wiki1993 539 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 Nie sądzę, obczaj stronę, którą Yano wrzucił do tematu o WD (http://dotconnexion.ubi.com), są tam informacje o wystawie, na którą dostał się Aiden Pierce w demie z E3, te dwa zdanka są dość wymowne: 'Leery, but hopeful. We shield society against those who would control them in the name of progress.' Wystawa jest pod patronatem Josepha Demarco, którego Pierce zabija pod koniec demka, dlatego jestem przekonany, że tym razem staniemy po stronie 'tych złych', przynajmniej grając Piercem (bo obecność innych bohaterów też jest raczej prawdopodobna, wnioskując po końcówce dema z konferencji Ubi). Zresztą, włamywanie się do sygnalizacji świetlnych, kamer itp. byłoby jeszcze w stylu Asasynów, wszak 'everything is permitted', ale już pobieranie danych o przechodniach to totalne przeciwieństwo tego, o co Asasyni walczyli. I te słowa z początku dema: 'You can't hide from me. I will find you and expose you to the world'... no nie, nie pasuje mi to do kogoś, kto walczy o wolność ludzkości Cytuj
estel 806 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 A nie rozkminiłeś, że może być do celu po trupach? Bardzo wątpię, żebyśmy grali jakimś psychopatą (a szkoda). Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Grafika jak w prawdziwym zyciu. 2 Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 (edytowane) Kazda czesc asasyna miala przynajmniej jeden niesamowity trailer: http://www.youtube.com/watch?v=G0lVqF_hxBs http://www.youtube.com/watch?v=a12e3iKzqlw http://www.youtube.com/watch?v=xCIYyOPGllQ Nie moge dodac trailera AC:R bo forumek sie bulwersuje =/ Na chwile obecna trojka ma same kwasy. Mam nadzieje,, ze tradycja bedzie kontynuowana i doczekamy sie czegos na podobnym poziomie Edytowane 8 lipca 2012 przez Ins Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 Oj, tak. Oj, tak. Natomiast do Brotherhooda i Revelations dodałbym oba Story Trailery, które uważam za genialne. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 Mi osobiście najbardziej podobają się te z licencjonowanymi utworami. Dobry montaż i dobra muzyka to dobre połączenie, może na Gamescom zobaczymy taki z ACIII. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 13 lipca 2012 Opublikowano 13 lipca 2012 Boston w HD i z komentarzem. 1 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 13 lipca 2012 Opublikowano 13 lipca 2012 Wczoraj przeczytałem wywiad z jakimś typem z Ubi który powiedział, że ma być ponad 30 gatunków zwierząt. Mój hajp na AC3 wzrósł tysiąckrotnie ;] Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 lipca 2012 Opublikowano 13 lipca 2012 (edytowane) filmik robi dobre wrażenie, nawet bardzo dobre, chęnie bym sobie pobiegał po takim fajnymi mieście jednak pewna bolączka istniejąca od czasu jedynki nadal jest aktualna - podczas walki wrogowie stoją i czekają na swoją kolej, naprawde słabo to wygląda. rozumiem że chcieli pokazać jak assasin widowiskowo wykonuje różne finishery itp, ale to że wrogowie w tym czasie stoją i sie gapią nie jest zbyt fajne no i pewna sprawa o ktorej wspomnial gość w filmiku i już od jedynki o tym była mowa - że tłum ma żyć swoim życiem, przyznam że grając w AC2 ktorą przeszedłem i mi sie podobała to jednak nie zauważyłem tego żyjącego tłumu, pamietam tylko kręcące sie bez celu pionki to już w takiej grze jak dragon's dogma (ktora jest świetna tak btw) mieszkańcy miasta wydają sie być bardziej realni i mają ludzkie zachowania, chodzą po mieście, wracają na noc do domów, zamykają na noc sklepy, rano wychodzą do swoich zajęć i można ich spotkać właśnie po drodze z domu do pracy. rano jedzą śniadanie, potem kręcą sie przy jakichś sprawach ktore załatwiają itp nie ma tak że pojawiają sie nagle na miejscach, jak sie przyjdzie gdzieś za wcześnie to danego npca nie ma, i widać dopiero jak przychodzi na swoje miejsce pracy czy innego zajęcia. pozatym prawie każdy NPC w mieście jest konkretnym człowiekiem ktory wykonuje konkretne czynności, a AC mamy setki klonów ktore poprostu kręcą sie po okolicy pewnym elementem tłumaczącym to jest pewnie fakt że w AC ludzi jest więcej i tworzą anonimowy tłum, ale tworcy mogli by chociaż tych bardziej skonkretyzowanych ludzi (np sprzedawce, jakiegos rybaka czy cos) troche lepiej stworzyc i dać im realne zajęcia grając w DD miałem wrażenie żyjącego tłumu (mimo że był mniejszy) , a w AC ludzie są tylko głupimi botami ktore w 99% nic konkretnego nie robią i mowie o tym tylko dlatego bo twórcy chwalą sie od czasów jedynki jak to realnie stworzyli żyjące miasta. okazuje sie że inni potrafia to zrobić lepiej mimo tego przydługiego marudzenia czekam na AC3 i chętnie pobiegam po okolicy, zwielką radością zobacze też zmiany pór roku (nie przypominam sobie żeby jakiś sanbox miał opcje że cały teren gry zmienia sie z letniego na zimowy, a to super sprawa) podoba mi sie też różnorodność, od biegania po dziczy, przez bieganie po mieście po kierowanie sporym okrętem (mam nadzieje że to ostatnie nie będzie tylko jedną oskryptowaną misją) Edytowane 13 lipca 2012 przez Yano Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) tym razem chyba dali wersje konsolową bo w bardzo wielu miejscach widac słabe textury i uproszczone modele, oraz malo naturalną animacje (jak sie spojrzy na detale- wilk lewituje, komuś stopa sie obraca dziwnie itp) mimo wszystko powinno byc ciekawe, i fajnie wyglada zmiana pogody Edytowane 2 sierpnia 2012 przez Yano Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Amazon twierdzi, że wersja na PS3 będzie miała ekskluzywną zawartość: http://www.amazon.co...44277982&sr=8-3 Jakaś dodatkowa misja czy coś w tym stylu. Miło Zawsze wolę coś takiego niż np. dodatkowe postacie do multi. