Skocz do zawartości

Resident Evil: Revelations


Nemesis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun).

Edytowane przez Zwyrodnialec
Opublikowano

A gdzie jest shotgun na statku? Nie mam go, a bez tego nie idzie gnoja ubić. Zniechęcił mnie do gry skutecznie. Pistolet nic mu nie robi, a karabin jest za wolny.

Opublikowano

Gruby zdechł. Skorzystałem z okna koło jego pokoju. Zza okna seryjka, gruby idzie dookoła, ja wskakuję i znowu. Kilka rundek i po łajzie. Świerny ten RE.

Opublikowano

Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun).

 

Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga)

 

 

Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie)

Opublikowano

Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun).

 

Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga)

 

 

Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie)

 

Bo tak jest, mają sztucznie podbitą odporność. Później jak pojawiają się jako normalne przeszkadzajki padają zdecydowanie szybciej.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zauważyłem, że w niektórych scenkach występuję desynchronizacja głosów postaci z ruchem ust i napisami (audio pojawia się za wcześnie). Też tak mieliście?

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły:

 

 

- Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ?

- NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom...

- przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1.
  A gra się toczy przecież 2004-2005 ?

 

 

Opublikowano

Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły:

 

 

- Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ?

- NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom...

- przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1.

  A gra się toczy przecież 2004-2005 ?

 

 

 

No według mnie to:

 

 

- Raymond był potrójnym agentem, udawał iż pracuje dla FCB, potem w rzeczywistości chciał powstrzymać szefa FCB i współpracował z terrorystami a na końcu masz scenkę gdzie ewidentnie pracuje dla Umbrelli (wraz z Jessicą). Moim zdaniem jego zadaniem było znalezienie dowodów na statku Queen Zenobia iż szef FCB zajmuje się badaniami nad T-Abyss virus, oraz pochwycenie próbek z nowym ulepszonym wirusem.

- Wszystko rozchodziło się o badania nad T-Abyss virus, nawet szef BSAA maczał w tym ogólnie palce.

- Według mnie to Jill i Chriss znaleźli nową lokację w której przeprowadzano kolejne badania a Capcom nie byłoby sobą gdyby nie walnęli maly fan service (w końcu to znak rozpoznawczy serii).

 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, mam problem z ostatnim bossem na HELL, jak sie robi uniki ? Za nic mi nie wchodzą a bez nich nie da rady bossa rozwaliċ :confused: gram na sterowaniu type C

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Niedługo kupie 3ds i pewnie pierwsza gra to będzie re.  Da się normalnie grać bez tej przystawki i jak to jest z celowaniem.  We wszystkich gameplayach jakie widziałem celuja w widoku FPP w jednym znad ramienia. Jakas opcja do wyboru czy cos?  :P

Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Masz kilka metod sterowania do wyboru. Pozwól, że posłuże się tekstem z IGN'u:

 

 

 

 

There are three different control schemes that you can choose from.

 

TYPE A

Type A is the default control scheme. Resident Evil fans will recognize them as the much loved/hated "tank" controls of past RE titles.

Left trigger is used in conjunction with the circle pad for strafing.

The circle pad is used for walking, running, and turning.

B + down on the circle pad does a Quick Turn.

While moving with the circle pad, use both L & R to aim.

Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon.

Right trigger is for aiming.

R + B reloads.

R + Y shoots.

Press A to use an herb.

Press X to use a subweapon.

Use X to zoom in when applicable.

Use A to zoom out when applicable.

The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you.

 

TYPE B

Type B is almost the same as Type A.

Press left or right on the circle pad to strafe.

The circle pad is used for walking, running, turning, and striding. Press B to rotate your character while using the circle pad.

B + down on the circle pad does a Quick Turn.

While moving with the circle pad, use both L & R to aim.

Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon.

Right trigger is for aiming.

R + B reloads.

R + Y shoots.

Press A to use an herb.

Press X to use a subweapon.

Use X to zoom in when applicable.

Use A to zoom out when applicable.

The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you.

 

TYPE C

Type C is very different from the other two control schemes.

The circle pad is used for walking, running, turning, and strafing.

A + Y to rotate.

Up on the d-pad is Quick Turn.

While moving with the circle pad, use both L & R to aim.

Left trigger + A, B, X, or Y is for aiming.

Left on the d-pad reloads.

L + R shoots.

Press down on the d-pad to use a subweapon.

 

 

 

Pół gry przeszedłem na przystawce, ale powiem szczerze, że da radę grać i bez niej. Wtedy po prostu steruje się jak w starszych odsłonach - czyli nie można jednocześnie celować i chodzić.

 

Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY.

Edytowane przez ragus
Gość ragus
Opublikowano

Mnie też bili i przeszedłem na najniższym poziomie trudności (._. ). Zwłaszcza miałem problem z bossem, z którym trzeba było się po budynkach ganiać (gdzieś tak właśnie na początku).

Opublikowano

Jeżeli nie macie amunicji już na normalu to powodzenia na HELL...

Podstawa to skanowanie pomieszczeń i szukania amunicji ( np. w pierwszej kuchni można 4 magazynki znaleść ).

Opublikowano

Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY.

 

Jak w fpsach z makarona :)

Opublikowano

Nie wiem jak w tej czesci, ale w starych mozna bylo spokojnie uciekac przed wiekszoscia przeciwnikow.

 

Dluga jest ta gra? Porownywalna do re z duzych konsol?

Opublikowano

Mi przejscie na normalu (gralem wtedy bez CPP) zajęło około 12 godzin. Po przejściu jest jeszcze tryb RAID który skutecznie wydłuża zabawe (o co najmniej drugie tyle). 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...