estel 806 Opublikowano 22 kwietnia 2013 Opublikowano 22 kwietnia 2013 Ja się jaram tylko muszę w końcu skończyć Everfalla. Dziś postanowiłem, że jednak w (pipi)e mam smoka i idę od razu do final bossa, żeby móc zaimportować postać do dodatku. Wiadomo co to za nowe skille będą? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 kwietnia 2013 Opublikowano 22 kwietnia 2013 chyba każdy skill ma mieć nowy poziom poweru , nie wiem czy będa tez jakies calkowicie nowe skille Cytuj
estel 806 Opublikowano 22 kwietnia 2013 Opublikowano 22 kwietnia 2013 Aaa, w sensie tier 3 skills to chodzi o nowy poziom ładowania? Dziwne. Właśnie skończyłem DD i jestem gotowy na DA. Delikatne jaranko. Cytuj
ds 29 Opublikowano 23 kwietnia 2013 Opublikowano 23 kwietnia 2013 (edytowane) podjarałem się strasznie tą grą, obejrzałem kilka gameplayów i recenzji, poczytałem okolice dziesiątej strony tematu i jestem zdecydowany na zakup (wersja rozszerzona oczywiście). Teraz jakoś wytrzymać do piątkowej premiery i prawdopodobnie na weekend majowy wsiąkam w świat gry aby przyprawiać smoki o ból gruczołów ogniowych, ucinać jajca goblinom i robić z nich koraliki. Marzy mi się łotrzyk/lekki woj z tarczą, mieczykiem/sztyletem i łukiem, dobry będzie taki miks? moim pachołem byłby mag opalający z piór gryfy na rożnie. Czy lepiej zwinnego dwusztyletowego zabijakę a łucznika jako jednego z pomagierów? A może zamiast niego pomagier-ciężki wojownik tankujący co trudniejszych wrogów? Edytowane 23 kwietnia 2013 przez ds Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 kwietnia 2013 Opublikowano 23 kwietnia 2013 Marzy mi się łotrzyk/lekki woj z tarczą, mieczykiem/sztyletem i łukiem twoje marzenie zostanie spełnione - w grze jest klasa assasina która łączy w sobie łotrzyka i wojownika, może używac sztyletów, łuku, miecza i tarczy (wyekwipowane jednocześnie może mieć 2 z tych rzeczy, pozostale mozna trzymac w ekwipunku) nie wiem czy obczaiłeś to filmikach ale ogolnie w grze jest system klas który ma przypisane do siebie bronie - fajter używa miecza i tarczy, warrior wielkiego dwuręcznego miecza/młota, łotrzyk sztyletów i łuku, łucznik sztyletów i długiego łuku, magik laski itp i przykładowo łucznik nie może wyekwipowac tarczy albo miecza, a warrior nie może używać łuku itp. ale właśnie twoja wymarzona klasa istnieje i pozwala na kombinacje np biegac z mieczem ale jednoczesnie miec łuk na plecach i zwalczać latających wrogów, a w razie potrzby zmieniać na tarcze żeby blokować ucinać jajca goblinom i robić z nich koraliki. nieźle trafiłeś , w grze jest naszyjnik który robi sie z jąder goblina, daje +2 do płodności żartuje Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Gierka zamówiona, mam nadzieję że dotrze przed długim weekendem. Takie szybkie pytanie: czy jest jakieś new game + ?? Jeżeli tak to co się przenosi (zakładam że pewnie postać)? Skille, broń, questy ?? Jak różni się rozgrywka w takim trybie...? Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Gierka zamówiona, mam nadzieję że dotrze przed długim weekendem. Takie szybkie pytanie: czy jest jakieś new game + ?? Jeżeli tak to co się przenosi (zakładam że pewnie postać)? Skille, broń, questy ?? Jak różni się rozgrywka w takim trybie...? NG+ jest. Przenosi się poziomy, wyposażenie i statystyki. Wszystkie questy trzeba od początku robić. 1 Cytuj
ds 29 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Opublikowano 24 kwietnia 2013 a przeciwnicy są wtedy odpowiednio silniejsi czy początkowe kreatury unicestwia się pierdnięciem przebiegając obok nich? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Opublikowano 24 kwietnia 2013 (edytowane) Jak różni się rozgrywka w takim trybie...? nie różni sie zbytnio, przynajmniej na normalu, byc moze na hardzie bardziej, byc moze też w nowej edycji z rozszerzeniem zrobią wiecej zmian problem byl taki ze na NG+ miales napakowaną postac ale wrogowie nie byli jacyś nadzwyczaj potężni, wiec bylo dosyc latwo (poziom wrogow skaluje sie dosyć delikatnie) ds - nie unicestwia sie pierdnięciem , ale nie ma tak że na NG+ zaczynasz jako leszcz do bicia (a na poczatku na 1 lvlu jest sie leszczem, mag zdycha od 2 ciosów goblina), poziom jest skalowany ale tak ze postac i tak jest dosyć silna tak bylo w podstawce na normalu mysle ze teraz bedzie troche inaczej, zwlaszcza jak sie bedzie gralo na hardzie Edytowane 24 kwietnia 2013 przez Yano 1 Cytuj
