ted360 17 Opublikowano 23 września 2011 Opublikowano 23 września 2011 Pograłem już całkiem sporo i spokojnie mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o framerate to problemu praktycznie nie ma, jak mamy w pamięci to co działo się w 2010. Hejka, widzę że grałeś na PC & PS3. Napisz please czy na konsoli istnieje możliwość ustawienia zakresu ruchów kierownicy tak jak na PieCu (DFGT) - tam można ustawić od 100 do 900 stopni, a nie uśmiecha mi się na konsoli kręcenie pełnych obrotów w ciasnych zakrętach aha i czy w 2010 jest trudniejsza kariera? Bo rok temu w drugim wyścigu w barwach Lotusa wygrałem na hardzie kwalifikacje :| pozdro Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 23 września 2011 Opublikowano 23 września 2011 To kiedy Panowie robimy turniej w tt Gra bardzo fajna jedynie trzeba się przyzwyczaić po 2 miesięcznej przerwie od grania co i jak Cytuj
orion50 632 Opublikowano 23 września 2011 Opublikowano 23 września 2011 Pograłem już całkiem sporo i spokojnie mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o framerate to problemu praktycznie nie ma, jak mamy w pamięci to co działo się w 2010. Hejka, widzę że grałeś na PC & PS3. Napisz please czy na konsoli istnieje możliwość ustawienia zakresu ruchów kierownicy tak jak na PieCu (DFGT) - tam można ustawić od 100 do 900 stopni, a nie uśmiecha mi się na konsoli kręcenie pełnych obrotów w ciasnych zakrętach :confused: aha i czy w 2010 jest trudniejsza kariera? Bo rok temu w drugim wyścigu w barwach Lotusa wygrałem na hardzie kwalifikacje :| pozdro To, że kierownica ma zakres 900 stopni to nie ma żadnego znaczenia, bo F1 i tak obsługuje 270. Grałem u kolegi na owej i nawet w najciaśniejszych zakrętach nie wykonuje się pełnego skrętu także nie ma problemu z graniem. Kariera jest trudna, czuć różnicę w bolidach. Zacząłem karierę w Virgin, to powiem tak. Jeśli jedziesz na jakiejś pozycji i nie popełniasz błędów to raczej ją utrzymasz bo Si chodź bardzo dobre to nie jest zbyt agresywne, ale jak Cie wyprzedzą to znikają w oczach. Nie masz szans rywalizować z bolidami typu Toro Rosso czy Sauber, nie mówię już o RBR czy Ferrari. Sądzę, że wygrywanie mistrzostwa w Virgin czy HRT się skończyło, przynajmniej na wyższych poziomach. Ja jestem zachwycony Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 23 września 2011 Opublikowano 23 września 2011 Tylko 270 stopni ? Troszkę mało, w F1 przydałoby się 400 (jednak kto ma Fanateca tego problem się nie tyczy ). Cytuj
SUMO 3 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Graficznie gra w wersji na PS3 jest beznadziejna (20 FPS/s - normalnie oczy bolą po 3 okrążeniach). Ech nie wiem jak z takim doświadczeniem w wyścigach (Coliny, DIRTy, Grid) Codemasters mogło tak spieprzyć sprawę z framerate'm na PS3. Liczne bugi mogę jeszcze wybaczyć, ale animacji uniemożliwiającej praktycznie granie - NIE! Ja się pytam WTF? PS. Animacja poklatkowa to jest czy co? <yy> http://www.youtube.com/watch?v=p-udY69FJTQ Cytuj
orion50 632 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 U mnie rwie tylko podczas wyjazdu z boksu, gdy rozpoczynam sesje. Podczas GP czasem spadną klatki, ale tylko na prostej start-meta. Na pewno jest lepiej niż w 2010 Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Jak ja się cieszę, że mój wzrok nie wykrywa tych spadków Co do samej gry to wykryłem jeden błąd, a mianowicie przy wyścigu gp (20 %) złapałem kapcia przez co toczyłem się powoli do boksu i tu zdziwienie, że niektórzy kierowcy w ogóle nie chcieli mnie wyprzedzić mimo zjazdu na bok toru toczyli się w moim tempie, dopiero gdy zjechałem na trawę i się zatrzymałem to pojechali dalej Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 (edytowane) Mnie te spadki bardzo martwią... jestem na tym punkcie piekielnie wyczulony i dostrzegę nawet jednego zgubionego FPS'a . Ktoś już grał w wersję na Xboxa ? Jeśli tam też są spadki, to ja za grę podziękuję... nie uśmiecha mi się znowu tłuc ino time triali Troszkę pograłem . Model jazdy i obsługa kierownicy to majstersztyk. Teraz bolidy zachowują się tak jak powinny... nie ma już takich akcji, że tracimy kontrole nad bolidem z nie wiadomo jakich przyczyn. Kers i drs to również świetne patenty, ale do kersu będę się musiał przyzwyczaić . Bardzo trudno jest trzymać palucha na przycisku "B" i jednocześnie precyzyjnie machać kierownicą w szybkich łukach (trza będzie spróbować przypisać kers pod sprzęgło, może będzie wygodniej ). Grafika mnie niestety trochę rozczarowała... na filmikach wyglądało to znacznie lepiej, a w rzeczywistości gra wygląda imo gorzej niż zeszłoroczna odsłona. Spadki animacji również występują... o ile w TT jest ok, tak podczas weekendu wyścigowego na Monaco gra dropi praktycznie tak samo jak F1 2010 (ostatni sektor gdy większość bolidów jest w boksach lub z nich wyjeżdża to katastrofa... gra zwalnia na tyle że trudno się wtedy nie rozbić :confused:). Podczas samego wyścigu gdy stawka jest rozrzucona po całym torze jest już zdecydowanie lepiej... dropy nadal występują, ale da się do nich przywyknąć. Ot... to tak na szybko... teraz trza liznąć karierę i objeździć więcej torów Edit: na torze w Australii framerate jest idealny... 