Skocz do zawartości

Assassin's Creed 3


MYSZa7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra jak typy dalej będą stali i patrzyli jak morduję ich ziomali to ja mam to w (pipi)e.

Opublikowano (edytowane)

gdyby inni tak podchodzili to każdy w tekkenie mial by tylko kopa pod "X"

ale tam zawsze był ,jest i będzie kop lewa noga, bo od tego jest w końcu ten "X" LOL

 

napisałem "miał by TYLKO kop pod X"

wiele noobów nawala poprostu w X, wiec gdyby pod nich robić tekkena to wystarczylo by zabrac wszystkie ciosy i zostawić X, tak jak w assasynie sie upraszcza sprawe

 

swoja droga zawsze chwalili sie widowiskową walką i AI, i za kazdym razem gracze byli rozczarowani i mowili ze AI wcale nie istnieje a walka jest schematyczna, tym razem znowu sie chwalą że ma być lepiej ale na filmikach widac że dzieje sie to samo co zwykle, tylko doszeło wieszanie na drzewach i zamiast miecza jest tomahawk. w sumie to mi sie najbardziej nie podoba - w AC2 mozna bylo walczyc prawie wszystkim, mimo ze nie wszystkich broni dalo sie nosić przy pasie to byla różnorosnosc, a tutaj chyba chcą sie skupic tylko wokół tomahawka, czyli malo urozmaicenia

 

 

jak by co to nie hejtuje gry, tylko mowie ze walka ktorą zawsze obiecują cudowną zwykle wychodzi jednak schematycznym średniakim z wrogami czekającymi w kolejce, to może wkurzac przy 5 grze z tej serii

mam nadzieje ze pozostałe elementy bedą fajne, chociaz przyznam że po obczajeniu wielu materiałów moja podnieta bardzo sie zmniejszyła w porównaniu z tym co było po pierwszym filmiku

 

 

EDIT

jeszcze dodam że po zobaczeniu TLOU i MGS to AC3 wydaje sie mieć nędzną grafe :P

Edytowane przez Yano
Opublikowano

No strzelili ewidentnie kula w plot.

 

Swoja droga, nie wiem, skad ten zachwyt nad systemem walki w Batmanie, klepiesz jeden przycisk, a peleryniarz skacze od jednego do drugiego jak calineczka, klepiac ich bez wysilku.

 

Nawet, jesli w trojce system walki bedzie rozwinienciem poprzedniego systemu to mnie to pasi, walka w tej grze nie stanowi jakiegos meritum.

Opublikowano (edytowane)

nie stanowi meritum bo jest zbyt słaba :P ja np nie chwale walki w batmanie bo nawet nie gralem, marudze za to na walke w AC bo jest na co marudzic

problem jest taki że stoi sie w srodku i czeka na atak wroga zeby zrobic widowiskową kontre, i calkowice debilnie czeka ta kolejka ludzi zeby ich wymordowac jeden za drugim

assasin przecież jest zwinnym skurczybykiem, czemu nie dać mu konkretnych żwawych uników, i szybkich doskoków z atakiem? wtedy wrogowie nie musieli by stac i sie gapic tylko by atakowali wszyscy, a od naszych uników by zależało przetrwanie i odpłaceniem im żelazem

chodzi mi o uniki w stylu GOW, tylko bardziej realne, a nie takie mega szybkie i długie. ale uniki ktore pozwolą skoczyć na bok i uniknac ciosu, a zanim wrog sie ogarnie to doskoczyc do niego i wbić mu coś w plecy

 

to niewielka zmiana a juz by bylo ciekawiej, i wrogowie nie musieli by miec tego algorytmu czekania bo gracz nie byłby bezbronny, moglby odskoczyc zarowno od jednego jak i od trzech

Edytowane przez Yano
  • Minusik 1
Opublikowano

Bardzo prosta odpowiedź: byłoby za trudno.

 

AC jest mimo wszystko grą trochę casualową. Automatyczne wspinanie, automatyczna walka, praktycznie nie da się zginąć. To nie jest gra kierowana dla ludzi, których interesuje masterowanie. Tu chodzi o to, żeby wziąć pada i podziwiać widoki, efekciarskie zabójstwa i takie tam.

