Skocz do zawartości

Dragon's Dogma


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niestety nie, forgery to wytwór twórczości "kowala"

 

chyba duplikując przedmiot w black cat dostaniesz wlasnie forgery tego itemu, czyli kopie, nie wiem czy to zalicza bo ja uzylem innej metody

w domu z black cat na 2 pietrze jest skrzynia, i tam mozna dostac forgery wakestone'a (trzeba wejsc po dachach przez okno, item jest losowy wiec zapisz wczesniej)

to forgery nie dziala jak prawidzy wakestone, bo wlasnie jest kopią

wiec podejzewam ze kopie zrobione przez goscia tez dadzą trophy, chyba ze juz kopiowales i nie dostałeś nic. ja nie kopiowalem niczego narazie

Opublikowano

Powiedzcie mi czy swojego Pawna można leczyć za pomocą itemów czy on sam się będzie leczyć ? Jak to działa bo biegam z taka jedna fajną laską ale ciągle ma niepełny pasek życia i nie wiem co zrobić aby napełnić nie licząc przespania się z nią ;)

Opublikowano (edytowane)

pawny zwykle biegaja z polowa życia ;p

 

sa 2 sposoby na leczenie - czar leczniczy, ale on tylko uzdawaia "szarą część" paska

itemy licznicze - butelki i jedzenie, leczą całość

 

pierwszy sposob moze leczyc pawny, a drugi sposob troche trudniej, ale jak pawn ma malo zycia, tak że pasek ejst juz czerwony i dasz mu przedmiot leczniczy to zwykle odrazu go zjada i sie leczy, ale jak maja okolo polowe to sie nie leczą (chyba że rzucają czar)

 

warto mieć pomagiera maga z czarem leczniczym, bardzo sie przydaje (moze to byc wynajęty pawn a nie twoj)

 

 

ale nie martw sie zbytnio , jak pawn zdechnie to leży i czeka na pomoc, wystarczy podbiec i go podnieść, wtedy odzyskuje odrazu polowe zycia. trzeba naprawde dłuuugo zostawić go leżącego żeby umarł całkowicie i zniknął

 

swoją drogą jak wynajęty pawn umrze calkowicie to znika (potem go można wynając znowu)

a ciekawe co sie dzieje jak nasz prywatny pawn umrze, czy sie odradza np w rift stone i mozna go wziac znowu, czy może można sobie zrobić nowego

to by byl ciekawy sposób jak ktoś już nie ma możliwosci zmiany wyglądu a jest niezadowolony z porpzedniego , z drugiej strony malo oplacalny bo trzeba by od nowa rozwijać

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Zacząłem grę na new game+. gra się prosto, bo ma się przedmioty z gry poprzedniej. Również można grać wymaksowaną postacią z naszego pierwszego przejscia, w moim przypadku fighter na 3x vocation i assassin na max skill. Dragonforged daggery i tarcza, pare itemków mocnych. Postanowiłem jednak iść w inna stronę przekształcając mojego Tiena z assassina na Mistic Knight'a. Powiem, ze klasa jest wręcz fantastyczna. Nakupiłem oręża od weaponsmitha na level 56 i choć kosztowało bombe i gra się super łatwo, to jednak nadal masa frajdy. Mistic Knight jest superancki. Staffa olalem, biegam z 1h buławą i wielką, magiczną tarczą na plecach. Trochę nie ogarniałem czarów defensywnych rzucanych shieldem, ale jak się wyuczy co i jak, to zabawy jest co nie miara. Co do pawna to nadal jest sorcererem, już jakoś się przywyczaiłem tak do niego. Trochę mnie denerwuje, że mało castuje mocnych ofensywnych czarów i mota się pod nogami większych potworów zamiast stać daleko i lepić magią. Są jakieś konkretne ustawienia pawna żeby ten czarował z daleka?

