Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) wiadomo w ogole co oznacza to U w nazwie? bo z 3DS wiadomo o co chodzi, a co ma oznaczac U ? "you" ? czy co? i jak to teraz czytac? "łiiju" ? w sumie to podejzewam ze to nie ejst wielce ostateczna nazwa, zobaczcie ze chwile wczesniej nazywalo sie project cafe, teraz wii u, a kontroler nie ma nawet nazwy i mowili "new controller" zreszta nintendo lubi zmieniac nazwy konsol i czesto robi to w ostatniej chwili (tak bylo z wii, - ich wczesniejsze tez sie mialy nazywac zupelnie inaczej, chyb ajakies delfin itp był) nie jestem tez przekonany czy oni chcą nową konsole bardzo wiązać ze starą, niby używa wiilotów, ale to moze jeszcze nic nie znaczyc, mam na mysli że mogą mieć inną strategie niz przy DS i 3DS gdzie jest wyrazna kontunacja, tutaj moga sie chciec odciąc od przestarzałej konsoli dla dzieci i zrobić nowoczesną na czasie z grami dla kazdego (pomijajac to ze nowoczesnosc oznacza zrównanie poziomu z ps3 i 360, a gdy wyjda nowe konsole sony i MS to wiiu znowu bedzie mocno w (pipi)e) Edytowane 11 czerwca 2011 przez Yano Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) i jak to teraz czytac? "łiiju" ? Mówisz i masz, można też się podszkolić http://www.youtube.com/watch?v=0JElywbkSbY Edytowane 11 czerwca 2011 przez Bushisan 2 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-wii-u/716072 E3 2011: Full-Length Zelda Tech Demo (Cam) HD Cytuj
ogqozo 6 573 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 http://i.imgur.com/2Bugt.jpg Szkoda, że autor obrazka nie dopisał czasu, który mijał od dema do gry. W jednym przypadku były to trzy lata, a w drugim sześć. Rozumiem, że ten filmik jest jarający, ale c'mon... nie jest raczej możliwe, żeby ogłosili Zeldę na Wii U wcześniej, niż za dwa lata. A i wtedy do premiery będzie z półtora roku. O czym tu gadać. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) Kolejną ujrzymy pewnie za 5 lat licząc od daty premiery Z:SS, w takim razie jaki exclusive pojawi sie na starcie konsoli ? Kolejnego błędu chyba nie popełnią, tak jak to do niedawna było z premierą 3DS. Do tej pory nic szczególnego w tym przypadku sie nie zmieniło i na sprzedaży to sie odbiło.Mario ? Musiałby kolejny raz ewoluować, spełniając przy tym standardy Wii U. Skoro innowacja jest ich domeną i daje się mocno odczuć w ich grach za każdym razem poprzez gampley, to niech w końcu przywalą nowym IP bo powoli nadużywanie wyrobionej marki staję się z lekka nużące, choc pewnie zmienie tę opinie jak już pojawi się na dniach u mnie Wii i to na dobre wraz z Mario Galaxy I, II. Koniec z pożyczaniem bo sa akurat teraz tanie Zresztą na starość wybredny się robię i mam ost. cholerne parcie na wysoką jakość gier a znając Nintendo to wiem że na bank mi ją dostarczą Edytowane 11 czerwca 2011 przez Bushisan Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) Dlaczego ekran jest single touch? Kurde przecież to jest czysta głupota, czy technologia multi-touch jest aż tyle droższa, że tak ciężko im to wprowadzić? Jakoś PSV ma multi-touch. To znacznie zwiększa możliwości dla gier. Dla mnie PSV to must have o ile dobry line'up będzie miała. Edytowane 11 czerwca 2011 przez MierzejX Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) Prezentacja wybranch gier Ubisoftu singiel,multi i możliwości Wii U Precyzja w sterowaniu może wnieść naprawde spory potencjał Odnośnie początkowej reklamówki Ghost Recona skojarzenie mam z "Raportem mniejszości" Spielberga, co prawda do hologramu daleko ale widocznie szykuję się jego niezły początek http://www.youtube.com/watch?v=8M8f8n7z3dU&feature=player_embedded Edytowane 11 czerwca 2011 przez Bushisan Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Precyzja w sterowaniu może wnieść naprawde spory potencjał Wniosła. Żyroskop to żadna nowość. iPhone 4 wykorzystuje go w wielu strzelankach. Sam byłem zaskoczony jak za(pipi)yście to działa i byłem zdania, że na to powinni stawiać w przyszłej generacji. Myślałem, że to raczej droga technologia, ale jak widać za 1000zł można ją sprzedać w takim PSV (wiem, że to nie temat o PSV, ale wydaje mi się, że będzie to mocny konkurent nawet dla stacjonarnych konsol). Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) Dlaczego ekran jest single touch? Kurde przecież to jest czysta głupota, czy technologia multi-touch jest aż tyle droższa, że tak ciężko im to wprowadzić? Jakoś PSV ma multi-touch. To znacznie zwiększa możliwości dla gier. Dla mnie PSV to must have o ile dobry line'up będzie miała. A po co Ci multitouch skoro masz przyciski z obu stron? Żyroskop nie jest drogą technologią i jest m.in w 3DSie Edytowane 11 czerwca 2011 przez Bandi Cytuj
