Daddy 4 240 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 (edytowane) http://www.ppe.pl/ne...chce_pisac.html żeby nie robić burdelu w temacie AW1 to już kolejne ogłoszenie Remedy dotyczące X360, no co liczycie jakieś poprawki względem AW1? miejsce rozgrywki ? dla mnie: więcej dobrych zagadek, interakcji z mieszkańcami, mniej walki, wyjabanie tego kompasu co pokazuje droge do celu, jeszcze większe schizy i brutalność +18 Edytowane 12 czerwca 2011 przez Daddy Cytuj
wrog 640 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Trochę za wcześnie na taki temat... Niech najpierw grę oficjalnie zapowiedzą. Cytuj
Daddy 4 240 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 kwietnia 2011 już parę newsów/plotek było o AW2 wrzucanych do tematu AW1 więc lepiej stworzyć nowy temat, nie zapowiedzą gry za 2mc na E3 temat do kosza. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Jak w dziale PS3 można było założyć temat o Uncharted 3 na podstawie samych fanowskich fanartów to i tu nie zaszkodzi. Tym bardziej, że po drugim dodatku i ofertach pracy developing Alan Wake 2 jest niemalże pewny. Co do samej gry to mi się wszystko podobało tak jak było. Niech tylko dalej historia będzie wciągająca i git. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_wiki/i/Ireland_cliffs_of_moher1.jpg Screen w real-time ? Mnie końcowa kwestia Alana w drugim dodatku dobitnie uświadomiła o tym, że AW2 będzie i jestem pewny, że już trwają nad nim prace, a nie dopiero będą rozpoczęte. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 niech dadzą HD to będę zadowolony. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Co mają poprawić .... niemal wszytko -klimat .. niech napięcie i niepewność towarzyszy graczowi przez całą grę a nie tylko 2-3 miejscówkach -ta gra aż się prosi o dobre przemyślane zagadki w ilości sporej -większa różnorodność opetanych z różnymi cechami ,a nie jak dotychczas wsio na jedno kopyto. - zróżnicowany poziom trudności niech KOSZMARNY będzie tym koszmarnym poziomem trudnosći a nie jak obecnie bez różnicy na jakim gramy . - pozbyć się schematu rozgrywki z punktu A do B ... lub go urozmaicić dając np 3 różne trasy z różnymi przygodami po drodze .Niech gracz wybierze sam drogę . - Wydać grę szybciej niż AW1 czyli poniżej 5lat od zapowiedzi :D Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy zwiedzanie miasteczka swobodne rozmowy z mieszkancami itd itp bo juz ktorys raz to napisze bright falls to zmarnowany potencjal fajnie jakby zrobili sny na jawie czy cos w tych klimatach np wchodzisz normlanie do sklepu kupic latarke/baterie sprzedawca schyla sie pod lade i nagle wylania sie opentaniec i nagle alan tracie poczucie z rzeczywistoscia to by bylo na tyle Cytuj
Gość Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Bardziej urozmaicona walka i mniejsze jej natezenie, to jest klucz. Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy Czy ja wiem... Noc ma jednak swój urok i jest głównym sprawcą budowy całego napięcia. Dzień niczego tu nie wskóra, bo choćby najlepszy grafik, scenarzysta i programista próbował stworzyć coś klimatycznego w świetle promieni słonecznych, to nie przebije to akcji pod osłoną nocy. Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Opublikowano 5 kwietnia 2011 No nie do końca, bo noc nabiera klimatu gdy dla kontrastu dodamy dzień. A w AW mieliśmy w 90% tylko noc, przez co robiło się do dosyć nudne. A las może być straszny zarówno w dzień jak i w noc. Ja mam tylko nadzieję, że: -utrzymają klimat Twin Peaks, -zmniejszą ilość bzdurnego strzelania, -dodadzą więcej kombinowania i swobody w przechodzeniu gry. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Opublikowano 5 kwietnia 2011 (edytowane) Ja mam nadzieję, że w grze będzie Barry Wheeler 8) Jego teksty i zachowanie w pierwszej części gry były genialne. Edytowane 5 kwietnia 2011 przez SzczurekPB Cytuj
Mani 694 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Jezeli ludzie z Remedy chcą klimatu Twin Peaks to powinni pograć w Deadly Premonition. Graficznie padaka ale klimatem EPIC. Cytuj
Oskar Dirlewanger 9 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Może Alan nie będzie już głównym bohaterem? Oby. Byłoby ciekawiej. BTW teraz gra będzie tworzona krótko i nie będzie zanizania ocen tym kretynskim argumentem (bo jak na kilka lat produkcji mogli się lepiej postarać!). 1 Cytuj