Edytowane przez Tien
Opublikowano (edytowane)

nie wiem jak ustawienia na stanie z daleka, ale myśle że sa takie ktore zwiekszają szanse na dobre czary, moj mag ma ustawione full wspomaganie, i rzeczywiscie wspomaga. ale wynajałem jakiegos sorcerera to co chwile walił meteory i fulumination (najsilniejsze czary jakie mial)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Od dzisiaj gram i ja :) Oto moj Arisen w niedwuznacznej pozycji :D Naprawde swietna gra!

b8k1h.jpg

 

Bede mial pare pytan do tych co graja dluzej, ale to juz jutro, znaczy sie za dnia :P

Opublikowano (edytowane)

chciałem kolejny raz powiedzieć jak wielkie znaczenie ma element w grze

jak wczesniej pisalem czar mistica - magic cannon jest dosyc mocarny, i wystzreliwane jak z karabinu pociski potrafia duzo zrobic.

jeszcze wiecej z elementem

przykład: po wyjsciu z kopalni mamy jezioro i maly obóz , zaraz za nimi w lesie jest drake (alo wyrm, nie wiem) , i jek podlazłem do niego i wpakowalem mu serie z magic canona bez nasycenia lub z nasyceniem ogniowym to zabralem mu ledwo 1 cm paska po sporej ilosci pociskow jakie go trafily.

za to gdy nasyciłem broń lodem i zacząłęm walic lodowymi pociskami to zjechalem mu bardzo szybko 70% paska, a niedlugo potem zjadlem 3,5 paska (z 6), niestety potem sie wkurzyl i wszystkich wybil a mnie oślepił i też w koncu zabil bo skonczylo mi sie jedzenie.

tak czy siak - walka nie byla latwa ale byla ogromna roznica pomiedzy waleniem go ogniem a waleniem lodem, przy nasyceniu lodem wyraznei bylo widac jak życie mu schodzi, bez lodu pasek schodzil po 1 pixelu na wiele trafien

 

warto dobierać element do wroga, mimo że nie zawsze jest to łatwe (nie biegamy zwykle z 5 elementami pod ręką, a nawet jesli to nie zawsze wiadomo kto na co jest słaby, chociaz w tym temacie warto sluchac porad pawnow)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Magic cannon wymiata. Osobiście biegam z tym skillem (ulepszonym na max ofc) i dwoma Sigilami. Ten pierwszy Sigil, ktory chroni mnie i part przed wejsciem do "kółka" zadając obrażenia (nie pamietam dokładnej nazwy) i Sigil of Vortex, który przyciąga wszystkich do siebie. Oba sigile tworzą świetne combo.

Opublikowano

no wlasnie podobno fajne combo ale ja chciałem mieć jakiś skill do broni do nawalania, wiec zrezygnowalem z vortexa (przynajmniej narazie) , chociaz to naprawde musi dawac fajne efekty

swoją droga byłem zdziwiony że ten ochronno-atakujacy sigil dobrze sie tez sprawdza na dużych wrogow, potrafi ich przewrocic albo poprostu sporo dmg zadać , myslaem ze to bedzie mialo sens tylko na małe mobki

 

w ogole mistic jest kozacki

 

jedyne co to troche zawodzi skill z 8 kropek - bardzo podobny do seism sorcerera , czyli wyrzucanie z ziemi "gejzerów" ziemi, tylko że w porównaniu do czaru sorca to ten mistica ma dosyc mały zasięg i niespecjalnie wielki dmg, a bardzo ładuje sie prawie tak dlugo jak silniejsza wersja sorca, wiec w sumie bardziej sie opyla uzywac sigila kilka razy zamiast raz ten czar, chociaż moze ulepszony bedzie sensowny, w sumie moge sie też mylic bo uzylerm go tylko kilka razy w dodatku na drake'u i jakos niewiele mu zrobilem

Opublikowano (edytowane)

Ta, dokładnie. Też się zawiodłem. Łatwo przerywalny czar, długi cast a zasięg to jakiś żart. Zupełnie nieprzydatny czar. Jakie skille na tarczy masz Yano? Ja ten skill co healuje przy bloku, fire riposte i ten czar co powieksza rozmiar shielda (daje taką aure). Niestety nie pamiętam dokładnych nazw, konkrety podam jak z pracy wrócę. Nazbierałem trochę screenów, ktore też niedługo ogarne.

Edytowane przez Tien
Opublikowano

ja na tarczy mam

-nasycenie ogniem (niestety strasznie krotko trwa, o wiele krocej niż nasycanie przez maga)

-holy shield czyli to pole siłowe (mozna blokowac chyba wszystkie ataki nim, napewno wszelaki ataki cyklopa calkowicie sie blokuja, podejzewam że ogień drake'ow tez

-oraz wydłużenie broni, ale to w sumie malo mi sie przydaje bo wiekszosc czasu zywam magic canona i sigila

 

czekam na 9 kropke , bo podobno wtedy pojawia sie super czar do tarczy - wytrzeliwanie naprowadzanych promieni, podobno mocne i skuteczne

