McDrive 3 114 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 No powiem szczerze ,że jestem zaintrygowany,zarówno samym settingiem jak i samym bohaterem,bo po prostu nie spodziewałem się takiego obrotu spraw. Być może ,że ta część zdecyduje się na otwarte przestrzenie i okazyjne miasta,a akcja będzie dziać się w okolicach alaski,choć arty czasami bywają mylne. No i nie zapominajmy o templariuszach,którzy odegrają ważną rolę w tej części. Czekam też na jakieś bardziej konkretne informacje bo poza wiekiem i kontynentem ,reszta to na razie domysły,a na gameplay trzeba będzie jeszcze poczekać. Bardzo wątpliwe gdyż USA w tych czasach wyglądało mniej więcej tak: Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Jesli ktos mysli, ze zainwestuja kase w nowy silnik dla starych konsol to gratuluje optymizmu. Ta gra bedzie taka sama jak poprzednie czesci. Co roku wierzycie, ze bedzie cos nowego. Kto gral w jednego AC, gral we wszystkie. A ten setting sugeruje tylko jedno - bedzie jeszcze gorsza kupa niz ACR. Koleś, jak Ci się coś nie podoba to tutaj nie wchodz i nie pisz bredni Znawco Gierek Wszelakich. Sorki, ale denerwują mnie takie posty. 2 1 Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Kto gral w jednego AC, gral we wszystkie. bzdury gadasz... w AC grałem na PC i nie mogłem zdzierżyć "patatajania" pomiędzy lokacjami; w AC:B wnerwialy mnie zagrywki w stylu wspinaczki na wieże, z ktorych ciągle mnie strącano i w ogóle lipa z tym paleniem; AC2 - majstersztyk; dałem się namówić w bólu na ten tytuł, a potem dziękowałem szwagrowi, że mi to zachwalał i mnie przekonał; do tego stopnia wkręciłem się w fabułę, że zamierzam wrócić do jedyneczki, obadać ACR, a trójkę przyjmę z radością, chociażby po to, żeby zobaczyć co jeszcze wymyślą w świecie asasynów; bo warto! 2 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 (edytowane) Obrazki: Skany z gameinformera: http://imageshack.us/g/4/81589423.png/ http://www.allgamesb...eed-iii_02.html Edytowane 2 marca 2012 przez SzczurekPB 6 Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Wygląda jakby faktycznie był nowy silnik. Na 99% fotki z wersji PC,oby to tak wyglądało na konsolach... Jestem oficjalnie napalony czuję że klimat zarządzi i dostaniemy assasina równie dobrego jak druga część. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 WIadomo - powstawanie ameryki = masoneria, jakies sekretne lobby i organizacje antykoscielne, spatkobiercy templariuszy. Robi wrazenie. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 (edytowane) foty wyglądają świetnie, czy to nowy silnik czy poprostu poprawiony stary na PC? nadal nie podoba mi sie biały kaptur, do niczego nie pasuje na kilku screenach widac spore miasto, czy aby takie już istniał w tamtych czasach? czy tylko takie jak black water z RDR? (ktory swoja droga miał miejsce pewnie 50-100 lat później niż AC3) tylko na 2 screenach widac miasto, reszta to przyroda, czyzby serio gra starała sie bardziej pojsc w otwarte przyrodnicze przestrzenie? moze i to fajna odmiana , ale ciekawe czy wypali gameplayowo (osobiscie nie chcial bym bezczelnej kopii RDR) i tak ogolnie - cholera cały czas przecieki, przeciez mialo byc dopiero za kilka dni pokazane ale cóż, tylko mozemy sie cieszyc ze wiemy cos wiecej juz teraz zapowiada sie naprawde fajnie, chociaz mysle ze lepiej sie dało zrobic design glownego bohatera, zeby wygladal jak typ z dzikiego zachodu (oczywiscie zachowujac tez detale ubioru assasynów), tutaj wygląda o wiele bardziej jak assasyn z poprzednich gier niż jak ktoś kto żyje na dzikim zachodzie jakoś koncepty egipskiego i ruskiego assasina bardziej sie wpasowują w tamtejsze klimaty http://cdn.springboa...-the-fall-1.jpg - ruski ma ciepły płaszcz itp http://www.damnlag.c...s/500x_gabz.jpg - egipski ma o wiele bardziej egipskie nakrycie głowy oraz ozdoby na klacie i pasie egipskie tymczasem ten tutaj wyglada jak kopia altaira z indianskimi butami i guzikami od munduru , mogli lepiej to rozegrać ciekawe jak sie bedzie nazywał, w koncu eizo i altair to były słowa oznaczające orła, ciekawe czy teraz bedzie jakies indianskie nawiązanie w stylu "siędzący byk" - "flying eagle" albo amerykanskie "john eagle" EDIT jeszcze bonus - FAP time http://pixelvulture....ill_murray.jpeg Edytowane 3 marca 2012 przez Yano Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 (edytowane) To są retuszowane screeny, żaden nowy silnik ludzie, zapomnijcie. Nie wiem jaka firma byłaby na tyle niepoważna, żeby tworzyć nowy silnik pod koniec generacji konsol, w dodatku zupełnie nie korzystając z dobrodziejstw, które już osiągnęło. Brotherhood i Revelations wyglądały szpetnie, bo były robione przez 12 miesięcy, tutaj macie grę robioną przez kilka lat, więc wiadomo, że się bardziej postarali, bo mieli po prostu więcej czasu. Screeny - mega, napaliłem się jeszcze bardziej. Edytowane 2 marca 2012 przez Kre3k 2 Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Jak dla mnie jeden z gorszych okresów historycznych z których można było wybrać. Dużo lepsza byłaby Francja w okresie rewolucji czy nawet Rosja. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Ubisoft jak zwykle nie kontroluje wycieków, najważniejsze informacje z GI już znane: Want it to be a jumping on point for new players without losing touch with what longtime fans cherish most.-New hero called Connor/Ratohnhake:ton (pronounced Ra-doon-ha-gay-doo). He has an English father and Native American mother. -More details about the protagonist/scenarios: You will experience Conner's childhood on the American frontier as he is raised by the Mohawk. The Mohawk eventually clash with white colonists who burn their village down, causing Connor to dedicate his life to confront tyranny and injustice. -A new traversal approach that has players leaping and climbing trees and mountain cliffs. -Uses a new version of the Anvil engine that can "depict thousands of troops engaged in bloody battle" along with highly detailed face close-ups. They later imply that if they used version numbers, they would be like going from Anvil 1.0 -> Anvil 2.0 or something of that nature. -Judging by the images, the faces really are quite good. -Combat is focused on putting you on the offensive and based on speed/momentum. -The main character has thousands of new and unique animations (no carry over from other titles) to support the new combat system. -Character details: -George Washington: Interacting with Washington is one of the core relationships of the game. -Benjamin Franklin: He's not a convenient inventor a la Da Vinci. -Charles Lee: His role is a mystery. -The game is set between the years 1753-1783 and is centered around the cities of Boston and New York. -"It's not just going to a historical building now; it's going to a historical event." -Event examples: "You will see the great fire of New York. You will visit Valley Forge as a location that is currently occupied by Washington's forces. You will visit these places in the moment that they were important, and hopefully, experience the reason why we know where they are today. That's the goal." -Connor is in the heart of major battles, and they can now have a couple thousand guys on screen, whereas before it was capped at about 100. -The overall story is still centered around the Assassins versus the Templars and Connor's journey. -Not all the Colonists will be cast as good people, and not all the British will be cast as evil oppressors. They're trying to focus on how both the Assassins and Templars viewpoints exist in a gray morality as the Templars really believe they're saving the world. -The French and Native Americans will also feature in the game, as was probably really obvious. -The modern day stuff relates to that location in New York at the end of Revelations. -There will be all sorts of wilderness in the game referred to as the Frontier. -The map of the Frontier is 1.5 times bigger than the entire map of Brotherhood. -The Frontier is not empty like in Assassin's Creed 1, but features a third of the game's missions and gameplay content. -You can hunt animals for resources, and how you kill them effects your reward. A one hit kill on a bear gets you a much more valuable pelt than stabbing it eight times. -The wilderness traversal plays a big part in the gameplay in the Frontier, allowing you to use trees, cliffs, ledges, and more to set up kills and combat. -Connor does have a hidden blade. -The world changes as time passes, so a field where a battle happened in one year may just be a series of empty encampments a few months later. -The entire world will change with seasons, so the cities and the wilderness will all exist in both Summer and Winter