Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun). Edytowane 5 marca 2012 przez Zwyrodnialec Cytuj
balon 5 377 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Panowie może delikatne spoilery zróbcie, thx! Cytuj
Pious 8 Opublikowano 6 marca 2012 Opublikowano 6 marca 2012 A gdzie jest shotgun na statku? Nie mam go, a bez tego nie idzie gnoja ubić. Zniechęcił mnie do gry skutecznie. Pistolet nic mu nie robi, a karabin jest za wolny. Cytuj
Pious 8 Opublikowano 6 marca 2012 Opublikowano 6 marca 2012 Gruby zdechł. Skorzystałem z okna koło jego pokoju. Zza okna seryjka, gruby idzie dookoła, ja wskakuję i znowu. Kilka rundek i po łajzie. Świerny ten RE. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Eeeee, nie mam nic ciekawego do napisania. W zamian trochę prawdy: Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 (edytowane) na PSV będzie za to większa Edytowane 12 marca 2012 przez LeszeK- Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 A to już Capcom potwierdził, że wyjdzie na Vitę? Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 porąbało mi się, myślałem że to temat o MGS3 Cytuj
robbo2k 0 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun). Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga) Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie) Cytuj
Pious 8 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 Tak też go zabiłem, butle są zbędne, wysyarczy okno i dużo amunicji, której tu jest cała mada. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun). Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga) Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie) Bo tak jest, mają sztucznie podbitą odporność. Później jak pojawiają się jako normalne przeszkadzajki padają zdecydowanie szybciej. Cytuj
Di 849 Opublikowano 5 maja 2012 Opublikowano 5 maja 2012 Zauważyłem, że w niektórych scenkach występuję desynchronizacja głosów postaci z ruchem ust i napisami (audio pojawia się za wcześnie). Też tak mieliście? Cytuj
dydel 16 Opublikowano 17 marca 2013 Opublikowano 17 marca 2013 Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły: - Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ? - NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom... - przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1. A gra się toczy przecież 2004-2005 ? Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły: - Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ? - NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom... - przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1. A gra się toczy przecież 2004-2005 ? No według mnie to: - Raymond był potrójnym agentem, udawał iż pracuje dla FCB, potem w rzeczywistości chciał powstrzymać szefa FCB i współpracował z terrorystami a na końcu masz scenkę gdzie ewidentnie pracuje dla Umbrelli (wraz z Jessicą). Moim zdaniem jego zadaniem było znalezienie dowodów na statku Queen Zenobia iż szef FCB zajmuje się badaniami nad T-Abyss virus, oraz pochwycenie próbek z nowym ulepszonym wirusem. - Wszystko rozchodziło się o badania nad T-Abyss virus, nawet szef BSAA maczał w tym ogólnie palce. - Według mnie to Jill i Chriss znaleźli nową lokację w której przeprowadzano kolejne badania a Capcom nie byłoby sobą gdyby nie walnęli maly fan service (w końcu to znak rozpoznawczy serii). Cytuj
dydel 16 Opublikowano 15 kwietnia 2013 Opublikowano 15 kwietnia 2013 Panowie, mam problem z ostatnim bossem na HELL, jak sie robi uniki ? Za nic mi nie wchodzą a bez nich nie da rady bossa rozwaliċ :confused: gram na sterowaniu type C Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 7 maja 2013 Opublikowano 7 maja 2013 Niedługo kupie 3ds i pewnie pierwsza gra to będzie re. Da się normalnie grać bez tej przystawki i jak to jest z celowaniem. We wszystkich gameplayach jakie widziałem celuja w widoku FPP w jednym znad ramienia. Jakas opcja do wyboru czy cos? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 7 maja 2013 Opublikowano 7 maja 2013 (edytowane) Masz kilka metod sterowania do wyboru. Pozwól, że posłuże się tekstem z IGN'u: There are three different control schemes that you can choose from. TYPE A Type A is the default control scheme. Resident Evil fans will recognize them as the much loved/hated "tank" controls of past RE titles. Left trigger is used in conjunction with the circle pad for strafing. The circle pad is used for walking, running, and turning. B + down on the circle pad does a Quick Turn. While moving with the circle pad, use both L & R to aim. Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon. Right trigger is for aiming. R + B reloads. R + Y shoots. Press A to use an herb. Press X to use a subweapon. Use X to zoom in when applicable. Use A to zoom out when applicable. The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you. TYPE B Type B is almost the same as Type A. Press left or right on the circle pad to strafe. The circle pad is used for walking, running, turning, and striding. Press B to rotate your character while using the circle pad. B + down on the circle pad does a Quick Turn. While moving with the circle pad, use both L & R to aim. Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon. Right trigger is for aiming. R + B reloads. R + Y shoots. Press A to use an herb. Press X to use a subweapon. Use X to zoom in when applicable. Use A to zoom out when applicable. The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you. TYPE C Type C is very different from the other two control schemes. The circle pad is used for walking, running, turning, and strafing. A + Y to rotate. Up on the d-pad is Quick Turn. While moving with the circle pad, use both L & R to aim. Left trigger + A, B, X, or Y is for aiming. Left on the d-pad reloads. L + R shoots. Press down on the d-pad to use a subweapon. Pół gry przeszedłem na przystawce, ale powiem szczerze, że da radę grać i bez niej. Wtedy po prostu steruje się jak w starszych odsłonach - czyli nie można jednocześnie celować i chodzić. Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY. Edytowane 7 maja 2013 przez ragus Cytuj
dydel 16 Opublikowano 7 maja 2013 Opublikowano 7 maja 2013 Dokładnie to TYPE C - 2 raz na nim gre skończyłem, do tego widok TPP - bardzo dobrze się gra Cytuj
MichAelis 5 628 Opublikowano 7 maja 2013 Opublikowano 7 maja 2013 Czy ta gra jest trudna ? Pierwsze dwa chaptery i mnie roz(pipi)ali na normalu. 2 naboje mi zostaly. Wiecej sie ucieka czy rozwala wszystkich? xd Cytuj
Gość ragus Opublikowano 7 maja 2013 Opublikowano 7 maja 2013 Mnie też bili i przeszedłem na najniższym poziomie trudności (._. ). Zwłaszcza miałem problem z bossem, z którym trzeba było się po budynkach ganiać (gdzieś tak właśnie na początku). Cytuj
dydel 16 Opublikowano 8 maja 2013 Opublikowano 8 maja 2013 Jeżeli nie macie amunicji już na normalu to powodzenia na HELL...Podstawa to skanowanie pomieszczeń i szukania amunicji ( np. w pierwszej kuchni można 4 magazynki znaleść ). Cytuj
lechu 21 Opublikowano 8 maja 2013 Opublikowano 8 maja 2013 Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY. Jak w fpsach z makarona Cytuj
Shen 9 699 Opublikowano 8 maja 2013 Opublikowano 8 maja 2013 Nie wiem jak w tej czesci, ale w starych mozna bylo spokojnie uciekac przed wiekszoscia przeciwnikow. Dluga jest ta gra? Porownywalna do re z duzych konsol? Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 8 maja 2013 Opublikowano 8 maja 2013 Mi przejscie na normalu (gralem wtedy bez CPP) zajęło około 12 godzin. Po przejściu jest jeszcze tryb RAID który skutecznie wydłuża zabawe (o co najmniej drugie tyle). 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.