Skocz do zawartości

Dragon's Dogma


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no i zrobilem to, zaczynam gre od nowa! juz wzialem new game i stary save poszedl sie (pipi)ac ....

nie do konca bo przegralem go na pendrive i sprawdzialem czy dziala, tzn zgralem na pena, pogralem chwilke i zrobilem save w grze. potem wylaczylem i przegrałem z pendriva znowu na konsole i odpaliłem gre, i był ten save co trzeba czyli ten zanim "pogralem chwile"

czyli teraz jak wgram z powrotem tego z pena to odzyskam postac (oczywiscie zanim to zrobie zgram nową postac na innego pena)

troszke (pipi)ania ale wyglada na to ze dziala i bede mogl sie nacieszyć mysitc knightem :D

 

 

to nie to ze mi sie znudzila stara postac, ja poprostu mam faze zeby zaczynac gre od nowa roznymi postaciami i przejsc ją dopiero ta ktora mi sie spodoba najbardziej :D (w kazdej grze gdzie sa klasy postaci)

co prawda dd jest troche wyjątkiem bo ta pierwsza "testowa" gra trwala 45 godizn :D

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Dzisiaj wymaksowałem mojego pawna i wpadło trofeum. Nie wiem jakimi czarami zapełnić mu sloty. Mój pawn to mag, a ja gram assassinem. Czy ktoś mógłby mi podpowiedziec co mam wrzucić mojemu pionkowi, bo nie grałem tą klasą i nie mam pojęcia.

@YanoPL, powiedz mi czy zmieniałeś parametry pawna. Bo coś kiedyś wpominałeś o dziadku z fortecy, u którego można to załatwić.

Opublikowano

sa 2 metody na zmienieni 2 rodzajow paramterów

 

wygląd - (swoj i pawna) mozna zmienic u fryziera w stolicy (pewnie wiesz) ale tylko glowe. a jak chcesz zmienic calkowicie wyglad (nawet płeć) to w pierwszym obozie obok wioski rybackiej (tam gdzie byla 1 duza walka) obok riftstona stoi dziadek ktory sprzedaje itemy do zmiany postaci, mozna kubic farmy do włosów i do ciała i oczu (np zielone, niebieskie, czerwone i inne dziwne), i mozna kupic "art of meramorphosis" ktory własnie pozwala na całkowita zmiane wyglądów (opcja zmiany pojawia sie w menu glownym)

 

zachowanie pawna - jedna metoda to "chair of wisdom" , krzesła ktore są porozrzucane po świecie, jedno jest chyba w gildii pawnow w stolicy (na dole), inne w małym obozie niedaleko wyjścia z kopalni-skórtu (obok jeziora), i jeszcze ze 2 inne widzialem ale nie pamietam, siada sie na tym krzesle z pawnem i gada zmieniajac mu rozne preferencje. inna możliwość to ten sam dziadek co wyzej opisalem - oprocz itemow do zmiany wyglądu sprzedaje napoje zmieniajace osobowosc pawna, sa to rzeczy w stylu "pawn atakuje bez wzgledu na wszystko" albo "pawn dba bezpeiczenstwo pana za wszelka cene" , albo "pawn zbiera itemy jak wariat" (grałem z takim jednym - caly czas wybijal sie na przod i otwieral skrzynie i wszystko podnosil, serio widac roznice bylo, troche to wkurzalo ;p), albo "pawne w pierwszej koeljnosci wspomaga team" , itp , na przykaldzie zbieractwa pokazalem ze te napoje serio maja duzy wplyw, i widac roznice w zachowaniu pawna (np atak lub obrona za wszelka cene)

 

 

 

 

a co do maga to moge powiedzieć jakich magów najchetniej wybierałem do swojego teamu

- wysokie leczenie (wiadomo)

- wysokie leczenie przypadłosci (bardzo przydatne, pawn odrazu leczy wszelkie statusy)

- fire lub holly affinity (wysoka wiersja nasycania) - te 2 rodzaje nasycenia najczesciej sie przydają, a holy jest suuuper we wszelkich katakumbach

 

druga trójka to juz nie jest taka oczywista, zaznacze co ja bym wybral i dopisze inne mozliwosci

- czar ofensywny, np ściana ognia (high commension), nie polecam zbytnio czarów lodu niestety, mało kto jest na nie podatny (wiem bo gralem magiem i sprawdzalem je na wrogach i niewiele efektu bylo najczesciej)

- spellscreen (czar ktory zwieksza statsy)

 

ostatni slot to juz wedle uznania

- dodatkowy czar ofensywny z innej kategorii, np high igle, albo high brodtile (błyskawicowy bicz) , ewentualnie coś z lodu ale to rzadko sie przyda