settings. -In the winter, soldiers will move slowly and stumble about in the snow, and lakes and rivers will freeze over allowing you new terrain to work with. This gives Connor an extra advantage since he can still use the trees and wilderness pretty effectively during this time of year. -There are all sorts of clubs and groups who want you to join and give you quests. These are separate from the mission system. These clubs will contact you based on what you do in the game. For example, hunting a lot will get you an invitation to the hunting society. -There will be a goods based economy, a new property system, and more Desmond stuff. -There's going to be some new puzzle thing like the first person Tetris. -There's a new Animus database known as Animus 3.0. -They're not unveiling anything about the multiplayer yet. -There will be more platforming levels. -Full synchronization returns, but with major tweaks. Missions have checkpoints, You also get significant rewards for doing these tasks instead of a 100%. "Imagine a leveling system in an RPG, except there's a finite amount of XP to find. The more in-sync you get, the more you fill your sync bar. Within each mission, each activity you complete has a value". You can replay everything to increase your score. -They imply there is something resembling the Brotherhood system of picking up fellow assassins. -Aligned groups are gone, but something new is replacing them in regards to factions. They don't say what. -There's a new notoriety system that is more hidden and doesn't penalize you for exploring risky areas. -The game has fast travel because the game has more traveling. -Don't expect more tower defense. -You can upgrade Connor's gear and costume as the game goes on in an attempt to make it feel more authentic. -The cities have a lot more subtle detail now in terms of ambient things that happen. -You can now leap over wagons or slide under obstacles, including navigating over and around moving objects. The free running stuff also has you jumping through windows to trees and then on top of church roofs. Basically, expect the free running stuff, but more fluid and presumably generally closer to the ground. -Connor enters battle with two weapons. The game uses the same controls in and out of battle. -The tomahawk and knife are a "constant presence" in battle. They also let you do double counters and multiple takedowns, and you can chain kills. -There's no more target locking, it just automatically detects your target. Counter/defense are the same button to prevent turtling. -You can use human shields and other context sensitive moves. -They want you to constantly move in battle. -There are lots of secondary attacks like the one shot pistol on the Y button. -There's a new dynamic camera to track the action and make it look as cinematic as possible. -There is a new sprinting system also, so you can hold the button to instantly turn around and start fleeing from combat. They also let you kill people while still moving so you can keep chasing a target. They kind of imply you can even leap off of them after you kill them, though I'm not sure if that makes you faster or just doesn't impede your movement. -They really, really, really want you to constantly move. I mean like they say this every four sentences. Not just in battle, but in every section of the game. -They also try to keep you more in control of the combat than ever before. -Game Informer really loves their animation system. -There are around 2.5 hours of character scenes in the game that are fully acted and recorded. They mean this in Naughty Dog style where they have the actors being mocaped while performing on a set that resembles the scene in the game. -They're aiming for accuracy by having historical dialog consultants and actual Native American actors. -This game has the longest development cycle since AC1, and has twice the production capacity (in terms of work hours) and budget of Revelations. -They want the game to feel like AC3.5, and the game will have its first version complete in just a few more weeks, at which point they're going to spend the rest of their time refining it. