Skocz do zawartości

Dragon's Dogma


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

wróciłem do swojego pierwszego sejva, czyli do sorca, nim doszedlem najdalej (chociaz tylko troszke dalej, w sumie różnica questa z gryfem w bluemoon) i teraz zmieniam go na magic archera i zamierzam przejsc gre do konca w końcu :D

chociaż nie wiem czy przejde MA czy wroce do sorca, bo archera mam na 3 gwiazdkach i narazie szału nie robi, ale w sumie nic dziwnego ;p zwlaszcza ze mam slaby łuk, ten drugi ze sklepu w stolicy, musze poszukac lepszych

ma troche słabości bo jako sorc nie zyskał wiele defensa, ma też mało życia i staminy, ale może jakoś przetrwam ;)

 

 

btw jak ktos chce polepszyc sobie assasina to polecam 2 agumenty z ostatniej kropki warriora

jeden to +20% dmg, a drugi -25% złużycia staminy prz fizycznych skillach

 

 

 

EDYYYYTTT

w ogole to kupilem wczoraj dlc nowe, jeden z zestawów zbroi, i powiem tak -wygladają spoko, i mają efekty specjalne (postac np lekko dymi, albo iskrzy albo ma takie mroczne czarne "dymki" , inne niż zwykly dym), odrazu powiem że efekty są dyskretne i delikatne, nie ma tak że postac swieci jak latarnia albo jest jednym wielkim tumanem dymu, efekty są naprawde dyskretne, ale są

 

no a teraz statsy - nieulepszone zbroje są bardzo słabe, wszystkie 3 zestawy jakie dostalem są słabsze niż moja zwykla zbroja kupiona mniejwiecej w momencie audiencji u duka (a nawet przed nią) czyli juz na tym etapie elementy maja gorsze statsy (troche gorsze)

dwa pierwsze ulepszenia dają w miare jako takie statsy ale też bez szału. trzecie ulepszenie wymaga itemów past-game wiec nie moge zobaczyć jakie statsy będą miały te rzeczy po pelnym ulepszeniu, możliwe że wtedy będą sensowne, ja widze tylko znaki zapytania na 3 ulepszeniu

 

czy polecam? raczej nie, jeśli 3 gwiazdka i dragonforged spowodują duży skok to wtedy były by warte rozważenia, bo ich wygląd jest dosyć nietypowy i calkiem fajny

 

ja kupilem zestaw demons protection , czyli zbroje "mroczne" , jest jeszcze divine ktora ma w sobie 3 zestawi zbroi "dobrych"

 

jak wroce do domu to moge fotke zapodać

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

widze że temat nagle podupadł, ale musze sie pochwalić ze w koncu przypsieszylem, w weekend sporo pogralem i mam chyba przedostatni quest przed smokiem, wiec w koncu może przejde gierke (chociaz wiem ze smok to nie koniec)

 

gram teraz magic archerem ale mimo ze niektore czary ma fajne to jednak ich skutecznosc troche pozostawia do życzenia

ale lubie np biegać z magic flare po nocy i oświetlać sobie droge

 

i btw czy ktos kto grał MA zawuażyl czy explosive rivet da sie zdetonować z łuku? oczywiscie z magicznego nie :( ale ze zwykłego? no aż zmienilem pawnowi klase na ranchera zeby mógł detonować te przyklejone pociski ale chyba jeszcze nigdy tego nie zrobił :confused: nie wiem czy to pech czy sie nie da łukiem? za to kilka razy pociski zdetonowały sie same gdy boss wykonał jakis nieco obszarowy atak)

liczylem na tego skilla bardzo ale jesli da sie detonowac tylko bronią białą to bardzo utrudnia sprawe bo jak sie rpzykleją do glowy wysokiego wroga to ciezko tam wejsc :P

 

narazie nie mam jeszcze sacrefice bolt ale tez jakos sie nie napalam na tego skilla, jakos mi sie nie widzi pozbywanie sie pawnow (chyba ze kiedys dobiore sie tą postacią do assasina i wezme skilla co zwieksza dmg na solo, wietedy po smierci pawnow bedzie mozna sobie radzic)