 

a co do leczenia w tarczy to na kim tego uzywasz? bo ja chcialem wyprobowac tego skilla i poszedlem do jaszczurek obok miasta, dałem sie walnąć a potem tylko blokowalem zeby zobaczyć ile leczy, to nie dość że stanie z blokiem bylo stratą czasu (zanim padł jakiś cios to pawny zabily wiekszosc jaszczurek) pozatym jak już zablokowalem to przywrocilo mi z 1 pixel paska, co bylo zupelnie nieoplacalne. zakladam że jak sie zablokuje ciosy cyklopa to można wiecej odzyskac? wtedy to mialo by sens

bardzo podobnie z tym czarem ktory odbija dmg nagromadzony w bloku - gdy blokujemy jakichs leszczy to dmg wytworzony tarczą jest znikomy, może mialo by to sens brzy blokowaniu dużych wrogow. bede musial to wyprobowac

 

ogolnie to jeszcze nie rozpracowalem zbytnio tarczy, canon i sigil są tak dobre że niespecjalnie potrzeba jakiegoś innego wspomagacza ;)

Opublikowano (edytowane)

po pierwszym dniu gra przerosla moje oczekiwania, zobaczymy co bedzie dalej.... system pawnów sprawuje sie o wiele lepiej niz sie spodziewalem, a jak walilem pickaxem w skale czy gatherowalem klode na ziemi to przyszly kolejne skojarzenia z MH z czego zem jest rad w chuuj :D

 

ps: ofkors nastawiam sie na postac z dwurecznym GS :D :D

Edytowane przez =PiT=
Opublikowano (edytowane)

Hmmm, chyba da się łowić ryby, bo z tego co obczaiłem, to jest przynęta. Teraz tylko wędkę znaleźć.

Yano to wydłużenie broni też mam, ulepszone nawet. Jednak słabe to, bo pomimo tego, że leje z większej (choć nie aż tak wielkiej) odległości i zadaje większe obrażenia (ulepszona wersja), to czas ładowania i "zakładania" oraz długość trwania czaru sprawia, że nie opłaca się go używać. Mam też ulepszonego enchanta na tarcze demon coś tam ;) całkiem ok, nic specjalnego jednak.

Yano z jakim orężem biegasz? Osobiście mam gear ze sklepu z 56 lvlu, nowych rzeczy nie widziałem (taz mam jakoś 64) więc wątpie, że coś więcej się pojawi. Czeka mnie tylko dragonforge po ubiciu czerwonego smoka.

Edytowane przez Tien
Opublikowano

Zdecydowanie najlepsza produkcja do tej pory, w którą grałem w tym roku. Po paru tygodniach grania przyznam bez bicia, że nawet Amalur wymięka przy DD.

Opublikowano (edytowane)

A właśnie, co do leczenia się tarczą, to najlepiej działa kiedy wpipe thiefów Cię leje, szczególnie w windmill pass. Na szkielety też dobre. Praktycznie wszystko, co atakuje w grupach. Direwolfs, etc. Wydaje mi się, że ten skill będzie kluczowy po ubiciu czerwonego smoka, kiedy to na mapie pojawią się succubusy, hellhoundy, stone zombie i te najmocniejsze gobliny. Pamiętam za pierwszym przejściem, że cholernie trudna przeprawa przez packi tych monstrów i dużo blokowania było. Nie wiem na jakim etapie jesteście i z góry wielkie sorry za spoiler, ale będzie moment, kiedy po skoczeniu w otchłań będziemy stawiali czoła wielu mocnym przeciwnikom. Można ich lać do oporu póki nie skończymy i oddamy questa. To, kiedy chcemy go oddać zależy tylko od nas i można w kółko farmić bossy, etc, dla itemów. Osobiście zatrzymam się na pare dni przy tym elemencie.

Edytowane przez Tien
Opublikowano

Tak czy tam i czytam ... ale z Was Nerdy w Yano to Król

 

moze pod względem długości postów :P bo jak mnie gra naprawde zachwyca to bardzo lubie pisać długaśne posty o niej, i jak sa jakies pytania to wyczerpująco odpowiadać jeśli umiem

 

ale jesli chodzi o przechodzenie gry to pare osób jest juz o wiele dalej niż ja, juz nawet poprzechodzili całość i idą drugi raz

ja bardzo wolno gram bo delektuje sie kazdym kawalkiem, w dodatku w polowie zmienilem postac i zacząłem od zera na nowym save'ie

jeszcze wiele przedemną

Opublikowano

Tak czy tam i czytam ... ale z Was Nerdy w Yano to Król ;) ... ale Was ta gra zawładnęła... gra roku ??