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Ubisoft jak zwykle nie kontroluje wycieków, najważniejsze informacje z GI już znane: -The game is set between the years 1753-1783 and is centered around the cities of Boston and New York. Z takich ciekawostek: mapa Bostony z tamtego okresu: To tak dla tych, którzy uparcie twierdzą że w tamtych czasach nie było jeszcze miast w Ameryce. A sama gra zapowiada się wyśmienicie (screeny ). Jednak ten rok przerwy od Assassina (jak na razie darowałem sobie Revelations) dobrze mi zrobił i teraz czuję już lekką podjarkę na nowego assassyna. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11941235&N=1 Tutaj informacje skrócone i po polsku. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 Assassin`s Creed III powstaje już od przeszło trzech lat, a prace na nim były prowadzone równocześnie z Brotherhood i Revelations. Grę napędza nowy wersja silnika graficznego Anvil, który daje możliwości dotychczas niedostępne twórcom serii.Celem programistów było stworzenie technologii pozwalającej na „grafikę nowej generacji na obecnej generacji konsol”. Efekty ich wysiłku mamy zobaczyć chociażby podczas bitew, w których uczestniczyć może nawet kilka tysięcy animowanych i skalowanych w czasie rzeczywistym postaci. Dla porównania, poprzednia odsłona Anvil, z ostatnich odsłon Assasin`s Creed, potrafiłapokazać na ekranie zaledwie setkę osób. W tej chwili gra ląduje na liście oczekiwanych gier tuż za GTAV. Jaram się jak zapałka. 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 Ja w ta zapowiedz niestety nie wierze. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 (edytowane) Buggfield 3 też miał nam prezentować next gen engine i wyszło kiszkowato więc... Dla mnie to będzie kolejny raz to samo tylko w innym ubraniu plus polowanie na Grizzly z łuku Liczymy na dobrą historię chociaż... Edytowane 3 marca 2012 przez da$io Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 Mam nadzieje ze nasz zabojca, w koncu zostanie zabojca, ktory bardziej dziala z zaskoczenia/ukrycia, niz w otwartej walce, gdzie rozwala cale tuziny przeciwnikow. Poprzednie czesci w tym aspekcie byly po prostu dla mnie zenujace, Ezio po prostu szedl i bil. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 dam sobie palec uciąć, że będziemy brać czynny udział w bostońskim piciu herbaty i podpisaniu niepodległości. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 (edytowane) Wszystko fajnie tylko nie niech wrzucą opcjonalny inny design bohatera bo paradowanie w czymś takim w takich realiach wygląda groteskowo. Edytowane 3 marca 2012 przez mate5 Cytuj
_mike 318 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 Teraz ciesze się, że nie zmarnowałem czasu na Revelations bo dzięki temu mam większego smaka na AC3 (jednak rok przerwy między kolejnymi częściami jest zdrowy ). Zakładając, że ta zapowiedź jest prawdziwa to szykuje się gra przynajmniej dobra. W końcu wyjdzie prawdziwe nowy AC, bo dwie ostatnie części powinny wyjść jako DLC, a nie pełnoprawne gry (prawie nic nie wniosły do serii, a tylko wymęczył materiał do granic możliwości). Mam nadzieje, że "trójka" zrobi na mnie takie samo wrażenie jak swego czasu część druga. Oby nie była to prosta zrzynka z RDR + skakanie po drzewach, dobrze by było żeby przez te 3-4 lata twórcy stworzyli coś na prawdę oryginalnego. Teraz pozostało czekać do oficjalnej zapowiedzi (w sensie potwierdzenia tego wszystkiego) i jakiegoś filmiku z rozgrywki (pewnie na E3 dopiero). Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 Zaczęło się: http://www.ppe.pl/news-14193-Garsc_informacji_o_Assassins_Creed_III.html Myślę, że będzie dobry klimat. Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 No elegancko to wszystko wygląda. Mam już dość Ezio i jego na siłę przedłużanej historii (za ACR nawet się nie brałem). Wreszcie będzie coś nowego. U mnie również rok przerwy dobrze zrobił bo powoli mam ochotę na trzeciego Asasyna Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 IGN oficjalnie potwierdziło, że odliczanie na stronie Ubisoftu (które kończy się bodajże o godzinie 17:00 w poniedziałek) dotyczy pierwszego zwiastuna gry - ciekawe, czy to chodzi o jakiś teaser, czy o coś bardziej konkretnego. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 To i tak pewnie będzie jeszcze render. Na gameplay będziemy musieli pewnie trochę poczekać. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 Jasne, pewnie pierwszy gameplay dopiero na E3. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.