nie brakuję. Chodzi o fizykę opon, która ponoć jest rewelacyjna, degradacja jest niesamowicie oddana, teraz na prawdę wszystko zależy od nas a nie od skryptu definiującego zużycie. Innym ważnym aspektem jest to, że wreszcie będziemy mogli zdecydować ile wlać paliwa na wyścig. Będzie można wlać za mało i potem kombinować z gęstością i zużyciem, albo wlać za dużo.. mega. Zachodni koledzy piszą, że opcje z paliwem, mapowaniem silnika itp. mogą być jednymi z najbardziej kozackich usprawnień. Edytowane 15 Września 2011 przez orion50 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Chyba będzie trza mieć doktorat z mechaniki by skutecznie grać w F1 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza
Colin 1 969 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Don - poziom techniczny oceniając po filmach zadowala. ładnie to się prezentuje a deszcz czy mokry tor daję radę. model jazdy Daddy ładnie opisał. jeździ się przyjemnie, można poszaleć ale przegiąć też łatwo. demo bardzo by się przydało. do F1 2010 nie dali tłumacząc się brakiem czasu, że zbyt skomplikowane to itd. do 2011 mogliby się postarać i dać, tym bardziej że Codies praktycznie do wszystkich, a na pewno wiekszości, swoich racerów dawało demo. premiera tuż tuż więc pewnie pojawią się szerokie recki i opisy bardziej techniczne. film od lukaszt'a pokazuje nowe opcje hud'a które nie dość że ciekawie wyglądają to jeszcze będą bardzo praktycznie jeżeli ktoś będzie grał bardziej pro. Edytowane 15 Września 2011 przez Colin84 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Chyba będzie trza mieć doktorat z mechaniki by skutecznie grać w F1 2011 Z tego co pisze Orion to mnie by to na pewno przerosło, tym bardziej, że od dawna F1 nie oglądam i nie jestem teraz w ogóle w temacie. Za to kozacka gra na licencji F1 na X360 to był mój mokry sen i chyba się doczekam. Poprzednią odpuściłem bo trochę się o błędach naczytałem. Edytowane 15 Września 2011 przez DonSterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Ja planuje grać i wymiatać Kocham F1, a nowa edycja to spełnienie moich marzeń. Teraz nawet kierownice w bolidach są idealnie zrobione oooooooooooo ja Cie ) jaram się Panowie, bez kitu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Sarge 6 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Czwarty (ostatni) dziennik dewelopera - trochę o samochodzie bezpieczeństwa, KERS, DRS i nowych oponach: http://www.youtube.com/watch?v=JCRwu8EAAO0&feature=player_embedded Chyba znowu nie odmówię sobie przejechania przynajmniej kilku wyścigów w Karierze na pełnym dystansie - safety car bardzo do tego zachęca . Kto już złożył pre-ordera? Podzielcie się najtańszymi ofertami Cytuj Odnośnik do komentarza
lukaszt_89 141 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Preorder już złożony ( 179zł w gameover w Łodzi więc cena spoko) kierownica czeka jeszcze tylko 6-7dni 8). Nie ma co o wiele lepiej się prezentuje tegoroczna wersja od poprzedniej bo w końcu wywalili ten filtr który wszystko partolił. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 598 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Ja równiez złożyłem preorderka za 179zł, z tym że w ultimie . Cytuj Odnośnik do komentarza
SUMO 3 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Witam! Chciałem zaprosić wszystkich przyszłych posiadaczy gry F1 2011 do wspólnego ścigania na forum PS3fun.pl. Obecnie wszystko jest jeszcze w fazie ustalania, nie mniej znając liczbę potencjalnych chętnych do wspólnego ścigania, do tej liczby dostosujemy odpowiednie reguły, pasujące jak największej liczbie uczestników. Wiem, że znajduję się tu wielu świetnych kierowców (swego czasu organizowałem tutaj GT5 EVENT) i jednocześnie maniaków F1, więc serdecznie zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza
lukaszt_89 141 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) http://www.livestream.com/apexracinguk stream z relacji apex racing uk. Pokazany będzie gameplay i wywiad z producentami f1 2011. Właśnie się zaczyna. Edytowane 19 Września 2011 przez lukaszt_89 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Hype u mnie sięga zenitu. Zamówienie złożone, mam nadzieję, że już w czwartek, a najpóźniej w piątek, będę śmigał Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 598 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Ja również już dymię uszami od hajpu Jakby ktoś wiedział, że już gdzieś mają i wysyłają to niech da znac . Przemistrzowski trailer: http://www.youtube.com/watch?v=JoCRRdKWH1c&feature=player_embedded Edytowane 20 Września 2011 przez maciucha Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 598 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Dzwonilem przed chwila do ultimy i dzis juz wysylają czesc zamówień, w tym moje PRZEZAJE.BIŚCIE : DDDDDDD Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ja też jutro będę miał. Ultima dała radę. Powiem Wam, że nie wytrzymałem, zapoatrzyłem się w grę przejechałem 2 wyścigi w karierze. Model jazdy to absolutny majstersztyk. Całkiem inny niż w 2010. Jutro już będę miał org. na PS3, więc cały dzień będę testował Cytuj Odnośnik do komentarza
