ogqozo 6 553 Opublikowano 9 lipca 2012 Opublikowano 9 lipca 2012 (edytowane) Nie zagłębiałem się za bardzo w temat WiiU od strony technicznej a więc mam dwa pytanka. Czy na starcie będzie dostępny kolor czarny i czy oprócz tableto-pada pad będzie w zestawie czy trzeba będzie go dokupić ? Szczegóły wydania mają być podane jesienią. Czarny kolor zapewne szybko się pojawi, ale podejrzewam, że na samym starcie będzie tradycyjnie tylko jeden. Co do pada, jeśli masz na myśli Pro Controller, to można być pewnym, że nie będzie go w zestawie. Edytowane 9 lipca 2012 przez ogqozo Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 9 lipca 2012 Opublikowano 9 lipca 2012 Ja słyszałem plotke, że Nintendo rozwarza sprzedawanie Wii U w zestawie z wiilotem, i bez, raczej zwykłego pada nie otrzymasz z konsolą, choć może jeszcze z mienią coś w tym temacie... Co do czarnego koloru, to niestety nie mogę udzielić odpowiedzi, za to podobno do konsol ma być dodawane Nintendo Land, i w sumie to by było najlepsze rozwiązanie dla tego tytułu... Cytuj
saptis 620 Opublikowano 10 lipca 2012 Opublikowano 10 lipca 2012 W sumie dobrze bo mam juz 3 Wii-loty i nastepny nie jest mi potrzebny. Dobrze, ze do Wii U beda pasowac Wii-loty, mam nadzieje, ze konsola bedzie rowniez obslugiwala te bez Motion-Plus - wiadomo cos na ten temat ? Cytuj
Arinald 1 Opublikowano 16 lipca 2012 Opublikowano 16 lipca 2012 Co do tych Wiilotów to mnie to nie jestem do końca pewny, bo zdawało mi się, że Nintendo Land je wykorzystuje (poprawcie mnie, jeżeli się mylę) a jeżeli to będzie gra dołączana do Wii U to raczej Wiiloty też by się w paczce znalazły (chociaż jestem zwolennikiem tego, by były 2 wersje paczek - z Wiilotami i bez, bo Nintendo zrobiło już podobny trik z 3DS XL w Japonii (brak ładowarki - jest to bardzo wygodne IMO, bo ktoś kto ma ładowarkę już ma troszkę więcej kasy w kieszeni, a nie powiecie mi, że w Japonii ktoś będzie miał problemy ze znalezieniem ładowarki do 3DS-a w sklepie, c'nie?) a biorąc pod uwagę, że już prawie 100 mln osób ma Wii i co za tym idzie - Wiilota głupio by było kazać im jeszcze raz łożyć kasę). Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 16 lipca 2012 Opublikowano 16 lipca 2012 (edytowane) Co do tych Wiilotów to mnie to nie jestem do końca pewny, bo zdawało mi się, że Nintendo Land je wykorzystuje (poprawcie mnie, jeżeli się mylę) a jeżeli to będzie gra dołączana do Wii U to raczej Wiiloty też by się w paczce znalazły Część gier ma multi typu tablet na zmianę, część - 1/2 graczy tablet, a reszta wiiloty. No ale żeby popatrzeć analogicznie do pierwszego Wii, to tak, jakby do Wii Sports dołączali więcej niż jednego wiilota. Not gonna happen. Nintendo zrobiło już podobny trik z 3DS XL w Japonii (brak ładowarki - jest to bardzo wygodne IMO, bo ktoś kto ma ładowarkę już ma troszkę więcej kasy w kieszeni, a nie powiecie mi, że w Japonii ktoś będzie miał problemy ze znalezieniem ładowarki do 3DS-a w sklepie, c'nie?) Nintendo zrobiło to samo w Europie i jednak jest trochę Europejczyków, którzy uznali to za skandal. Ładowarka w każdym razie jest konieczna do 3DS-a, a wiilot do Wii U - nie, więc to naturalne, że nie będzie w zestawie. W sumie dobrze bo mam juz 3 Wii-loty i nastepny nie jest mi potrzebny. Dobrze, ze do Wii U beda pasowac Wii-loty, mam nadzieje, ze konsola bedzie rowniez obslugiwala te bez Motion-Plus - wiadomo cos na ten temat ? Rok temu na E3 Iwata powiedział, że Wii U obsługuje jednego tableta i cztery wiiloty z Motion