 

chyba na na walke ze smokiem wroce do sorca, jakos niespecjalnie widze MA w roli osoby ktora poradzi sobie ze smokiem ;p (moze dlatego też że przechodzac tą postacią zwaliłem i nie uzyskalem gold idola wiec mam slaba broń)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

hej no czemu nie gadacie nic? ;p

ja zrobilem w koncu fabule i wlasnie mam do zrobienia questa ze smokiem, narazie ejszcze pobiegam po okolicy chyba ;)

 

ale btw dziś pojawil sie patch 1.02, nie wiem co zmienia, nie doszukalem sie konkretnego info

 

a jutro w dlc pojawią sie nowe kolory skóry i nowe głosy dla postaci... troche w chvja lecą ale cóż. przynajmniej człowieka nie kusi żeby wywalać kase (chociaz ja chyba kupie zeby na nowe przejscie miec jakiegoś fajnego ziomka, zwlaszcza głosy mnie ciekawią zeby byla odmiana w gadaniu pawna)

Odnośnik do komentarza

Podziwiam cię za maniakalną reanimacje tematu ;) . Ja ostatnio po stracie zapisu, zacząłem rozgrywkę od początku. Oczywiście wybrałem ponownie Assassina, którego uwielbiam. Nie znoszę biegać z Daggerami, dlatego siekam mieczem. Golemy i latające paskudztwa, gaszę łukiem. Tarczy w ogóle nie używam, bo lubię w czasie walki szybko żonglować mieczem i łukiem.

Czekam na jakieś normalne dlc. Jakieś nowe tereny do zwiedzenia, byłyby mile widziane. Na razie wciskają duperele i złom.

Odnośnik do komentarza

ja też licze na dlc z nowym terenem, zwłąszcza że zobacz jak wygląda pełna mapa

2012_5_26_12_36_31.jpg

 

jest kilka terenów wydawało by sie zamieszkałych (połać lasu nad greatwallem) , i kilka innych nieobeznanych miejscówek, w dodatku sporo kawałkow jest zasłoniętych dymem/chmurami, wydaje mi sie ze to wszystko są potancjalne lokacje do wykorzystania

w dodatku w kopalni złota są 2 ściany ktore monza "eximine" i pojawia sie napis "wydaje sie że cos jest za tą scianą ale narazie nie mozesz nic z tym zrobic" , nie wiem czy to w past game sie odblokowuje? czy to jakas furtka do dlc?

Odnośnik do komentarza

marzy mi sie jakiś zimowy teren np za górami :D

 

smieszne jest to ze ja mimo ze nie gralem na pałe i biegalem sobie zwiedzajac swiat nie byłem nadal w kilku miejscach, i tez nie mialem pewnych questów (troche sobie poczytalem na wiki, i sporo przegapilem mimo ze staralem sie dobrze robic) , to super sprawa bo drugie przejście nie bedzie klepaniem tego samego

 

własnie powrócilem do sorcerera, magic archer byl spoko ale jakos po sprawdzeniu kilku klas najfajniej mi sie kozaczyło sorcem, i teraz zamierzam nim zrobic koncowke gry :D

i sprzedałem przy okazji wszystkie złote bronie jakie zbieralem przez cala gre, weszło mi do kieszeni ponad 700.000 :D wiem ze dla ludzi co przechodza gre 4 raz to malo ale dla mnie to najwiekszy zastrzyk gotówki jaki mialem i w sam raz na ulepszenie ekwipunku przed smokiem :D

 

i btw co do dojenia kasy , dzis capcom wydoił ze mnie 7zł na dlc, jest w nim wiele róznych kolorów skóry, oczy, makijażu i włosów (każda sekcja ma inne kolory) są to inne kolory niż mozna kupic w rift sklepie,

kolory w wiekszosci są dosyc dziwne, typu niebieski, czerowny, zielony, itp, ale np jest też całowicie czarny kolor skóry (nie murzyński tylko kopletnie czarny), są też skóry różowawe itp, ogolnie można sobie uzbierać ciekawe efekty (ale można też zrobić dziwaka)

dodatkowo 6 nowych głosów (pewnie dla kobiety kolejne 6) , są to miedzy innymi grube basowe głosy pasujace do wielkiego woja, oraz małe i piskliwe pasujące do postaci przypominającej dziecko

dzięki tym kolorkom zrobilem ze swojego pawna orka :D dalem mu ciemno zieloną skóre, czerowne oczy, rudego irokeza i na twarzą tą bandane z narysowanymi zębami, wyglada calkiem fajnie, mozecie go spotkac w rifcie :)

