Opublikowano 15 lipca 201113 l Polecam przeglądnąć japońską stronę gry, są na niej np. ujawnione modyfikacje (miejmy nadzieję, że nie wszystkie) głównych klas postaci, np. mystique knight, assassin czy magic archer: http://www.capcom.co.jp/DD/job04.html Nie interesowałem się dopóki nie zobaczyłem, że ma być jakieś multi zaimplementowane, ciekawe czy coop, czy współzawodnictwo?
Opublikowano 15 lipca 201113 l pewnie glownie coop, w koncu skoro na wszystkich filmikach jest pokazana walka grupowa to glupota by bylo gdyby nie pozwolili pograc graczom we 4 zamiast 1 +3 boty
Opublikowano 19 lipca 201113 l Nowy "potworek" Golem ale tylko na screenach: http://www.gameinformer.com/games/dragons_dogma/b/ps3/archive/2011/07/19/capcom-shows-off-a-glimpse-of-the-golem.aspx Design "bydlaków" do ubicia co prawda jest klasyczny i przewidywalny ale IMO jest świetny. Liczę na Capcom, że dadzą radę z DD.
Opublikowano 19 lipca 201113 l Ciekawie się zapowiada. Nie powiem może sie skuszę na zakup Btw, Dark Souls, Dragons Dogma,Skyrim ciekawe która będzie lepsza?? Edytowane 19 lipca 201113 l przez kudlaty88
Opublikowano 19 lipca 201113 l Otwarty, otwarty świat ;] tak jak w Dark Souls. Tu właśnie liczę na Capcom, że będą jakieś wioski, piękne i zróżnicowane tereny, przyjemne questy, walki, wyprawy, chęć podróżowania, zbierana stuffu, dobry rozwój postaci itd. Bardziej liczę na przygodowe rpg niż tylko na samo siekanie stworów. Edytowane 19 lipca 201113 l przez SłupekPL
Opublikowano 19 lipca 201113 l Btw, Dark Souls, Dragons Dogma,Skyrim ciekawe która będzie lepsza?? mysle ze tych gier nie nalezy do siebie porownywac bo to zupelnie inne style rpg zwlaszcze skyrim - to raczej bardziej rpg w stylu fallouta gdzie sie chodzi i gada a walka jest troche umowna (przez widok fpp) dark souls z kolei to bardzo techniczny i skillowy action rpg w ktorym chodiz glownei o utrzymanie sie rpzy zyciu a Dragon dogma to mysle ze ebdzie taki bardzo bardzo ulepszony slasher, dos pomiedzy demons souls a dungeon siege 3, tylko że 1000 razy lepszy od dungeon siege swoją drogą ja zamierzam pograć we wszystkie 3 gry :> Edytowane 19 lipca 201113 l przez Yano
Opublikowano 20 lipca 201113 l A ja jeszcze dodam, że na horyzoncie pojawił się jeszcze jeden killer - Kingdom of Amalur: Reconing I na koniec Dragons Dogma NIE JEST gra RPG, to że mamy tam swiat fantasy, klasy postaci ( mag, rycerz, łotrzyk), to jeszcze nie świadczy o grze RPG ( zauważyłem że wszędzie tą grę już tak klasyfikują). Polecam ponownie obejrzeć wywiady z devsami, oni sami tam klasyfikują tą grę jako przygodowa/akcja.
Opublikowano 20 lipca 201113 l Dokładnie. Jak chcecie bardziej erpegowe podejście to serdecznie zapraszam do tematu o Kingdoms, bo gra zapowiada się rewelacyjnie. Wrzuciłem tam filmiki, które zdecydowanie polecam obejrzeć.