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Ja bym wolał za to stałą ilość klatek bo po Brotherhood oraz ostatniej prezentacji silnika zaczyna się martwić właśnie o to. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 6 sierpnia 2012 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Na e3 przeciez o tym mowili. Nie powiem ci tylko czy na konfie ubi czy sony.ale na 99% sony. Nie okreslili co to bedzie ale ze bedzie Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 12 sierpnia 2012 Opublikowano 12 sierpnia 2012 Muzyka z trailerów AC Revelations: http://www.youtube.com/watch?v=-SeyuHUhqDM Warto posłuchać. Prawda jest taka, że fabuła straciła swój impet przez te spin-offy. Cała ta aura tajemniczości, którą autorzy budowali w pierwszej i drugiej części została zniszczona. Po rozmowie z Minewrą w podziemiach Kaplicy Sykstyńskiej było już wiadomo jak potoczy się ta cała historia. AC III miał być jedynie zwieńczeniem dzieła bo wszystkie odpowiedzi już padły dużo wcześniej. Revelations opierało się na kilku morałach i graniu na uczuciach bo jeśli chodzi o główną oś fabularną to ta nie ruszyła się z miejsca. Gdyby nie multiplayer oceny leciałyby na łeb na szyję. Jest to chyba najbardziej nierówna seria gier ostatnich lat. Masa uproszczeń, przeplatana jest całą masą świetnych rozwiązań. Do tej pory wspinaczka na budynki robi ogromne wrażenie. Sam nie wiem co sądzić o AC III bo od 2 lat wiem jakie będzie zakończenie, więc trochę głupio będzie w to grać. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Ubi inspiruje się systemem walki z Batmana i bardzo dobrze Assassin’s Creed 3 creative director Alex Hutchinson believes Batman: Arkham Asylum‘s combat “raised the bar” in the industry, with the forthcoming Assassin’s Creed installment consequently having its fighting style altered.In speaking with CVG, Hutchinson said that the former’s combat inspired the fighting in Assassin’s Creed 3: Assassin’s Creed’s combat was always beautiful, but I wasn’t sure whether it was very tactical. I think it got away with it because it looked so good. But then games like Batman come along and raise the bar. I’ve tried to get our team to look at that system and think about why it works. Hutchinson revealed that he was so inspired by Batman: Arkham Asylumthat he instructed the development team to cut some of the unnecessary components of Assassin’s Creed 3‘s combat mechanics: [Arham Asylum] was one of the only fighting games that keeps things simple. No one admits it, but most people don’t understand nor attempt absolutely all the combination moves in a game like Devil May Cry. But in Arkham Asylum, because it was so simple, everyone could do all manner of things in combat. For once you could do all moves, and it showed that clarity and simplicity is powerful. So I told the team, if you need to cut half the moves in Assassin’s Creed 3 then do it. And I wanted to get rid of the pointless things, like, why are we locking onto targets during combat? http://www.playstationlifestyle.net/2012/08/17/assassins-creed-3-combat-inspired-by-batman-arkham-asylum/ Cytuj
estel 806 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Aha. Usuneliśmy połowę ruchów z gry, ponieważ nie każdy mógł to ogarnąć. Ok. Brzmi super! Nie. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 gdyby inni tak podchodzili to każdy w tekkenie mial by tylko kopa pod "X" czyste (pipi)enie, podejzewam ze tych ruchów wcale tam nie bylo pozatym na dotychczasowych filmikach walka wygladala dokladnie jak w poprzednich assynach a nie jak w batmanie Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Opublikowano 25 sierpnia 2012 To ja już wolę mieć mniej ruchów ale grę stanowiącą wyzwanie niż jednoprzyciskowego samograja z mnóstwem zagrań. Po chain-killach przedstawionych poraz pierwszy w Brotherhood nie używałem już praktycznie nic oprócz kontry. Potyczki stały się bardziej jakby minigrą niż pełnoprawnym elementem gameplayu. Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Opublikowano 25 sierpnia 2012 No dobra, ale potyczki w AC nie są tak ważną częścią gry jak w Batmanie. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Opublikowano 25 sierpnia 2012 gdyby inni tak podchodzili to każdy w tekkenie mial by tylko kopa pod "X" ale tam zawsze był ,jest i będzie kop lewa noga, bo od tego jest w końcu ten "X" LOL Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Przecież wiadomo, że system walki z Batmana nie jest specjalnie skomplikowany, poza tym Ubi nie twierdzi, że będzie on tak samo skonstruowany w kwestii animacji, tutaj bardziej chodzi o zapożyczenie pewnych elementów, bo przecież w Ac III oprócz samego używania pięści jest jeszcze masa broni, zarówno naszych jak i przeciwników, bo kto powiedział, że nie będzie można przechwytywać w walce broni wroga? Co niektórzy chyba nie zrozumieli idei tej inspiracji Nietoperzem. Tutaj nie chodzi o całkowite przeniesienie mechanizmu walki z Arkham Asylum tylko o dodanie kilku fajnych sztuczek z Batmana i oczywiście wkomponowanie ich w całość. Bo czy nikt nie chciałby teraz pojedynkować się z kilkoma wrogami na raz, a nie z każdym po kolei? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.