Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 jak ogladalem wczoraj firlmik z prezentacją mozliwosci nowego kontrolera to mialem mine typu "co to kurfa ma byc?" oraz "PO CO??" te 2 pytania mnie męczą cały czas po pierwsze nie wygląda to ani troche wygodnie do dluzszego trzymania w rękach i grania w normalne gry po drugie - pytanie do was graczy - czy grając patrzycie na pada czy na ekran? czy nie mieliscie nigdy okazji oglądać nooba ktory co chwile zerka na pada bo nie wie gdzie jakiś guzik jest? to strasznie przeszkadza w patrzeniu na to co sie dzieje na ekranie, tymczasem tu nagle wymyslili patent ze co chwile trzeba bedzie odrwyac wzrok od ekranu żeby popatrzec na drugi mały ekran w rękach. przy DS to jeszcze mialo sens bo ekrany byly obok siebie, ale tutaj takie latanie wzrokiem od TV do ekraniku wydaje sie absurdalne pozatym co jeśli gramy w gre gdzie na TV jest akcja a na padzie jakieś menusy i inventory? co wtedy kiedy "ktoś przełączy kanał" ? mozemy grać na ekranie pada ale już nie widzimy menusów kilka rozwiązan wydaje sie calkiem ciekawych ale za to ogolne założenie jest tak absurdalne ze nie wiem co powiedzieć ciekawe też że dali moc porownywalną z ps3 i x360 - przez pol roku bedą wychodzily takie same gry na 3 konsole a potem jak wyjdą następcy pleja i Xa to znowu WIU bedzie przestarzałe pozatym ciekawe czy te zapowiedziane battlefildy i assasiny i inne to ma być dokladnie to co na ps3 i X? bo w koncu te gry maja premiere na jesieni tego roku a WIU dopiero w 2012 wiec bedzie niezly poslizg czekam na pokaz "prawdziwej" gry w ktorą mozna by ciekawie i wygodnie grać dzieki temu wielkiemu klocowi, bo jak narazie to pomysł wydaje mi sie na poziomie Ipada -czyli wielkie (pipi) ktore i tak sie pewnie sprzeda Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Nintendo już trochę przegina z tymi "innowacjami". DS jest super, na Wii mam chrapkę i kiedyś sobie kupię, bo oprócz głupkowatych gierek są też ciężkie hity dla normalnych graczy ale Wii U? Dziękuje, ale to jest żenujące a rozgrywka dodatkowo utrudniana. Mam nadzieję, że ta Zelda rzeczywiście będzie tak wyglądać i oprócz niej będzie parę dobrych normalnych gier to może się przekonam. Póki co wracam do Gamecube i N64, wtedy jeszcze robiło się GRY. Zelda na Gamecube też miała wyglądać tak (demo z Space World 2000, robiło wrażenie): http://www.youtube.com/watch?v=wBtAvX4Pkyk&feature=related Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Mam wrażenie że tak jak na tym pokazie wczorajsze techniczne demo jest tylko po to by narobić fanom smaka <_< Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Nintendo już trochę przegina z tymi "innowacjami". DS jest super, na Wii mam chrapkę i kiedyś sobie kupię, bo oprócz głupkowatych gierek są też ciężkie hity dla normalnych graczy ale Wii U? Dziękuje, ale to jest żenujące a rozgrywka dodatkowo utrudniana 3 Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 No tak, praktycznie nic nie wiemy a już się zbierają wypowiedzi "speców" od ergonomii. Z Wii było podobnie - komu się będzie chciało machać pilotem przy popierdółkach a jakoś ludzie grają godzinami w np Wii Sports Nintendo jako jedyna firma coś robi w sprawie innowacji i w tym temacie jakoś błędów nie popełnia, więc ja wolę poczekać na premierę systemu i przekonać się osobiście czy drugi ekran to wygoda czy przeszkadzajka. Pozatym zawsze możecie grać na Wii-Locie. Co do parametrów technicznych - na Pewno Wii U będzie miało porównywalną moc do konsol, które już