Opublikowano 20 lipca 201113 l nawet jestli DD mialo by nie byc rpgioem tylko przygodówką akcji to i tak bardziej mnie podnieca dynamiczna walka i wskakiwanie na potwory w celu zabicia, z realistyczną grafiką, niż te kingdomsy ktore maja grafe cukierkową jak WOW a walka mimo jakiejś tam sporej ilosci ciosów wydaje sie polegac tylko na klikaniu Xa (jak dungeon siege 3)
Opublikowano 12 sierpnia 201113 l nowe screeny, lasek wyglada bardzo klimatycznie reszta screenow http://www.ps3site.pl/lasy-w-dragons-dogma-omijac-szerokim-lukiem/81947
Opublikowano 20 sierpnia 201113 l Jadąc do Kolonii miałem Dragon's Dogma na mojej liście "must play", bo zaciekawiła mnie idea gry robionej przez Japończyków w świecie zachodniego fantasy. Po zagraniu mogę powiedzieć, że jest już na liście "must buy" Standy z DD były 4, niestety tylko na x360. Grafika trochę kulała, chrupała animacja, widać, że gra ma jeszcze pół roku do premiery. Dostępne były 2 przygody, tylko w singlu ze sztuczną inteligencją wcielającą się w pozostałe role w 4 osobowej drużynie. Dlaczego jest to ważne? Otóż DD wygląda na grę rozwijającą skrzydła w 4 osobowym coopie. Na przykład: osoba grająca rycerzem (fighter? gość nosił tarczę i miecz) na chwilę kuca a łucznik wbiega mu na tarczę, żeby zostać wybitym wysoko w powietrze (przydaje się podczas walki z gryfem). Czarodziej zostawiał na ziemi kulę światła uzdrawiającą osoby w jej pobliżu lub polepszał na jakiś czas skuteczność broni kompana. Z jednej strony standard np. w mmorpg, z drugiej fajna sprawa budująca ducha drużynowego grania w grze konsolowej. Pierwszym fragmentem rozgrywki były podziemia, grało się rycerzem (ten gość z tarczą i mieczem, fighter). Kontrolowanie postaci łatwo załapać: atak silny, słaby, osłona tarczą i unik w postaci rolla. Do tego dochodziły po 3 specjalne ciosy tarczą i mieczem oraz przycisk "grab" służący do noszenia ciał zabitych (nie wiem po co?) oraz do czepiania się bossów i uprawiania na nich rodeo. Wracając do samej przygody - level to dokładnie to samo co movie http://www.capcom.co.jp/DD/movie02.html - lochy, zabicie 2 grup goblinów i walka z chimerą. Taki boss typu boss, unikaj ataków, zasłaniaj tarczą, bij ile wlezie jak się odsłoni, ale trzeba było grać z rozwagą, korzystać z leczenia czarodzieja, używać specjalnych ciosów, podobało mi się. HP chimery trzeba było wyzerować 3 razy - za każdym razem odpadała jedna głowa i jej ciało pokrywały rany. Drugi fragment do rozegrania to walka z gryfem na otwartej przestrzeni (movie http://www.capcom.co.jp/DD/movie03.html). Tym razem grało się łucznikiem (striderem chyba), który do dyspozycji ma łuk i 2 sztylety (bardziej oklepanej kombinacji broni nie można znaleźć ), oczywiście w towarzystwie 3 sterowanych przez AI sprzymierzeńców. Podobnie jak wojownik do dyspozycji silny i słaby cios, zamiast zasłony tarczą wyciągało się łuk i celowało jak w shooterach tpp. Do tego dochodziły specjalne strzały (jeden widowiskowo powalał małych wrogów) i ciosy sztyletami. Można było użyć różnych taktyk na gryfa, np. dać się wystrzelić przez fightera (jak pisałem wcześniej), trafiać z łuku w skrzydła, co powodowało, że boss spadał na chwilę na ziemię albo próbować się go chwycić gdy atakował. Po złapaniu się bossa (zarówno chimery jak i gryfa) można było przez czas jakiś dźgać wierzgającego zwierzaka - w obu przypadkach wyglądało to imponująco. Łucznicy to moi faworyci w fantasy rpg, więc grało mi się przyjemniej niż fighterem, no i trochę ciekawsza była walka z przeciwnikiem latającym. Oprócz zwykłego slasherstwa (które zwie się action rpg), gra posiada jakiś system rozwoju postaci. Jaki dokładnie - nie wiem, ale za każdego zabitego wroga dostawało się exp. Był również dostępny interfejs do przeglądania zdobytych przedmiotów, w którym miałem jakieś zioła dające buffy. Gra przypomina mi trochę niedocenione u nas Lost Planet 2 - jest coop na 4 osoby (tzn oficjalnie tego nie powiedzieli, ale wydaje mi się oczywisty), jest zorientowanie na pomaganie sobie nawzajem, są walki z bossami. Tylko setting się zmienił Jak na razie pozostaje kibicować grze. Czekam z niecierpliwością na jakieś nowe informacje (bo ciągle mało wiadomo o samej rozgrywce) i oczywiście na nią samą.