Gość szpic Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Dual shock ma zyroskop Ps obiło mi sie o uszy, ze gry pokazywane na konfie N ( te nie od Nintendo) nie chodzily na WiU, tylko na ps3/x/PC. Prawda to? Cytuj
django 549 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 wiadomo w ogole co oznacza to U w nazwie? bo z 3DS wiadomo o co chodzi, a co ma oznaczac U ? "you" ? czy co? i jak to teraz czytac? "łiiju" ? w sumie to podejzewam ze to nie ejst wielce ostateczna nazwa, zobaczcie ze chwile wczesniej nazywalo sie project cafe, teraz wii u, a kontroler nie ma nawet nazwy i mowili "new controller" zreszta nintendo lubi zmieniac nazwy konsol i czesto robi to w ostatniej chwili (tak bylo z wii, - ich wczesniejsze tez sie mialy nazywac zupelnie inaczej, chyb ajakies delfin itp był) nie jestem tez przekonany czy oni chcą nową konsole bardzo wiązać ze starą, niby używa wiilotów, ale to moze jeszcze nic nie znaczyc, mam na mysli że mogą mieć inną strategie niz przy DS i 3DS gdzie jest wyrazna kontunacja, tutaj moga sie chciec odciąc od przestarzałej konsoli dla dzieci i zrobić nowoczesną na czasie z grami dla kazdego (pomijajac to ze nowoczesnosc oznacza zrównanie poziomu z ps3 i 360, a gdy wyjda nowe konsole sony i MS to wiiu znowu bedzie mocno w (pipi)e) kiedy zmienili nazwe po ogloszeniu konsoli bo jakos nie przypominam sobie Cytuj
tomaszz04 6 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 kiedy zmienili nazwe po ogloszeniu konsoli bo jakos nie przypominam sobie Chociażby Wii na początku ogłosili pod nazwą Revolution. Gamecube też początkowo nazywał się inaczej. Cytuj
Doneth 3 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) Na e3 ogłosili nintendo revolution, które przemianowali na nintendo wii. Daleko nie trzeba było szukać. Edytowane 11 czerwca 2011 przez Doneth Cytuj
django 549 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 No, ale pokazali wtedy konsole? Bo ja jakos nie pamietam. Kodowe nazwy pod ktorymi firmy "oglaszaja" konsole to nie nowosc (vide - NGP i PS Vita), ale czy po pokazaniu konsoli zmienili nazwe. O to sie pytam. Cytuj
ogqozo 6 573 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Co do Revolution to było mówione, że to nazwa wstępna... A jeśli chodzi o multi-touch, to cóż, może "zwiększa możliwości", ale też nie jest tak precyzyjny. Zobaczymy, czy będzie się sprawdzał gorzej, niż ten w nowym PSP. Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Nintendo64 - Ultra64 GameCube - Dolphin Wii - Revolution - pokaz konsoli jako Revolution, zmiana nazwy przy pokazie kontrolera na następnych targach DS - Nitro Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) Tylko tutaj można powiedzieć, że początkową nazwą było Cafe (tylko nie wiem, czy niny coś oficjalnie mówiło, czy to wymysł internautów). A po co Ci multitouch skoro masz przyciski z obu stron? Głupie pytanie. Po co Ci w takim razie w ogóle touch skoro masz przyciski? Po co Ci żyroskop skoro masz gałki? Po to są te bajery, żeby zwiększać możliwości. Chyba nie muszę tłumaczyć jak można taki multi-touch wykorzystywać? Edytowane 11 czerwca 2011 przez MierzejX Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Tylko tutaj można powiedzieć, że początkową nazwą było Cafe (tylko nie wiem, czy niny coś oficjalnie mówiło, czy to wymysł internautów). A po co Ci multitouch skoro masz przyciski z obu stron? Głupie pytanie. Po co Ci w takim razie w ogóle touch skoro masz przyciski? Po co Ci żyroskop skoro masz gałki? Po to są te bajery, żeby zwiększać możliwości. Chyba nie muszę tłumaczyć jak można taki multi-touch wykorzystywać? No dalej nie rozumiem, skoro do obsługi mapy wykorzystujemy żyroskop, a powiększanie czy zmniejszanie łatwiej wykonać gestem niż angażując dwa palce, więc po co na hama kopiować Apple skoro to jest zbędna technologia w urządzeniu wielo-przyciskowym Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Zastanawia mnie tylko, dlaczego Nintendo tak oszczędza na mocy sprzętowej konsol, najpierw Wii a teraz Wii U, które będzie znowu odstawało od nowego X'a czy PS4. Ja rozumiem innowacyjność ale ograniczanie mocy konsoli to nic dobrego. Wcześniejsze konsole nie odstawały od konkurencji albo były od konkurencji silniejsze (N64>PSX, GCN>PS2) Cytuj