Bumier 25 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Pogralem wlasnie w wersje pc i nawet fajne te F1 W poprzednia część nie gralem wiec nie porównam modelu jazdy itp ale ten z 2011 daje rade, kariera również ok, graficznie na ustawieniach ultra wygląda super. Podlaczylem pada od ps3 ale do tej gry kierownica jest wręcz obowiązkowa Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Jak ktoś dorwie wersję na konsole (najlepiej na Xa), to niech koniecznie obada grę pod kątem spadków animacji... najlepiej podczas wyścigu na Monaco. Cytuj Odnośnik do komentarza
filipppek 17 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 @orion Napisz coś więcej. Mocno zastanawiam się nad zakupem, ale priorytetem jest dla mnie rFactor 2 (jeśli wyjdzie w tym roku) i ewentualnie F4. Wyeliminowali nie wiadomo skąd biorące się spiny? Dalej da się ratować bolid wciskając hamulec? Czy łatwiej jest zablokować koła? Jak nowe opony? Zużywają się w zależności od tego jak się z nimi obchodzimy? Da się je przegrzać? Są flatspoty? Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) Dobra zaczynam od początku. Model jazdy uważam za lepszy niż w wersji 2010, uważam też, ze fizyka jest o wiele bardziej złożona aniżeli w 2010. Wreszcie oddana jest praca zawieszenia, można atakować tarki (w granicach rozsądku), nie ma spinów z kosmosu. Trzeba uważać z gazem, teraz nawet z TCS ustawionym na średni, można bez problemu zaliczyć spina. Nie można sobie beztrosko latać szybkich łuków z wciśniętym w dechę gazem. Lotus w karierze jest cholernie ciężki w prowadzeniu, czuć brak docisku aero i np. w Malezji cisnąc trzeci sektor te 2 szybkie łuki co przechodzą jeden w drugi zaliczyłem mega spina. Jest bardzo dużo fajnych smaczków. Nie ma mowy o włączeniu DRS w środku zakrętu, bo zaraz będzie spin a'la Maldonado na Monzy, na prawdę fajnie jest to rozwiązane. Nie da się ratować bolidu wciskając hamulca tak jak w 2010 (tam można było wyratować się z każdego spina), tutaj jeśli zareagujemy odpowiednio szybko możemy uratować bolid odjęciem gazu i szybką kontrą (kozackie kontry) jednak jak prędkość jest zbyt duża, nie da się uratować od bączka. Koła jest o wiele łatwiej zablokować, tym razem jest nawet coś takiego jak w realu, jak braknie docisku np. w prawym kole podczas skręcania w prawo, to blokuje się tylko prawe koło, kozacko to wygląda, dodany dym spod opon. Nowe opony zdają się być na prawdę ok. Czuć różnicę pomiędzy Prime a Option. Nie wiem za bardzo jak wygląda sprawa zuzycia, przejechałem tylko 2 wyścigi po 20%, ale wydaje mi się, ze tym razem mamy o wiele większy wpływ na zużycie i jak uważamy, to dłużej damy rade pojechać na 1 komplecie. Fajna jest opcja z oponami typu Option w kwalifikacjach. Opona miękka zachowuje swoje własciwości przez 2-3 kółka, więc nie możemy ciskać okrążen do bólu, opona super miękka, może być zdechła już po 1 szybkim okrążeniu. Duży wpływ ma temperatura opon, teraz po zmianie kół, na prawdę trzeba uważać i odpowiednio je dogrzać. Co do przegrzania to nie sprawdzałem. Jeśli chodzi o flatspotów to stricte flatspotów nie ma, ale da się zblokować 1 koło w trakcie hamowania i tym razem możemy je zablokować nawet jak jedziemy szybko, nie tylko pod koniec dohamowania. Kers i DRS działają świetnie, nie uświadczyłem błędu z pit stopem, wydaje mi sie, że tym razem Lotusem nie powalczymy o mistrzostwo. Gram na Professional i mogłem walczyć tylko z najsłabszymi ekipami, Si wreszcie daje radę, można się fajnie pościgać, o wiele lepszy HUD. To tak na szybko, jutro o wiele grubszy opis po tym jak ogram wersję PS3 Z czasem na pewno wynikną jakieś nieścisłości i niedoróbki, ale gra wydaje się o wiele bardziej kompletna i dopracowana od edycji 2010. Zdaje się też, że czasy kręcone w Time Trial mogą być o kilka sek. szybsze niż w realu, ale nie odczytuje tego jako minus. Jeździ się świetnie. No i są kozackie opcje z mieszankami paliwa. Podczas wyścigu możemy ustawić rodzaj mieszanki. Bardziej agresywna da nam lepsze osiagi, ale jak za długo na niej pociśniemy to skończy nam się paliwo, można jechać też na standardowej mieszance, albo oszczędnej. Świetna sprawa no i jest dostępna od razu, nie trzeba czekać aż się pojawi w R and D. 3 najsłabsze zespoły nie mają KERS, czyli tak jak na prawdę: ) Edytowane 21 Września 2011 przez orion50 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Orion, grales na klocku czy PC? Jal z jest z iloscia fps? Slyszalem ze na PS3 potrafi monco przyciac. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) Grałem na PC, jutro będę miał na PS3. Jeśli faktycznie przycina to cóż, przymknę oko, mam nadzieję, że nie jest to jakieś tragicznie uciążliwe lub nagminne. Jazda daje taki fun, że ciężko to opisać. Przed chwilą zrobiłem kilkanaście okrążeń w bolidzie Virgin po Spa. Feeling jest po prostu niesamowity.. W 2010 jeździłem z włączoną linią pomocniczą, bo model jazdy zdawał się być zmienny i nie dało się wyczuć punktów hamowania. W 2011 od razu wyłączyłem linie i feeling jest mega mocny. Dohamowywanie na milimetry, trzeba uczyć się trasy, punktów hamowania no i to uczucie jak się przestrzeli punkt hamowania, zblokowane koła i walka z podsterownością. Jazda daje o wiele więcej radości niż poprzednia część. Już więcej nie włączam wersji na PC żeby sobie nie zepsuć obcowania z wersją PS3, która będzie płynniejsza niż to co mam na laptopie oraz na pewno ładniejsza Żeby nie było niejasności to grałem Dual Shockiem 3, a nie klawiaturą O dziwo ludzie piszą, że dropy są na trasach, na których nikt się tego nie spodziewał czyli Kanada lub Turcja, a w Monako nie ma. Monza i Australia też są płynne. Jak nie będzie to bardzo przeszkadzało w graniu to przymknę na to oko. Takie coś napisał HELIOS na oficjalnym forum, community manager, Codemasters. We've got a PS3 copy running in the office and the only time there appears to be any perceivable drop in framerate is when you're in the pit lane whilst it is extremely busy. However, we're monitoring the situation and if anyone has any videos they can show us of the PS3 version stuttering etc then we're more than happy to take a look. W sumie to nie będę martwił się na zapas. Ludzie, zwłaszcza burgery lubią siać zamieszanie i panikować. Jestem dobrej myśli, dobrze, że CM są świadomi ewentualnego problemu. Być może nie jest on tak wielki jak piszą. Z kolei ktoś inny napisał, że grał 5 godzin i jedyne dropy jakie są to wtedy, gdy wyjeżdża się z garażu. Typy też piszą, że Monako zostało świetnie poprawione i nie ma ani malutkiego dropu. Sądzę, że mimo wszystko będzie dużo lepiej niż rok temu. Sorry za długiego posta, ale o ścigałkach mogę pisać w nieskończoność. Jak ktoś ma pytania, niech śmiało wali, chętnie odpowiem. Acha.. Nie próbujcie przejeżdżać Eau Rouge ani Blanchimont z włączonym DRS Przed momentem był kurier, biorę się za testowanie Pare rzeczy tak na szybko. Zrobiłem po kilka kółek w Montrealu, Singapurze, Monako, Australii. Zero przycięć, w Time Trial. Przejechałem przed chwilą wyścig w Australii w karierze, też nie odnotowałem żadnych spadków animacji. Na oponach typu Option nie da się jechać po mokrej nawierzchni. Padał lekki deszcz, jechaliśmy na Interach, zmieniłem na option, nawet po przesuchającej nitce nie idzie jechać, czyli super. To co mnie zaskoczyło to awaria KERS. Jadę sobie w deszczu a tu nagle inżynier mówi, że problem z kers, chłopcy się tym zajmą i faktycznie nie mogłem korzystać z Kersu. Kilka minut później komunikat, że już OK i mogę używać. Si wreszcie jest świetnie, można się ścigać. Nie ma magiicznej przyczepności po zewnętrznej i jak trzyma się dobre tempo, jadąc optymalnym torem, można na prawdę ładnie trzymać pozycję. Edytowane 22 Września 2011 przez orion50 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Colin 1 969 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 sorki za preorderowy OT, po premierze najwyżej niech ktoś usunie posta ma ktoś jakieś wieści z Muve? wczoraj jak i dzisiaj próbowałem się do nich dodzwonić ale bez rezultatu kurna czemu w ogóle premiery zazwyczaj wypadają w piątek? jakby nie mogły w środę albo w czwartek. człowiek by dostał spokojnie gierkę i nie stresował się czy kurier dotrze przed weekend czy jednak kolejne 2 dni czekania. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Pograłem już całkiem sporo i spokojnie mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o framerate to problemu praktycznie nie ma, jak mamy w pamięci to co działo się w 2010. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.