Luqat 975 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 No to myślę, że się skuszę. A jest samochód bezpieczeństwa? P.S. Patch do ściągnięcia z poziomu gry rozumiem? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 Samochodu bezpieczeństwa niestety nie ma. Patch się ściągnie sam gdy tylko włączysz grę Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Dziwne, że jeszcze nikt nie napisał o nadchodzącym patch O to poprawki które mają być wprowadzone: Usprawnienia gry: w trakcie gry online przy każdym z graczy będzie wyświetlać się oznaczenie w kolorach czerwony, bursztynowy, zielony - będą one oznaczać wydajność łącza. więcej łącza zostanie przeznaczone na utrzymanie łącza, gracze z słabszym łączem będą mieli ograniczone możliwości jeśli chodzi o rozmowę z innymi Strategia i ustawienia bolidów: naprawiono błąd ustawień 11/11 poprawiono błąd kiedy trzy razy pod rząd gracz korzystał z tej samej mieszanki i ostatni komplet był zużyty. naprawiono problem z przebitymi oponami problemy z logiką inżyniera AI: naprawiono błąd AI podczas którego zbyt długo AI korzystało z przejściowych opon problem z zbyt szybkim AI w deszczu problem z zbyt częstymi zjazdami AI w trakcie wyścigów online AI zostało poprawione na kilku torach by jeździć płynniej i szybciej Co-op: problem z zapisywaniem gry problem z spadkiem poziomu trudności na amator po każdym wznowieniu gry naprawiono problem z niezużywającymi się oponami pomiędzy poszczególnymi sesjami naprawiono problem z pomijaniem kar zdobytych w treningach i kwalifikacjach usunięto problem zdublowanych AI Online: vetowanie kwalifikacji teraz wymaga 100% głosów poprawienie systemu kar licznik do wyścigu odlicza teraz 60 sekund i nie liczy od nowa po dołączzeniu poszczególnych graczy Grafika i wydajność: Poprawienie wydajności PS3/PC i XBOX 360 i liczby klatek na sekundę Zmiany PC poprawienie funkcjonalności z DX11 usunięcie problemów hackowania niektórych plików Inne: usunięcie problemu pomijania sesji w długim weekendzie GP w Korei poprawne mieszanki inne pomniejsze fixy Zobaczymy czy te poprawki coś dadzą. Szkoda, że tak mało jest usprawnień dotyczących online bo w sumie tam spędzam najwięcej czasu. Jak będzie lipa dalej chyba czas będzie pożegnać się z tą grą. 1 Cytuj
mataman 35 Opublikowano 10 listopada 2011 Opublikowano 10 listopada 2011 Posiadasz najgorsza wersje z możliwych więc ciebie najbardziej patche interesują. jakoś nie zauważyłem 90% problemów jakie ma naprawić ten patch a szczególnie "naprawiono problem z przebitymi oponami" że niby jaki problem ? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 10 listopada 2011 Opublikowano 10 listopada 2011 O co ten hejt ? Ja problemów z oponami nie mam, ale multi w tej grze to kał pod względem technicznym, pełne wsparcie dla lukasza tutaj. Cytuj
mataman 35 Opublikowano 11 listopada 2011 Opublikowano 11 listopada 2011 Multi wcale nie jest gorsze niz w innych tego typu grach. Kał jest tylko z winy niektórych graczy którzy nie słyszeli o czystej jeździe. Cytuj
maciucha 11 650 Opublikowano 11 listopada 2011 Opublikowano 11 listopada 2011 Kał to jest jeśli chodzi chocby o przyznawanie kar. Ktoś w ciebie wapkuje, ty wlecisz w kogoś innego przez to, a gra wesoło dowala ci przejazd przez pit lane. No wku.rwic sie idzie. Cytuj
R4VEN 25 Opublikowano 24 marca 2012 Opublikowano 24 marca 2012 (edytowane) Mam pytanie. Kiedy dostanę jakąś ofertę od innego sponsora. Na razie dla pierwszego jeżdżę cały czas. Jestem na etapie belgijskiego SPA. Cofam wypowiedź. Dostałem kilka ofert. Edytowane 24 marca 2012 przez R4VEN Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 15 kwietnia 2012 Opublikowano 15 kwietnia 2012 (edytowane) Jak skonfigurować tryb kariery by mieć pełne uszkodzenia, safety car i móc dodatkowo ustawić poziom przeciwników? Chce pograć z pełnymi a nie tylko wizualnymi uszkodzeniami i z niezbyt wymagającymi przeciwnikami? Da się to jakoś ustawić? Jest jakies ustawienie poziomu trudności przeciwników? Upraszczając: czy da sie ustawić pełne uszkodzenia na poziomie trudności przeciwników easy lub medium? Edytowane 16 kwietnia 2012 przez orion50 Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Opublikowano 16 kwietnia 2012 (edytowane) Wchodzisz w kalendarz w karierze, klikasz na dany wyścig. Pojawi Ci się Race Settings, wchodzisz na difficulty level i klikasz na niego. Tam będziesz już mógł ustawić sobie jaką chcesz skrzynie, poziom zniszczeń, i poziom trudności przeciwników i jeszcze kilka innych Edyta Sprawdziłem teraz i da się to zmienić po prostu poziom trudności będziesz miał custom po tym zmianach. Edytowane 16 kwietnia 2012 przez lukaszt_89 2 Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Faktycznie. Dzięki! Nie załapałem, że tam można kliknąć i pojawia się więcej opcji do wyboru. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Wysłałem PW, ale widzę, że lukasz mnie wyprzedził, który jest chyba najlepszym pilotem w wirtualnej F1 jakiego znam pozdrawiam 2 Cytuj
Lucky77 22 Opublikowano 17 kwietnia 2012 Opublikowano 17 kwietnia 2012 Czy mi się wydaje, czy bolidy już nie zostawiają tyle gumy na asfalcie co w 2010. Mało grałem, ale jeśli tak to szkoda bo fajny był to patent na poprawę przyczepności jak w realu. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 17 kwietnia 2012 Opublikowano 17 kwietnia 2012 Wydaje mi się, że ślady opon zostaje, a przyczepność na pewno wzrasta wraz z trwaniem weekendu GP. Fajnie wygląda dym z opon na dohamowaniach, jak się zablokuje koła, szkoda, że nie ma flatspotów, które byłby widoczne i powodowaly by wibracje, ale może w 2012 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.