CHWDA 9 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Tylko tutaj można powiedzieć, że początkową nazwą było Cafe (tylko nie wiem, czy niny coś oficjalnie mówiło, czy to wymysł internautów). A po co Ci multitouch skoro masz przyciski z obu stron? Głupie pytanie. Po co Ci w takim razie w ogóle touch skoro masz przyciski? Po co Ci żyroskop skoro masz gałki? Po to są te bajery, żeby zwiększać możliwości. Chyba nie muszę tłumaczyć jak można taki multi-touch wykorzystywać? Zacznijmy od tego, że ekran nie będzie miał multi-touch. Będzie to to samo co w DS/3DS Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Ta CHWDA, serio? Stronę wcześniej pisaliśmy o tym. -_-' Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Bandi, jakim gestem? Musialoby byc "pokretlo" w jakiejs czesci ekranu (lub przyciski) - uzywanie dwoch palcow do powiekszania / pomniejszania naprawde jest wygodne (mam takie cos w komorce i naprawde podnosi komfort korzystania z internetu). Tyle ze z drugiej strony tutaj sa analogi wiec je mozna do tego wykorzystac. Nie zmienia to jednak faktu ze multi toucha mogliby wykorzystac - jest to standard jesli chodzi o dzisiejsze urzadzenia (ktora dzisiejsza komorka z dotykowym ekranem nie ma multi toucha?) i nie ma sensu zaprzeczac ze jest inaczej. No ale nie umiescili to nie umiescili - wielkiego powodu do placzu nie ma (w DSie mi tego nie brakowalo wiec tutaj tez pewnie brakowac zbytnio nie bedzie). Po prostu - Nintendo to Nindendo, ono musi zarabiac jak najwiecej od samego poczatku na konsoli. I dlatego wlasnie odstaje moca itd. Dzieki temu Nintendo w odroznieniu od SONY od poczatku zarabia na swoich maszynkach - na Wii, Wii U, 3DSie. Nie doklada do biznesu jak SONY w przypadku PS3 (teraz juz moze nie doklada, ale przez kilka lat dokladalo) i bedzie dokladac do PS Vita (byl o tym nawet news). Cytuj
Bandi 5 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) Czappi - coś przegapiłem, poznaliśmy specyfikację konsoli? Tech demo zeldy działa w pełnym Full HD a nie 600p jak to często bywa obecnie na X360 i PS3 Nie zapominajmy, że będzie też streaming na kilka padów, więc gdzieś te pokłady mocy muszą drzemieć. Poza tym już samym kontrolerem możesz się rozglądać a to też wymaga mocy od konsoli, więc ja jakoś nie sądzę, że Wii U będzie miało nie wiele większą moc od X360/PS3 Bandi, jakim gestem? Musialoby byc "pokretlo" w jakiejs czesci ekranu (lub przyciski) - uzywanie dwoch palcow do powiekszania / pomniejszania naprawde jest wygodne (mam takie cos w komorce i naprawde podnosi komfort korzystania z internetu). Tyle ze z drugiej strony tutaj sa analogi wiec je mozna do tego wykorzystac. A ja tego nie miałem w swojej XPERII 10 i jakoś przeżyłem a jak dodali to specjalnie mnie ten multitouch nie podniecił. Zaznaczam, że mam też iPoda Touch gdzie od początku się "bawiłem" multitouchem i w tym przypadku w grach jest to uzasadnione, bo ten sprzęt nie ma przycisków a Wii U ma, więc proszę - koniec dyskusji na ten temat ps. Gesty to maźnięcie jednym palcem, np kciukiem odpowiadające pewnemu działaniu, np uszczypnięciu czy rozszerzeniu dwóch palców (multitouch) Edytowane 11 czerwca 2011 przez Bandi 2 Cytuj
S_600 252 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 (edytowane) "rozserzeniu dwóch palców" nie będzie możliwe niestety, ekran będzie taki sam jak w ds (nie jak w ipadach i iphonach). Reggie mowil w wywiadzie o tym Edytowane 11 czerwca 2011 przez S_600 Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Bandi, czytałem gdzieś, że moc ma być trochę większa niż X360/PS3. No i streaming ma działać tylko na jednego pada, co mnie dziwi. Multi na splitscreenie na cztery pady odpada. Mam nadzieję, że to zmienią bo byłoby to bezsensu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.