Opublikowano 21 sierpnia 201113 l Dzięki za opinie. Po której przeczytaniu i właśnie obejrzeniu gameplayi z GC mój zapał do gry zmalał. Prawdę mówiąc spodziewałem się trochę czegoś innego, bardziej to przypomina "Action - Slasher - MMO - rpg". Do tego właśnie skojarzenia z Lost Planet też chyba trafne a ja bardziej liczyłem na "Adventure RPG z motywem ubijania legendarnych stworków". O ile w fps-ach to zrozumiałe, tak teraz nawet RPG spłycają tylko do ubijania-zabijania. Gdzie się podziały puzzle, zagadki, questy, elementy przygodowe jak w rpg-ach z PSX-a, starych Finalach etc. Ale co się dziwić nawet FF13 poszedł w kierunku "ubij, walcz". To samo Władca Pierścieni: Wojna na Północy, no nie wiem nie lubię slasherów rpg/action RPG ala Diablo, Dungeon Siege itd. W których chodzi o to tylko żeby zabijać, zabijać, zabijać, zabijać i zbierać loot. A DD to chyba bardziej ten kierunek tyle, że w robiącym mnie settingu. Niemniej i tak gra zapowiada się dobrze ze względu na "bydlaki" które prezentują się świetnie. Czekam na więcej informacji, gameplayi. Edytowane 21 sierpnia 201113 l przez SłupekPL
Opublikowano 21 sierpnia 201113 l slupek moze nie bedzie tak zle, w koncu na targach byly pokazane malutkie wycinki gry nastawione na widowiskowosc czyli walke z bosami, wiec mozliwe ze oprocz tego bedzie troche innych elementów, ale rzeczywiscie na głebokie przygotówkowe-rpg bym sie nie nastawial mnie ta gra jara jak cholera, to takie połaczenie lost planet, monster huntera, i rpga, co mnie strasznie podnieca
Opublikowano 21 sierpnia 201113 l Chyba się pospieszyłem pisząc o tym coopie, bo gra jest robiona pod singla, będzie można się wymieniać z innymi graczami swoimi coopami kierowanymi przez AI W tym artykule jest więcej wytłumaczone http://uk.ps3.ign.com/articles/118/1189265p1.html
Opublikowano 21 sierpnia 201113 l oooooo faaaaaak! to byla jedna z najbardziej oczekiwanych przezmnie gier i w jednej chwili całe cisnienie opadło ;/ nosz (pipi) to wygladalo idealnie pod coopa, a tu sie okazuje ze tylko single z głupimi botami (bo boty zawsze są glupie) ... to sraka na maksa :confused: gierka moze i nadal bedzie ciekawa ale wlasnie odpadł jeden z najwazniejszych powodów mojej podniety to juz bym wolał żeby w ogole nie bylo towarzyszy i zeby to byl zwykly jedno osobowy siekankowy rpg, a tak to te boty tylko beda sie plątać pod nogami i zawracac dupe :confused: cholera capcom!! zrobiliscie lost planet i mosnter huntera z cudownym coopem dajacym ogromną frajde a teraz gierka ktora mogla by to podniesc na jeszcze lepszy poziom ogokzuje sie singlowo-botowa! DAMN YOU!!!!! Edytowane 21 sierpnia 201113 l przez Square
Opublikowano 19 września 201113 l Dragon's Dogma będzie zawierać bronie i pancerze z nadchodzącego filmu na podstawie mangi Berserk. http://www.siliconer...-berserk-movie/ Edytowane 19 września 201113 l przez Paliodor
Opublikowano 29 stycznia 201213 l Już gra wyszła w jakimś regionie?... w sklepach nie widzę preorderów i coś mało o niej słychać od jakiegoś czasu.
Opublikowano 29 stycznia 201213 l w japonii ma byc "wczesny 2012", w usa chyba na koncu marca, a w europie 1 maja. ale nie wiem czy te daty są ostateczne Edytowane 29 stycznia 201213 l przez Yano
Opublikowano 29 stycznia 201213 l z początku się nią jarałem, ale z czasem patrząc na trzeźwo przeszła mi ochota na nią, zbyt bardzo europejska ze zbyt dużą domieszka japońszczyzny (muzyka w trailerach mnie dobiją ) te specyficzne animacje za mną nie przemawiają.
Opublikowano 30 stycznia 201213 l Dziś 30 sekund jutro pełna wersja. http://www.ps3site.pl/zwiastun-zapowiadajacy-zwiastun/98797
Opublikowano 31 stycznia 201213 l Dragon's Dogma będzie zawierało demo RE6. http://www.ppe.pl/news-13480-Kup_Dogme_sprawdz_nowego_Residenta_.html
Opublikowano 31 stycznia 201213 l Autor A to gnoje, ale pomysł mają dobry, bo na pewno nie zaszkodzi to sprzedaży i promowaniu DD.
Opublikowano 31 stycznia 201213 l Sama gra wygląda ciekawie, ale 5 września wydaje się być już dość mało odległym terminem od 20 listopada, więc może się wstrzymam z kupnem gry. Albo się z kumplem zrzucimy na DD...
Opublikowano 31 stycznia 201213 l To całkiem dobry pomysł, bo niby co mają robić kiedy kolejne tasiemce pomimo, że w porównaniu do perełek serii są wyciskaczami kasy i się sprzedają, a nowe IP zaliczają faile sprzedażowe bo to nie kolejny FF, COD ettecera. Jeśli gra jest dobra i dzięki temu trochę lepiej się sprzeda to dobrze bo klimatycznych marek RPG niedny za mało, patrz Dark Souls.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.