ledwo zipią - na pewno ;P Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Co do parametrów technicznych - na Pewno Wii U będzie miało porównywalną moc do konsol, które już ledwo zipią - na pewno ;P "When we asked Bonstead if he thought it was possible that the Wii U version of Darksiders II would be the best version of the game, he said, "Yeah, just because the hardware is more powerful and it will have some extra features that I think will actually be useful to people playing the game." http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/06/07/could-project-caf-233-be-the-best-platform-for-darksiders-ii.aspx Edytowane 8 czerwca 2011 przez Hela Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 http://tvgry.pl/?ID=1697 Polecam - dokładnie widać co daje nam ten dodatkowy ekran - dla mnie rewelacja, a to tylko jedno z wielu zastosowań Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 poczatek filmiku i dwie kwestie 1 debilna gra polegajaca na machaniu w gore i w dół 2 nie da sie patrzec jednoczesnie na TV i ekran pada co powoduje że połowy akcji nie widzimy, wtf?! dokladnie widac jak typ nie obczaja wszystkiego i raz patrzy tu a raz tu nie wiedząc co sie dzieje <_< 1 Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Tylko, że akcja polega na "przełączaniu wzroku" między TV i kontrolerem - raz masz akcje na kontrolerze, raz TV. To tak jakbyś napisał - że w samochodzie czy na motorze nie powinno być lusterek Co do samej gry się nie wypowiadam, bo gameplay można poczuć po zagraniu z 2-3 razy w daną grę a nie po obejrzeniu fiulmiku Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Obejrzałem ten materiał na tvgry i zmieniam trochę nastawienie... potencjał jest. Może być naprawdę kozackie zastosowanie, zobaczymy. Szkoda jeno, że graficznie nie jest zbyt mocniej niż PS3/X360. Cytuj
Gość Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Dla mnie, Nintendo znowu pojechało po konkurencji. Nie boją się wprowadzać dziwacznych i mocno ryzykownych rozwiązań. Na razie nic z tego nie czaję, ale to dobrze rokuje . Jak wypuszczą nową konsolę stacjonarną, to się poważnie zastanowię nad zakupem. edit.Celowanie w FPSach może być o kilka długości wygodniejsze i zdecydowanie bardziej precyzyjne niż w tych wiilotach i moveach, gdzie musimy się bawić w kalibracje, a i tak nie działa to w takim stopniu, jak sobie wymarzyliśmy. Dla mnie zapowiada się to rewelacyjnie, chociaż wolałbym jednak mocniejsze bebechy niż tylko trochę lepsze od X360 i PS3 (no chyba, że razem wzięte ) Edytowane 8 czerwca 2011 przez Gość Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Tylko, że akcja polega na "przełączaniu wzroku" między TV i kontrolerem - raz masz akcje na kontrolerze, raz TV. To tak jakbyś napisał - że w samochodzie czy na motorze nie powinno być lusterek no przełaczanie jasne, tylko ze jesli prowadzisz samochod to wiesz że gapienie sie co chwile w lusterka to nie jest fajna zabawa tylko przymus , i wcale to nie poprawia bezpieczenstwa jazdy (paradoksalnie, bo gdyby w nie nie patrzec to by tez bylo niebezpiecznie) mam na mysli to że można i czasem trzeba "przełaczac wzrok" tyle ze chyba przyznasz ze wygodniej i bezpieczniej by sie prowadzilo samochod gdyby nie trzeba bylo zerkac w lusterka a sprawa "zorientowania sie co jest z tyłu" byla jakos sprytniej rozwiązana w samochodzie niezbyt jest inna możliwość, ale w grach przecież nie trzeba wsadzać tego upierdliwego i niewygodnego elementu "przełaczania wzroku" a tymczasem nintendo własnie