Skocz do zawartości

Alan Wake's American Nightmare


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://www.ppe.pl/ne...chce_pisac.html

 

żeby nie robić burdelu w temacie AW1

 

to już kolejne ogłoszenie Remedy dotyczące X360, no co liczycie jakieś poprawki względem AW1? miejsce rozgrywki ?

 

dla mnie: więcej dobrych zagadek, interakcji z mieszkańcami, mniej walki, wyjabanie tego kompasu co pokazuje droge do celu, jeszcze większe schizy i brutalność +18

Edytowane przez Daddy
Opublikowano

już parę newsów/plotek było o AW2 wrzucanych do tematu AW1 więc lepiej stworzyć nowy temat, nie zapowiedzą gry za 2mc na E3 temat do kosza.

Gość donsterydo
Opublikowano

Jak w dziale PS3 można było założyć temat o Uncharted 3 na podstawie samych fanowskich fanartów to i tu nie zaszkodzi. Tym bardziej, że po drugim dodatku i ofertach pracy developing Alan Wake 2 jest niemalże pewny.

 

Co do samej gry to mi się wszystko podobało tak jak było. Niech tylko dalej historia będzie wciągająca i git.

Opublikowano

Co mają poprawić .... niemal wszytko :D

 

-klimat .. niech napięcie i niepewność towarzyszy graczowi przez całą grę a nie tylko 2-3 miejscówkach

-ta gra aż się prosi o dobre przemyślane zagadki w ilości sporej :)

-większa różnorodność opetanych z różnymi cechami ,a nie jak dotychczas wsio na jedno kopyto.

- zróżnicowany poziom trudności niech KOSZMARNY będzie tym koszmarnym poziomem trudnosći a nie jak obecnie bez różnicy na jakim gramy .

 

- pozbyć się schematu rozgrywki z punktu A do B ... lub go urozmaicić dając np 3 różne trasy z różnymi przygodami po drodze .Niech gracz wybierze sam drogę .

 

- Wydać grę szybciej niż AW1 czyli poniżej 5lat od zapowiedzi :D :D

Opublikowano

jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy ;)

 

zwiedzanie miasteczka swobodne rozmowy z mieszkancami itd itp bo juz ktorys raz to napisze bright falls to zmarnowany potencjal ;)

 

fajnie jakby zrobili sny na jawie czy cos w tych klimatach np wchodzisz normlanie do sklepu kupic latarke/baterie :D sprzedawca schyla sie pod lade i nagle wylania sie opentaniec i nagle alan tracie poczucie z rzeczywistoscia ;)

 

to by bylo na tyle

Opublikowano

jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy ;)

Czy ja wiem... Noc ma jednak swój urok i jest głównym sprawcą budowy całego napięcia. Dzień niczego tu nie wskóra, bo choćby najlepszy grafik, scenarzysta i programista próbował stworzyć coś klimatycznego w świetle promieni słonecznych, to nie przebije to akcji pod osłoną nocy.

Opublikowano

No nie do końca, bo noc nabiera klimatu gdy dla kontrastu dodamy dzień. A w AW mieliśmy w 90% tylko noc, przez co robiło się do dosyć nudne. A las może być straszny zarówno w dzień jak i w noc.

Ja mam tylko nadzieję, że:

-utrzymają klimat Twin Peaks,

-zmniejszą ilość bzdurnego strzelania,

-dodadzą więcej kombinowania i swobody w przechodzeniu gry.

Opublikowano

Do poprawienia są gracze którzy nie kupili tak genialnego ex'a. I kampania reklamowa powinna być lepsza, beta Halo 4 w pudełku czy coś w tym stylu. Co do samej gry to mam tylko jedno życzenie - powinna być dłuższa. I tak jak mówi Mani, twórcy powinni zagrać w Deadly Premonition.

Opublikowano

dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę, przed premierą AW1 też było o ich technologi animacji twarzy a po premierze że nie zdążyli :rolleyes:

 

 

ktoś pisał o walce w dzień, bezsensu walka jest w nocy, w ciągu dnia eksploracja miasteczka i dialogi z mieszkańcami, dobry podział

Opublikowano
-zmniejszą ilość bzdurnego strzelania,

 

Strzelanie było dobre, tylko powinni zróżnicować przeciwników i ich słabe punkty, bo każdego w zasadzie zabija się w ten sam schematyczny sposób. Naświetlanie i kilku strzałów.

 

Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje.

 

Jakieś zwierzęta w lesie (łoś, niedźwiedź, wilki), same ptaki to za mało. ;]

 

Do tego więcej sekcji dziennych i żeby za dnia też coś się działo, a nie jak w oryginale zawsze spokojnie, przez co nie było elementu zaskoczenia.

 

No i jeszcze jedno, niech bohater nie traci zebranej broni co chapter, bo mając tą wiedzę, w jedynce nie trzeba było w ogóle oszczędzać lepszych pukawek (strzelba, granaty), skoro i tak później trzeba było zbierać wszystko od początku.

Opublikowano (edytowane)

Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje.

No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused:

Ja też bym wolał mniej strzelania, więcej myślenia, budowania nastroju. Na dłuższą metę było to usypiające i dlatego nie dotrwałem do końca. Taka gra powinna oferować morze smaczków, ukrytych znajdziek itd. Historia powinna być zwarta, gęsta, dlatego sandbox odpada (no chyba, że to będzie mini sandbox :thumbsup: ). Kontynuowanie tak sztywnego podziału na noc(walka) i dzień(spacerek), nie jest ok, bo to rodzi schematy "zaczynam rano, więc spoko, nie ma gnata, łazimy po mieście. ok. teraz noc, wyciągamy gnata i strzelamy" Przypomina to Sillent Hilla, ale tam płynne przeście w rdzawe kolorki, było niewiadomą (nasłuchiwanie syreny, pełne gacie itd.), co dodawało klimatu, a tutaj tego brakuje.

Edytowane przez Gość
Gość Mr. Blue
Opublikowano

Przecież byli bossowie w jedynce... Kombajn Smutku, Traktor Zniszczenia... :teehee:

Opublikowano

Ale co jak co klimacik miał przedni, do dziś przejeżdżając obok zalesionych anten nadawczych przed oczami mam stacje radiową z Wake-a, chętnie dwójkę widziałbym jeszcze bardziej otwartą na sandbox i misji tyle w nocy co i w dzień. Na dodatek z deszczem, ze śniegiem jak i z burzą w tle a'la RDR :nyam1:

Opublikowano
No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused:

 

Oj tam, do dzisiaj pamiętam tego jaszczura w szkole z SH1, któremu trzeba było strzelić w otwarty pysk. O czym dowiadywaliśmy się z pewnej książki, jak jakiś typek zabił chyba smoka strzałą z łuku w gardło i trzeba było przeneiść ten sposób właśnie na wyżej wymienioną walkę.

 

Nie wspominając już o spotkaniach z Piramidogłowym, zwłaszcza ostatnie z dwoma jednocześnie, albo z grubym Eddym.

Opublikowano

bossowie nie pasują do AW, co najwyżej jacyś sub-bossowie niedźwiedź czy coś :P lepiej żeby było większe zróżnicowanie przeciwników wilki, itd.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...