ds 29 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Opublikowano 24 kwietnia 2013 właśnie mam jeszcze pytanie co do poziomu trudności - słyszałem, że gra do najłatwiejszych nie należy, grając na normalu już można dostać łomot czy wyzwanie zaczyna się dopiero od harda? no i czy ewentualnie jest opcja zmiany poziomu w trakcie gry? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 kwietnia 2013 Opublikowano 24 kwietnia 2013 (edytowane) hard doszedł w patchu po tym jak już nieco przestałem grać więc nie znam detali na jego temat, wiem tylko że jest trudniej nie pamiętam czy można zmienić w trakcie, napewno jest w menu taka opcja ale chyba prowadziła do pseudo NG+ - czyli zachowujesz postac i itemy ale musisz zacząć gre od nowa właśnie na hardzie a czy jest trudno - na normalu momentami tak, można sie ostro wkopać, jednak po napakowaniu postaci wiekszość walk nie spędza snu z powiek początek moze byc za to trudny gdy postac jest słaba, zwlaszcza dla maga Edytowane 24 kwietnia 2013 przez Yano Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 kwietnia 2013 Opublikowano 25 kwietnia 2013 (edytowane) pierwsza zmiana jaka sie rzuca w uszy to to że wywalili ten wkurzający jap-rock z menu głownego, to w sumie byla najwieksza wada gry , wiec dobra wiadomosc druga zmiana - doszly fajne wąsy sarmaty i broda krasnoluda, w koncu bede mogl zrobic prłnoprawnego krasnoluda dawno nie gralem wiec musze troche ogarnąc, ale z tego co widze nie ma odrazu dostepu do nowych skili na przykład, mimo ze mam postac rozwinięta na maksa w wiekszosc klas to nie pojawily sie nowe skille, prawdopodbnie musze pojechac do nowej lokacji albo coś Edytowane 25 kwietnia 2013 przez Yano Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 25 kwietnia 2013 Opublikowano 25 kwietnia 2013 (edytowane) Yano dużo doszło nowych możliwości edycji postaci? Edytor w demku zrobił na mnie dość duże wrażenie ale zmieniłbym jeszcze kilka rzeczy w wyglądzie mojej postaci,no i nie wiem czy postać z demka przenosi się na pełną grę. Btw wyczytałem w necie że ponoć DD:DA zawiera wcześniejsze DLC prawda to? Edytowane 25 kwietnia 2013 przez kudlaty88 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 kwietnia 2013 Opublikowano 25 kwietnia 2013 co do dlc to nie mam pewnosci ale chyba jednak nie, część z nich mialem kupione, ale chyba nie doszły mi nowe, zależy tez o jakie dlc chodzi, było ich sporo, od ubrań, przez customizacje po questy, narazie wszystkiego nie obczaiłem byc może niektóre sa wbudowane, co do tworzenia postaci to zauwazylem tylko troche nowych fryzur i zarostów, może jakies kolory, ale nie patrzylem czy doszly jakies postury czy nosy XD ogolnie edytor i tak jest rozbudowany i fajny jakich rzeczy ci brakuje? postać z dema mogła przejść do pełnej gry, nie wiem jak z dark arisen ale prawdopodobnie też sie uda , w końcu zawiera w sobie podstawke Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 25 kwietnia 2013 Opublikowano 25 kwietnia 2013 No właśnie chciałem zmienić fryzurkę i zarost na inne bo coś mi nie pasuje A co do dlc to z kontekstu zrozumiałem ze chodzi o pancerze i broń ale inny koleś z twitcha odpowiedział mi że są wszystkie... Kufa muszę w to już zagrać,w muvie się nie załapałem i jak geniusz wybrałem zakup z odbiorem w miejscowym empiku Cytuj
