Opublikowano 4 lutego 201213 l Witojcie z przykrością stwierdzam że finalna wersja zajmuje 1,4GB ( AW z dwoma dlc 8GB ) Co do gry od wersji alpha/beta do finalnej ( rok czasu ) zmieniło się niewiele, od wersji z której screen opublikował Robert_Kendo ( pierwszy publiczny LEAK ) można stwierdzić że drobne głupoty, a minęło już sporo czasu ( 6 mc ? ) Tak więc mamy grę w języku angielskim, nie polskim ! Może po pobraniu z polskiego XBLA będzie ona po polsku, ale ta która trafi na EN/US kraje niestety będzie anglojęzyczna, nie widać aby była w multilang. Tak więc w dniu premiery przemyślcie czy warto zakupować ją z generowanych MSP ( z serwisów aukcyjnych ), czy nie lepiej na polskich kontach
Opublikowano 4 lutego 201213 l bo można grę zakwalifikować jako "popierdółkę", czego nie można powiedzieć o I'm Alive czy Trials... Po całym Alanie NS to "popierdółka" ale warta kupna ( 1200MSP? )
Opublikowano 4 lutego 201213 l Dalej nie wiem co jedno ma wspólnego z drugim. Gra na 4-5 godzin trybu fabularnego + Fight till Dawn. Lepszy stosunek zawartości do ceny niż przy Alan Wake.
Opublikowano 4 lutego 201213 l właśnie miałem na myśli czas rozgrywki, przy w/w grach spędzimy więcej czasu
Opublikowano 4 lutego 201213 l Przy Trials na pewno, ale to tego typu gra. Ale na pewno nie przy I am Alive, tam jest tylko tryb fabularny. Powiedz mi czy w Fight till Dawn jest split albo jakiś co-op po sieci? Edytowane 4 lutego 201213 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 lutego 201213 l Autor co za różnica czy gra zajmuje 2GB czy 100MB jeśli zawartość i jakość zadowala, co do grafiki dla mnie wygląda tak samo świetnie jak AW1 ale miejscówki są daleko za dużym bratem.
Opublikowano 9 lutego 201213 l Świetne A mój komentarz do tego co się działo na ekranie - "Pojawiam się i znikam i znikam..."
Opublikowano 11 lutego 201213 l No nie do konca jest ona dla mnie jasna. Ok, na angielskim XBL jest po angielsku, a na polskim?Ja mam polskie konto. Aha, z polskiego konta nie mozna jeszcze pobrac nawet wersji probnej tej gry...
Opublikowano 11 lutego 201213 l Ups!To sorry Zasugerowalem sie postem Dabmana, ktory napisal, ze gre mamy w jezyku angielskim dodatkowo podajac info ile wazy...
Opublikowano 11 lutego 201213 l Nie będzie spolszczenia, z tego co pisał na forum Remedy ich community. Za to AW na PC będzie po Polsku, a premiera już za 5 dni
Opublikowano 11 lutego 201213 l Szkoda zatem.Duza niekonsekwencja. Nie bedzie spolszczenia - nie bedzie zakupu z mojej strony.
Opublikowano 11 lutego 201213 l http://www.youtube.com/watch?v=-pAmpNQ1yh0&feature=player_embedded#! Pokaż ukrytą zawartość Edytowane 11 lutego 201213 l przez zloto
Opublikowano 13 lutego 201213 l Ciekawe informacje odnośnie strony technicznej (oficjalne, a nie żadne ploty z tyłka): Vsync - będzie można ustawić opcję gdzie jest włączony, wyłączony albo "inteligentną" - tak jak w Alan Wake będzie włączony lub wyłączony w zależności od wydajności. Alan Wake miało 4x antyaliasing, a AN ma jeszcze dodatkowo FXAA. Rozdzielczość jest wyższa niż w Alan Wake.
Opublikowano 15 lutego 201213 l Skoro tak to AWAN bedzie pierwsza konsolowa gra, w ktorej bedzie mozna sobie samemu regulowac takie rzeczy jak Vsync.Ciekawe...
Opublikowano 15 lutego 201213 l Nom właśnie, gdzie to wyczytałeś? Oznaczałoby to, że jak zostawię Vsync włączony zawsze to niekiedy gra miałaby mi "chrupać" ?
Opublikowano 15 lutego 201213 l Na oficjalnym forum Remedy. Jest FAQ Alan Wake na PC i napisali przy okazji parę rzeczy o AN. http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=138982&postcount=6 Vsync - Xbox had "smart vsync" i.e. Vsync on if frame rate above 30, and off if below 30. PC doesn't support a mode like this. American Nightmare Xbox360 btw has a selectable Vsync (on, off, smart). Antialiasing and FXAA - We had 4xAA on Xbox. FXAA was added to American Nightmare. http://forum.alanwak...55&postcount=14 The resolution is higher, and the game looks much "cleaner". Edytowane 15 lutego 201213 l przez DonSterydo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.