Dabman 104 Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 Witojcie z przykrością stwierdzam że finalna wersja zajmuje 1,4GB ( AW z dwoma dlc 8GB ) Co do gry od wersji alpha/beta do finalnej ( rok czasu ) zmieniło się niewiele, od wersji z której screen opublikował Robert_Kendo ( pierwszy publiczny LEAK ) można stwierdzić że drobne głupoty, a minęło już sporo czasu ( 6 mc ? ) Tak więc mamy grę w języku angielskim, nie polskim ! Może po pobraniu z polskiego XBLA będzie ona po polsku, ale ta która trafi na EN/US kraje niestety będzie anglojęzyczna, nie widać aby była w multilang. Tak więc w dniu premiery przemyślcie czy warto zakupować ją z generowanych MSP ( z serwisów aukcyjnych ), czy nie lepiej na polskich kontach Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 A dlaczego z przykrością? Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 bo można grę zakwalifikować jako "popierdółkę", czego nie można powiedzieć o I'm Alive czy Trials... Po całym Alanie NS to "popierdółka" ale warta kupna ( 1200MSP? ) Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 Dalej nie wiem co jedno ma wspólnego z drugim. Gra na 4-5 godzin trybu fabularnego + Fight till Dawn. Lepszy stosunek zawartości do ceny niż przy Alan Wake. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 właśnie miałem na myśli czas rozgrywki, przy w/w grach spędzimy więcej czasu Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 (edytowane) Przy Trials na pewno, ale to tego typu gra. Ale na pewno nie przy I am Alive, tam jest tylko tryb fabularny. Powiedz mi czy w Fight till Dawn jest split albo jakiś co-op po sieci? Edytowane 4 lutego 2012 przez DonSterydo Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 nie, tryb jest nazwany arcade. nie ma w nim cooperative ani multi Cytuj
Daddy 4 240 Opublikowano 4 lutego 2012 Autor Opublikowano 4 lutego 2012 co za różnica czy gra zajmuje 2GB czy 100MB jeśli zawartość i jakość zadowala, co do grafiki dla mnie wygląda tak samo świetnie jak AW1 ale miejscówki są daleko za dużym bratem. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Świetne A mój komentarz do tego co się działo na ekranie - "Pojawiam się i znikam i znikam..." Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 10 lutego 2012 Opublikowano 10 lutego 2012 Czy gra bedzie spolszczona? Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 No nie do konca jest ona dla mnie jasna. Ok, na angielskim XBL jest po angielsku, a na polskim?Ja mam polskie konto. Aha, z polskiego konta nie mozna jeszcze pobrac nawet wersji probnej tej gry... Cytuj
Daddy 4 240 Opublikowano 11 lutego 2012 Autor Opublikowano 11 lutego 2012 premiera 22 lutego więc co chcesz pobrać teraz Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 Ups!To sorry Zasugerowalem sie postem Dabmana, ktory napisal, ze gre mamy w jezyku angielskim dodatkowo podajac info ile wazy... Cytuj
zloto 737 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 Nie będzie spolszczenia, z tego co pisał na forum Remedy ich community. Za to AW na PC będzie po Polsku, a premiera już za 5 dni Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 Szkoda zatem.Duza niekonsekwencja. Nie bedzie spolszczenia - nie bedzie zakupu z mojej strony. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=-pAmpNQ1yh0&feature=player_embedded#! Edytowane 11 lutego 2012 przez zloto Cytuj
Daddy 4 240 Opublikowano 13 lutego 2012 Autor Opublikowano 13 lutego 2012 (edytowane) Horda w AW Edytowane 13 lutego 2012 przez Daddy Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 lutego 2012 Opublikowano 13 lutego 2012 Ciekawe informacje odnośnie strony technicznej (oficjalne, a nie żadne ploty z tyłka): Vsync - będzie można ustawić opcję gdzie jest włączony, wyłączony albo "inteligentną" - tak jak w Alan Wake będzie włączony lub wyłączony w zależności od wydajności. Alan Wake miało 4x antyaliasing, a AN ma jeszcze dodatkowo FXAA. Rozdzielczość jest wyższa niż w Alan Wake. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 14 lutego 2012 Opublikowano 14 lutego 2012 I to wszystko na konsolach?? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 Przecież nie na iPhonie Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 Skoro tak to AWAN bedzie pierwsza konsolowa gra, w ktorej bedzie mozna sobie samemu regulowac takie rzeczy jak Vsync.Ciekawe... Cytuj
zloto 737 Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 Nom właśnie, gdzie to wyczytałeś? Oznaczałoby to, że jak zostawię Vsync włączony zawsze to niekiedy gra miałaby mi "chrupać" ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 (edytowane) Na oficjalnym forum Remedy. Jest FAQ Alan Wake na PC i napisali przy okazji parę rzeczy o AN. http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=138982&postcount=6 Vsync - Xbox had "smart vsync" i.e. Vsync on if frame rate above 30, and off if below 30. PC doesn't support a mode like this. American Nightmare Xbox360 btw has a selectable Vsync (on, off, smart). Antialiasing and FXAA - We had 4xAA on Xbox. FXAA was added to American Nightmare. http://forum.alanwak...55&postcount=14 The resolution is higher, and the game looks much "cleaner". Edytowane 15 lutego 2012 przez DonSterydo 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.