Daddy 4 226 Opublikowano 11 marca 2012 Autor Opublikowano 11 marca 2012 (edytowane) Gra ukończona i mam podobne zdanie co wy. Początkowo AW:AN przez 1-2godziny wydawał się najlepszą grą w cyfrowej dystrybucji na konsolach, grafika/poziom wykonania jak gry AAA, klimat, fabuła, narracja, nowe bronie, przeciwnicy, świetna i skillowa Horda ale do czasu kiedy singiel kazał mi robić 3x to samo xD. Niby fabularnie pociągnięte w stylu Dnia Świstaka jak ktoś pisał ale nie sprawdza w gameplayu, nuuuda i te zadania Alana: znajdź akumulator/naładuj akumulator, zero zagadek, nieskończoność amunicji i dalej drętwa animacja oraz mimika podczas dialogów a chyba Remedy się chwaliło że w AW:AN zrobią to jak należy albo to Geoff trollował o tym, nie pamiętam. na + klimat, fabuła, wstawki z prawdziwymi aktorami, narracja, świetna oprawa AV no i Alan jednak może być w prawdziwym HD, horda, walka, gameplay w Hordzie i początkowo w singlu, nowe bronie i przeciwnicy na - trzeba robić 3x to samo co nudzi w ok. 5 godzinach singla, kiepska animacja i mimika podczas dialogów, brak co-op w hordzie, w singlu jest za łatwo...amunicji ci nigdy nie zabraknie, zadania Alana > znajdź akumulator/znajdź to i to, miejscówki nie mają startu do AW1 Gra na 8/10 sądzę że lepiej jakby sobie darowali singla a zamiast niego do Hordy wrzucili 2-3x więcej mapek + co-op za 800MSP, mimo wszytko gra bardzo dobra z kozackim systemem strzelania w Hordzie i należy ją traktować jako skok w bok w oczekiwaniu na AW2 ;] Edytowane 11 marca 2012 przez Daddy Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 (edytowane) Ciekaw jestem kiedy poznamy jakieś konkretne informacje na temat sprzedaży AN. W tygodniu premiery była to najlepiej sprzedająca się gra na XBLA, tyle wiadomo. Mam nadzieję, że szybko dobiją do 500 tys. Edytowane 11 marca 2012 przez DonSterydo Cytuj
zloto 737 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Ciekaw jestem kiedy poznamy jakieś konkretne informacje na temat sprzedaży AN. W tygodniu premiery była to najlepiej sprzedająca się gra na XBLA, tyle wiadomo. Mam nadzieję, że szybko dobiją do 500 tys. Wiem, ze gry z XBL sprzedają się inaczej niż tytuły pudełkowe, ale do 500 tyś nie ma szans. Zobacz sobie na leaderboardsy, tam nawet 50 tyś nie ma, a co dopiero 500 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Nigdy nie wiadomo - LIMBO na XBLA zeszło ponad 800 tys. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 15 kwietnia 2012 Opublikowano 15 kwietnia 2012 W końcu znalazłem chwile i pyknąłem story mode za jednym posiedzeniem. Gameplay nie zaskakuje niczym, to po prostu stary dobry AW. Natomiast formuła jaką zaserwowali nam twórcy zaskoczyła mnie (za pierwszym razem) na plus. Nie uznaje tego za tandetne przedłużenie rozgrywki a bardziej za ciekawy nie wyeksploatowany patent. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 kwietnia 2012 Opublikowano 15 kwietnia 2012 Problemem jest to, że człowiek na początku myśli, że będzie się to ciągnąć jak za pierwszym razem (przynajmniej ja miałem pierwsze takie obawy), ale kolejne segmenty idą już jednak szybciej. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Opublikowano 16 kwietnia 2012 No ale jednak to wciąż powtarzanie tego samego. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Opublikowano 16 kwietnia 2012 (edytowane) No ale nie jest to dosłownie to samo tylko w tych samych miejscówkach. Na szczęście są nowe dialogi a i w samych "zagadkach" są zmiany (np. inny zawór z płynem chłodzącym). Na szczęście scena spadającego satelity pozostaje nie zmieniona i robi za każdym razem. Edytowane 16 kwietnia 2012 przez Dud.ek Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 Wlasnie skonczylem American Nightmare. Coz mozna by powiedziec. Na pewno nie zaluje wydanych pieniedzy. 5 godzin singla co prawda slabszego niz podstawka, ale dajacego rade juz jest warte ceny, a do tego dochodzi Fight Till Dawn. Szkoda tylko, że tak mało mapek. Sam singiel zaczyna sie bardzo dobrze, potem jest jeszcze lepiej i nagle cos staje, kiedy zaczyna sie podwojne deja vu. Trzy razy w te same lokacje rzucac gracza jest troche przesadzone. Owszem, nie jest za kazdym razem identycznie, ale gdyby zrobili "pierwsza" z 3 czesci troche dluzsza i powtorzyli to raz to byloby ciekawiej. Niestety, ale bylo troche Backtracking Nightmare. Pobili DLC Pisarz i Sygnal do podstawki. Ale Remedy znowu zrobilo to co w jedynce. Kapitalnie oddalo klimat Arizony w AN. Tak jak w AW urzekal ten las, miejscowki ktore idealnie oddaja klimat Twin Peaks, Pluje na Twoj grob, Ostatni dom po lewej itd, itp. Tak tutaj po raz kolejny z pietyzmem mozna bylo poczuc jakby sie tam bylo. Dla mnie podstawka to 8+/10, tutaj 7+/10. Dalbym 8 gdyby nie 3 razy te same lokacje. 2 by wystarczylo. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Od 4 do 10 gra będzie za 600 MSP. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.