Skocz do zawartości

Dragon's Dogma


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

video preview na GT

http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-dragons-dogma/729336

 

kurna wszystko w tej grze jest za(pipi)iste, wielka, wymagająca, nagradzająca, mięsna, wielka, świetna!

 

gdyby miałą co-opa była by dla mnie idealna , ale z drugiej strony co-op często powoduje parcie do przodu i nie pozwala sie delektować grą i wygłupiac, więc w sumie może i samotne rpzechodzenie tez ma swoje plusy :P

znając capcom dadzą kiedyś DLC z coopem :P w sumie oprocz dodatkowej oplaty to fajne rozwiązanie, bo człowiek będzie juz zaznajomiony z grą i bedzie mogl wejsc na inny poziom wspolnego przechodzenia. a pierwsze przejścia będą samotne i beda pozwalały zagłebic sie na spokojnie w świat

Opublikowano

Szczerze mówiąc to chyba jeszcze żadna inna gra mnie tak nie kręciła żebym codzinnie wypatrywał jakiegoś newsa czy kolejnego filmiku. Wiem już napewno, że gra mi się spodoba. Mam wrażenie jakby była tworzona dla mnie. Nacisk położony zostaje dokładnie na te elementy, które mi się podobają czyli mięsista i efektowna walka, ciekawie zaprojektowani przeciwnicy, wymierny sposób rozwoju postaci, duży, otwarty świat, w dodatku swojsko wyglądający a nie grzyby na dwa metry. Fabuła pewnie nie będzie odkrywcza, ale to mi nie przeszkadza, bo raczej widzę w tym tytule tytuł do grania a nie śledzenia.

 

Naszło mnie jeszcze takie spostrzeżenie, że chyba powstaje idealny dla mnie kształt RPG. Wydaje mi się, że mógłby być idealny do "włożenia" w swiaty np. Władcy Pierscieni (byłby w końcu normalny rpg drużynowy) czy choćby (spokojnie) Wiedźmin (część fabuły książki opiera się na drużynie).

 

Gra, przynajmniej z tego co widziałem i czytałem, wydaje mi się idealnym kompromisem pomiędzy RPG a Action.

Opublikowano

filmik jak ktoś opowiada co mysli o grze, składa sie głownie z urywkow trailerów , ale kilku fragmentów nie widzialem jeszcze, a ogolnie wszystko jest tak zmontowane ze pokazane sa rózne fajne akcje

 

 

tymczasem jutro demo, troche sie "obawiam" że to bedzie zamknieta lokacja i jeden boss, np himera. i dostaniemy gotową przypakowaną postać (zeby graczy nie odrzucil poziom trudnosci) , takei coś nie pokaże esencji gry, czyli wielkiego świata itp. ale lepsze to niż nic

nie moge sie doczekać pełnej wersji, wiem że ją kupie :D

Opublikowano
Demo Dragon’s Dogma trafi do Xbox Live i PlayStation Network już 25 kwietnia. Będziemy mogli w nim przetestować dwa rodzaje postaci - wojownika oraz bohatera nastawionego na walkę łukiem i sztyletami. Fabularnie wersja demonstracyjna przedstawi wydarzenia z prologu.

 

Ciekawostką jest fakt, że stworzoną w demie postać będzie można przenieść do pełnej edycji produkcji, która pojawi się już w maju.

 

http://www.cdaction....m-tygodniu.html

Opublikowano

oooooooooooo za(pipi)iscie ze mozna stworzyc wlasna postac, ciekawe czy edytor bedzie taki sam jak w fullu czy okrojony, bo w fullu ma dawać taki ogrom mozliwosc jak chyba zaden inny

 

ale to swietna wiadomosc, i fajnie też że bedzie prolog, bo to pozwoli troszke wejsc w klimat gry, nie bedzie takie sztuczne jak rzucanie na jakiegoś losowego bossa ze srodka gry

 

kurna jeszcze bardziej nie moge sie doczekać :D

mam nadzieje że jutro w nocy będzie na amerykańskim PSS

Opublikowano

oooooooooooo za(pipi)iscie ze mozna stworzyc wlasna postac, ciekawe czy edytor bedzie taki sam jak w fullu czy okrojony, bo w fullu ma dawać taki ogrom mozliwosc jak chyba zaden inny

 

Skoro w demie będzie opcja zapisania stworzonej postaci i grania nią w fulu to nie ma opcji żeby edytor był okrojony.