- dodatkowe nasycenie, np jesli wybrales fire to dac jeszcze holy, ale to raczej zbędne, polecam nasycenie zmieniać w zależnosci od lokacji , normalnie raczej ogień, a jak idziesz do miejsca z zombi/szkieletami/duchami, to bać holy

- jakis czar narzucajacy status wrogom - oślepienie, spowolnienie, wyciszenie (dobre na magów, ale ich jest malo wiec bierz tylko jak do nich idziesz)

 

w sumie mag ma dosyc prosty wybór, to co napisalem wyzej to jest spoko mag wspomagająco-leczacy

jeśli jakimś sposobem chcesz maga atakującego to poprostu wrzucaj wiecej czarow ofensywnych, ale to raczej polecał bym wziąc wtedy sorcerera a nie maga

a u soercerea to masz wielki wybor i tylko 6 slotów, wszelakie deszcze emteorytów, tordnada, trzesienie ziemi, sciany ognia, lodowe kolce, narzucanie statusów (np petryfikacja), zabijanie jednym ciosem (nie wiem czy pawn by tego uzywal)

sorcerer ma mase super czarów, tylko gdybys go bral to musisz chronić pawna w czasie rzucania, bo lepsze czary rzucaja sie z 10-12 sekund

 

 

 

a ja gralem wczoraj do 5 rano :P zupełnie inna gra , najpierw bylem fajterem, po dojsciu do miasta zmienialem na mistic knighta, jeszcze prawie nim nie gralem, ale juz widze jak ogromne są różnice w stylu gry i walki zaleznie od klasy, to jest swietne!!

juz sie rozpisalem wyzej, reszte o swoim nowym opwoeim potem, bo ide grać :D

tylko dodam że zrobilem z niego rudego krasnoluda :D ale chyba bede musial go przemodelowac potem bo przez swoj wzrost jest dosyc lekki i ma slaby udźwig, nie uniesie wlasnego sprzetu. a na pawna zrobilem sobie sporego murzyńskiego czarownika voodoo :D bedzie to mag wspomagający taki jak opisalem powyzej

Opublikowano (edytowane)

Ubiłem smoka w queście "Ambush", za którego wpada achivement. Traz leje hydre (quest na tablicy w wiosce rybackiej), gdzie bardzo przydaje się ogień ponieważ po odcięciu łba trzeba przysmażyć szyję co by nowa głowa nie odrosła. Jedna z bardziej wymagających walk.

Mój archmage pawn ma ulepszone affinity fire i holy, high seismic (dość słabe), najmocniejsze tornado i ten fire wybuch. Jednak ciężko ku jest coś wycastować, prwnie za sprawą ustawienia jakie wybrałem typowo pod supporta. Będę musiał zmienić mu zachowanie na jakieś bardziej brawurowe.

Btw archmage nie ma żadnych skilli leczących, prawda? Nie mogłem żadnego znaleźć temu biegam z arcymagiem, magiem i 2h warkiem.

Edytowane przez Tien
Opublikowano

archmag nie moze leczyc, chyba co najzywej moze zdejmować statusy

 

ja troche sie rozwijam mistic knightem, i wdze juz pewne fajne sprawy, ma on czar ktory stawia na ziemi pole siłowe ktore odbija wrogow, dzieki temu moża ochronić archmaga podczas castowania, bardzo przydatne

 

w ogole MK ma duzo fajnych czarów a mało slotow, i trzeba sie decydowac, jeszcze trudniejsza decyzja niz mialem archmagiem, bo np na broń są skila atakujące poprostu - rozne rodzaje machania bronią, ale są tez czary w stylu wlasnie tego co wyzej napsialem, i tych czarow jest z 5 w sumie, i machania bronią tez z 5 , a sloty tylko 3, trudna decyzja :P

Opublikowano

Tak właśnie się czaiłem na DD, ale odpuściłem ze względu na straszny plastik bijący z trailerów/gameplayów, jednak po przeczytaniu tego tematu jestem pewien, że jak tylko będę miał trochę czasu to łykam i znikam ze świata ;)

 

Szczególnie podobają mi się czary. We wszystkich grach, jeżeli jest taki wybór, gram magami, a tutaj opcja przywoływania tornad czy meteorów jest po prostu epicka.

 

Miód.