 

ostatnim elementem jest zbroja tego fagasa z fabuły co walczy z merdedes (tego mistic knighta), wygląda kozacko (barczysta, spore naramienniki) , i może ją nosić każdy (nawet mag) , niestety statsy dupy nie urywają, chociaż w momencie gdy jestem pod koniec gry są zbliżone do mojego obecnego sprzetu , możliwe że po dodatniu 3 gwiazdek były by sensowne nawet po smoku , jest to jednoczęsciowy zestaw zbroi, wiec nie możemy oprocz niego założyć nic innego (brak hełmu) , podbnie jak w zbroi mercedes ktora byla z pierwszym dlc

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Smokiem się nie przejmuj, bo raczej dużym wyzwaniem nie jest. Jak będziesz miał dobrych pomagierów, to będzie z górki.

Ja miałem 35 LV, dwóch pomocników na poziomie 45 i jakoś poszło. Grałem Assassinem i szyłem mu w serce z łuku.

Apropo DLC, to ja onegdaj kupiłem zestaw zestaw broni i tarcz inspirowanych Monster Hunterem. Ładnie wyglądają, ale siłę ataku mają mizerną. Już pierwsza broń zakupiona w Gran Soren jest mocniejsza od wszystkich z DLC.

Odnośnik do komentarza

te bronie teoretycznie powinny byc dobre na konkretny rodzaj wrogów ktorego dotyczą, w opisie mają napisane co do czego, ale nie wiem jak dużo zyskują w walce z danym wrogiem bo akurat tego dlc nie kupilem

 

 

a po juz grubo ponad 100 godzinach gry powiem że najwieksza wadą DD jest muzyka w menu głownym :P wkurza mnie coraz bardziej. oprocz tego prawie nie znajduje wad

Odnośnik do komentarza

no i ech, znowu musze pisac sam ze sobą ;p

 

w weekend w koncu zabilem smoka, w sumie bylo bardzo latwo, wiecej życia mi zabiera mały past-gameowy gobiln (w sumie zabiera 60% jednym ciosem O_o)

walka byla fajna, fajnie sie biegalo i latało, koncowka niestety troche za szybka bo zabiły go 3 tornada O_O w tym pierwsze go przewrocilo i potem juz nie zdazyl wstac jak ja i pawn puscilismy dwa nastpene, troche za latwo poszlo, moze potem jak bede gral klasa meele to dluzej z nim powalcze ;)

 

bardzo fajny ten skok trudnosci (chociaz dotyczy bardziej nowych mobków, bo stoptkalem np trolla i dosyc szybko padł

Odnośnik do komentarza

Siemka,

W Dogme grałam parę godzin i robi ona niesamowite wrażenie.

Denerwuje mnie tylko jedna rzecz, nie wiem czy Wy też tak macie(mieliście). Otóż gram sobie striderem, mój główny pionek jest fighterem. Wzięłam sobie do drużyny dwójkę magów, tylko że za każdym razem kiedy walczę z przeciwnikiem moi magowie nic nie robią oprócz leczenia mnie i mojego fightera, tylko raz na jakiś czas wyślą kule ognia w stronę przeciwnika albo biegają od potwora do mnie i tak w kółko co prowadzi do tego , że co chwile giną . W końcu wymieniłam tą dwójkę magów na inną ale sytuacja nie zmieniła się. Zaczyna mnie to trochę irytować, nie jest to jakieś utrudnienie gdy walczę z goblinami lub wilkami ale,jak przychodzi mi się zmierzyć z bandytami to ręce opadają bo walka trwa z 2 min i padam.

 

Czy wiecie dlaczego tak się dzieje, dlaczego ci magowie nic nie robią tylko biegają i leczą ?