Yano powinien jako jakiś Community Manager robić, albo chociaż zaganiacz ludzi do sklepów ;)
Opublikowano

no jak by mi za to płacili to jeszcze chetniej bym reklamował ;)

 

 

 

a tymczasem znowu stało sie! robie kolejna postać :D

misticiem doszedlem w podobne miejsce co magiem, uzysalem max lvl kropek itp, i wziela mnie chcica na wyprobowanie trzeciej postaci, tym razem archer/assasin

Opublikowano

Yano, trochę nie czaje dlaczego po prostu nie zmienisz vocation. Klasę, którą wymasterowałeś zawsze miżesz wziąć ponownie bez jej levelowqnia. Przykładowo jak grałeś mistic knightem i chciałes sin archera, to po prostu zmień vocation i farm expa :)

Opublikowano (edytowane)

wiem ze mozna bardzo latwo zmienic klase, ale nie lubie miec nowej gołej klasy w jakims dalekim etapie gry, pozatym w wielu grach to robie, poprostu lubie zaczynac od nowa roznymi sposobami i przechodzić do konca dopiero sposoem ktory mi najabrdziej przypasił

 

postanowilem już jak bede robil

 

- pierwsze przejscie: sorcerer, -> drugie: magic archet

- pierwsze : mistic knight -> drugie: troche fajtera, troche wariora

- pierwsze: strider/assasin -> drugie: ranger/(i ktoraś z poprzednich klas jeśli w pierwszym przejsciu przeważała tylko jedna)

 

magiem raczej nie bede gral (przechodzil) bo on jest dobry do wspomagania, wole sorca czyli ofensywe

 

 

narazie jestem na poczatku stridera , jak dobije do 9 kropek ocenie kim mi sie gralo najlepiej i odpale save z ulibiona postacia, wtedy przejde do konca, i albo wezme NG+ i zmienie klase, albo zmienie save i dokoncze pierwsze przejscie ktorąś z zaczętych klas

 

 

no chyba ze gra mi sie znudzi zanim zrobie to wszystko, ale wątpie. zamierzam ją też splatynować, to by byla druga platyna po RDR

 

 

 

 

BTW ktos gral striderem? czy wszyscy odrazu w assasina wskoczyli? bo zastanawiam sie jak skuteczny jest skill kradzieży, ciekawe czy mozna ukrasc cos oprocz buteleczek i jedzenia, np ekwipunek

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

coś mi sie średnio gra assasinem narazie, co prawda dopiero mam 2 kropki i jeszcze nie wiem na jaki zestaw broni sie zdecydowac, ale jakoś tak slabo sobie radze, moze dlatego ze przyzwyczailem sie do magów (w koncu mistikiem tez glownie czarowalem)

ale to tez pokazuje jak inny styl gry jest zależnie od klasy

jak narazie zdecydowalem sie na miecz i łuk, ale w inventory trzymam sztylety na wszelki wypadek, w sumie to wlasnie u assasina fajne - moze nosic w inventory 4 bronie i zmieniać zależnie od sytuacji (np jak są charpie to wziac łuk, a jak trzeba blokować to tarcze)

w sumie narazie nie kupilem tarczy bo mam mało kasy na wszystkie rzeczy , ale chyba bede musial tak zrobić

Edytowane przez Yano
Opublikowano

moj pawn wymaxowal stridera, rewelki bez, teraz zaluje troche ze przez 30 leveli sie marnowal, bo teraz juz jestem madry i wiem ze warrior to jedyna klasa z interesujacym growth (max atk), na szczescie moj main szybko wskoczyl na warriora i nie bawil sie w zadne sorcerery i inne archer-wynalazki i teraz jest dobry koksu, a pawniarke zmienilem na warriorke co by jej duzy ATK naruchac i wtedy jakos po 100 levelu ewentualnie zmienie na luczniczke co by kosila konkretnie ^-^ jedyny plus to ze ma sporo wiekszy mag def niz moj main, ale tez niestety mniejszy def i atk ;/ ale to kobieta wiec pasuje :D

Opublikowano

jesli juz chodzi o detale to assasin zdobywa najwiecej ataku co lvl - +6, a warrior+5

tylko że assasin robi to kosztem defensa i wszystkiego innego

 

a za to warrior na 9 kropce ma super angument ktory znacznie zwieksza jego atak (oczywiscie po zmianie klasy na inną nadal mozna tego uzywac)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...