Opublikowano (edytowane)

Meteory są efektowne, ale mało przydatne. Jedynym atutem tego czaru jest to, że po castnięciu można się ruszać przy spadających meteorach. Jednak cast time jest długi i meteory mogą nie trafić w to co chcemy bardzo często. Magiem nie gram, ale z tego co widziałem u mojego maga/arcymaga najlepszym czarem z długim czasem ładowania jest najlepsza wersja tornada, albo wybuch ognia. Ewentualnie można trzęsienie ziemi. Najlepiej grać z 2x najmocniejszy czar, 2x słaby (lecz szybki cast) i 2x enchant na broń- najlepiej fire i holy. Trochę czary ice zawodzą, bo nie widziałem jeszcze jakiś konkretnych stworów uczulonych na ten element. Sulfur Sauriany chyba jedynie.

Teraz jestem przed ostateczną walką (btw czerwony smok nie jest ostatni), 52 lvl. Jednak nadal questów sporo i chce je zaliczyć przed końcem. Niestety żadnej statuetki jeszcze nie dostałem/znalazłem, jednak po dobiciu 50 lvl fajne nowe itemy się pojawiają w sklepie. Dodam jeszcze, że po trzęsieniu ziemi i przemodelowaniu rynku w stolicy INN jest teraz w gildii pawn'ów gdyby ktoś szukał.

Edytowane przez Tien
Opublikowano (edytowane)

nie spoileruj tak z tą koncówką ;p

 

a co do deszczu meteorów to wcale nie ejst taki zły, na okolo 8 spadających meteorów zwykle jednak ze 3 trafią i potrafią zabarać duzy kawał paska wielkich wrogów, a jak sie je spusci na gromade małych to tez wiekszosc sie wybije

ja sam gralem arcymagiem i mam lepsze pojęcie, bo pawny rzeczywiscie nie zawsze tak dobrze przycelują, ale jak ja osobiscie waliłem to była moc, zwłaszcza jak sie np cyklop albo ktoś inny przewróci na glebe i jest torche czasu wolnego , wtedy podbiegam mu pod dupe i ładuje meteory, wtedy mam praktycznie pewnosc bezposredniego trafienia conajmniej 2 metoeirami, ale czesto wiecej trafia, zreszta nawet te kilka zabieraja z 60% paska

 

ulepszone tornage też jest mega kozackie, najczesciej go używam jeszcze zanim zacznie sie walka, zakradam sie do wrogów i z daleka wale tornado, ma ono mniejszy rozrzut niż meteory ale wciąga do siebie lekkich wrogow nawet z pewnej odległosci i praktycznie wszystkich mobków zabija jak wciągnie

 

tylko ja nie "marnowalem" slota na nasycenie , wynajmowalem pawny ktore nasycały mi broń, ja mialem pełny zestaw mocnych czarów, + nekromacje, calkiem fajnei sie rpzydaje gdy ładujemy kolejny czar to czaszki "odganiają" wrogów i nie pozwalają im podejść

 

egzekucja tez ma spory potencjał, ale raczej gdy jest ulepszona i jak sie wali z zaskoczenia , zwłaszcza dobra na śpiącego golema , bo on dla maga jest bardzo ciężkim wrogiem bo jego słabe punkty są odporne praktycznie calkowicie na czary, a egzekucja może go zabić zanim sie obudzi

 

 

no i estel - jesli lubisz magów to tutaj sie niezle zabawisz, nie ma ograniczenia maną i szukaniem butelek, poprostu odczekujesz aż stamina powróci (albo zjadasz coś) i mozesz walić znowu, oczywiscie ponad 10 sekundowe czasy castingu najsilniejszych czarów utrudniają nieco sprawe, ale też spokojnie mozna sie nauczyc strategicznego podejścia

 

 

 

ja sie przyznam że teraz jak gram od nowa mistic knightem to zdziwilem sie jaką ma moc, taki niepozorny czar magic canon, powoduje postawienie na ziemi magicznej kuli w którą można walić a ona wypluwa pociski naprowadzane na wrogów, brzmi niepozornie, ale po ulepszeniu kula po każdym ciosie wypluwa 3 pociski.... a tych kul można postawic 4 na raz! jedna na drugiej! wiec walimi 4 razy pod rząd kule, i napieprzamy w nią bronią a ona z wielką prędkoscią (szybkosc machania mieczem) wypluwa za każdym razem 12 pocisków! to wrecz jak karabin maszynowy! swietny na rozwalanie grupek wrogów, ale co lepsze dziala nawet na dużych wrogow, kulki wcale nie sa takie słabe, i bardzo szybko zżera też życie np cyklopa, ze 2 takie zestawy po 4 kule i napieprzanie = cyklopowi zostaje resztka życia O_o

a co jeszcze lepsze te kule i pociski podlegają nasyceniu, wiec majac bron nasyconą elementem moża walić kulkami ognia, albo lodu, albo innymi, co jeszcze zwieksza ich skuteczność

a to nawet nie jest najsilniejszy czar MK, najsilniejszych jeszcze nie odblokowałem