Plus. Skoro zaznaczył to wyraźnie, to trzeba założyć, że te stare nie będą działały, choć pewnie w niektórych grach byłyby przydatne... Pewnego oświadczenia nie ma. Edytowane 16 lipca 2012 przez ogqozo Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 sierpnia 2012 Opublikowano 8 sierpnia 2012 No biorąc pod uwagę fakt że Pikmin 3 ma kilka sposobów sterowania m.in. korzystanie z nunchuka i Wii remot plus to chyba można śmiało stwierdzić iż same WIiloty odchodzą do lamusa, ale nie powiedziałbym że to jest zły pomysł, tym bardziej iż naprawdę dużo graczy posiadających Wii kupiło albo Motion Plus osobno albo wbudowanego w Wiilota żeby pograć w Wii Sports Resort, Red Steel czy tym bardziej mieli okazję kupić limitkę Zeldy: SS z WMP gdzie cenowo naprawdę się opłacało. Ja w każdym razie nawet jak sprzedam Wii to właśnie dzięki Zeldzie: SS na launch Wii U dalej będę miał jednego Wii lota do grania we dwóch (bo pewnie jeszcze trochę minie zanim zobaczymy dwa gamepady w akcji). Tak swoją drogą Shane Satterfield z Gametrailers ostatnio dużo udziela się nt. Wii U, ostatnio stanowczo przyznał iż Batman Arkham City czy tym bardziej AC3 wyglądają najlepiej na Wii U, m.in. AC na platformie Ninny natywnie śmiga w 1080p, podobno ma lepsze tekstury i oświetlenie. Oczywiście przekonamy się podczas premiery konsoli jak to z tym będzie, ale jest nadzieja że nie są to zwykłe prostackie porty. No i ciekawi mnie bardzo jakie to gry NIntendo nie ukazało podczas E3 a są w produkcji i ba mają nawet wyjść na launch konsoli lecz nikt nie może powiedzieć co to za tytuły bo zabrania im embargo (przydałoby aby w końcu odbyła się ta konfa z informacjami co do ceny, dnia premiery itp.). 1 Cytuj
gruby+ 0 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Nowy patent Nintendo na multiplayer. Dwie osoby z wiilotami jedna celuje do tabletu, druga (lub więcej) do telewizora. http://nin-side.blogspot.com/2012/08/wiiu-moze-jeszcze-wiecej-patent-nintendo.html Cytuj
Malutki 5 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 RUMOR - Capcom's Wii U game is Monster Hunter related http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=183684 Capcom has “some good stuff” coming to Wii U Capcom, the publisher of the Resident Evil series, hasn’t so far shown any big support for the Wii U. In fact, the company has yet to announce a single Wii U game. That might change soon, as the company recently revealed that they have “some good stuff” coming to the Wii U, with announcements coming soon. Last year, Resident Evil producer Masachika Kawata said that he’d love to see Resident Evil on the Wii U. And we might have a reason to get our hopes up. Capcom replied to questions on the official Capcom forums, where users asked about the lack of Wii U support. Capcom’s Vice President dropped by on the forums, saying, “Some good stuff is coming and I’d love to tell you more… but for now, I have to keep it a surprise“. So far, so good. http://wiiudaily.com/2012/08/capcom-has-some-good-stuff-coming-to-wii-u/ Capcom's first Wii U game not at Gamescom, but will be shown soon “There is a rumour that we are working on a Wii U game. It won’t be at this show. But we do have something waiting in the wings, and we will be talking about that very soon.” - Capcom’s head of marketing for US and Europe Michael Pattison http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=183271 Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 Wii U jest 'odrobinkę potężniejsze od obecnej