 

Jakby się tak zastanowić to nawet ten niby najważniejszy element w grze, czyli likwidowanie kolejnych celi, można przejść na pałę po prostu wpadając do jakiegoś obozu i siejąc pożogę. Kurczę, właśnie doszedłem do wniosku że cała ta seria jest jakaś głupia. Tylko co z tego, skoro za każdym nie mogę się oderwać od konsoli ;)

Opublikowano

Wiecie co mi sie niepodoba? Te cholerne niedorzecznosci jakie pakuja juz w tej grze. Co prawda nie znam fabuly, ale - raz mamy Connora miesznca rasowego ( gdzie w tamtych czasach dobrze wiemy jak traktowali mieszancow rasowych , czarnych ,czy rdzennych amerykanow), ktory uskutecznia partyzantke, poluje w lesie, biega z lukiem. Az tu nagle widzimy tego samego Connora ktory, uwaga, jest Glownym Komanderem ( komandorem?) na statku flagowym!Wiem ze to tylko gra, ale lubie jak tworcy trzymaja sie pewnych ram, a oni zlali realizm byle by bylo widowiskowo i fajnie. Troche imo lipa ;/ Np. mogli te sceny ze statkami zrobic jako retrospekcje w postaci opowiesci, ktora slyszy Connor i dowodca floty nie bylby Connor tylko jego ojciec.

Opublikowano (edytowane)

Ano takie życie, albo robisz realistyczną grę i schematyczną monotonną rozgrywkę, albo pozwalasz na pewne ustępstwa i dużo bardziej urozmaicasz gameplay. AC to przede wszystkim sandbox i im więcej tutaj zawartości tym teoretycznie lepiej.

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano

mogli poprostu nie robic z niego indianina, na co to komu?

 

 

mnie dziwi co innego, ktoś z PE po pokazie na jakichs targach pisał że mimo obaw to skakanie po drzewach jest płynne i realistyczne

najwyrazniej realizmem nazywaj powtarzające sie w nieskonczoność te same kształty drzew, w tym niektore tak niedorzeczne jak prosty pień ścięty na równo na wyokosci kilku metrów, w sam raz by na nim stanąć

  • Plusik 1
Gość Szprota
Opublikowano (edytowane)

Tak jak pisałem jakiś czas temu w statusie,że największe obawy co do AC3 mam czy gra nie będzie jeszcze bardziej uproszczona względem swoich poprzednikow. Obecnie ogrywam AC:R choć gra jest fajna to jest bardzo prosta...

 

Nie zmienia to faktu że czeka bardzo na AC3

Edytowane przez LionelPL
Opublikowano

Matko święta jak to wygląda, jak to działa! Nie spodziewałem się tego. Z gry którą może kiedyś sobie kupię najnowszy assasin ewoluował w must have ^ ^

Piękne jest to, że człowiek czuje, że kasa, która zarabia ubi, idzie w developing gry. Każdy Asasyn jest coraz większy, ciekawszy, bogatszy, lepszy. Nieustannie dodaje się masę nowych rzeczy. Ilość przeróżnych nawiązań, wplecenie postaci historycznych w fabułę, przeróżne notatki i informacje - tego jest masa i za to chce się wydać kasę na premierę. Czekam z niecierpliwością i liczę na konkretne rozwiązanie fabuły!

  • Plusik 1
Opublikowano

Matko święta jak to wygląda, jak to działa! Nie spodziewałem się tego. Z gry którą może kiedyś sobie kupię najnowszy assasin ewoluował w must have ^ ^

Piękne jest to, że człowiek czuje, że kasa, która zarabia ubi, idzie w developing gry. Każdy Asasyn jest coraz większy, ciekawszy, bogatszy, lepszy. Nieustannie dodaje się masę nowych rzeczy. Ilość przeróżnych nawiązań, wplecenie postaci historycznych w fabułę, przeróżne notatki i informacje - tego jest masa i za to chce się wydać kasę na premierę. Czekam z niecierpliwością i liczę na konkretne rozwiązanie fabuły!

...taa, a sztuczna inteligencja przeciwnikow podczas walki, dalej ssie jaja...

Opublikowano

Nie wiem jak się robi gify, ale ten moment gdzie Connor przykłada pistolet do szyi przeciwnika, obraca go w stronę drugiego przeciwnika i jednym strzałem zabija 2 żołnierzy zdecydowanie zasługuje na fapację.