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

hehe mam nadzieje ze sie przyda, robie go na supporta, czyli lecznicze czary itp, akurat teraz osobiscie mialem sie kręcić w okolicach trupów wiec dalem mu nasycenei holy, ale ooglnie czesciej ma chodzic z fire affinity

 

nie pamietam co on teraz nosi na głowie ale ostatnio nosił worek, jesli tak to zdejmij mu go na chwile i zobacz jaki ma kolor skóry i oczy :D

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Żaden spoiler. Zapewniam, że będziesz zaskoczony obrotami spraw. Właśnie nie wiedziałem co necromancy daje, dzięki za info. Mi się podoba czar, kiedy kula światła zamienia się w pociski i leci na monstra super speedem, zajefajny czar.

Opublikowano

necromany powoduje ze na okolo castera latają czaszki (najpierw 3 po rozwinieciu pewnie wiecej) i te czaszki samoczeynnie atakują wrogow ktorzy podejdą, dolatują do nich i wywalają w powietrze przy okazji zadając nizeły dmg (w przypadku mobów), to chyba jedyny czar obronny maga ktory moze rzucić przed castowanie dlugiego zaklęcia

 

oczywiscie mistic knight lepsze ma mozliwosci obrony siebie i innych

Opublikowano (edytowane)

W obozie uchodźców w gran soren, zaraz przy polu jest możliwość siedzenia przy ognisku z naszym pawnem. Ucinamy sobie z nim pogawędke zmieniając mu paterny zachowania.

Edytowane przez Tien
Opublikowano

Ukończyłem grę na 55LV i jadę dalej. W New Game+ można kupić kryształy do teleportacji. Rozstawiamy je i mamy mozliwość szybkich podróży. Są do nabycia u Black Cat w Gran Soren.

Nadal gram assassinem, zmieniłem tylko płeć pawna. Teraz mam laseczkę ;) . Poziom doświadczenia, skille i ekwipunek, są dostępne w nowej grze.

Teraz robię wszystkie questy i powoli idę do platynki.

Opublikowano (edytowane)

Te kryształy można było znaleźć za pierwszym podejściem do gry. Znalazłem jeden bodajże. Przydatna sprawa. Fajnie, że gear itd przechodzi na new game+. Dzisiaj skończyłem też, z tym, że na 54 lvl'u, tylko sporo ominąłem (tak mi się wydaje przynajmniej). Chociaż hydre ubiłem w podziemiach fortu, który na początku odbiłem, ale wejście do komnaty były zamknięte. Trzeba było wziąć quest z tablicy żeby móc się tam dostać. Myśle nad następną klasą. Typowy tank, albo łucznik, się zobaczy. W new game + są mocniejsze monstra domniemam, tak?

 

 

Edytowane przez Tien
Opublikowano (edytowane)

z tego co wiem to na newgame+ są nie tylko mocniejsze ale i inne potwory, np zamiast wilkow są hellhoundy , a zombiaki są kamienne

 

 

 

nikt nie daje fotek to ja zapodam moja nowa postac

 

przed zmianami był krasnolud

2hrmiyx.jpg

281r1vt.jpg

 

 

a po zmianach spory byczek (nie widac tego aż tak bo mag też jest wysoki)

fc6u0l.jpg

 

 

a tutaj efekty czaru o ktorym mowilem, 12 kulek naprowadzanych wylatuje przy każdym ciosie w 4 postawione jedna an drugiej kule "magic canon", a naprawde szybko mozna w nie uderzać

 

EDITTTTTT ii dodam jeszcze że nie tylko moje ataki moga powodowac wypluwanie kulek, atakich towarzyszy a nawet czary też mają wpływ, wiec tak naprawde to może walić tak masakrycznie czesto aż sie włacza slow motion :P animacja wyraznie zwalnia kiedy wystrzeliwuja dziesiątki kulek jednoczesnie w 0,5 sekundowym odstepie

24erpmp.jpg

 

 

EDITTTT222222222222222222222222

o szit, jest jeszcze atak fullmoon slash (ulepszony compas slash) ktory ma w sobie 2 ciosy, ale co ważne każdy cios potrafi wielokrotnie trafić , co powoeduje że waląc kule tym atakiem nawet jedna kulka wyrzuca z 10-12 popciskow, jak sie postawi 4 kule to teroetycznie nawet 40 pocisków może wylatywac, tyle że wtedy konsola nie wyrabia i serio wszystko mocno spowalnia xD

 

 

 

 

