Skocz do zawartości

Assassin's Creed 3


MYSZa7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi mi po glowie zamowienie edycji Join or Die. Najtaniej jest w Media Expert za 239, ale wzialbym z Empika za 249 bo mialbym odbior pod domem :)

 

Caly czas sie zastanawiam czy brac AC3, ale to by byl pierwszy Assassin's Creed, ktorego nie wzialbym na premiere... :D

Opublikowano

Ja tam preordera nie składam bo nic ciekawego nie dają. 31 wbijam na galerie i mam nadzieję że kupię ac3 za 200-219 w Empiku/Carrefourze/Media Expercie

Opublikowano (edytowane)

gra jest kurevsko łatwa

 

cały czas gracz jest prowadzony za rączkę, zrób to zrób tamto.

 

za każdym razem jak otwieramy drzwi to jest tutorial jak to robić, nie ma opcji żeby się zgubić, nie załapać o co chodzi nawet jakbym miał gre po chińsku.

 

walki to mam wrażenie, że łatwiejsze niż w poprzednich częściach. szkoda bo klimat jest kozacki, graficznie wiadomo wypas, fabuła jak narazie też bardzo ok.

Edytowane przez sosnaa
Opublikowano

A kiedy ta gra była trudna :)? Oprócz skopanego sterowania w poprzednich częściach (tutaj mam wrażenie jest lepiej), przez co często skakaliśmy dokładnie nie tam, gdzie chcieliśmy praktycznie nie dało się zginąć.

 

Boję się tylko, że AC3 wcale nie dostarczy nam zakończenia historii, a jedynie następnego odcinka niekończącej się trylogii trylogii składającej się z trylogii ;/.

Opublikowano (edytowane)

Mam wrazenie ze tylko ja jestem tutaj psychofanem Assassins creed :D Nie ma co sie zastanawiac, ciekaw jestem co oni za zakonczenie wymotali.

Ja wzialem Freedom edition z empiku mam nadzieje ze wysla w miare szybko i na premiere bedzie to w swieto trupow bym pogral :(

oj nie tylko ty. hehe. od zagrania w pierwszą część wyczekuje kolejnej, a po ukończeniu AC:R to normalnie nie wiedziałem co ze sobą zrobić by poznać dalszy ciąg przygód Desmonda. A im bliżej premiery to nie mam ochoty grać w nic innego i tak odpalam dziennie 5 gier i gram w nie po 5-10 min bo w głowie tylko nowy assassin. Mam nadzieje że sklep PPE mnie nie zawiedzie i dostanę grę przed dł. weekendem

Edytowane przez dApo
Opublikowano

też jestem fanem tej serii

 

jak oglądałem gameplaye z e3 jedynki to dla mnie stawał, w końcu gra w której nie ma ograniczeń i mogę wejść gdzie chcę.

 

na każdą kolejną część wyczekuję ale widać, że gra robiona jest dla kompletnych debili którzy nie potrafią sami pomyśleć tylko musza mieć wszystko wyłożone na tacy

Opublikowano

szczerze to nigdy nie przywiązywałem jakiejś szczególnej uwagi do poziomu trudności gdyż fabuła mnie tak wciągnęła że nie myślałem o tym, ale masz rację AI jest trochę zbyt głupie.

Opublikowano

E tam, imo ten sam poziom co poprzedniczki. Info o tej grze omijałem jak ognia i jestem zdziwiony

co to ziomkiem steruje i gdzie jest connor w stroju assassyna :D ubi trolluje jak kojima w MGS 2 xD? strasznie jestem ciekaw co się stanie, że bohatera zmienią, skąd on się weźmie w ogóle itd.

 

Grafika jest spoko, nowe elementy gameplayu spoko(chociaż po drzewach jeszcze nie dane mi było skakać). Sterowanie ssie pałke jak w poprzednich częściach i postac robi czesto co jej sie podoba, co mnie strasznie denerwuje i przez co czesto musze robic restart. AI nędzne jak zawsze, system walki prosty jak zawsze(beka z tego, że jak robimy kontre, to bohater paruje atak, GRA SIĘ ZATRZYMUJE i czeka chwile aż naciśniemy przycisk ataku XD)

...

no ale jako całość to ciężko się odciągnąć i gra sie zaje.biscie :D

Opublikowano

a żeby nie było

 

Assassins Creed 3 z mikrotransakcjami :o

 

W wielu grach, zdobywając kolejne poziomy, możemy odblokować z czasem różne przedmioty, ale jeśli nie poskąpimy grosza, możemy przyspieszyć ten proces. Ubisoft zamierza stosować ten system w swoich grach, poczynając od Assassin’s Creed III.

 

http://www.gram.pl/news_9wzhG,,3_Assassins_Creed_III_z_mikrotransakcjami.html

Opublikowano

E tam, imo ten sam poziom co poprzedniczki. Info o tej grze omijałem jak ognia i jestem zdziwiony

co to ziomkiem steruje i gdzie jest connor w stroju assassyna :D ubi trolluje jak kojima w MGS 2 xD? strasznie jestem ciekaw co się stanie, że bohatera zmienią, skąd on się weźmie w ogóle itd.