Odnośnik do komentarza

bo magowie to klasa głównie lecząca, i większość ludzi daje im "charakter" wspomagacza, przez to mało atakują, a skupiają sie na leczeniu (w pozniejszym etapie dochodzą im inne czary wspomagające)

dlatego po pierwsze nie opłaca sie brać 2 magów, jeden jest przydatny bardzo bo właśnie leczy, ale drugi mag jest kopletnie zbędny, dlatego jeśli jesteś na wczesnym etapie weź sobie jakiegos drugiego fightera albo łucznika

 

na pozniejszym etapie, ok 13-20 levelu w rifcie pojawia sie coraz wiecej sorcererów, jest to "mag bojowy" w przeciwienstwie do tego podstawowoego maga leczącego. wiec jeśli chcesz mieć maga ktory bedzie napieprzał dobrymi czarami to bierz sorcerera, czyli 1 mag i 1 sorc. to jest dobre rozwiązanie

 

mozesz tez zwracac uwage na ich "charakter" (w jednej z zakładek w statystykach postaci) jesli jest to guardian to pawn bedzie skupial sie na ochronie i leczeniu, bardzo malo atakuje. jesli "scracher" albo "mitigator" to powinien dużo atakować (to ważne przy braniu sorca i kazdego innego pawna bojowego, bo czasem ludzie zwalą wybór charakteru i pawn rzeczywiscie niewiele robi tylko biega obok i niby pilnuje)

 

charakter ma naprawde duże znaczenie i bardzo wplywa na zachowanie pawna , trzeba o tym pamietać, nawet mag z bojowym "charakterem" bedzie probował coś walczyc, ale mag ma dosyc malo czarów ofensywnych, tylko te słabsze, dopiero sorcerer ma bardzo silne, obszarowe i niszczace wszystko czary (tylko też musi miec troszke wiekszy lvl zeby je odblokowac)

wiec jak sie chce miec maga wspomagacza to warto brac charakter wsmomagający, w innych wypadkach warto brać bojowy (w tym pierwszym obozowisku można kupic buteleczki zmieniajace charakter, przy kazdej z nich jest napisane co robi i jak sie nazywa , wiec mozna sie nauczyć co oznacza dana nazwa charakteru (jest też np charakter ktory powoduje ze pawn caly czas sie wybija na przod i przeszukuje wszystko w okolicy zbierając mase rzeczy, czasem to fajne ale trzeba uważać bo otwiera też skrzynie, a przed tymi fajnymi skrzyniami warto zrobić save bo jest wnich losowo dobry sprzęt)

 

no i ogolna zasada - jak ci sie nie podoba pawn to mozesz go zmienic w jakims rift stonie (albo nawet wziąć z ulicy, po świecie dużo sie ich kręci), nie ma co biegać z kimś kto nie spełnia twoich potrzeb

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

a ja tez zaczynam przygode w everfall , potem po przejsicu gry chce wziac new game+ i grać mistic knightem (mimo że mam go na innym save w polowie gry to jednak swojego sorca zmienie na MK i bede go rozwijal na zmiane z MA, poprostu jako sorc nastukalem dużo magicznego ataku i chce pograc klasami ktore go ladnie wykorzystaja.

po drugim przejsciu mam zamiar wrocic do save nie-magicznego, czyli do assasina, i podczas tego podejscia (lub dwoch) chce obczaic klasy niemagiczne (ktorych jest wiecej swoją drogą)

 

nie wiem czy w ktorym momencie nie wkradnie sie znudzenie, ale mysle ze conajmniej raz jeszcze rpzejde, moze potem przerwa przed klasami meele, nie wiem, na razie mam ochote grac :D

 

no i tez przebąkują coś o dużym dlc za jakis czas

Odnośnik do komentarza

To ja jestem na podobnym etapie - też siedzę w Everfall i tłukę online Ur. Póki co tylko 3 razy go załatwiłem bo najczęściej pada w takich godzinach, że akurat nie mam jak zagrać. Gram assassinem i w sumie ta walka jest nudna - sprowadza się do wdrapania się na smoka i nawalaniu hundred kisses przez 8 minut.

Za to offline Ur jest świetny do szybkiego nabijania doświadczenia i level'ów.

Odnośnik do komentarza

odkopuje temat z powodu dlc (ostatnie dni nie mialem zbytnio czasu pograc nawet)

 

a dlc to zestaw broni, niestety mają słaby dmg, wrecz bardzo słaby.

ale wyglądają bardzo fajnie w wiekszosci i mają nietypowe zdolności, zdolnosci ktorych prawie zaden sprzęt w grze nie przejawia

 

tutaj fotki i japonskie opisy

http://www.capcom.co...lc_detail6.html

 

a teraz moje tłumaczenie z angielskiego ich zdolności: (w kolejności jak na str powyzej fotki)

