Sqtr78 1 038 Opublikowano 16 kwietnia 2012 Opublikowano 16 kwietnia 2012 (edytowane) ogladam od poczatku na gametrailers, caly czas graja, bedzie dobrze 3 godziny nonstop Edytowane 16 kwietnia 2012 przez Sqtr78 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 video preview na GT http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-dragons-dogma/729336 kurna wszystko w tej grze jest za(pipi)iste, wielka, wymagająca, nagradzająca, mięsna, wielka, świetna! gdyby miałą co-opa była by dla mnie idealna , ale z drugiej strony co-op często powoduje parcie do przodu i nie pozwala sie delektować grą i wygłupiac, więc w sumie może i samotne rpzechodzenie tez ma swoje plusy znając capcom dadzą kiedyś DLC z coopem w sumie oprocz dodatkowej oplaty to fajne rozwiązanie, bo człowiek będzie juz zaznajomiony z grą i bedzie mogl wejsc na inny poziom wspolnego przechodzenia. a pierwsze przejścia będą samotne i beda pozwalały zagłebic sie na spokojnie w świat Cytuj
dawdi17 57 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Szczerze mówiąc to chyba jeszcze żadna inna gra mnie tak nie kręciła żebym codzinnie wypatrywał jakiegoś newsa czy kolejnego filmiku. Wiem już napewno, że gra mi się spodoba. Mam wrażenie jakby była tworzona dla mnie. Nacisk położony zostaje dokładnie na te elementy, które mi się podobają czyli mięsista i efektowna walka, ciekawie zaprojektowani przeciwnicy, wymierny sposób rozwoju postaci, duży, otwarty świat, w dodatku swojsko wyglądający a nie grzyby na dwa metry. Fabuła pewnie nie będzie odkrywcza, ale to mi nie przeszkadza, bo raczej widzę w tym tytule tytuł do grania a nie śledzenia. Naszło mnie jeszcze takie spostrzeżenie, że chyba powstaje idealny dla mnie kształt RPG. Wydaje mi się, że mógłby być idealny do "włożenia" w swiaty np. Władcy Pierscieni (byłby w końcu normalny rpg drużynowy) czy choćby (spokojnie) Wiedźmin (część fabuły książki opiera się na drużynie). Gra, przynajmniej z tego co widziałem i czytałem, wydaje mi się idealnym kompromisem pomiędzy RPG a Action. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 filmik jak ktoś opowiada co mysli o grze, składa sie głownie z urywkow trailerów , ale kilku fragmentów nie widzialem jeszcze, a ogolnie wszystko jest tak zmontowane ze pokazane sa rózne fajne akcje tymczasem jutro demo, troche sie "obawiam" że to bedzie zamknieta lokacja i jeden boss, np himera. i dostaniemy gotową przypakowaną postać (zeby graczy nie odrzucil poziom trudnosci) , takei coś nie pokaże esencji gry, czyli wielkiego świata itp. ale lepsze to niż nic nie moge sie doczekać pełnej wersji, wiem że ją kupie Cytuj
drk2 7 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Demo Dragon’s Dogma trafi do Xbox Live i PlayStation Network już 25 kwietnia. Będziemy mogli w nim przetestować dwa rodzaje postaci - wojownika oraz bohatera nastawionego na walkę łukiem i sztyletami. Fabularnie wersja demonstracyjna przedstawi wydarzenia z prologu. Ciekawostką jest fakt, że stworzoną w demie postać będzie można przenieść do pełnej edycji produkcji, która pojawi się już w maju. http://www.cdaction....m-tygodniu.html Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 oooooooooooo za(pipi)iscie ze mozna stworzyc wlasna postac, ciekawe czy edytor bedzie taki sam jak w fullu czy okrojony, bo w fullu ma dawać taki ogrom mozliwosc jak chyba zaden inny ale to swietna wiadomosc, i fajnie też że bedzie prolog, bo to pozwoli troszke wejsc w klimat gry, nie bedzie takie sztuczne jak rzucanie na jakiegoś losowego bossa ze srodka gry kurna jeszcze bardziej nie moge sie doczekać mam nadzieje że jutro w nocy będzie na amerykańskim PSS Cytuj
drk2 7 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 oooooooooooo za(pipi)iscie ze mozna stworzyc wlasna postac, ciekawe czy edytor bedzie taki sam jak w fullu czy okrojony, bo w fullu ma dawać taki ogrom mozliwosc jak chyba zaden inny Skoro w demie będzie opcja zapisania stworzonej postaci i grania nią w fulu to nie ma opcji żeby edytor był okrojony. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 (edytowane) nie wiadomo co wymyślą , mam na mysli okrojenie w stylu że w demie 10 twarzy do wyboru a w fullu 50, w koncu jedną z tych 10 tez mozna przenieść do fulla wiec tu nie było by problemu żeby coś obciąć swoja drogą ja pewnie i tak w fullu zrobie nową postać bo bardzo to lubie (robic nowe postacie i bawic sie z edytorami) a zwykle pierwsza postac jaka robie w takich grach ma jakies wady (wizualne i inne) wiec chetnie sie pobawie w demie a potem już nieco obcykany zrobie w fullu fajną postac koeljny trailer, tym razem troche akcji, i troche spokojniejszych sytuacji typu gadanie w mieście http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=33rCd3QkRc4 dawno sie tak nie napalałem Edytowane 24 kwietnia 2012 przez Yano Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Jeśli ktoś ma ciśnienie i nie straszne mu japońskie krzaczki to na PSN JP jest do ściągnięcia demo (po angielsku). Zajmuje 1715 MB. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 (edytowane) ja właśnie też tu wszedlem żeby to powiedzieć, przed chwilą zaczałem sciągać ogralem na szybko demo bo msuze wychodzic, postacie robilem 40 min sporo jest opcji w demie sa 2 misje, jedna to prolog a druga to walka z gryfem na polanie ogolnie gra jest super, tylko gralem w pośpiechu bo msuze wyjsc z domu nie moglem sie nacieszyc 2 zauważalne problemy to że kamera czasem sie gubi przy duzych wrogach (jak sie obok nich stoi to kamera potrafi pokazywac zblizenie na ich ciało tak ze nic nie widac) i drugi to pop-up , np drzewa w oddali wyraznie rpzeskakują z lepszego modelu na gorszy itp ale te wady to bzdety przy tak świetnej grze, nie moge sie doczekac wieczora kiedy pogram wiecej system walki jest super, mięsne ciosy, czuć ich moc, ale tez trzeba sie nauczyć, w piwerwszej chwili troszke mozna sie pogubic w klawiszologii (nie dlatego że jest zła, tylko dlatego ze sporo guzików i ich kombinacji jest wykorzystnae) tylko UWAGA: prolog gramy typowym ludzikiem z trailerów, tym zwykłym bez customizacji , jest on wojownikiem a misje z gryfem gramy postacią stworzoną przez siebie tylko uwaga - nie da sie wybrac klasy postaci, nasza postać jest łucznikiem, a nasz pawn wojownikiem z wielkim mieczem! uważajcie na to przy tworzeniu postaci bo ja zrobilem krasnoluda ktory miał być wojem a okazalo sie że to łucznik i glupio wyglada;p jeszcze gorzej wygląda pawn - bo zrobilem go na maga - malutkiego zgarbionego dziadyge , a tymczasem okazalo sie ze biega z 2 ręcznym mieczem ;p wieczorem ebde musial zrobic je od nowa Edytowane 24 kwietnia 2012 przez Yano Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Demo juz jest na US PSN, wystarczy w wyszukiwarce dogma wpisac, bo w zakladce Demos jeszcze sie nie pojawilo. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 pograłem troche więcej i jest świetnie! co prawda nadal kamera potrafi sie zgubić i wlecieć w ciało duzego wroga, ale jedyny minus jaki znalazłem cala reszta jest super, walka jest swietnie zrobiona, czuć moc ciosów , jest naprawde świenie:D a jak troche dłużej powalczyłem z gryfem to zaczeło sie ścieminiać i najpierw byl klimatyczny zachód słońca a potem.. zrobilo sie praktycznie całkowicie ciemno! naprawde ogormna różnica pomiedzy dniem a nocą, zupelnie co innego niż noc w innych grach tak naprawde mialem farta ze zabilem go zaraz po zapadnieciu zmroku bo po ciemku praktycznie nie mial bym szans , moglby latać i skakac na mnie a ja bym mogl sie tylko domyślać co sie dzieje jeszcze na koniec -to nie wada gry tylko wada dema: dostajemy typa na 20 lvlu, z roznymi skillami itp, to powoduje że można sie pogubić i zniechęcić, pozatym 2 misje wyrwane z konstkestu nie pokazują kwientesencji gry - czyli eksploracji, poszukiwania wrogów , rzeczy, questów, rozwoju postaci itp, zwlaszcza ze zostajemy wrzuceni do 20 levelowca bez kontroli nad jego rozwojem nie moge sie doczekac by stworzyc postac i zacząć gre od zera, powoli ucząc sie wszystkiego, znajdujac sprzet, ucząc sie skilli! FUCK YEAH Cytuj
Gość kaz_ Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Jak dla mnie największym mankamentem są 2 czarne pasy na górze i na dole. Przy tym zalewie różnych tabelek na ekranie, często nic nie widać. Trochę słabizna, mogli by to rozciągnąć. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 O ile walka z gryfem mi sie w miare podobala tak walka w prologu to jakis koszmar byl, z tymi 3 przydupasami w zamknietych pomieszczeniach byl taki chaos ze az zal dupe sciska. Dodatkowo, animacje to jakis chory zart (npc nie raz zacinal mi sie o tekstury i teleportowal w miejscu) grafika jest strasznie slaba co nieudolnie maskuje zreszta ten paskudny blur oraz framerate jest bardzo niestabilny. Kupic kupie, ale wersje X360 cobym mial demo residenta i nie poczul sie zle ze kupuje sredniaka za pelna cene (czego nie mam w zwyczaju). Bardzo sie zawiodlem, liczylem na finezyjny gameplay rodem z Dark Souls z ogromnym swiatem oraz epickimi bataliami a dostane conajwyzej ogromny swiat ze srednim gameplayem i strasznie chaotyczna walka (pierwsza rzecz jaka zrobie po odpaleniu gry to zrzuce w przepasc 2 osoby z druzyny bo nie bede wiedzial co sie na ekranie dzieje jak 4 ziomkow zrobi gang rape na biednych gremlinach z ta koszmarna animacja, 1 wystarczy w zupelnosci). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Co jak co ale framrate w tej grze to kupa Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 dokładnie, ten framerate strasznie odpycha W takiej grze jest on po prostu ważny i psuje efekt. Nie podoba mi się również pokazanie na ekranie funkcji danego przycisku ala AC. Głupie to. I te wszystkie napisy na ekranie, hud etc zajmują za dużo miejsca na ekranie Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Rozumiem, ze mowiac o braku plynnosci macie na mysli wersje dema na PS3, prawda?W zasadzie nie powinienem o to pytac, wszak jestesmy w sekcji forum poswieconej konsoli Sony. Ja tylko dodam od siebie, ze wczoraj dosc intensywnie ogralem demko na xboxie i moge autorytatywnie stwierdzic, ze framerate byl absolutnie bez zarzutu.Nic sie nie czkalo ani zacinalo. Na wszelakie zaciachy jestem bardzo mocno wyczulony. Nienawidze tego.Jedynie dawal osobie znac lekki tearing ekranu. Za moment zainstaluje wersje na PS3 i sprawdze co i jak... Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 (edytowane) a ja nie zauwazalem zednego zwolnienia animacji, ani nawet chaosu, jedynie kamere wpadającą w ciało gryfa (czasami) nie zauwazylem nawet czxarnych pasków na gorze i na dole, może był ale nie zwrocilem uwagi podejzewam też ze to demo to może byc dosyc stary build bo ten fragment z gryfem i robieniem postaci to juz ponad pol roku temu japonczycy na targach ogrywali a może japonskie demo w ktore gralem działa lepiej ? wlasnie sciagam europejskie żeby porównać Edytowane 25 kwietnia 2012 przez Yano Cytuj
aux 3 807 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Pograłem w demko i zwolnień animacji nie uświadczyłem. Chaos i kamera owszem momentami wkurzają, sterowania trzeba się będzie nauczyć, sprawdzić inne ustawienia. Generalnie przyjemnie się gra. Mam tylko dwa zastrzeżenia. Noc jest ciemna jak to noc i nic nie widzę. Dziękuję za zmienne pory, wolę 24h dzień. Druga sprawa to złapanie gryfa. Nosz k jego mać, ileż ja się naużerałem żeby się do niego przyczepić. Myślałem że to będzie prostsze. Grę biorę jak wyjdzie, tyle że na klocka bo demo RE6 kusi. Ale graficznie i technicznie nie mam żadnych zastrzeżeń do wersji PS3. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 kwietnia 2012 Opublikowano 26 kwietnia 2012 kolejny filmik, dużo gdania po japonsku (z napsiami) , i różne fajne fragmenty gameplayu Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 27 kwietnia 2012 Opublikowano 27 kwietnia 2012 Ja nie mam zielonego pojęcia Yano jak ty czujesz mięsistość ciosów w DD Anyłej zawiodłem się maksymalnie oczywiście po demie. Kompletnie wszystko mi nie leży począwszy of grafiki, machania drewnianym mieczem, chaosie i chyba jednym z najgorszych HUD-ów ostatnimi czasy. Ale napaćkanie tego jest na ekranie - SIC. Jeszcze odnośnie wspomnianej sile ciosów etc, wczoraj ograłem demko NG3. Tam to CZUĆ, że tniemy "prawdziwe mięso" i że katujemy przeciwników (mniam). Natomiast w DD to "pykanie drewnianym mieczem". Nie wiem demo ostudziło mój zapał do gry w 90% może kiedyś ogram fulla. Możeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 27 kwietnia 2012 Opublikowano 27 kwietnia 2012 Czy tak bardzo ludziom przeszkadzały materie i turowy system walki rodem z FFVII? Nie ma już kompletnie jap. rpg, wszystko na modłę zachodnią. Nic w tej grze nie ma magicznego, siepanka bez polotu. Chce materie i tury i już... Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 27 kwietnia 2012 Opublikowano 27 kwietnia 2012 (edytowane) Obecnie gram w Wieśka 2 n klocku, odpaliłem demo DD, po 15 min wyłączyłem z uśmiechem politowania, kojarzyło mi się zarówno wizualnie jak pod względem mechaniki z takim slasherem LotR jakoś z 2006 r... Edytowane 28 kwietnia 2012 przez balon1984 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 27 kwietnia 2012 Opublikowano 27 kwietnia 2012 napaćkanie tego jest na ekranie - SIC. Zanim drugi raz cos takiego napiszesz to najpierw sprawdz opcje w Menu. W Dragon`s Dogma mozesz wylaczyc niemal caly HUD... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.