Opublikowano (edytowane)

nie wiadomo co wymyślą , mam na mysli okrojenie w stylu że w demie 10 twarzy do wyboru a w fullu 50, w koncu jedną z tych 10 tez mozna przenieść do fulla wiec tu nie było by problemu żeby coś obciąć

 

swoja drogą ja pewnie i tak w fullu zrobie nową postać bo bardzo to lubie (robic nowe postacie i bawic sie z edytorami) a zwykle pierwsza postac jaka robie w takich grach ma jakies wady (wizualne i inne) wiec chetnie sie pobawie w demie a potem już nieco obcykany zrobie w fullu fajną postac :D

 

 

koeljny trailer, tym razem troche akcji, i troche spokojniejszych sytuacji typu gadanie w mieście

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=33rCd3QkRc4

 

 

dawno sie tak nie napalałem

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

ja właśnie też tu wszedlem żeby to powiedzieć, przed chwilą zaczałem sciągać :D

 

 

ogralem na szybko demo bo msuze wychodzic, postacie robilem 40 min :D sporo jest opcji

 

w demie sa 2 misje, jedna to prolog a druga to walka z gryfem na polanie

ogolnie gra jest super, tylko gralem w pośpiechu bo msuze wyjsc z domu :/ nie moglem sie nacieszyc

 

2 zauważalne problemy to że kamera czasem sie gubi przy duzych wrogach (jak sie obok nich stoi to kamera potrafi pokazywac zblizenie na ich ciało tak ze nic nie widac)

i drugi to pop-up , np drzewa w oddali wyraznie rpzeskakują z lepszego modelu na gorszy itp

ale te wady to bzdety przy tak świetnej grze, nie moge sie doczekac wieczora kiedy pogram wiecej

 

system walki jest super, mięsne ciosy, czuć ich moc, ale tez trzeba sie nauczyć, w piwerwszej chwili troszke mozna sie pogubic w klawiszologii (nie dlatego że jest zła, tylko dlatego ze sporo guzików i ich kombinacji jest wykorzystnae)

 

 

tylko UWAGA:

prolog gramy typowym ludzikiem z trailerów, tym zwykłym bez customizacji , jest on wojownikiem

 

a misje z gryfem gramy postacią stworzoną przez siebie tylko uwaga - nie da sie wybrac klasy postaci, nasza postać jest łucznikiem, a nasz pawn wojownikiem z wielkim mieczem! uważajcie na to przy tworzeniu postaci

bo ja zrobilem krasnoluda ktory miał być wojem a okazalo sie że to łucznik i glupio wyglada;p jeszcze gorzej wygląda pawn - bo zrobilem go na maga - malutkiego zgarbionego dziadyge , a tymczasem okazalo sie ze biega z 2 ręcznym mieczem ;p

wieczorem ebde musial zrobic je od nowa

Edytowane przez Yano
Opublikowano

pograłem troche więcej i jest świetnie!

co prawda nadal kamera potrafi sie zgubić i wlecieć w ciało duzego wroga, ale jedyny minus jaki znalazłem

 

cala reszta jest super, walka jest swietnie zrobiona, czuć moc ciosów , jest naprawde świenie:D

 

a jak troche dłużej powalczyłem z gryfem to zaczeło sie ścieminiać i najpierw byl klimatyczny zachód słońca a potem.. zrobilo sie praktycznie całkowicie ciemno! naprawde ogormna różnica pomiedzy dniem a nocą, zupelnie co innego niż noc w innych grach

tak naprawde mialem farta ze zabilem go zaraz po zapadnieciu zmroku bo po ciemku praktycznie nie mial bym szans , moglby latać i skakac na mnie a ja bym mogl sie tylko domyślać co sie dzieje

 

 

jeszcze na koniec -to nie wada gry tylko wada dema: dostajemy typa na 20 lvlu, z roznymi skillami itp, to powoduje że można sie pogubić i zniechęcić, pozatym 2 misje wyrwane z konstkestu nie pokazują kwientesencji gry - czyli eksploracji, poszukiwania wrogów , rzeczy, questów, rozwoju postaci itp, zwlaszcza ze zostajemy wrzuceni do 20 levelowca bez kontroli nad jego rozwojem

 

nie moge sie doczekac by stworzyc postac i zacząć gre od zera, powoli ucząc sie wszystkiego, znajdujac sprzet, ucząc sie skilli! FUCK YEAH

Opublikowano

Jak dla mnie największym mankamentem są 2 czarne pasy na górze i na dole. Przy tym zalewie różnych tabelek na ekranie, często nic nie widać. Trochę słabizna, mogli by to rozciągnąć.