 

w ogole podoba mi sie ze za 2 podejsciem nie wszystko jest takie samo, np zdobylem juz złotego idola bo bardzo sie staralem zeby to zrobić, ale za to zapomnialem o babce-sprzedawczyni i nie eskortowalem jej, co prawda dotarła do stolicy sama, ale nei wiem czy teraz bede mogl jej pomóc z otwarciem sklepu, czy bedzie sie kręcila jako wolny strzelec

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

raczej nie nazwal bym tego brakiem balansu, mysle ze kazdy ma jakies mocarne skille, ja grajac sorcererem bylem mega zadowolony z siły czarów, teraz jestem zadzowolony z mistica, ale pare osob gralo tu assasynem i tez mowili ze super sie gra :>

 

 

pawny mają do wyboru tylko 6 klas, pozostałe 3, czyli klasy łączone są zarezerwowane dla gracza

 

i mistic rzeczywiscie jest fajnym wspomagaczem, może np dodać sobie do tarczy pole siłowe ktore broni przed wszystkim atakującym z naprzeciwka w obrębie 3 metrów na okolo postaci, wiec moze zasłaniac innych przed niebezpieczesntwem

ma też countery i czary w stylu - przejmowania na blok wrogich atakow i zamieniania ich w życie albo odbijania ich jako atak

 

chociaz ja osobiscie niewiele blokuje, bo ten opisany wyzej magic canon radzi sobie swietnie i rzadko sie wdaje w walke z bliska, świetnie tez działają pola siłowe kładzone na ziemi ktore odbijają i atakują wrogów, super sobie radzą zwlaszcza w wąskich pomieszczeniach, wgorowie nie maja szans przez to przejsc, a i damage jest znaczący

 

łatwiej mi sie gra mistikiem tak naprawde, chociaz sorcerer tez kopal dupe czarami, tylko musial byc ostrożniejszy

 

swoja droga mistic moze tez używać laski maga, a wiec używać jego czarów , chociaz ja poszedlem calkowicie w miecz/buławe

 

a co do tankowania to fighter i warrior spoko moga spelniac ta role, czyli role wielkiego byka ktory przyjmuje ciosy na twarz i nie zdycha (fighter chyba lepszy nawet bo tarcza moze sobie poblokowac, warrior z bronia 2H raczej bardziej atakuje niż tankuje, ale jest odporny więc też dosyc trudno go zabic)

w ogole pawny nie są głupie i malo kiedy umieraja , chyba ze czlowiek sie zapędzi na tereny zamieszkane przez mobki o wiele silniejsze od drużyny, albo trafi na jakiegos bossa w stylu smoka, wtedy każdy musi uważać

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

W new game + są mocniejsze monstra domniemam, tak?

Ja mam wrażenie ze poziom w ogóle się nie zmienił. W NG+ leci się jak przez masło. Dzisiaj pobiegałem po mapie i białe wilki, bandyci, gobliny, golemy, jaszczury, harpie i lwy, były na poziomie z poprzedniej gry. Nawet exp leci identyczny :( .

Dla mnie jest stanowczo za łatwo. Nie biorę już pomocników, bo nie ma sensu. Latam tylko z pawnem.

Edytowane przez anarom_pl
Opublikowano

coś masz nie tak, wycztalem gdzieś w necie ze na prawiwym new game+ nie tylko exp jest lepszy, potwory trudniejsze ale dochodza nowi wrogowie ktorych nie było wcale normalnie ...

Opublikowano

Yano, po ubiciu czerwonego smoka na mapach pojawiają się hellhoundy, kamienni undead'zi i succubusy. Też więcej wyvern i smoków lata, golemów, Sulfur/Geo Sauriany etc. Nie zdziwiłbym się, gdyby były od początku przy new game+, ale za nowe to one nie są, bo w normalnej grze też się pojawiają.

Opublikowano (edytowane)

Na początku new game+ nie ma tych przeciwników. Jest dokładnie jak w poprzedniej grze. Przeciwnicy są tak samo silni i leci z nich taki sam exp. Obleciałem kawał mapy i nowych przeciwników nie widziałem. Dzisiaj z moim pawnem rzuciliśmy się na smoka w lesie i pasek życia spadał mu jak szalony. Padł szybko, także silniejszy na pewno nie był. Jeżeli ktoś jedzie na new game+, niech się wypowie.

Edytowane przez anarom_pl
Opublikowano (edytowane)

hmm to moze zle cos przeczytalem, ale jeszcze widizalem wzmiane o jakimś "godsbane" czy cos, i ze trzeba tego użyć na sobie, nie wiem czy to macie ;p

Edytowane przez Yano

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...