0 dropów Edytowane 25 września 2011 przez orion50 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 25 września 2011 Opublikowano 25 września 2011 Hmm. Według mnie z kolei grafika jest sporo lepsza niż w 2010. Wykonanie bolidów, dedykowane kierownice, oświetlenie, to majstersztyk, efekty pogodowe też o wiele lepsze niż rok temu. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 25 września 2011 Opublikowano 25 września 2011 Zauważyłem pewnego buga... mianowicie nie zawsze "załączają" się krople deszczu na kamerze TV. Aby krople się pojawiły trzeba kilkukrotnie przełączyć kamerę. Początkowo myślałem, że tych kropel w ogóle nie ma przez co jazda w deszczu wyglądała znacznie gorzej niż w F1 2010. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 takie pytanie warto brac w wersji na ps3? duzo bledow/zwiech? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Ledwie co liznalem tej gry ale mam wrazenie ze na padzie jest lekki lag jesli chodzi o przelozenie ruchow galki na rekcje kierowcy. Oprawa rzeczywiscie zdaje sie byc nieco slabsza niz w poprzedniczce (mocniejsze kolorki i niestety "cieply filtr" znzny z GRID/Dirt). Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 w garażu w Singapurze też macie strasznie wyblakły ekran? tak jakby nagle ktoś jasność znacząco podkręcił. po wyjeździe na tor jest już ok, tylko w samym garażu tak mam (w każdym trybie za każdym razem) Cytuj
BasteKSG 42 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 takie pytanie warto brac w wersji na ps3? duzo bledow/zwiech? Podbijam Cytuj
hooki 194 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 takie pytanie warto brac w wersji na ps3? duzo bledow/zwiech? Podbijam a ja chętnie dowiem się jak się ma wersja na X360, po wypłacie planuję zakup - warto? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Jeśli jesteś fanem F1 to zdecydowanie warto. Gra daje masę frajdy ze ścigania... a jak się ma jeszcze kierownicę to jest juz całkowita bajka (FF w tej grze jest kapitalny) Cytuj
mataman 35 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Jakie masz kółko ? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Ja ? Fanatec GT2 Cytuj
mataman 35 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Ehhhh, nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę Cytuj
hooki 194 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 ok przyszła gra, wieczorem startuję zobaczymy jak się ma ta gra.. Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 Ja niestety muszę stwierdzić, że ta gra to jeden wielki BUG. Nie wiem jakim cudem ''kotmasters'' mogli tą grę do tłoczni wysłać, czy oni nie korzystają w ogóle z betatesterów ?! Pierwszy lepszy przykład, zaczynam wyścig sprawdzam stan opon (ok 90%), wyścig się zaczyna startuje przejeżdżam pierwszy zakręt i od razu uślizg, myślę wtf, z ciekawości sprawdzam stan ogumienia, a one świecą na czerwoną i są całkowicie zużyte. Nie wiem jakim cudem opony po przejechaniu 500metrów mogą ulec zniszczeniu. Kolejny to jazda z asystami. Mając włączoną trakcję na full bolidem można popie.przać ile wlezie, by uświadczyć jakiś uślizg trzeba być nie lada specem, nawet jak się włączy drs i przejeżdżając jakiś szybki łuk z włączonym bolid raz na jakiś czas wpadnie w poślizg.Można wymieniać i wymieniać. Ogólnie porażka i czekam na tego patch, bo jeśli nadal będą tak w kulki lecieć to ja im podziękuję za kolejną odsłonę. Nie po to kupuję grę by sobie w tt pojeździć. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 ja mam pytanie, te kółeczka przy wyborze opon co znaczą? ile okrążeń ma niby wytrzymać? bo na forum CM nic nie znalazłem.. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 skończyłem wczoraj mój pierwszy sezon w Virgin. gram na padzie, wszystkie asysty off, proffesional poziom. było to niemałe wyzwanie, trudniej niż w 2010 się jeździ - zobaczymy jak lepsze bolidy się sprawują (przechodzę do Lotus-Renault). ale widzę, że jakiś mały ruch tutaj - chyba premiera Forzy 4 trochę przeszkodziła. Cytuj
Luqat 968 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 Witam. Mam pytanie dotyczące F1 2010 i/lub Championship Edition (wiem, że to temat o F1 2011, ale większa szansa, że ktoś zajrzy . Tak więc, czy teraz kiedy wyszła najnowsza odsłona serii jest sens kupować jedną z wcześniejszych? Są do kupienia za grosze - szczególnie CE - a ja na dziś na nadmiar $ nie narzekam. Czy zatem warto zainwestować w którąś ze starszych odsłon? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 Szczerze polecam F1 CE... wg mnie gra jest lepsza niż F1 od Codies. Stałe 60 fps'ów i bardzo ładna oprawa. Gra może nie jest tak rozbudowana jak dużo młodsza konkurencja, ale pozwala się doskonale bawić, szczególnie na kierownicy (trza pobrać patch dodający obsługę kierownic) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.