Opublikowano

O ile walka z gryfem mi sie w miare podobala tak walka w prologu to jakis koszmar byl, z tymi 3 przydupasami w zamknietych pomieszczeniach byl taki chaos ze az zal dupe sciska. Dodatkowo, animacje to jakis chory zart (npc nie raz zacinal mi sie o tekstury i teleportowal w miejscu) grafika jest strasznie slaba co nieudolnie maskuje zreszta ten paskudny blur oraz framerate jest bardzo niestabilny. Kupic kupie, ale wersje X360 cobym mial demo residenta i nie poczul sie zle ze kupuje sredniaka za pelna cene (czego nie mam w zwyczaju). Bardzo sie zawiodlem, liczylem na finezyjny gameplay rodem z Dark Souls z ogromnym swiatem oraz epickimi bataliami a dostane conajwyzej ogromny swiat ze srednim gameplayem i strasznie chaotyczna walka (pierwsza rzecz jaka zrobie po odpaleniu gry to zrzuce w przepasc 2 osoby z druzyny bo nie bede wiedzial co sie na ekranie dzieje jak 4 ziomkow zrobi gang rape na biednych gremlinach z ta koszmarna animacja, 1 wystarczy w zupelnosci).

Opublikowano

dokładnie, ten framerate strasznie odpycha :( W takiej grze jest on po prostu ważny i psuje efekt. Nie podoba mi się również pokazanie na ekranie funkcji danego przycisku ala AC. Głupie to. I te wszystkie napisy na ekranie, hud etc zajmują za dużo miejsca na ekranie :P

Opublikowano

Rozumiem, ze mowiac o braku plynnosci macie na mysli wersje dema na PS3, prawda?W zasadzie nie powinienem o to pytac, wszak jestesmy w sekcji forum poswieconej konsoli Sony. Ja tylko dodam od siebie, ze wczoraj dosc intensywnie ogralem demko na xboxie i moge autorytatywnie stwierdzic, ze framerate byl absolutnie bez zarzutu.Nic sie nie czkalo ani zacinalo. Na wszelakie zaciachy jestem bardzo mocno wyczulony. Nienawidze tego.Jedynie dawal osobie znac lekki tearing ekranu. Za moment zainstaluje wersje na PS3 i sprawdze co i jak...

Opublikowano (edytowane)

a ja nie zauwazalem zednego zwolnienia animacji, ani nawet chaosu, jedynie kamere wpadającą w ciało gryfa (czasami)

nie zauwazylem nawet czxarnych pasków na gorze i na dole, może był ale nie zwrocilem uwagi

 

podejzewam też ze to demo to może byc dosyc stary build bo ten fragment z gryfem i robieniem postaci to juz ponad pol roku temu japonczycy na targach ogrywali

 

 

a może japonskie demo w ktore gralem działa lepiej ? wlasnie sciagam europejskie żeby porównać

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Pograłem w demko i zwolnień animacji nie uświadczyłem. Chaos i kamera owszem momentami wkurzają, sterowania trzeba się będzie nauczyć, sprawdzić inne ustawienia. Generalnie przyjemnie się gra. Mam tylko dwa zastrzeżenia. Noc jest ciemna jak to noc i nic nie widzę. Dziękuję za zmienne pory, wolę 24h dzień. Druga sprawa to złapanie gryfa. Nosz k jego mać, ileż ja się naużerałem żeby się do niego przyczepić. Myślałem że to będzie prostsze. Grę biorę jak wyjdzie, tyle że na klocka bo demo RE6 kusi. Ale graficznie i technicznie nie mam żadnych zastrzeżeń do wersji PS3.

Opublikowano

Ja nie mam zielonego pojęcia Yano jak ty czujesz mięsistość ciosów w DD :P

 

Anyłej zawiodłem się maksymalnie oczywiście po demie. Kompletnie wszystko mi nie leży począwszy of grafiki, machania drewnianym mieczem, chaosie i chyba jednym z najgorszych HUD-ów ostatnimi czasy. Ale napaćkanie tego jest na ekranie - SIC.

 

Jeszcze odnośnie wspomnianej sile ciosów etc, wczoraj ograłem demko NG3. Tam to CZUĆ, że tniemy "prawdziwe mięso" i że katujemy przeciwników (mniam). Natomiast w DD to "pykanie drewnianym mieczem". Nie wiem demo ostudziło mój zapał do gry w 90% może kiedyś ogram fulla. Możeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Opublikowano

Czy tak bardzo ludziom przeszkadzały materie i turowy system walki rodem z FFVII? Nie ma już kompletnie jap. rpg, wszystko na modłę zachodnią.

Nic w tej grze nie ma magicznego, siepanka bez polotu.

Chce materie i tury i już...

Opublikowano (edytowane)

Obecnie gram w Wieśka 2 n klocku, odpaliłem demo DD, po 15 min wyłączyłem z uśmiechem politowania, kojarzyło mi się zarówno wizualnie jak pod względem mechaniki z takim slasherem LotR jakoś z 2006 r...

Edytowane przez balon1984

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...