 

tarcza: magic def jest dodawany do zwykłego defa, i jednocześnie zerowany = mamy prawie 2x wiecej defa i zero magic defa (w wielu sytuacjach super sprawa)

magiczna tarcza: odwrotnie do powyższego, def jest zerowany i dodawany do magic def

miecz (maczeta): podczas ataku z każdym ciosem wzrasta nam dmg, maksymalnie do 2x. jeśli zostaniemy trafieni to mnożnik znika a my tracimy odrazu całą stamine

buława (młot): każde trafienie we wroga daje nam automatycznie 5 zeta

great sword: normalny dmg jest słaby, ale losowo raz na kilka ciosów zadaje sie ogromny dmg. otrzymywane obrażenia i złużycie staminy wzasta o 50%

war hammer (2H): powoduje wyzerowanie złużycia staminy przy używaniu skilli, jedynie bieganie zjada stamine. dodatkowo skupia na postaci uwage wrogów (czesciej go atakują) = to może byc całkiem spoko sprawa dla pawna ktory ma byc tankiem i odwracac uwage od maga)

sztylety: powoduje dzwięk i wibracje jeśli w pobliżu jest zamknięta skrzynia

łuk: dmg zadany z zaskoczenia (nieświadomemu wrogowi) odnawia życie strzelca (ale tylko szary kawałek maksymalnie)

długi łuk: zadanie ostatecznego ciosu tym łukiem spowoduje pomnożenie expa x5, ale też złużycie staminy będzie x5

magic bow: odnawia życie jak postac sie nei rusza, nawet powyżej szarego paska. jednak otrzymujemy 2x dmg

staff: jeśli używa jej pawn to automatycznie sie ożywia kiedy umrze. nie działa na gracza

archstaff: podobnie jak miecz - ciągłe ataki zwiekszają dmg, maxymalnie dwukrotnie. ale kiedy oberwiemy mnożnik sie zeruje i tracimy całą stamine

 

 

wg mnie niektore te zdolnosci sa bardzo ciekawe i fajne, jednak przy ogolnym słabym dmg tych broni to wątpie żeby był warte używania, chyba że ktoś ma za łatwo w grze i chce sobie utrudnić

 

 

EDIT

jeszcze rozpiska DMG tych broni, w sumie ulepszony dmg nie ejst aż taki beznadziejny, a jak ktos zaczyna NG+ i nie chce mieć każdego wroga na 1 strzała to może sobie poużywac zeby wyrownac szanse

 

 

I'm going to list the starting stats and the 3 star stats

1* / 3***

Brutish Wall- Shield

Strength: 35/95

Magick: 0/0

Stagger: 121/268

Knockdown: 121/268

 

Brilliance- Magick Shield

Strength: 37/107

Magick: 72/208

Stagger: 123/273

Knockdown: 123/273

 

Force Hatchet- Sword

Strength: 67/125

Magick: 0/0

Stagger: 116/225

Knockdown: 116/225

 

Royal Arms- Mace

Strength: 98/284

Magick: 0/0

Stagger: 125/277

Knockdown: 125/277

 

Iraklis- 2h Sword

Strength: 105/304

Magick: 0/0

Stagger: 118/261

Knockdown: 118/261

 

Stamina Hammer- 2h Hammer

Strength: 101/292

Magick: 0/0

Stagger: 121/268

Knockdown: 121/268

 

Dowsing Spikes- Daggers (I need a Priceless Artifact for 3***, srry)

Strength: 58/??? so 2** is 121

Magick: 0/0

Stagger: 111/??? so 2** is 164

Knockdown: 111/??? so 2** is 164

 

Repeller Bow- Bow

Strength: 49/142

Magick: 0/0

Stagger: 107/237

Knockdown: 107/237

 

Bezel Crown- Long Bow (srry again.... I have to list 2**)

Strength: 33/69 (2**)

Magick: 0/0

Stagger: 109/161 (2**)

Knockdown: 109/161 (2**)

 

Militant Dove- Magick Bow

Strength: 0/0

Magick: 58/168

Stagger: 108/239

Knockdown: 108/239

 

Legion's Might- Staff

Strength: 12/34

Magick: 59/171

Stagger: 109/241

Knockdown: 109/241

 

Caged Fury- Archistaff

Strength: 16/30

Magick: 95/178

Stagger: 110/213

Knockdown: 110/213

 

 

 

 

 

 

EDITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

powiedzcie czy skyrim ma cos takiego? i dont think so!

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...