 

Grafika jest spoko, nowe elementy gameplayu spoko(chociaż po drzewach jeszcze nie dane mi było skakać). Sterowanie ssie pałke jak w poprzednich częściach i postac robi czesto co jej sie podoba, co mnie strasznie denerwuje i przez co czesto musze robic restart. AI nędzne jak zawsze, system walki prosty jak zawsze(beka z tego, że jak robimy kontre, to bohater paruje atak, GRA SIĘ ZATRZYMUJE i czeka chwile aż naciśniemy przycisk ataku XD)

...

no ale jako całość to ciężko się odciągnąć i gra sie zaje.biscie :D

 

 

Też (pipi) gram i cały czas mam takie WTF w myślach, o co tutaj chodzi :D? Ktoś się za dużo w MGS2 nagrał? Tam też trailery były preparowane :>

 

 

A tak ogólnie to na razie du,py nie urywa (zaczynam właśnie trzecią sekwencję DNA). Jest dobrze, choć w niektórych kwestiach mogłoby być lepiej. Walka jest dziwna, chaotyczna. Tak samo misje czasami, nie za bardzo wiadomo co się dzieje wokoło. Czasami też zbyt dużo dzieje się w ogóle bez naszej interakcji, jakby film oglądał. Czasami za naciśnięciem jednego przycisku dzieje się zbyt wiele, oj zbyt wiele (press X to awesome). Ciężko na razie oceniać, to zbyt wcześnie w trakcie gry. Zobaczymy jak to się rozwinie.

Opublikowano

Na multi jestem oczywiście chętny. Kto zakłada temat w dziale online? :)

Czemu tak nadajecie na sterowanie? Ja nie miałem z tym nigdy problemu, jest trochę nietypowe, ale bez hecy żeby jakieś restarty czy resety :)

Opublikowano

Jak Cię zaatakuje 10 typa i będziesz musiał w pierwszej kolejności zatłuc tego jednego wyznaczonego, to się przekonasz jakie to gó.wno jest nieintuicyjne. Skakanie też potrafi być wkurzające, ale to są wady, które zawsze były w tej serii. Jak Cie nie wkurzały kiedyś, to teraz też nie powinny.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie do grających. Czy zrobili prawdziwe skradanie, że można się poczuć jak prawdziwy, cichy zabójca? Wiem, że jest przyklejanie do ścian, lekkie kucnięcie do skradania, ale jak to ma się w praktyce? Czy można trochę planować ciche akcje? Bo w poprzednikach to była chyba największa żenada, assasyn z kijem w dupie nie mógł nawet kucnąć, nie mówiąc o przyklejeniu się do ścian czy osłon co dziś nawet FPSy już mają.

Edytowane przez Monac
Opublikowano (edytowane)

Nie, Gra jedynie udaje skradanie, mechanika totalnie pod nie nie pasuje. Nie ma co mowic o skrytosci, gdy wszedzie zapierdzielasz wyprostowany jak model na wybiegu. Dodali by te mechanike z Conviction i by bylo pysznie. Tutaj nie ma NIC pod skradanie. Bo chyba nie mowimy o buszowaniu w poziomkach, co? Dlatego nie ma mowy o wyszarpaniu w misjach pelnego stealtha. Dizel na benzynie nie pojezdzi, a samolot nie jest do plywania. Jesli chodzi o parkur, jest poprawa, dodali pare nowych ruchow, ktore mi sie podobaja, naprzyklad przeskakiwanie. czy przelatywanie nawet przez niewysokie przeszkody. Chodzenie po drzewach rządzi i daje duzo frajdy. Czuc malpiego skilla. I wcale nie jest tak, jak sie tutaj wypowiedzieli malkontenci, ze drzewa specjalnie sa tak nienaturalnie zrobione, zeby przypominaly tor wspimaczkowy - jest dobrze. Tylko czemu on to wszystko robi tak wolno? Nadal wolno biega, wolno sie wspina - to znaczy niezbyt plynnie, robi duzo przerw w ruchach, tak, jakby sie zastanawial, gdzie sie nastepnie ruszyc. Tak samo bylo w poprzednich, potem sie czlowiekowi juz nie chce po tych budynkach lazic. Troche usprawnili samo poruszanie sie, Bohater juz nie robi tego co mu sie zywnie podoba az w takim stopni, np nie zwskakuje w przeciwnym kierunku gdzie chcemy, czy nagle sam nie zeskakuje, nie zatrzymuje sie, jak to bylo w przypadku Ezia, chociaz zgrzyty nadal sie zdarzaja. Szpiedzy z Conviction sa tutaj o wiele plynniejsi. No ale coz, nie oczekujmy od Connora ponadludzkich umiejetnosci. Tak pozatym, gra zayebista. Grafika napewno jedna z ladniuejszych. Muzyka, zwroty akcji, wszystko wciąga jak sekta. Model walki napewno nie skillowy ani jakos specjalnie praktyczny, ale wyglada widowiskowo - indianiec czasami takie akcje odpierdzela, ze po wszystkim chce sie powiedziec, ze jego dziadkowie to maja na noc (zwlaszcza ta kaleka Altajir). Dochodzi jeszcze ten pistolet czy tam luk, no ale wiadomo, tak jak w dwojce, jest to tak zrobione (tj bronie strzelane), ze mogloby tego nie byc w ogole.

 

No i nie wspominam o prologu i za(pipi)istym zwrocie akcji po 3-4 godzinach grania. Jeden moment, a urywa chu ja u samej potylicy.

Edytowane przez komar737
Opublikowano

Za mało pograłem żeby się wypowiedzieć, ale co do kucania - postać sobie sama kuca w malutkich miejscach, gdzie krzaki jakieś do kolan rosną. Czyli w zasadzie jest to w 90% to samo co chowanie w stogu siana, tylko gęściej rozmieszczone. Może potem postać nauczy się kucać kiedy chce :D

Przyklejanie do ścian i możliwość gwizdania w tym momencie na pewno dodaj tutaj trochę możliwości, ale szczerze mówiąc, to raczej feeling jest taki jak w poprzedniczkach.

No i z takim beznadziejnym AI, to ciężko poczuć się kimkolwiek.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...