Ekansik 294 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Właśnie! Jak to wyglada? Mam XBox360 i mam PS3. Do tego powiedzmy, że mam stojak i telewizor wraz z fotelem do kierownicy. Ale musze wybrać jedną kierownicę, bo na dwie mnie nie stać. Teraz pytanie - do której platformy kierownicę kupić? Wiem, że na PS3 jest GT5, a na X360 jest Forza A jak wyglada sytuacja z innymi simami? Czy raczej gry się pokrywają? A może jest kierownica kompatybilna do obu konsol? Z której kierownicy, do której platformy są lepsze, bardziej realistyczne wrażenia z jazdy, a jeśli daną kierownicę wybiorę, to co wtedy tracę (np. możliwość gry w Forze, bo to kierownica do PS3 itd) ? Pozdro i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Jak jesteś fanem wyścigów wszelakich niezależnie od platformy (a masz obie), to pozostaje Ci jedynie zakup Fanateca GT2. Kierownicę wraz z pedałami kupisz za ok. 1300 zł. Za takie pieniądze dostajesz sprzęt z możliwie najwyższej półki, który zarówno z PS3 jak i X360 radzi sobie perfekcyjnie. Dodatkowo pograsz też na PC Cytuj
Ekansik 294 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 kwietnia 2011 Czy 1300 zł to cena za nową kierownicę? Czy jest tam też gałka zmiany biegów? Gdzie w Polsce kupie Fanateca? Czy musze zamiawać zza granicy? Jak myślisz. Czy jeśli kupie taką kierownicę, to jest duże prawdopodobieństwo, że będzie ona też współpracować z kolejną generacją konsol? (PS4, X3) ? Pzdr! Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Opublikowano 14 kwietnia 2011 (edytowane) Kierownica Fanatec Porsche 911 GT2 - 250 euro http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=21&products_id=97&osCsid=83306f8fc9b861556006b3867a13e38a Pedały standard - 50 euro http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=28&products_id=63&osCsid=83306f8fc9b861556006b3867a13e38a Lewarek w układzie H + lewarek sekwencyjny - 50 euro http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=28&products_id=64&osCsid=83306f8fc9b861556006b3867a13e38a Wszystko możesz kupić jedynie w internetowym sklepie Fanateca. Jak widzisz zestaw możesz sobie dobrać wedle własnego widzimisię Ja kupiłem samą kierownicę + pedały... shifter póki co sobie darowałem. Może kupię wersję Clubsport, która wkrótce ma się pojawić (cała konstrukcja ma być aluminiowa, do tego dźwignia hamulca ręcznego). Co do tego czy kierownica będzie kompatybilna z przyszła generacją konsol, to pojęcia nie mam. Aczkolwiek podejrzewam, że z współpracą z PS4 nie powinno być problemu, bo obecny standard jest już od czasów PS2, i raczej w kolejnej konsoli Sony będą się go trzymać. Co zrobi Microsoft jest jedna wielką niewiadomą. Aha... kierownica doskonale współpracuje z pedałami od kierownicy Logitech G25/27, także jakbyś był w posiadaniu takowych, to zakup pedałów Fanateca możesz sobie darować. Edytowane 14 kwietnia 2011 przez Michał102 1 Cytuj
Ekansik 294 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 kwietnia 2011 sziftery to są łopatki pod kierownice, tak? Przydałyby się do F1 2010 i 2011 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Opublikowano 14 kwietnia 2011 (edytowane) Łopatki do sekwencyjnej zmiany biegów są w standardzie Tu masz to, co znajduje się w zestawie z "gołą" kierownicą: Content: Force Feedback racing wheel with belt drive ClubSport shifter paddles aluminum Adapter cable to connect Logitech G25 /G27 pedals Quick guide Power supply Edytowane 14 kwietnia 2011 przez Michał102 1 Cytuj
Ekansik 294 Opublikowano 15 kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 kwietnia 2011 Ale napisałeś, że shiftery "sobie odpuszczasz". Co miałeś na myśli pisząc to? Że ich nie kupiłeś, czy że po prostu z nich nie korzystasz, ale są one w standardzie? Pzdr! 1 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 15 kwietnia 2011 Opublikowano 15 kwietnia 2011 Pedały i skrzynię H trza dokupić. Z kierownicą masz już łopatki do sekwencyjnej skrzyni tzw. manetki. Prawa bieg w górę, lewa redukcja. To masz z kierownicą. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 15 kwietnia 2011 Opublikowano 15 kwietnia 2011 (edytowane) W dniu 15.04.2011 o 08:39, Ekansik napisał(a): Ale napisałeś, że shiftery "sobie odpuszczasz". Co miałeś na myśli pisząc to? Że ich nie kupiłeś, czy że po prostu z nich nie korzystasz, ale są one w standardzie? Pzdr! Nie shiftery, tylko shifter W sumie niejasno to określiłem, powinienem napisać, że odpuściłem (czyli nie kupiłem) sobie lewarek w układzie H Łopatki w "stylu F1" są na stałe wmontowane w kierownicę i nie ma możliwości byś kupił kierownicę bez nich. Do GT2 standardowo dostajesz jeszcze duże, bardzo wygodne aluminiowe "nakładki", które przykręca się do tych mniejszych plastikowych bezpośrednio wmontowanych w kierownicę. Edytowane 15 kwietnia 2011 przez Michał102 1 Cytuj
Ekansik 294 Opublikowano 15 kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 kwietnia 2011 No! I teraz wszystko jasne. Zdecydowane. Kupuję tą kierke wraz z shifterem H i pedałami. Pozostaje dylemat czy czekać na wersję z hamulcem ręcznym. O! i w tym momencie nasuwa się pytanie. Czy w kierownicy GT2 jest port, który pozwalałby podłączyć później, dokupioną osobno, dźwignię handbreak'a? pzdr! Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 15 kwietnia 2011 Opublikowano 15 kwietnia 2011 (edytowane) W dniu 15.04.2011 o 10:57, Ekansik napisał(a): O! i w tym momencie nasuwa się pytanie. Czy w kierownicy GT2 jest port, który pozwalałby podłączyć później, dokupioną osobno, dźwignię handbreak'a? Niestety nie ma takiego portu. Kierownica posiada 2 gniazda w standardzie PS/2... jedno jest do podłączenia pedałów, a drugie do podłączenia lewarka w układzie H lub tego sekwencyjnego (przypominam - wraz z lewarkiem H dostajesz drugi, sekwencyjny. Działa on na zasadzie znanej z samochodów rajdowych). Jest jeszcze trzecie gniazdo po lewej stronie kierownicy, ale służy ono jedynie do podłączenia lewarka "po angielsku", czyli po lewej stronie kółka. Słyszałem o próbach podłączenia różnych nieoryginalnych dźwigni hamulca ręcznego, lecz wymagało to ingerencji w elektronikę kierownicy (lutowanie kabli itp.). Zapowiadany nowy lewarek ClubSport w układzie H będzie w jednym module wraz z dźwignią hamulca ręcznego. Prawdopodobnie (raczej na pewno) cały moduł będzie podłączony jednym kablem. Edytowane 15 kwietnia 2011 przez Michał102 Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 15 kwietnia 2011 Opublikowano 15 kwietnia 2011 To jak z tym ręcznym, bo na powyższym filmie widać zestaw full wypas? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.