to zrobilo , i nie rozumiem po jaką cholere jako gracze napewno sami wiecie ze czesto trzeba byc maksymalnie skupionym na akcji i oderwanie wzroku nawet na mapke albo pasek zycia na ekranie mozne skutkowac zgonem (zwlaszcza w szybkich strzelanakach i wyscigach) a co dopiero patrzenie zupelnie poza ekran na ręce , a przypominam że na WIU ma wyjsc np battlefild , i wątpie by ludzie chcieli odwracac wzrok od ekranu w czasie zażartej walki w multi taki "bajer" moze byc wygodny przy głaskaniu peska albo wybitnie powolnych grach jak strategie turowe, ale w wielu "normalnych" grach bedzie tylko utrudnieniem (to samo wielkosc pada) dlatego ogolny pomysł uważam za zbędne kombinowanie i innowacyjność w złym kierunku rownie dobrze mogliby powrocic do pada z 1 przyciskiem i twierdzic ze to innowacja... tylko ze w wiekszość gier zupelnie nie dało by sie grać na czyms takim Celowanie w FPSach może być o kilka długości wygodniejsze i zdecydowanie bardziej precyzyjne niż w tych wiilotach i moveach po pierwsze nie porownywal bym celowania willotem i movem bo to zupelnie inny poziom precyzji po drugie dlaczego twierdzisz ze celowanie tym "padem" bedzie precyzyjne? tam pokazali niby jakis urywek ze na ekraniku pada jest celownik itp, ale to wcale nie oznacza ze bedzie precyzyjny, nawet nie wiadomo jak to dokladnie dziala, ale jesli za pomoca akcelerometru w padzie to precyzja bedzie o wiele gorsza nawet od willota (pewnie podobna jak w dualshocku wychylenia) zreszta na ostatnim filmiku typ obczajał jakąś strzelanke i celował gałkami a nie "ekranikiem", zapewne nie bez powodu Edytowane 8 czerwca 2011 przez Yano 2 2 Cytuj
Gość Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Dlaczego ma być mniejsza? Jeżeli ma to działać na zasadzie wiilot/move, to właśnie może dawać większą precyzje. Będziemy sterować celownikiem bezpośredio na ekranie, nie będzie problemu kalibracji, złego ustawienia się itp. Takie celowanie z definicji już jest precyzyjniejsze niż pseudo dokładna kulka, która reaguje nawet na milimetrowe ruchy, ale ciężko sprecyzować gdzie znajduje się jej (nazwijmy to w ten obrazowy sposób) szczerbinka i muszka, tego "dokładnego" celownika. Oczywiście gdybam sobie, bo sam nie wiem, czy to będzie tak działało, ale nic temu na razie nie przeczy Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) no ale to ze na ekranie mamy celownik nie oznacza ze ten celownik bedzie sie ruszał tak jak tego oczekujemy i że bedzie precyzyjny bo jesli za jego precyzje bedzie otpowiedzialny tylko akcelerometr to co z tego ze widzisz celwonik jesli bedzie sie on zachowywał jak by pijana małpa grała rozkalibrowanym wiilotem? btw jeszcze inna sprawa mnie gnębi, takie innowacje zwykle nie rpzekładają sie na jkość gier zauwazcie jak duzo gier na wii bylo w 2 grupach 1 obsługa willota wrzucona na siła i niewygodna i glupia 2 gry robione specjalnie po ruch, ale za to nie mające do zaoferowania zupelnie nic ciekawego tylko niewielka liczba gier byla zarowno fajna "całosciowo" jak i fajnie wykorzystywała ruch ciekawe jak to bedzie teraz - glupie gierki na 2 ekraniki albo powazne gry z drugim ekranikiem wrzuconym na sile i utrudniajacym wszystko? hmm dla tych co nadal nie wyobrazaja sobie problemu - sprobujcie w jakąś normalną gre (np multi w jakiejs strzelance) zagrać zerkając co chwile na pada , zobaczycie ze to nie wplywa dobrze na skuteczność Edytowane 8 czerwca 2011 przez Yano Cytuj
