Skocz do zawartości

Assassin's Creed 3


MYSZa7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie sądzę, obczaj stronę, którą Yano wrzucił do tematu o WD (http://dotconnexion.ubi.com), są tam informacje o wystawie, na którą dostał się Aiden Pierce w demie z E3, te dwa zdanka są dość wymowne: 'Leery, but hopeful. We shield society against those who would control them in the name of progress.' Wystawa jest pod patronatem Josepha Demarco, którego Pierce zabija pod koniec demka, dlatego jestem przekonany, że tym razem staniemy po stronie 'tych złych', przynajmniej grając Piercem (bo obecność innych bohaterów też jest raczej prawdopodobna, wnioskując po końcówce dema z konferencji Ubi). Zresztą, włamywanie się do sygnalizacji świetlnych, kamer itp. byłoby jeszcze w stylu Asasynów, wszak 'everything is permitted', ale już pobieranie danych o przechodniach to totalne przeciwieństwo tego, o co Asasyni walczyli. I te słowa z początku dema: 'You can't hide from me. I will find you and expose you to the world'... no nie, nie pasuje mi to do kogoś, kto walczy o wolność ludzkości ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Kazda czesc asasyna miala przynajmniej jeden niesamowity trailer:

 

http://www.youtube.com/watch?v=G0lVqF_hxBs

http://www.youtube.com/watch?v=a12e3iKzqlw

http://www.youtube.com/watch?v=xCIYyOPGllQ

 

Nie moge dodac trailera AC:R bo forumek sie bulwersuje =/

 

Na chwile obecna trojka ma same kwasy. Mam nadzieje,, ze tradycja bedzie kontynuowana i doczekamy sie czegos na podobnym poziomie

Edytowane przez Ins
Opublikowano (edytowane)

filmik robi dobre wrażenie, nawet bardzo dobre, chęnie bym sobie pobiegał po takim fajnymi mieście

 

 

jednak pewna bolączka istniejąca od czasu jedynki nadal jest aktualna - podczas walki wrogowie stoją i czekają na swoją kolej, naprawde słabo to wygląda. rozumiem że chcieli pokazać jak assasin widowiskowo wykonuje różne finishery itp, ale to że wrogowie w tym czasie stoją i sie gapią nie jest zbyt fajne

 

 

no i pewna sprawa o ktorej wspomnial gość w filmiku i już od jedynki o tym była mowa - że tłum ma żyć swoim życiem, przyznam że grając w AC2 ktorą przeszedłem i mi sie podobała to jednak nie zauważyłem tego żyjącego tłumu, pamietam tylko kręcące sie bez celu pionki

to już w takiej grze jak dragon's dogma (ktora jest świetna tak btw) mieszkańcy miasta wydają sie być bardziej realni i mają ludzkie zachowania, chodzą po mieście, wracają na noc do domów, zamykają na noc sklepy, rano wychodzą do swoich zajęć i można ich spotkać właśnie po drodze z domu do pracy. rano jedzą śniadanie, potem kręcą sie przy jakichś sprawach ktore załatwiają itp nie ma tak że pojawiają sie nagle na miejscach, jak sie przyjdzie gdzieś za wcześnie to danego npca nie ma, i widać dopiero jak przychodzi na swoje miejsce pracy czy innego zajęcia. pozatym prawie każdy NPC w mieście jest konkretnym człowiekiem ktory wykonuje konkretne czynności, a AC mamy setki klonów ktore poprostu kręcą sie po okolicy

pewnym elementem tłumaczącym to jest pewnie fakt że w AC ludzi jest więcej i tworzą anonimowy tłum, ale tworcy mogli by chociaż tych bardziej skonkretyzowanych ludzi (np sprzedawce, jakiegos rybaka czy cos) troche lepiej stworzyc i dać im realne zajęcia

grając w DD miałem wrażenie żyjącego tłumu (mimo że był mniejszy) , a w AC ludzie są tylko głupimi botami ktore w 99% nic konkretnego nie robią

i mowie o tym tylko dlatego bo twórcy chwalą sie od czasów jedynki jak to realnie stworzyli żyjące miasta. okazuje sie że inni potrafia to zrobić lepiej

 

 

mimo tego przydługiego marudzenia czekam na AC3 i chętnie pobiegam po okolicy, zwielką radością zobacze też zmiany pór roku (nie przypominam sobie żeby jakiś sanbox miał opcje że cały teren gry zmienia sie z letniego na zimowy, a to super sprawa)

podoba mi sie też różnorodność, od biegania po dziczy, przez bieganie po mieście po kierowanie sporym okrętem (mam nadzieje że to ostatnie nie będzie tylko jedną oskryptowaną misją)

Edytowane przez Yano
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

tym razem chyba dali wersje konsolową bo w bardzo wielu miejscach widac słabe textury i uproszczone modele, oraz malo naturalną animacje (jak sie spojrzy na detale- wilk lewituje, komuś stopa sie obraca dziwnie itp)

 

mimo wszystko powinno byc ciekawe, i fajnie wyglada zmiana pogody

Edytowane przez Yano
Gość Zaqair
Opublikowano

Na e3 przeciez o tym mowili. Nie powiem ci tylko czy na konfie ubi czy sony.ale na 99% sony. Nie okreslili co to bedzie ale ze bedzie

Opublikowano

Muzyka z trailerów AC Revelations:

http://www.youtube.com/watch?v=-SeyuHUhqDM

Warto posłuchać.