generacji' Czyli co kryje się w środku najnowszej konsoli Nintendo? To pytanie zadają sobie wszyscy i choć Nintendo nie udzieliło jeszcze oficjalnej odpowiedzi, to serwis Eurogamer ustalił następującą specyfikację: Procesor: trzy procesory IBM klasy Power PC, ich dokładne taktowanie nie jest jeszcze znane Pamięć RAM: 1 GB Grafika: procesor graficzny z serii AMD 7, współpracujący z DirectX 10 i shader 4 Co nie jest szczególnym konkretem. Zapytany przez serwis John Nash z Blitz Games Studios o moc urządzenia, odpowiedział, że "jest porównywalne z obecną generacją i nieco od niej potężniejsze", a za największą zaletę urządzenia podał obszerną pamięć RAM (Xbox 360 ma 512 megabajtów, PlayStation 3 256 megabajtów "na system" i 256 megabajtów "na wideo"). Następnie dodał: Jeśli o mnie chodzi, tak, byłbym pełen obaw, gdybym miał wyprodukować strzelankę z perspektywy pierwszej osoby o tej samej jakości, jak tytuł, który ukaże się na następne PlayStation i Xboksa. Oczywiście, że bardzo bym się tego obawiał. Nie będziesz w stanie tego zrobić. Ale jako, że nie będę miał takiego zlecenia, to się tym nie przejmuje, bo będę robił zupełnie inny typ gry na sprzęcie Nintendo. Pamiętajmy, że jedną z głównych atrakcji nowej konsoli ma być specyficzny kontroler, który wygląda jak tablet z doklejonymi guzikami, jakie można znaleźć w zwyczajnych padach. Dotykowy ekran, wykrywanie gestów, to daje sporo możliwości twórcom gier. Co prawda fanów porównywania sprzętu to nie powstrzyma, ale im zawsze pozostanie bliska rywalizacja pomiędzy Sony i Microsoftem. Nintendo znowu będzie robić konsole po swojemu. Dokładna data premiery nowego sprzętu nie jest jeszcze znana, ma się odbyć w ostatnim kwartale 2012 roku. Słabo jak na nextgenowa konsole... Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 Przez rok WiiU będzie dostawać multiplatformy, a po wyjściu PS4 i nowego Xboxa będą tylko gry od Nintendo i średniaki od 3rd party. Czyli standard. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Nie oszukujmy się kto posiadający Ps3/x360 kupi WiiU dla multiplatform ? Ważne będą tytuły only on WiiU gdzie na razie nie ma cudów nawet w zapowiedziach.Mam nadzieje że Big N się ogarnie i będzie mieć w swojej ofercie sporo różnorodnych ex'ów. Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Nikt oprócz fanbojów. Dlatego kupno WiiU odłożyłem do przyszłego roku i zamiast tego kupiłem 3DS XL Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 http://www.zeldainformer.com/news/comments/rumor-wii-u-set-at-200-releasing-november-18th 200 dolców to byłby strzał w dziesiątkę Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Ta, jasne. Zapomnij o 200$ Cytuj
gruby+ 0 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Od dostawcy Amazona wyciekły amerykańskie daty i ceny WiiU. Trzy budnle od 249-349 $. Premiera 11 listopada. http://nin-side.blogspot.com/2012/09/od-dostawcy-amazona-wypynea-data.html Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) W ten czwartek będzie kolejne Nintendo Direct. Tym razem ma być w całości poświęcone Wii U ""Our Nintendo Direct Wii U Preview presentation is coming soon! Check back here on Thursday September 13th at 3 p.m. (UK time) to watch it live!"" Źródło: http://www.nintendol..._13th_september EDIT: mam nadzieje, że będzie zarówno data premiery jak i konkretna cena (najlepiej w Euro) oraz lista gier na premiere w naszym regionie Edytowane 11 września 2012 przez pawelgr5 Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Potwierdzono, że Wii U będzie w Europie w tym roku. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Yaiba czyżby szykował się mocne ex na WiiU ? http://www.ppe.pl/news-17843-Yaiba__gra_z_zombie_jakiej_nie_bylo.html Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 (edytowane) BTW: Jutro może też zostać zapowiedziana na Wii U nowa gra twórców Jet Set Radio i RGG/Yakuza: http://sega.jp/project-omega (na razie strona jeszcze nie ruszyła) - Reżyserem Project Omega jest producent Ryu Ga Gotoku (nie Nagoshi) - plannerem/drugim reżyserem scenarzysta tejże serii - art director Ryuta Ueda też pracował przy RGG (i nad grami z serii Panzer Dragoon) O_O Edytowane 12 września 2012 przez Enkidou Cytuj
Karas 433 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 TGS i jego okolice zapowiadają się dość ciekawie w temacie WiiU Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Jutrzejsza (a raczej już dzisiejsza) konferencja zaczyna się o godzinie 16:00 polskiego czasu (10:00 am EPT) i potrwa aż 6 godzin! Ciekawe, co pokażą oprócz oficjalnej daty premiery, ceny, bundle packów i lineup-u startowego. To będzie ogromny event, w końcu w Nowym Jorku. Transmisję puszczą na "lajwie" przez oficjalną stronę, fejsa i youtube'a, a na bank są jeszcze inne źródła Nie mogę się już doczekać, co tam pokażą Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 (edytowane) premiera w japonii 8 grudnia cena za "premium" z 32gb dyskiem po wielu przeliczeniach ok 1300zł (co pewnie po przełożeniu 1$ = 1 euro bedzie jeszcze ze 300zł wiecej) cena słabszej wersji z 8gb dyskiem troche mniejsza cena nie zawiera czujnika stawianego na tv ktory jest wymagany (taki sam jak na wii) tabletopad kosztuje ok połowe ceny konsoli czyli przeliczając bez uwzgledniania euro ok 500zł (co pokazuje ile jest warta sama konsola) zastanawiam sie gdzie nintendo trzymało głowe wymyslając te rozmiary dysków, bo chyba w (pipi)e! w czasie gdy rozwija sie cyfrowy handel ci robią konsole z dyskiem na ktorym nie zmiesci sie nawet 1 gra. o co (pipi)a chodzi? jakieś demo? patche? gdzie to sie ma pomiescic? N nie zauważylo jak bardzo płakali ludzi mający ps3 z 40gb dyskiem? nie mowiac już ze ponad 1300zeta za konsole o mocy porównywalnej z siedmoletnimi konsolami i 10 razy wiekszym dyskiem, ktore kosztuja poniżej tysiaka, to też jakiś żart (zwlaszcza że do tej ceny trzeba doliczyc dokupienie dodatków) co oni robią? myślą ze są stevem jobsem i kazde błyszczace go.wno opchną? zobaczymy jak tym razem sobie poradzi, czy casuale kupujacy z powodu mody wii znowu sie nabiorą na konsole ktora w mowmencie premiery jest już starodawna a jeszcze zeby dobić leżącego - na premiere tylko 2 gry: mario i nintendoland Edytowane 13 września 2012 przez Yano 1 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 cena nie zawiera czujnika stawianego na tv ktory jest wymagany (taki sam jak na wii) To jest dla mnie (pipi)owe zagranie , jakoś kupując Wii mamy go za free razem z konsolą a z WiiU już nie ? przynajmniej w wersji premium powinien być. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 tu są same (pipi)owe zagrania nie wiem czy ten czujnik jest wymagany tylko do wiilota czy do tabletopada też (w koncu jego pozycja ma byc wykrywana przez konsole) bo jesli do wiilota to jeszcze da sie zrozumiec Cytuj
Karas 433 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 Mam nadzieje że po imprezie w NY będziemy wszystko dokładnie wiedzieć na czym stoimy heh Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.