Jura 105 Opublikowano 26 kwietnia 2013 Opublikowano 26 kwietnia 2013 (edytowane) Dobry. Nie ma ktoś na zbyciu Mummer's Wear oraz Bone Armor ? W zamian cokolwiek z Ur-Dragona (set, maski, bronie), tudzież inne o ile posiadam więcej niż jeden egzemplarz. (wersja podstawowa póki co) Edytowane 26 kwietnia 2013 przez Jura Cytuj
JanzKijan 1 Opublikowano 26 kwietnia 2013 Opublikowano 26 kwietnia 2013 Pytanie godne ignoranta, ale co tam...: - jakie zmiany zaszły względem podstawki (czy poprawili grafikę?); - czy sama podstawka to to samo co wcześniej - poza tym małym dlc, czy są jakieś zmiany - jakie ? Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Gram na hardzie w ng+ i wrogowie sa na hita. wiec nie jest zbytnio ciezko.zobaczymy jak bedzie dalej. Zmiane z normala na hard mozna zrobic w kazdym momencie,ale wracamy wtedy do poczatku gry. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Pytanie godne ignoranta, ale co tam...: - jakie zmiany zaszły względem podstawki (czy poprawili grafikę?); - czy sama podstawka to to samo co wcześniej - poza tym małym dlc, czy są jakieś zmiany - jakie ? to nie jest pytanie godne ignoranta tylko godne osoby która nie potrafi przeczytac kilku postów wcześniej gdzie dałem liste zmian 1 Cytuj
ds 29 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 zacząłem grać i... bez podjarki. oczywiście dam jej jeszcze szanse bo to sam poczatek i może jeszcze mnie czymś urzeknie ale póki co spaceruje po desce za burtę;( Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 (edytowane) Jak jest z levelowaniem przeciwników? Awansują razem z postacią czy na stałe maja przypisany poziom i czy można gdzieś zakilnać broń magią? A i w DD:DA chyba jednak są wszystkie wcześniejsze DLC ( na pewno są zbroje i broń z płatnych dodatków,nie wiem jak z misjami) Edytowane 27 kwietnia 2013 przez kudlaty88 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 (edytowane) skalowanie levelu przeciwnikow nie jest chyba nigdzie opisane, jednak wg mnie ich level troche sie skaluje, chodzi mi o mobki, mimo że o wiele łatwiej je zabic po napakowaniu postaci niż na poczatku, jednak troszke im sie to życie zwiększa moim zdaniem co do wiekszych wrogów to troche zależy od lokacji, np cyklop niedaleko pierwszej wioski bardzo szybko zdycha, ale cyklopy spotykane w dalszych lokacjach sa trudniejsze zaklinanie broni magią robi sie poprzez czary maga albo sorcerera, wiec bierz pomagiera maga z odpowiedniem czarem i bedzie ci nasycał broń niektore bronie sa zawsze nasycone ale wtedy zwykle mają słabszy zwykły dmg Edytowane 27 kwietnia 2013 przez Yano Cytuj
JanzKijan 1 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Pytanie godne ignoranta, ale co tam...: - jakie zmiany zaszły względem podstawki (czy poprawili grafikę?); - czy sama podstawka to to samo co wcześniej - poza tym małym dlc, czy są jakieś zmiany - jakie ? to nie jest pytanie godne ignoranta tylko godne osoby która nie potrafi przeczytac kilku postów wcześniej gdzie dałem liste zmian Zadałem sobie trud odczytania wcześniejszych postów, jednak nie dają one jednoznacznych odpowiedzi na moje jakże proste pytania...dodam, że chodzi mi o informacje z pierwszej ręki tj, od osób, które grały, a nie z folderów reklamowych..stąd też ponawiam - czy gra przedstawia się lepiej niż wcześniej (nie chodzi mi tylko o skromny dlc)?.. .proszę o info od kogoś kto gra, a takich chyba nie brakuje - signore yano (ksywka dość osobliwa skądinąd ). Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 kwietnia 2013 Opublikowano 28 kwietnia 2013 - z tego co widze to gafa jest taka sama - tak jak pisalem w tamtym duzym poscia w podstawce zaszly zmiany co do wrogow i innych balansujących rzeczy btw czemu piszesz ze dlc jest małe/skromne? Cytuj
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 28 kwietnia 2013 Opublikowano 28 kwietnia 2013 A to dlc jest dostępne po ukończeniu fabuły, czy w trakcie rozgrywki trzeba odnaleźć stosowną miejscówkę? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.