 

Rozbudowa domku zawsze na + tak samo jak rekrutacja i rozwijanie swojej mini gildii. Nie rozumiem tylko tego momentu, w którym dev mówi o liberation. Chodzi o tego spin-offa na Vitę, czy o wydarzenia w grze?

 

Micha cieszy się też na widok jak Connor wymiata dwoma broniami naraz ;)

 

Zapowiada się najlepszy AC.

Opublikowano

Piękne jest to, że człowiek czuje, że kasa, która zarabia ubi, idzie w developing gry. Każdy Asasyn jest coraz większy, ciekawszy, bogatszy, lepszy. Nieustannie dodaje się masę nowych rzeczy. Ilość przeróżnych nawiązań, wplecenie postaci historycznych w fabułę, przeróżne notatki i informacje - tego jest masa i za to chce się wydać kasę na premierę. Czekam z niecierpliwością i liczę na konkretne rozwiązanie fabuły!

 

Pełna zgoda, nie raz pisałem, że Revelations to najlepsza część serii, bo jest tam po prostu wszystko poprawione względem poprzedniczek (no może faktycznie poza walką ale ona naprawdę nie jest najważniejsza w serii- to nie Batman). Widać Ubi wyciąga wnioski z niedociągnięć.

Opublikowano

Piękne jest to, że człowiek czuje, że kasa, która zarabia ubi, idzie w developing gry. Każdy Asasyn jest coraz większy, ciekawszy, bogatszy, lepszy. Nieustannie dodaje się masę nowych rzeczy. Ilość przeróżnych nawiązań, wplecenie postaci historycznych w fabułę, przeróżne notatki i informacje - tego jest masa i za to chce się wydać kasę na premierę. Czekam z niecierpliwością i liczę na konkretne rozwiązanie fabuły!

 

Pełna zgoda, nie raz pisałem, że Revelations to najlepsza część serii, bo jest tam po prostu wszystko poprawione względem poprzedniczek (no może faktycznie poza walką ale ona naprawdę nie jest najważniejsza w serii- to nie Batman). Widać Ubi wyciąga wnioski z niedociągnięć.

Ze co? Walka nie jest najwazniejsza? Sluchaj, moim zdaniem sam siebie oklamujesz. Walka w tej serii jest efektowna, ale to nieukrywajmy - najslabsze ogniwo w tej serii. I nie pisz ze nie jest najwazniejsza, bo nie wymyslali by tylu broni, ktorymi mozna wladac, nie wymyslali by finisherow i przede wszystkim stawiali by bardziej na skradankowe rozwiazania ( sa tam takie elementy ale moim zdaniem traktowane po macoszemu) Efektownosc walki w AC zabija jej techniczne rozwiazania w kwestii AI przeciwnikow. Nie byloby tak fajowo, w momencie kiedy asasyn "bawi" sie z jednym typem, dwoch pozostalych dziabnelo by go z obu stron czyms dlugim, a jeszcze trzeci z drugiej linii wywalil by do niego z czegos miotanego. A ja bym wolal zeby tak bylo, a asasyn w chwili ujawnienia, musialby palic wrotki, a nie stawac w szranki z calym plutonem...i wychodzac z tego calo.

Opublikowano

No to chyba musisz poczekać na inną grę, może na Hitmana. Tutaj główny bohater to zawsze super-hero, który bije się z 20 ziomkami naraz, a potem idzie sobie farbę na ciuszki w sklepie.

 

Taka konwencja. Jedyne co bym tu wprowadził to podwójne, potrójne countery patrz Batman: AC.

 

Aha, i jak najbardziej popieram twój pomysł. Też bym czegoś takiego chciał. Zresztą tego się spodziewałem po pierwszym trailerze pierwszego AC. No ale teraz już za późno na zmiany.

Opublikowano

Ze co? Walka nie jest najwazniejsza?

 

Oczywiście, że nie jest. I nie chce mi się wymieniać powodów, dla których cenie sobie tę serię, bo jest ich mnóstwo i na pewno nie jest tym powodem walka, przy której spędzasz znikomy czas podczas przechodzenia przygody.

 

A w multi w ogóle grałeś? (to tak w nawiasie) :)

Opublikowano (edytowane)

Ja w multi sporo pogralem ale w Brotherhood, bo w Revelations juz niewiele, jakos tak wyszlo. Multi na pewno ciekawe i inne. Mi sie osobiscie podobalo.

Edytowane przez BasteKSG
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...