aux 3 807 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Opublikowano 5 kwietnia 2011 Do poprawienia są gracze którzy nie kupili tak genialnego ex'a. I kampania reklamowa powinna być lepsza, beta Halo 4 w pudełku czy coś w tym stylu. Co do samej gry to mam tylko jedno życzenie - powinna być dłuższa. I tak jak mówi Mani, twórcy powinni zagrać w Deadly Premonition. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 12 kwietnia 2011 Opublikowano 12 kwietnia 2011 (edytowane) Czyzby AW2 wkoncu pozbyl sie zwalonej animacji twarzy? http://www.next-gen.biz/features/remedy-claims-new-tech-raises-the-bar-for-facial-animation Chca przebic L.A Noire pod tym wzgledem . Edytowane 12 kwietnia 2011 przez Magik Cytuj
Daddy 4 240 Opublikowano 12 kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 kwietnia 2011 dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę, przed premierą AW1 też było o ich technologi animacji twarzy a po premierze że nie zdążyli ktoś pisał o walce w dzień, bezsensu walka jest w nocy, w ciągu dnia eksploracja miasteczka i dialogi z mieszkańcami, dobry podział Cytuj
Mani 694 Opublikowano 12 kwietnia 2011 Opublikowano 12 kwietnia 2011 Daddy tak ... eksploracja miasteczka i dialogi. Jestem na tak pod warunkiem, że nie zrobią z tego sandboxa Cytuj
Zwyrodnialec 1 723 Opublikowano 12 kwietnia 2011 Opublikowano 12 kwietnia 2011 -zmniejszą ilość bzdurnego strzelania, Strzelanie było dobre, tylko powinni zróżnicować przeciwników i ich słabe punkty, bo każdego w zasadzie zabija się w ten sam schematyczny sposób. Naświetlanie i kilku strzałów. Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje. Jakieś zwierzęta w lesie (łoś, niedźwiedź, wilki), same ptaki to za mało. ;] Do tego więcej sekcji dziennych i żeby za dnia też coś się działo, a nie jak w oryginale zawsze spokojnie, przez co nie było elementu zaskoczenia. No i jeszcze jedno, niech bohater nie traci zebranej broni co chapter, bo mając tą wiedzę, w jedynce nie trzeba było w ogóle oszczędzać lepszych pukawek (strzelba, granaty), skoro i tak później trzeba było zbierać wszystko od początku. Cytuj
Gość Opublikowano 12 kwietnia 2011 Opublikowano 12 kwietnia 2011 (edytowane) Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje. No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused: Ja też bym wolał mniej strzelania, więcej myślenia, budowania nastroju. Na dłuższą metę było to usypiające i dlatego nie dotrwałem do końca. Taka gra powinna oferować morze smaczków, ukrytych znajdziek itd. Historia powinna być zwarta, gęsta, dlatego sandbox odpada (no chyba, że to będzie mini sandbox ). Kontynuowanie tak sztywnego podziału na noc(walka) i dzień(spacerek), nie jest ok, bo to rodzi schematy "zaczynam rano, więc spoko, nie ma gnata, łazimy po mieście. ok. teraz noc, wyciągamy gnata i strzelamy" Przypomina to Sillent Hilla, ale tam płynne przeście w rdzawe kolorki, było niewiadomą (nasłuchiwanie syreny, pełne gacie itd.), co dodawało klimatu, a tutaj tego brakuje. Edytowane 12 kwietnia 2011 przez Gość Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 13 kwietnia 2011 Opublikowano 13 kwietnia 2011 Przecież byli bossowie w jedynce... Kombajn Smutku, Traktor Zniszczenia... Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 13 kwietnia 2011 Opublikowano 13 kwietnia 2011 Były jeszcze Monster Trucki Żalu Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 13 kwietnia 2011 Opublikowano 13 kwietnia 2011 Ale co jak co klimacik miał przedni, do dziś przejeżdżając obok zalesionych anten nadawczych przed oczami mam stacje radiową z Wake-a, chętnie dwójkę widziałbym jeszcze bardziej otwartą na sandbox i misji tyle w nocy co i w dzień. Na dodatek z deszczem, ze śniegiem jak i z burzą w tle a'la RDR Cytuj
Zwyrodnialec 1 723 Opublikowano 13 kwietnia 2011 Opublikowano 13 kwietnia 2011 No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused: Oj tam, do dzisiaj pamiętam tego jaszczura w szkole z SH1, któremu trzeba było strzelić w otwarty pysk. O czym dowiadywaliśmy się z pewnej książki, jak jakiś typek zabił chyba smoka strzałą z łuku w gardło i trzeba było przeneiść ten sposób właśnie na wyżej wymienioną walkę. Nie wspominając już o spotkaniach z Piramidogłowym, zwłaszcza ostatnie z dwoma jednocześnie, albo z grubym Eddym. Cytuj
Daddy 4 240 Opublikowano 13 kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 kwietnia 2011 bossowie nie pasują do AW, co najwyżej jacyś sub-bossowie niedźwiedź czy coś lepiej żeby było większe zróżnicowanie przeciwników wilki, itd. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.