 

Prawda jest taka, że fabuła straciła swój impet przez te spin-offy. Cała ta aura tajemniczości, którą autorzy budowali w pierwszej i drugiej części została zniszczona. Po rozmowie z Minewrą w podziemiach Kaplicy Sykstyńskiej było już wiadomo jak potoczy się ta cała historia. AC III miał być jedynie zwieńczeniem dzieła bo wszystkie odpowiedzi już padły dużo wcześniej. Revelations opierało się na kilku morałach i graniu na uczuciach bo jeśli chodzi o główną oś fabularną to ta nie ruszyła się z miejsca. Gdyby nie multiplayer oceny leciałyby na łeb na szyję. Jest to chyba najbardziej nierówna seria gier ostatnich lat. Masa uproszczeń, przeplatana jest całą masą świetnych rozwiązań. Do tej pory wspinaczka na budynki robi ogromne wrażenie. Sam nie wiem co sądzić o AC III bo od 2 lat wiem jakie będzie zakończenie, więc trochę głupio będzie w to grać.

Opublikowano

Ubi inspiruje się systemem walki z Batmana i bardzo dobrze

 

Assassin’s Creed 3 creative director Alex Hutchinson believes Batman: Arkham Asylum‘s combat “raised the bar” in the industry, with the forthcoming Assassin’s Creed installment consequently having its fighting style altered.

In speaking with CVG, Hutchinson said that the former’s combat inspired the fighting in Assassin’s Creed 3:

Assassin’s Creed’s combat was always beautiful, but I wasn’t sure whether it was very tactical. I think it got away with it because it looked so good. But then games like Batman come along and raise the bar. I’ve tried to get our team to look at that system and think about why it works.

Hutchinson revealed that he was so inspired by Batman: Arkham Asylumthat he instructed the development team to cut some of the unnecessary components of Assassin’s Creed 3‘s combat mechanics:

[Arham Asylum] was one of the only fighting games that keeps things simple. No one admits it, but most people don’t understand nor attempt absolutely all the combination moves in a game like Devil May Cry. But in Arkham Asylum, because it was so simple, everyone could do all manner of things in combat. For once you could do all moves, and it showed that clarity and simplicity is powerful.

So I told the team, if you need to cut half the moves in Assassin’s Creed 3 then do it. And I wanted to get rid of the pointless things, like, why are we locking onto targets during combat?

 

 

http://www.playstationlifestyle.net/2012/08/17/assassins-creed-3-combat-inspired-by-batman-arkham-asylum/

Opublikowano

gdyby inni tak podchodzili to każdy w tekkenie mial by tylko kopa pod "X"

 

czyste (pipi)enie, podejzewam ze tych ruchów wcale tam nie bylo

pozatym na dotychczasowych filmikach walka wygladala dokladnie jak w poprzednich assynach a nie jak w batmanie

Opublikowano

To ja już wolę mieć mniej ruchów ale grę stanowiącą wyzwanie niż jednoprzyciskowego samograja z mnóstwem zagrań. Po chain-killach przedstawionych poraz pierwszy w Brotherhood nie używałem już praktycznie nic oprócz kontry. Potyczki stały się bardziej jakby minigrą niż pełnoprawnym elementem gameplayu.

Opublikowano

gdyby inni tak podchodzili to każdy w tekkenie mial by tylko kopa pod "X"

ale tam zawsze był ,jest i będzie kop lewa noga, bo od tego jest w końcu ten "X" LOL

Opublikowano

Przecież wiadomo, że system walki z Batmana nie jest specjalnie skomplikowany, poza tym Ubi nie twierdzi, że będzie on tak samo skonstruowany w kwestii animacji, tutaj bardziej chodzi o zapożyczenie pewnych elementów, bo przecież w Ac III oprócz samego używania pięści jest jeszcze masa broni, zarówno naszych jak i przeciwników, bo kto powiedział, że nie będzie można przechwytywać w walce broni wroga?

 

Co niektórzy chyba nie zrozumieli idei tej inspiracji Nietoperzem. Tutaj nie chodzi o całkowite przeniesienie mechanizmu walki z Arkham Asylum tylko o dodanie kilku fajnych sztuczek z Batmana i oczywiście wkomponowanie ich w całość. Bo czy nikt nie chciałby teraz pojedynkować się z kilkoma wrogami na raz, a nie z każdym po kolei?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...