django 549 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Yano, opowiedz nam jak to jest w Los Angeles bo widze, ze juz rozkminiles ze pad ni (pipi)a sie do niczego nie nadaje i ma mega opoznienia. no przełaczanie jasne, tylko ze jesli prowadzisz samochod to wiesz że gapienie sie co chwile w lusterka to nie jest fajna zabawa tylko przymus , i wcale to nie poprawia bezpieczenstwa jazdy (paradoksalnie, bo gdyby w nie nie patrzec to by tez bylo niebezpiecznie) jezdziles ty kiedykolwiek samochodem czy tako sobie piszesz jak zwykle? Jak juz gadamy chociazby o szuterach, chyba nikt zdrowy na umysle wierzy, ze w takiego Battlefielda bedzie sie gralo przy uzyciu touchpada lub akcelerometra. ALE pad miec dodatkowe zastosowania w takich grach. Na przyklad przeladowywanie. Zamiast marnowania jedno z przyciskow mozemy przypisac to do strzachniecia padem, albo nawet ustawic jedno pole na touchscreenie przy prawej galce - proste? Proste. A to przeciez ledwo jedna mysl, mozna to rozwinac o wiele bardziej. Nikt kto nie jest Yano nie mysli chyba, ze kazda normalna gra bedzie miala udziwnione sterowanie - podejrzewam, ze to beda mile i moze, niekiedy, niezbedne dodatki. Mozliwosci jest duzo i jezeli ktos gani Nintendo, ze daje taka mozliwosc dla developerow to powinien sie rozpedzic, sciana predzej czy pozniej sie znajdzie. 2 1 Cytuj
Gość Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Na razie nic nie oznacza, bo chyba nic nie wiadomo na temat specyfikacji, więc oboje sobie możemy powróżyć z fusów, co do tego, jak to będzie działać. Ja stawiam, że wstawią tam coś bardziej zaawansowanego niż to co mamy w Wiilocie. Ale w normalym padzie nie masz wyświetlacza, który pokazuje Ci to co się dzieje w grze. Właśnie to jest taki problem, że jeszcze czegoś podobnego nie widzieliśmy i ciężko wyobrazić sobie, jak to dokładnie będzie działać. Dla mnie ten kontroler będzie pełnić funkcje uber precyzyjnego willota z ekranem, na którym będzie się skupiał grający, TV będzie służyło jako ekran do podglądu dla innych osób. To pozwala przypuszczać, że party game, będzie dalej priorytetem Nintendo, tylko, że nie będzie równoznaczne z casual gamingiem. No i nie wyklucza to grania na TV w tradycyjny sposób, wtedy ekran na padzie może być np. mapą, inwentarzem. django- jeżeli N zrobi z tego urządzenia, precyzyjny kontroler (powiedzmy na poziomie Move)to z tym patentem, który zastosowali, granie w FPSy, może mieć więcej niż tylko ręce i nogi. Ja przynajmniej potrafię to sobie wyobrazić Edytowane 8 czerwca 2011 przez Gość Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) jezdziles ty kiedykolwiek samochodem czy tako sobie piszesz jak zwykle? jeżdze samochodem i przymus sprawdzania lusterek wcale mi nie pomaga w skupieniu sie na drodze, a i tak jazda samochodem zwykle nie wymaga reakcji w ułamku sekundy, a tymczasem w grach jest to czeste wiec odwracanie wzroku od TV nie bedzie w tym pomagac Na przyklad przeladowywanie. przypominam że dualshock tez ma akcelerometr a jakoś nie widzialem nikogo w bc2 albo COD zeby miał ochote przeładowywac za pomocą machania padem (jakims dziwnym trafem zwykle nacisniecie guzika jest wygodniejsze niz machanie łapami) Mozliwosci jest duzo i jezeli ktos gani Nintendo, ze daje taka mozliwosc dla developerow to powinien sie rozpedzic, sciana predzej czy pozniej sie znajdzie. niektore mozliwosci są ok, ale "mozliwsoc" odwracania sie od ekranu zeby spojzec na cos na padzie poprostu zapowiada sie na utrudnienie i upierdliwość a mozliwosci powinny byc pozytywne (chyba ze pochwalisz np xboxa za dvd i "mozliwosc" wypuszczania gier na 5 płytach z powodu małej pojemnosci ;p) django- jeżeli N zrobi z tego urządzenia, precyzyjny kontroler (powiedzmy na poziomie Move)to z tym patentem, który zastosowali, granie w FPSy, może mieć więcej niż tylko ręce i nogi. Ja przynajmniej potrafię to sobie wyobrazić precyzja to jedno (zakładajac ze bedą dobre czujniki bo sam ekran nie gwarantuje precyzji) ale tez nie napalał bym sie na granie w strzelanki na samym ekraniku pada, co jak co ale jest on o wiele mniejszy od przecietnego TV a wiekszosc z nas wie jak to utrudnia wypatrzenie wroga w krzakach , i co z tego ze masz precyzje jesli nie wiesz gdzie celować? Edytowane 8 czerwca 2011 przez Yano Cytuj
django 549 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Ale... tylko ty narazie wymysliles te "mozliwosci" ktore wymagaja odwracania glowy od TV. Jak bedziesz mial mape na ekranie kontrolera to tez bedziesz narzekal ze glowa musisz machac? Wolalbys czekac na menu na kazdym razem? Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Po ochłodnięciu powoli przekonuje się do tej koncepcji. Nie potrzeba mi grafiki lepszej niż na X360/PS3, w zupełności mi wystarczy. Teraz czekać na zapowiedzi normalnych gier, golf i podglądanie sąsiadów mnie nie jara. Będą wypasione gry, będzie interesująco. Jestem ciekaw jaki zasięg będzie mieć ten pad z ekranikiem, czy będe mógł sobie pograć na kiblu. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Ale... tylko ty narazie wymysliles te "mozliwosci" ktore wymagaja odwracania glowy od TV. Jak bedziesz mial mape na ekranie kontrolera to tez bedziesz narzekal ze glowa musisz machac? Wolalbys czekac na menu na kazdym razem? te mozliwosci wymagaja odwracania glowy to wlasnie wszelakie mapki, HUDy i inne rzeczy, juz wole to miec w rogach ekranu niz w rękach (glownie tu caly czas mowie o FPP w multi i wyscigach , bo te gry maja zwykle rozne HUDy z informacjami i pewnie wlasnie takie rzeczy nintendo chcialo by umieszczac na ekraniku) no i jeszcze przed chwila doszla informacja ze 1 konsola obsluzy tylko jednego pada z ekranem, reszta musi uzywac starych jesli gra sie na multi... i jak tu sie nie dziwić? Edytowane 8 czerwca 2011 przez Yano Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Wystarczy poczekać na konkrety czy też samemu przetestować a jak wiadomo nie od dzisiaj, obsługa plus flagowy tytuł obsługujący nowy bajer zwiększy, urozmaici doznanie i po raz kolejny pokaże konkurencji środkowy palec.I obok X360, PC znajdzie się miejsce dla kolejnej konsoli, która odróżni się znacząco od pozostałych.Zresztą, ja z każdą pojawiającą się Zelda kupuje ich konsolę z myślą tylko o niej Cytuj
Gość Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 no i jeszcze przed chwila doszla informacja ze 1 konsola obsluzy tylko jednego pada z ekranem, reszta musi uzywac starych jesli gra sie na multi... i jak tu sie nie dziwić? Czyli tym bardziej można założyć, że ten pad jest robiony z myślą o singlu, a to dobrze wróży prezycji. W multi możemy sobie machać wibratorami, a to urządzenie bedzie pozbawiane na ten czas pewnych funkcjonalności albo ziom, który będzie dzierżył je w dłoni, będzie robił za jakiegoś mistrza gry. Widać moc obliczeniowa konsoli nie bedzie pozwalała, na generowanie 5 oddzielnych obrazów- w sumie to nie zaskoczenie-, stąd taki zabieg. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Meh - nic specjalnego. Ot taki bajer - dzieki temu wygodniejsze moze byc smiganie po menusach, bo caly czas bedziemy je mieli odpalone na dolnym ekranie i nie bedziemy musieli czekac na wlaczenie. Gameplay'owo nie widze zastosowania w normalnych gierkach, ktore by jakos podnosilo jakosc rozgrywki (ot taki bajerek). Jedyna zaleta, to ze moze wyjda jakies ciekawsze gierki ktore to wykorzystuja - dzieki temu ktos kto np. nie ma DSa / 3DSa, a ma Wii U, bedzie mogl zagrac w cos podobnego na swojej konsoli. Zaleta bylaby tez mozliwosc grania na tym kontrolerze, jakby on mial duzy zasieg - moznaby np. pograc na kiblu, albo kiedy TV jest zajety, albo przed snem w lozku. Niezly bajer moglby by byc. Wlasnie, bajer to jest w tym przypadku slowo klucz - ot taki dodatek, a nie cos co urywa jajca. Opieranie calego urzadzenia na jednym tak na dobra sprawe niewiele wnoszacym bajerze - jest dziwne. Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Po pierwsze - W Wii Locie do FPSów nie ma czegoś takiego jak kalibracja! Może jedna gra na 10 ją ma (Ghost Squad) ale jest ona zbędna - jakieś pozostałości po pistoletach. To MOVE wprowadziło obowiązkową kalibracje i jest do tego mniej precyzyjne Po drugie to jest Nintendo a oni nie wydają nic co by było pomyłką. Fakt - z generacji na generację sterowanie jest coraz trudniejsze - kiedyś mieliśmy gałkę czy ktrzyżak i 1 lub 2 przyciski. Teraz mamy już nie tylko analogi i z 10 przycików ale i czujniki kamerki i ektrany dotykowe. Pytanie tylko czy chodzi o to aby nam utrudnić granie czy dać developerom możliwość stworzenia bardziej optymalnego interfejsu i [przy okazji bardziej rozbudowanych i wymagających gier. W 3DS np w Rodge Racerze nie jest jakoś specjalnie wykorzystany ekran dotykowy ani czujniki wychylenia i nikt zaz tego powodu nie płacze w stylu - "o boże - jak oni nie mogli wykorzystać potencjału konsoli" ZROZUMCIE - Te wszystkie nowinki są dla developerów, aby robili jeszcze lepsze gry i tylko od nich zależy, czy będziesz grał jak na zwykłym padzie czy ni. Tak było z Wiilotem (a nie było z MOVE co istotne) i tak będzie z Wii U jezdziles ty kiedykolwiek samochodem czy tako sobie piszesz jak zwykle? jeżdze samochodem i przymus sprawdzania lusterek wcale mi nie pomaga w skupieniu sie na drodze, a i tak jazda samochodem zwykle nie wymaga reakcji w ułamku sekundy, a tymczasem w grach jest to czeste wiec odwracanie wzroku od TV nie bedzie w tym pomagac Ostatni raz skomentuję twoją wypowiedź. Po pierwsze to chyba masz problemy ze skupieniem, skoro nie potrafisz korzystać z lusterek, po drugie gdy np ja gram w samochodówki to nie wyobrażam sobie abym w nich nie miał lusterka, dzięki któremu zajeżdżam komuś drogę - tak samo mapę - gdzie mogę się dowiedzieć kiedy mnie czeka ostry zakręt. To choć na ułamek sekundy mnie rozprasza daje mi bardzo dużo cennych informacji, czyli JEST DLA MNIE WIELKIM UŁATWIENIEM Edytowane 8 czerwca 2011 przez django Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vMoMs7l5ne0&feature=player_embedded Sama prawda (przynajmniej w większości). Tak właściwie po cholerę komu kontrolery ruchu, które nawet w najmniejszym stopniu nie imitują to tego co się dzieje na ekranie. Po co zmieniać coś co od zawsze się sprawdzało. Dla mnie innowacyjną firmą nie jest Nintendo a właśnie Sony. 10 lat temu wyobrażałem sobie granie tak jak to widzi teraz Sony czyli super realistyczna grafika plus obraz 3D. Nintendo pozostaje technologicznie z tyłu a przy ich pomysłach wysiadają nawet starzy wymiatacze. Nawet nie wiem w co i jak miałbym grać na tym kontrolerze. 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.